Συνέχιση πρωτοβουλιών για την καλύτερη εξυπηρέτηση επιβατών της Sky Express – Απεριόριστες αλλαγές ναύλου χωρίς rebooking fees με το SkySmart
Συνεχίζονται οι πρωτοβουλίες της αεροπορικής εταιρείας Sky Εxpress, λόγω των εξελίξεων στο χώρο της δημόσιας υγείας και με στόχο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, την καλύτερη εξυπηρέτηση καθώς και την ασφάλεια του επιβατικού κοινού.
Συγκεκριμένα, σε επιβάτες που διαθέτουν εισιτήρια που εκδόθηκαν έως και τις 4 Μαρτίου προσφέρεται αλλαγή εισιτηρίων δίχως κόστος επανέκδοσης. Παράλληλα, σε πελάτες που έχουν εκδώσει εισιτήρια από τις 5 Μαρτίου συνεχίζεται η δυνατότητα αλλαγής έως τις 15 Απριλίου με την υπηρεσία Feel Free, με το ελάχιστο κόστος 3 ευρώ. Η υπηρεσία Feel Free προσφέρεται για εισιτήρια που κλείνονται μέσω του www.skyexpress.gr ή του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας και ισχύει μόνο κατά τη κράτηση του εισιτηρίου.
Επιπλέον, μέσω του ναύλου SkySmart προσφέρει τη δυνατότητα απεριόριστων αλλαγών εισιτηρίου χωρίς κόστος επανέκδοσης, καθώς και αποκλειστικές υπηρεσίες αεροδρομίου όπως πρόσβαση στα lounges, χρήση του fast lane, και το μέγιστο επιτρεπόμενο όριο μεταφοράς αποσκευών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Feel Free, τον ναύλο SkySmart καθώς και για τις επιλογές αλλαγής εισιτηρίων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο της Sky Εxpress στα τηλέφωνα 801 11 28 288, 215215 6510, ή να επισκέπτονται το www.skyexpress.gr
Τέλος, η Sky Express είναι σε συνεχή επικοινωνία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και τις αρμόδιες αρχές σε σχέση με θέματα που αφορούν στον κοροναϊό (Covid-19) και εφαρμόζει τα ενδεδειγμένα προληπτικά μέτρα (συνεχείς απολυμάνσεις αεροσκαφών, κ.α.).
Δελτίο Τύπου