Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά από στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής σε συνεργασία με την Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας.
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού πραγματοποιείται στο λιμάνι του Πειραιά την τρέχουσα περίοδο, από στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής σε συνεργασία με μέλη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.
Η εν λόγω εκστρατεία, πραγματοποιείται ενόψει της κορύφωσης των μετακινήσεων των ταξιδιωτών της θερινής περιόδου και εστιάζει στην ενημέρωση του επιβατικού κοινού, αναφορικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του.
Στο πλαίσιο αυτό, διανέμεται η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας, στην οποία περιγράφεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων το νομικό πλαίσιο για τα δικαιώματα επιβατών που θεσπίστηκε με το Νόμο 3709/2008 και επικαιροποιήθηκε με το Νόμο 4150/2013. Διανέμεται επίσης το φυλλάδιο επιβάτη, με τα διατιμημένα προϊόντα που πρέπει να πωλούνται από τα κυλικεία των πλοίων εσωτερικών γραμμών.
Σε κάθε περίπτωση, από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής γίνεται γνωστό ότι, στην ιστοσελίδα www.hcg.gr και συγκεκριμένα στην ενότητα «Σας ενδιαφέρει» είναι διαθέσιμα τόσο η επικαιροποιημένη χάρτα δικαιωμάτων επιβατών της ακτοπλοΐας όσο και το φυλλάδιο επιβάτη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.
Διαθέσιμο φωτογραφικό υλικό έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.hcg.gr.