Μια παράδοση που κρατάει 125 χρόνια ετοιμάζεται να σπάσει η Coca Cola – Ετοιμάζει το πρώτο της ποτό με αλκοόλ και κόντρα στα ιαπωνικά brands, όπως τα Strong Zero, Highball Lemon και sLAT.
Η Coca-Cola ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει ένα αλκοολούχο ποτό στην Ιαπωνία, για πρώτη φορά στα 125 χρόνια ιστορίας της. Σε μια φόρμα ερωτήσεων / απαντήσεων που αναρτήθηκε στον ιστότοπο του ομίλου, ο Χόρχε Γκαρντούνο, ο πρόεδρος των επιχειρήσεων του κολοσσού αναψυκτικών ποτών στην Ιαπωνία, γνωστοποίησε ότι η κατασκευάστρια εταιρεία της Fanta θα δοκιμάσει ένα ποτό σε κουτάκι, το οποίο θα περιέχει αλκοόλ. Το νέο ρόφημα θα βασιστεί στο μοντέλο των γιαπωνέζικων ποτών Chu-Hi, ένα κοκτέιλ που πωλείται σε κουτάκι και παρασκευάζεται από ένα τοπικό αλκοολούχο ρόφημα που ονομάζεται Shochu και από ανθρακικό νερό αρωματισμένο με κίτρο. Το ποτό κυκλοφορεί σε διάφορες γεύσεις (δαμάσκηνο, φράουλα, λίτσι, ακτινίδιο…) και το shochu μπορεί να αντικατασταθεί από βότκα.
Σύμφωνα με τους Financial Times κορυφαία εταιρεία αναψυκτικών στον κόσμο έχει στρέψει το βλέμμα της στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά των «Chu-Hi alcopops» της Ιαπωνίας. Πρόκειται για ένα εγχείρημα το οποίο κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας χαρακτήρισε ως «μοναδικό στην ιστορία μας» και αναμένεται να την φέρει απέναντι σε παραδοσιακά ιαπωνικά brands, όπως τα Strong Zero, Highball Lemon και sLAT. Τα σχέδια της εταιρείας έρχονται στο φως τέσσερις μήνες μετά την εκτίμηση αναλυτή της Wells Fargo ότι η Coca Cola θα επιχειρήσει είσοδο στα αλκοολούχα. Σε εκδήλωση επενδυτών τον περασμένο Νοέμβριο, σύμφωνα με αμερικανικά μέσα, ο διευθύνων σύμβουλος Τζέιμς Κουίνσι, δεν είχε αποκλείσει μία τέτοια κίνηση, αλλά δεν θέλησε να αποκαλύψει περισσότερα για το πότε αυτή θα γίνει και τι ακριβώς θα περιλαμβάνει.
Σημειώνεται ότι η αγορά των Chu-Hi, που περιλαμβάνει εκατοντάδες γεύσεις και ποικιλίες, έχει δει τους ρυθμούς ανάπτυξής της από το 2013 έως και το 2017 να κυμαίνονται από 5% έως και 25%.
Η πλειονότητα των τοπικών ζυθοποιών, Asahi, Kirin, Takara, Suntory, πωλούν τα ποτά τους με περιεκτικότητα σε αλκοόλη στους 3 και 9 βαθμούς, τα οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των νέων και της γυναικείας πελατείας. «Δεν είχαμε ποτέ πριν εμπειρία σε ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, όμως η συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένα παράδειγμα του πώς μπορούμε να εξερευνήσουμε τις ευκαιρίες εκτός των βασικών τομέων δραστηριοποίησής μας», εξήγησε ο πρόεδρος της γιαπωνέζικης μονάδας της Coca-Cola, και συμπλήρωσε: «αυτό είναι μοναδικό στην ιστορία μας. Η Coca-Cola πάντα επικεντρωνόταν στην παρασκευή μη αλκοολούχων ποτών».
Ο Χόρχε Γκαρντούνο δεν ανέφερε ούτε πότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά το ποτό ούτε ποια θα είναι η τιμή του, ενώ επίσης τόνισε ότι δεν του φαίνεται πιθανό το σενάριο το ποτό να πουληθεί και εκτός Ιαπωνίας.
(Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ, ΒΒC)