Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤεχνολογίαΈνας στους δέκα ψεύδεται στα social media

Ένας στους δέκα ψεύδεται στα social media

|

«Επιδειξιομανείς» είναι όλο και περισσότεροι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στα social media, αφού χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους, να συγκεντρώσουν όσα περισσότερα «likes» μπορούν και να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους.

«Επιδειξιομανείς» είναι όλο και περισσότεροι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στα social media, αφού χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους, να συγκεντρώσουν όσα περισσότερα «likes» μπορούν και να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους.

Ωστόσο, σε αυτήν τους την προσπάθεια για κοινωνική επιβεβαίωση, οι άνθρωποι παίζουν με την αλήθεια προσπαθώντας όλο και περισσότερο να ωραιοποιήσουν τη ζωή τους.

Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από νέα έρευνα της Kaspersky η οποία αποδεικνύει πως ένα στους δέκα παραποιεί την αλήθεια στα social media προσπαθώντας να εκμαιεύσει όλο και περισσότερα «likes» για τις αναρτήσεις του.

Σύμφωνα με την έρευνα  στο βωμό των «likes» οι άνδρες είναι πιο πιθανό να αναρτήσουν προσωπικές τους πληροφορίες σε σύγκριση με τις γυναίκες. Ένας στους δέκα (9%) θα αναρτούσε μία προσωπική του γυμνή φωτογραφία σε σύγκριση με μόλις 5% των γυναικών. Επίσης, το 13% των ανδρών θα αναρτούσε φωτογραφία φίλου που φοράει κάτι αποκαλυπτικό. 

Για να τραβήξουν την προσοχή και να εξασφαλίσουν έναν σημαντικό αριθμό «likes», περίπου ένας στους δέκα (12%) προσποιείται ότι είναι «κάπου» ή κάνει «κάτι», το οποίο μπορεί να μην είναι απόλυτα αληθές. Για τους άνδρες, το νούμερο αυτό ανέρχεται στο 14%, γεγονός που δηλώνει ότι αρκετοί θα προτιμούσαν να προσελκύσουν την προσοχή των υπολοίπων στα social media παρά να μοιραστούν μια ρεαλιστική απεικόνιση της ζωής τους.

Επίσης, η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι άνδρες είναι ευαίσθητοι σχετικά με τον αριθμό των «likes» που συγκεντρώνουν στα social media. Μάλιστα, για χάρη των «likes» οι άνδρες είναι περισσότερο πρόθυμοι σε σύγκριση με τις γυναίκες να αποκαλύψουν κάτι ντροπιαστικό ή εμπιστευτικό για τους συνεργάτες, τους φίλους ή τους εργοδότες τους. Έτσι, το 14% των ανδρών δηλώνει πως θα αποκάλυπτε κάτι εμπιστευτικό για κάποιον συνεργάτη σε σύγκριση με το 7% των γυναικών, το 13% είναι πρόθυμο να αναρτήσει κάτι εμπιστευτικό για τον εργοδότη του και το 12% θα αποκάλυπτε κάτι ντροπιαστικό για κάποιον φίλο του συγκρινόμενο με το 6% των γυναικών.

Μάλιστα οι άνδρες αναστατώνονται σε περίπτωση που δεν συγκεντρώσουν τα «likes» που επιθυμούν. Το 24% των ανδρών ανησυχεί μήπως τα «like» στις δημοσιεύσεις τους είναι λίγακαι θεωρηθούν από τους φίλους τους μη δημοφιλείς σε σύγκριση με το 17% των γυναικών. Επιπροσθέτως, το 29% των ανδρών παραδέχεται πως θυμώνει αν κάποιος που έχει σημασία γι’ αυτούς δεν κάνει «like» στις δημοσιεύσεις τους.

Στο κυνήγι των «likes», οι άντρες τείνουν να παρουσιάζουν τον εαυτό τους και τους φίλους τους υπό ένα πιο «επικίνδυνο» πρίσμα, το οποίο, σύμφωνα με την Δρ. Astrid Carolus, Ψυχολόγο των Μέσων στο Πανεπιστήμιο του Würzburg, «ευθυγραμμίζεται με την παραδοχή ότι οι άνδρες δεν επικεντρώνονται τόσο στην κοινωνική αρμονία και είναι μάλλον πιο πρόθυμοι να πάρουν ρίσκα». Έτσι, το 15% των ανδρών αποκάλυψε ότι θα δημοσίευε μια φωτογραφία φίλων υπό την επήρεια αλκοόλ σε σύγκριση με το 8% των γυναικών, το 12% θα δημοσίευε φωτογραφία με αποκαλυπτικά ρούχα, και το 9% των ανδρών είναι έτοιμο να δημοσιεύσει ακόμα και μια γυμνή φωτογραφία του σε σύγκριση με το μόλις 5% των γυναικών.

