Κυριακή, 14 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΤεχνολογίαΕλλάδα: Βήματα για τη προώθηση μίας επιχείρησης

Ελλάδα: Βήματα για τη προώθηση μίας επιχείρησης

|

Πόσα και ποια είναι τα βήματα ώστε να μπορέσετε να προωθήσετε σωστά την επιχείρησή σας 

Σήμερα, υπάρχουν τόσες πολλές πλατφόρμες και τρόποι προώθησης μιας επιχείρησης, όμως, μόνο οι καλύτεροι έμποροι ξέρουν πώς να προσδιορίσουν ποιες θα μεγιστοποιήσουν την προσπάθειά τους, στον προϋπολογισμό που θέλουν.

Της Μίνας Κοκορέλη 

Ακολουθεί μια λίστα με συμβουλές για τρόπους προώθησης της επιχείρησής σας, που θα ταιριάζει σε οποιοδήποτε προϋπολογισμό ή μορφή επιχειρηματικής δραστηριότητας.

1. Χρησιμοποιήσετε τις πλατφόρμες μάρκετινγκ για να δημιουργήσετε διαφημίσεις

Το βίντεο είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μορφές διαφημίσεων στο διαδίκτυο και μία από τις πιο συναρπαστικές. Οι κινούμενες εικόνες είναι πιο εντυπωσιακές και διασκεδαστικές για τους θεατές ακόμα και αν έχετε ένα βαρετό, φαινομενικά, λογιστικό γραφείο στην Αθήνα. Όσο αποτελεσματικό και αν είναι το βίντεο, η παραγωγή παραδοσιακών διαφημίσεων με βίντεο είναι χρονοβόρα και δαπανηρή για την παραγωγή και την αποτελεσματική στόχευση.

Οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως διαφημίσεις μάρκας, περιεχόμενο ιστοσελίδας και δημοσιεύσεις κοινωνικών μέσων. Μιμούνται την ίδια τεχνική αφήγησης όπως και τα Instagram Stories, κάνοντάς τα να μοιάζουν λιγότερο με τις διαφημίσεις και περισσότερο σαν τις γνήσιες συστάσεις ενός φίλου.

Αυτό το ύφος του μάρκετινγκ με βίντεο μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν μέσω των online προωθητικών ενεργειών με έναν εύκολο και οικονομικά αποδοτικό τρόπο.

2. Αποκτήστε δωρεάν δημοσιότητα υποστηρίζοντας μια αιτία

Όταν σκέφτεστε τρόπους προώθησης εκτός σύνδεσης για να προβάλετε τη μικρή σας επιχείρησή, μερικές φορές πρέπει να γίνετε δημιουργικοί, ειδικά αν προσφέρετε μια βαρετή υπηρεσία όπως για παράδειγμα ένας τεχνικός Αθήνα. Η δωρεάν δημοσιότητα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε το όνομά σας στην κοινότητα. Η χορηγία ενός ομαδικού γεγονότος ή η βοήθεια μιας καλής αιτίας μπορεί να σας δώσει την ελεύθερη προσοχή των μέσων ενημέρωσης.

Επικοινωνήστε με τις τοπικές εφημερίδες, την τηλεόραση ή τον ραδιοφωνικό σας σταθμό και ενημερώστε τους για το τι κάνετε στην κοινότητά σας. Μοιραστείτε ενδιαφέροντα γεγονότα σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας και γιατί ξεκινήσατε την επιχείρησή σας.

3. Ξεκινήστε μια καμπάνια απευθείας πωλήσεων B2B

Ενώ άλλοι τύποι επιχειρήσεων μπορεί να έχουν άλλες βέλτιστες μεθόδους μάρκετινγκ, για ένα δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα για παράδειγμα η άμεση επικοινωνία B2B από την ομάδα συντονισμού επιχειρηματικής ανάπτυξης μπορεί να λειτουργήσει πιο αποδοτικά. Το μυστικό της ανάπτυξης μια επιχείρησης είναι να εκπαιδεύει τους ανθρώπους να αναπτύσσουν ηγεσία από την πρώτη μέρα. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη εμπιστοσύνης, άδειας, επιμονής, εξουσίας κτλ.

