Το τζετ της εταιρείας Spike Aerospace, τύπου S-512 με 18 θέσεις, θα κυκλοφορήσει πιθανότατα το 2028, και αρχικά θα είναι ικανό να πραγματοποιεί αυτή την υπερατλαντική πτήση σε περίπου τρεισήμισι ώρες.
Ένα νέο υπερηχητικό τζετ, που βρίσκεται ακόμη υπό ανάπτυξη, θα πραγματοποιεί την πτήση Λονδίνο-Νέα Υόρκη σε μόλις 90 λεπτά, σύμφωνα με την independent.
Το τζετ της εταιρείας Spike Aerospace, τύπου S-512 με 18 θέσεις, θα κυκλοφορήσει πιθανότατα το 2028, και αρχικά θα είναι ικανό να πραγματοποιεί αυτή την υπερατλαντική πτήση σε περίπου τρεισήμισι ώρες. Η εταιρεία σκοπεύει, ωστόσο, να το αναβαθμίσει μέσα στην επόμενη δεκαετία, ώστε ο χρόνος αυτός να μειωθεί κατά 2 ώρες.
Ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Spike Aerospace, Βικ Καχόρια, σχολιάζει: «Από τις απαρχές του χρόνου, ο άνθρωπος ήθελε να ταξιδεύει όσο πιο γρήγορα γίνεται. Είτε αυτό σήμαινε να ταξιδεύει με καμήλα αντί να πηγαίνει με τα πόδια, είτε να διασχίζει τον Ατλαντικό πετώντας για 6 ώρες αντί να περνάει τέσσερις εβδομάδες σε ατμόπλοιο. Το να ταξιδεύεις γρηγορότερα σημαίνει ότι έχεις περισσότερες ευκαιρίες».
«Φανταστείτε λοιπόν μια πτήση 6 ωρών να μπορεί να γίνει σε 3 ώρες. Αυτό θα προσφέρει το υπερηχητικό μας αεροσκάφος».
«Το Concorde ήταν υπερβολικά θορυβώδες. Οι περισσότερες συνομιλίες των επιβατών στην καμπίνα κυμαίνονται ανάμεσα στα 65 και τα 75 Ντεσιμπέλ και ο ήχος του περιβάλλοντος της καμπίνας φτάνει τα 85 Ντεσιμπέλ. Ο ήχος περιβάλλοντος στην καμπίνα του δικού μας αεροσκάφους δεν θα ξεπερνά τα 60 Ντεσιμπέλ, καθιστώντας τη χρήση ωτασπίδων μη απαραίτητη».
Το εσωτερικό των αεροπλάνων αυτών πρόκειται να είναι άνετο και πολυτελές: αντί για μικρά παράθυρα στη σειρά, το πλάι του αεροσκάφους θα διατρέχει μια οθόνη, μέσω τις οποίες θα προβάλλονται πανοράματα (π.χ. της θέας από το αεροπλάνο) ή θα μπορούν να γίνονται παρουσιάσεις.
Πέρα από τις παραδοσιακές θέσεις και τα τραπεζάκια, το υπερηχητικό αεροσκάφος θα περιλαμβάνει κρεβάτια και τραπέζια συνεδρίου.
Τέλος, μέχρι και το 2040, η εταιρεία κατασκευής του έχει δεσμευθεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στο 0, καθιστώντας το, μεταξύ άλλων, μια πολύ καλή οικολογική εναλλακτική στην πλειοψηφία των σύγχρονων αεροσκαφών που ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τη ρύπανση της ατμόσφαιρας.
Με πληροφορίες από την σελίδα airnews.gr