Ο Evgeny Chereshnev, επικεφαλής των Social Media της Kaspersky Lab συμφωνεί, αλλά προειδοποιεί ότι αυτή η επικίνδυνη συμπεριφορά στα social media μπορεί να θέσει τους ανθρώπους σε κίνδυνο. «Στην προσπάθειά τους να βρουν κοινωνική έγκριση, οι άνθρωποι έχουν σταματήσει να βλέπουν τα όρια ανάμεσα σε αυτά που είναι εντάξει να μοιραστούν και σε αυτά που είναι καλύτερα να κρατηθούν ιδιωτικά». σχολίασε. Και συνέχισε, «Αλλά είναι σημαντικό να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, καθώς και την ιδιωτικότητα των άλλων. Η έρευνα δείχνει ότι το 58% των ανθρώπων αισθάνεται άβολα και αναστατωμένο όταν οι φίλοι του δημοσιεύουν φωτογραφίες του που δεν θέλει να δημοσιοποιηθούν. Συνολικά, οι άνθρωποι πρέπει να είναι πιο ενημερωμένοι, να κατανοούν τις πληροφορίες που μοιράζονται στα social media και να εγκαταστήσουν λογισμικό ασφαλείας στις συσκευές τους για να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και τους αγαπημένους τους από τις ψηφιακές απειλές».


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Κασσελάκης: Κι εγένετο το “Κίνημα Δημοκρατίας”

«Κίνημα Δημοκρατίας» το νέο κόμμα Κασσελάκη

Σαντορίνη – ΑΟ Θήρας: Ηττα σοκ από τον Ολυμπιακό (3-0 σετ)

Ο ΑΟ Θήρας έχασε με 3-0 σετ εντός έδρας από τον Ολυμπιακό στη μάχη για την 2η θέση - Επόμενη αναμέτρηση με ΑΕΚ εντός έδρας (01/12)

Υπόθεση John F. Kennedy: 12 ανεξήγητες πτυχές της δολοφονίας & ένα από τα μεγαλύτερα αινίγματα της ιστορίας

Η δολοφονία του John F. Kennedy, 35ου Προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών, στις 22 Νοεμβρίου 1963 στο Ντάλας του Τέξας, παραμένει ένα από τα πιο αινιγματικά και πολυσυζητημένα γεγονότα στην ιστορία.

Νάξος – Δρυμαλία: Ηλικιωμένος δέχτηκε επίθεση από σκύλο

Νάξος: Σκύλος επιτέθηκε σε ηλικιωμένο - Τι συνέβη;

Black Friday: Προσοχή στις ψεύτικες προσφορές – Πώς να παραμείνετε ασφαλείς

Οι χάκερ αντιγράφουν νόμιμους ιστότοπους και επαναχρησιμοποιούν πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου phishing - υποσχόμενοι «είδη πολυτελείας» όπως ρολόγια Rolex και τσάντες Louis Vuitton σε απίστευτες εκπτώσεις

Σαντορίνη: Ξεκινούν οι εγγραφές στη Φιλαρμονική και στα τμήματα Χορωδίας του Δήμου Θήρας

Η συμμετοχή τόσο στη Φιλαρμονική, όσο και στη Χορωδία είναι δωρεάν και απευθύνονται σε παιδιά επτά ετών και άνω, αλλά και σε ενήλικες.

Η Γραβιέρα Νάξου Π.Ο.Π. Πιτταρά το καλύτερο Ελληνικό τυρί στα World Cheese Awards 2024! (video)

Η διάκριση αυτή έρχεται σε συνέχεια της προηγούμενης από το περιοδικό "Γαστρονόμος" για το τυροκομείο Πιτταράς

Σαντορίνη: H Νέα Τουριστική Καμπάνια του Δήμου Θήρας στην Έκθεση WTM Λονδίνου

Η συμμετοχή αυτή αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για την παρουσίαση της νέας τουριστικής καμπάνιας του νησιού

Νάξος – Κωμιακή: Πρόσκληση συμμετοχής σε ρακοβγάλημα

Ρακοβγάλημα στην Κωμιακή, Πότε και που;

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Δονούσα: Ανεμογεννήτριες καλύπτουν την Καλοταρίτισσα

φωτορεαλιστικές απεικονίσεις για το πώς θα φαίνεται το συγκεκριμένο έργο στην πλήρη του ανάπτυξη (60 ανεμογεννήτριες) στη Δονούσα

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

MSC: Βάζει στο πρόγραμμα την Σύρο, “βλέπει” τις υποδομές στη Σαντορίνη

MSC: Αντί για τέλη, επενδύσεις σε υποδομές για ανάπτυξη της κρουαζιέρας

Blue Star Ferries: Δίωρη καθυστέρηση στην αναχώρηση του “Paros”

Στις 7.30 το απόγευμα θα αναχωρήσει σήμερα (21/11) το Blue Star Paros από τον Πειραιά για το ταξίδι στις Κυκλάδες