4. Γίνετε μια πηγή εμπιστοσύνης στις ομάδες του Facebook

Πολλοί άνθρωποι συμμετέχουν σε αυτές τις ομάδες του Facebook και πηγαίνουν κατευθείαν για την πώληση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Η ομάδα δεν το εκτιμά, επομένως είτε θα σας αγνοήσουν είτε οι διαχειριστές απλά θα σας διώξουν από την ομάδα. Αντί να κάνετε κάτι τέτοιο, προσφέρετε πληροφορίες, μελέτες περιπτώσεων αν είστε ένας δικηγόρος στη Θεσσαλονίκη, ενημερώσεις για τη βιομηχανία, εργαλεία και στρατηγικές στην εξειδικευμένη θέση σας, που θα ωφελήσουν την ομάδα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό για ένα σύντομο χρονικό διάστημα μέχρι να μάθετε πώς να ολοκληρώσετε την υπηρεσία “X” που παρέχετε χωρίς να πουλήσετε κανέναν για τίποτα.

5. Ξεκινήστε μια “Εθνική Ημέρα … ME

Ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε τη μικρή επιχείρησή σας είναι να δημιουργήσετε μια “Εθνική Ημέρα … ME”. Δεν υπάρχουν κανονισμοί ή περιορισμοί στη δημιουργία αυτών των εκδηλώσεων, έτσι μπορείτε να δημιουργήσετε μια “Εθνική Ημέρα της {επιχείρησης ή της υπηρεσίας}\”. Είναι ένας δημιουργικός, μοναδικός τρόπος για να προωθήσετε εσάς και την εταιρεία σας.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Κουφονήσια: Σκληρή απάντηση των επιχειρηματιών στον αντιδήμαρχο Οικονομικών

Ο Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων καταγγέλλει «λαϊκισμό και κακοδιαχείριση» – Αμφισβητεί την «κοινωνική πολιτική» του Δήμου και ζητά δίκαιη τιμολόγηση στο νερό

Εκπαίδευση: Ένας στους τέσσερις νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς ζήτησε άδεια αμέσως μετά τον διορισμό

Η υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη μιλά για «δομικό πρόβλημα» που αφήνει κενά κάθε Σεπτέμβριο – Σχεδόν 30% οι άδειες στα νησιά του Αιγαίου

Νάξος: “Στάση” Σινούκ για παραλαβή ασθενούς από άλλο νησί, πριν αναχωρήσει για Αττική

Το είδαμε κι αυτό... Ελικόπτερο Σινούκ έμεινε στη Νάξο για αρκετά λεπτά περιμένοντας το ελικόπτερο του ΕΚΑΒ ώστε να παραλάβει άλλο ασθενή και να τον μεταφέρει στην Αττική

Σε ισχύ ο νέος ΚΟΚ – Αυστηρότερες ποινές και εισαγωγή της έννοιας της υποτροπής

Από σήμερα εφαρμόζεται ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας – Τι αλλάζει για κινητό, κράνος, ζώνη, ταχύτητα και αλκοόλ

Κουφονήσια: 3.135 € από το Koufonisia Festival για τα παιδιά του νησιού

Οι εθελοντικές δωρεές του φετινού Φεστιβάλ στηρίζουν τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων για πολιτιστικές και αθλητικές δράσεις

Ιάκωβος Καμπανέλλης: «Ο μπαμπάς ο πόλεμος» ζωντάνεψε στο Κηποθέατρο Νίκαιας

Το Θεατρικό Εργαστήρι του Ωδείου Τερψιθέας τίμησε τον Ναξιώτη δημιουργό με μια δυνατή σατιρική παράσταση

Νάξος – Μικρή Βίγλα: Τέταρτη φωλιά θαλάσσιας χελώνας φέτος

Μικρή Βίγλα ... 31 νεογέννητες χελώνες έφτασαν στη θάλασσα με τη βοήθεια εθελοντών και Λιμεναρχείου

Γυμνάσιο Σκαδού: 22 μαθητές φέτος δίνουν ζωή στο σχολείο της Ορεινής Νάξου

Από το παλιό δημοτικό του Σκαδού στο σύγχρονο Γυμνάσιο: Ένα σχολείο που κρατά ζωντανή την εκπαίδευση στα ορεινά χωριά της Νάξου

