Αποστολή ομάδας από την Rai 3 στην Τήνο – Τι έκανε και η δήλωση του δημάρχου Γιάννη Σιώτου
Με πρωτοβουλία του γραφείου ΕΟΤ Ιταλίας και του Δήμου Τήνου αναμένεται την προσεχή Παρασκευή στο νησί αποστολή του καναλιού RAI 3 για πολυήμερη παραμονή με στόχο την προβολή της Μούσας του Αιγαίου στην ιταλική τηλεόραση. Ο δημοσιογράφος Massimo Latini από την τηλεοπτική εκπομπή KILIMANGIARO θα παραμείνει μαζί με τους συνεργάτες του έως τις 9 Ιουνίου για την καταγραφή των πολυποίκιλων ενδιαφερόντων του νησιού.
Η ιταλική τουριστική αγορά βρίσκεται στις προτεραιότητες του Δήμου και για το λόγο αυτό, το τελευταίο διάστημα, πραγματοποιήθηκε σειρά διαδικτυακών επαφών με ταξιδιωτικούς παράγοντες, μεταξύ των οποίων ήταν στα τέλη Απριλίου ο manager του ιταλικού Tour Operator Quattro vacanze.
Σημαντική ήταν και η πρόσφατη προβολή του νησιού σε ιταλικά Μέσα, όπως η ταξιδιωτική ιστοσελίδα siviaggia που κατέταξε την Τήνο ανάμεσα στα καλύτερα ελληνικά νησιά για το 2022 (https://siviaggia.it/viaggi/fotonotizia/isole-sconosciute-grecia/366727) ενώ και το ιταλικό περιοδικό ICON παρουσίασε την Τήνο ως “ιδανικό προορισμό για αυτούς που ψάχνουν τον εαυτό τους” (https://www.iconmagazine.it/viaggi/isole-greche-a-ognuno-la-sua-dove-andare-questa-estate).
“Η Τήνος απέδειξε τα τελευταία χρόνια ότι πορεύεται με στόχευση σε όλες τις σημαντικές τουριστικές αγορές” δηλώνει ο Δήμαρχος Γιάννης Σιώτος και επισημαίνει ότι “σε κάθε αγορά, όπως και η ιταλική, φροντίζουμε να μην είμαστε απλά “περαστικοί” αλλά καταβάλλουμε συνεχείς και εντατικές προσπάθειες για να εδραιώσουμε τη φήμη του νησιού μας”.
Και προσθέτει: “Όλο το προηγούμενο διάστημα, με την υποστήριξη της δραστήριας διευθύντριας του γραφείου ΕΟΤ Ιταλίας κυρίας Κικής Μπουλασίδου και της εταιρίας συμβούλων τουρισμού του Δήμου μας φροντίσαμε να κάνουμε ηχηρή την παρουσία μας στην ιταλική αγορά. Η αποστολή της RAI είναι το επιστέγασμα αλλά όχι και το τέλος των προσπαθειών που θα συνεχιστούν και στο μέλλον με άλλες πρωτοβουλίες. Στόχος μας εφέτος είναι να έχουμε μια ακόμα πιο επιτυχημένη τουριστική χρονιά, όχι μόνο στις αφίξεις αλλά και στα έσοδα που, λόγω της τρέχουσας συγκυρίας θα αποτελέσουν το βαρόμετρο επιτυχίας κάθε τουριστικού προορισμού”.