Μια νέα ταξιδιωτική τάση που γοητεύει ολοένα και περισσότερους Γάλλους ταξιδιώτες έρχεται στο φως από την ιστοσελίδα GenerationVoyage.fr. Πρόκειται για την επιλογή «μικρονησιών» – μικρών, αυθεντικών και εύκολα εξερευνήσιμων νησιών που χαρίζουν εμπειρίες πέρα από τα συνηθισμένα.
Σύμφωνα με το δημοφιλές μέσο, η Ελλάδα διαθέτει «νησάκια πανέμορφα σαν μικρά κομμάτια του παραδείσου», που προσφέρουν εμπειρίες ασύγκριτες με τα μεγάλα τουριστικά νησιά της Μεσογείου. Στη σχετική λίστα, οι Μικρές Κυκλάδες κατέχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, με τους συντάκτες να εξυμνούν την ιστορία, τα τοπία και τη γαστρονομία τους.
Η Ηρακλειά ξεχωρίζει για την ιστορία 5.000 ετών, τις βραχογραφίες, τα φρούρια και τα αρχαία μνημεία. Η Σχοινούσα αναφέρεται ως «μικρό στολίδι» με παραλίες και μονοπάτια που ενώνουν παρελθόν και παρόν, ενώ η Δονούσα χαρακτηρίζεται ως ο απόλυτος προορισμός ηρεμίας και επανασύνδεσης με τη φύση. Τα Κουφονήσια, με τις θεατρικές τους αμμουδιές και τα παραδοσιακά ταβερνάκια, συμπληρώνουν την εικόνα μιας μοναδικής «μικρονησίας».
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Βαγγέλης Κατσαράς, υπογραμμίζει πως η διεθνής τουριστική αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο σε αυθεντικές εμπειρίες και μάλιστα εκτός αιχμής. «Το καλοκαίρι στις Μικρές Κυκλάδες δεν τελειώνει τον Αύγουστο – συνεχίζεται τον Σεπτέμβριο με ιδανικό κλίμα, εξαιρετική γαστρονομία, χαμηλότερες τιμές και μοναδικές γιορτές», σημειώνει.
Η δυναμική αυτή ενισχύει το στρατηγικό στόχο του Δήμου για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, καθιστώντας τη Νάξο και τις Μικρές Κυκλάδες πόλο έλξης όχι μόνο στην αιχμή της σεζόν, αλλά και το φθινόπωρο.
Μια νέα πολύ διαδεδομένη ταξιδιωτική τάση των Γάλλων τουριστών αναδεικνύει η Γαλλική ιστοσελίδα Generation Voyage που αφορά την επιλογή «μικρονησίων» για διακοπές. Στον δεκάλογο των «μικρών οάσεων»του ιστότοπου οι Μικρές Κυκλάδες καταλαμβάνουν ορισμένες από τις πρώτες θέσεις! pic.twitter.com/2AUwlW4eYx
— Naxos&Small Cyclades (@NaxosIslands) September 3, 2025
#ΜικρέςΚυκλάδες #Ηρακλειά #Σχοινούσα #Δονούσα #Κουφονήσια #NaxosPress #TravelTrends #GenerationVoyage #Γαλλία #Τουρισμός