Σχεδόν 7 στους 10 Γερμανούς (69,3%) εμπνέονται για τα ταξίδια τους από πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα της TUI.
Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 21,2% των ερωτηθέντων προτιμούν να χρησιμοποιούν το YouTube για ταξιδιωτικές ιδέες.
Οδηγός και η αστρολογία!
Περίπου το ένα τέταρτο των Γερμανών εξετάζουν την αστρολογία όταν σχεδιάζουν ταξίδια. Μια έρευνα διαπίστωσε ότι το 29 τοις εκατό των ατόμων ηλικίας 18 έως 44 ετών συμβουλεύονται τα ζώδιά τους πριν ταξιδέψουν.
Άλλα συμπεράσματα της έρευνας:
- Το 71,1 τοις εκατό των Γερμανών προτιμούν να ταξιδεύουν με την οικογένειά τους. Για το 16,3 τοις εκατό των ερωτηθέντων, η φιλικότητα προς την οικογένεια στο περιβάλλον ταξιδιού και διαμονής είναι ένας σημαντικός παράγοντας στις ταξιδιωτικές τους επιλογές. Το 17,8 τοις εκατό, εξάλλου, πραγματοποιούν διακοπές μαζί με τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους.
- Τα μεμονωμένα ταξίδια επίσης αυξάνονται, με το 17,2 τοις εκατό των Γερμανών να ταξιδεύουν μόνοι. Οι περισσότεροι μεμονωμένοι ταξιδιώτες προτιμούν να επισκέπτονται την Ευρώπη (42%), να εξερευνούν τη Γερμανία (19,5%) ή να ταξιδεύουν στην Ασία (10,5%). Επιπλέον, περίπου το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια όταν ταξιδεύουν μόνοι.
Η Βαλτική Θάλασσα είναι η πιο δημοφιλής για τα ταξίδια εσωτερικού
Περίπου το ένα τέταρτο των Γερμανών ταξιδιωτών σχεδιάζει διακοπές στη Γερμανία. Η πιο έντονη επιθυμία για διακοπές εντός της χώρας είναι μεταξύ όσων ζουν στην περιοχή από το Βραδεμβούργο, τη Σαξονία – Άνχαλτ και τη Θουριγγία. Οι πιο δημοφιλείς εγχώριοι προορισμοί είναι η Βαλτική Θάλασσα (40,1 τοις εκατό), η Βόρεια Θάλασσα (35,2 τοις εκατό) και η λίμνη της Κωνσταντίας (21,8 τοις εκατό).
Οι ΗΠΑ είναι από τις πρώτες επιλογές στα ταξίδια αναψυχής, αυξάνοντας τη δημοτικότητά τους στη Γερμανία.
Έντονη ζήτηση και το 2025
Η TUI αναμένει ισχυρή ζήτηση και για το 2025. Η επιθυμία των Γερμανών να ταξιδέψουν παραμένει έντονη.
Τον Αύγουστο, η TUI δημοσίευσε τα στοιχεία για το τρίτο τρίμηνο. Όπως δείχνουν τα στοιχεία, σημαντική ανάπτυξη γνώρισε ο ξενοδοχειακός τομέας του ομίλου με τα brand όπως η Riu, η TUI Blue και η Robinson, ενώ η ζήτηση και για κρουαζιέρες παρέμεινε υψηλή.
Με πληροφορίες από τη σελίδα tornosnews.gr