Οι πληροφορίες που αποκάλυψε η Wall Street Journal τον περασμένο Απρίλιο αποδείχτηκαν αληθινές, καθώς η Google ανακοίνωσε ότι στις αρχές του 2018 θα λανσάρει μια νέα έκδοση του Chrome browser που θα μπλοκάρει αυτόματα τις ενοχλητικές διαφημίσεις
Οι πληροφορίες που αποκάλυψε η Wall Street Journal τον περασμένο Απρίλιο αποδείχτηκαν αληθινές, καθώς η Google ανακοίνωσε ότι στις αρχές του 2018 θα λανσάρει μια νέα έκδοση του Chrome browser που θα μπλοκάρει αυτόματα τις ενοχλητικές διαφημίσεις όπως pop-ups και auto-playing audio/video spots.
Όπως αναφέρει η εταιρεία στο επίσημο blog της
“Είναι αλήθεια ότι οι περισσότεροι χρήστες έρχονται αντιμέτωποι με ενοχλητικές διαφημίσεις κατά την πλοήγηση τους στο Διαδίκτυο, όπως αυτές που παίζουν μουσική χωρίς να το περιμένουν ή αναγκάζουν τον χρήστη να περιμένει 10 δευτερόλεπτα προτού μεταβεί στη σελίδα. Αυτές οι απογοητεύσεις οδηγούν πολλούς χρήστες στη στροφή σε λογισμικό μπλοκαρίσματος διαφημίσεων, μια ενέργεια που ωστόσο φέρνει μεγάλα πλήγματα στα έσοδα των δημιουργών περιεχομένου, στους δημοσιογράφους, τους web developers και τους κινηματογραφιστές”
Να σημειωθεί ότι οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων θα μπορούν να ελέγξουν ποιες διαφημίσεις παραβιάζουν τα νέα standards της Google μέσα από το Ad Experience Report. Μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί ως ενοχλητικοί οι παρακάτω τύποι διαφημίσεων:
- Pop-ups
- Auto-playing ads με ήχο
- Μεγάλα banners που παραμένουν στο προσκήνιο
- Αντίστροφη μέτρηση που αναγκάζει τον χρήστη να περιμένει μέχρι να ανοίξει η επιθυμητή σελίδα
- Διαφήμισεις που καταλαμβάνουν το 30% της οθόνης σε φορητές συσκευές
-
Διαφημίσεις full-screen