Κουφονήσια: Ο αντιδήμαρχος Βαγγέλης Κατσαράς για τα «φουσκωμένα» τιμολόγια νερού (video)

Κατσαράς «Έπρεπε να γίνει εξορθολογισμός – Δεν θέλαμε η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες να μείνουν χωρίς νερό»

Κ. Μουστάκη για ΕΕΕΕΚ Νάξου: «Δεκατρία παιδιά μοιράζονται μια αίθουσα που δεν κάνει ούτε για καταφύγιο ζώων» (video)

Η Κατερίνα Μουστάκη στον ΣΚΑΪ για το ΕΕΕΕΚ Νάξου «Δεκατρία παιδιά μοιράζονται μια αίθουσα που δεν κάνει ούτε για καταφύγιο ζώων» – Έκκληση προς το Υπουργείο Παιδείας για άμεση λύση

«Έφυγε» ο Γιώργος Κωβαίος – Ο χορευταράς παππούς της Σχοινούσας που έγινε σύμβολο ζωής και παράδοσης

Μέχρι τα 92 του χρόνια χόρευε με πάθος στη Γιορτή Φάβας, δίπλα στην εγγονή του Ποθητή – Ένας άνθρωπος που ένωσε γενιές μέσα από τη μουσική και την αγάπη για τον τόπο του.

Νάξος – Εντοπίστηκε ζωντανός ο αγνοούμενος στο Προφήτη Ηλία μετά από 4 ημέρες

Συγκλονιστική διάσωση από το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Νάξου – Στο σημείο σπεύδει ελικόπτερο για τη μεταφορά του στο Νοσοκομείο.

Το στυγερό έγκλημα του Φλώριου Σοϊλέ «Σκιά» στο Φιλώτι

Πώς μια ερωτική ιστορία κατέληξε σε βασανιστήρια, δολοφονία και λαϊκή εξέγερση στη Νάξο του 1902

Στη Δράμα κάνει πρεμιέρα σήμερα το ντοκιμαντέρ «Σμύριδα, μάρμαρο και αμπέλι» με επίκεντρο τη Νάξο (video)

Η μικρού μήκους ταινία του Ορέστη Ρούσκα καταγράφει ιστορίες ανθρώπων που αντιστέκονται στον υπερτουρισμό και δείχνουν τον δρόμο για έναν βιώσιμο τουρισμό στο νησί.

Κακαβιά: Συνελήφθη 37χρονη με ένταλμα από τον Ανακριτή Πλημμελειοδικών Νάξου

Η γυναίκα, υπήκοος Βουλγαρίας, εντοπίστηκε στο συνοριακό σημείο ελέγχου Κακαβιάς και οδηγήθηκε στην Εισαγγελία Ιωαννίνων

Κωμιακή: «Έφυγε» η «Κούλα του Σταματοβασίλη» που σημάδεψε με την παρουσία της το χωριό

Συγκινητικό αντίο στην Κυριακή Πρεβενιού, από τον Γιώργο Κρητικό μέσα από τα social media

ΒΙΟ.ΚΑ. Απόλλωνα: Μήνυση του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κατά της “Κίνησης Πολιτών”

Η Δημοτική Επιτροπή αποφάσισε την άσκηση μήνυσης για ψευδή καταμήνυση, δυσφήμηση και διασπορά ψευδών ειδήσεων – Αντιδράσεις μετά το Δελτίο Τύπου της Κίνησης «Σώστε τις Παραλίες της Νάξου».

Μείωση ΦΠΑ κατά 30% σε νησιά με λιγότερους από 20.000 κατοίκους – Εκτός σχεδιασμού οι Κυκλάδες

Η εξαγγελία από τη ΔΕΘ και ο πίνακας με τα νησιά που εντάσσονται - Δείτε ποια νησιά εντάσσονται και συνολικά κερδισμένοι είναι 67.000 κάτοικοι

Λιμάνι Πάρου: Ο Αύγουστος των ρεκόρ – 366.812 επιβάτες και 40.710 οχήματα έκαναν… απόβαση!

Η τουριστική «καρδιά» της Πάρου χτύπησε δυνατά, με το λιμάνι να καταγράφει ιστορικά υψηλά σε επιβάτες και οχήματα, επιβεβαιώνοντας τη διαρκή άνοδο του νησιού.