Σε έκτακτη διαφημιστική καμπάνια προβολής της Σαντορίνης, κόστους 30.000 ευρώ, προχωρά η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με στόχο την αποκατάσταση της εικόνας του νησιού στην αγορά του Ην. Βασιλείου.
Η καμπάνια αφορά την προγραμματική τηλεοπτική διαφήμιση της Σαντορίνης στο συνδρομητικό τηλεοπτικό κανάλι Sky TV στη Μεγάλη Βρετανία, μέσω video spot ιδιοκτησίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, για συνολικά 568.731 (πεντακόσιες εξήντα οκτώ χιλιάδες επτακόσιες τριάντα μία) εμφανίσεις.
Την υλοποίησή της αναλαμβάνει, σύμφωνα με σχετική σύμβαση που υπέγραψαν οι δύο πλευρές, η εταιρεία ATAMA MEDIA LTD.
Η στόχευση του κοινού θα γίνει με τη χρήση mosaic segmentation, με πρόθεση για συχνές διακοπές και υψηλή δαπάνη ταξιδιού και συχνότητα διεθνών πτήσεων.
Οι προωθητικές και διαφημιστικές ενέργειες θα έχουν διάρκεια για μέγιστο χρονικό διάστημα 45 ημερών και το κόστος της δαπάνης θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της Περιφερειακής Ενότητας Κυκλάδων.
Σύμφωνα με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η καμπάνια κρίνεται απαραίτητη καθώς η Σαντορίνη…
- αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως, με σημαντική συνεισφορά στην τοπική και εθνική οικονομία και
- ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός, έχει πληγεί σοβαρά από τους επανειλημμένους σεισμούς, γεγονός που έχει δημιουργήσει αμφιβολίες και ανησυχία στους δυνητικούς επισκέπτες της και γενικότερα στις αγορές-στόχους στις οποίες απευθύνεται.
Στόχος της θα είναι να αναδείξει την ομορφιά και την ελκυστικότητα της Σαντορίνης και μέσω αυτών να επιτευχθεί ανάσχεση της αρνητικής εικόνας στους εν δυνάμει επισκέπτες και στους υφιστάμενους, προκειμένου να προστατευθεί η τοπική οικονομία του νησιού και κατ’ επέκταση και η εθνική οικονομία
Με πληροφορίες από τη σελίδα tornosnews.gr