Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου δεν περιμένει .. To media plan προώθησης της Περιφέρειας ξεκινάει από την Aegean Air για την διαφημιστική προβολή των Δωδεκανήσων και μάλιστα σε δύο φάσεις
Ποσό ύψους 23.000 ευρώ θα διατεθεί από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με σκοπό τη διαφημιστική προβολή της Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου στα μέσα προβολής της αεροπορικής εταιρείας Aegean Air της οποίας πρέπει να σημειώσουμε ότι το μέλλον είναι στον … αέρα (όπως και η ίδια άλλωστε στην κυριολεξία όμως) με τις φήμες να μιλούν ακόμη και για κρατική παρέμβαση..
Η διαφημιστική προβολή θα περιλαμβάνει:
Φάση Α’
- Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ( Facebook page)
Φάση Β’
- Προβολή στο ψυχαγωγικό πρόγραμμα εντός των αεροσκαφών (οθόνες) και στην ψηφιακή πλατφόρμα AEGEAN Stream
- Προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook page)
- Ενέργειες-Σχεδιασμός υλικών
- Δημιουργία υλικών προώθησης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Επίσης, θα διατεθεί ποσό 11.780 ευρώ με σκοπό το σχεδιασμό πλάνου προετοιμασίας υποδοχής επισκεπτών στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, που θα περιλαμβάνει:
- Δημιουργία Εργαλείου Παρακολούθησης
- Ανάλυση Υποδομών, Συστημάτων, Βασικών Αγορών, προϊόντων και Υπηρεσιών
- Σχεδιασμός πλάνου εμπλουτισμού προϊόντων και υπηρεσιών, Σχεδιασμός πλάνου ενεργειών δημιουργίας νέων προϊόντων
- Σχεδιασμός πλάνου και Συμβουλευτική Υποστήριξη για την επανατοποθέτηση του προορισμού και των προϊόντων στην αγορά. Παραγωγή εβδομαδιαίων εκθέσεων.
Τέλος, θα διατεθεί ποσό 12.400 ευρώ για την κατάρτιση σχεδίου με τους βασικούς άξονες της στρατηγικής για την online προώθηση και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου έως και το τέλος τρέχοντος έτους (2020) και θα λάβει υπ’ όψιν του:
(α) την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στις αγορές προέλευσης (origin markets) λόγω του Covid-19
(β) το διαθέσιμο υλικό – περιεχόμενο (content) που διαθέτει σήμερα η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, και ανάλογα με το στάδιο της διαδικασίας λήψης απόφασης του δυνητικού επισκέπτη (consumer decision making journey) να διαμορφώσει βασικούς άξονες προώθησης και επικοινωνίας.
Οι άξονες αυτοί θα αποτελέσουν τις κατευθυντήριες γραμμές πάνω στις οποίες θα κινηθεί το επικοινωνιακό περιεχόμενο (communication content) που θα κληθεί να δημιουργήσει η όποια εταιρεία επικοινωνίας (digital marketing agency) αναλάβει να υλοποιήσει την καμπάνια.
Κατάρτιση media plan (πλάνου μέσων) που περιλαμβάνει την επιλογή των κατάλληλων online μέσων επικοινωνίας, τον χρονικό προγραμματισμό της καμπάνιας επικοινωνίας ανά μέσο, και την ποσοστιαία κατανομή του διαθέσιμου προϋπολογισμού μέσων, που θα καλύψει την περίοδο έως και τον Δεκέμβριο 2020.
Το media plan θα αποτελέσει τον οδηγό με βάση τον οποίο θα υλοποιηθεί η καμπάνια από την όποια εταιρεία επικοινωνίας (digital marketing agency) αναλάβει το έργο.