Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα συγκαταλέγεται σταθερά ανάμεσα στους κορυφαίους προορισμούς για τους Πολωνούς τουρίστες, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι το 2021 η Πολωνία αναδείχθηκε ως η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά εισερχόμενου τουρισμού για τη χώρα μας.
Με ένα εκτενέστατο αφιέρωμα 200 σελίδων, αποκλειστικά για την Ελλάδα, κυκλοφορεί το τελευταίο τεύχος του διμηνιαίου περιοδικού “National Geographic Traveler” Πολωνίας, έχοντας στο εξώφυλλο μια θεαματική φωτογραφία από την καλντέρα της Σαντορίνης.
Στο αφιέρωμα με κεντρικό τίτλο “25 τοποθεσίες στην Ελλάδα”, που υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της γενικότερης συνεργασίας του περιοδικού με την Υπηρεσία ΕΟΤ Πολωνίας, οι συντάκτες του περιοδικού παρουσιάζουν αναλυτικά ισάριθμες περιοχές της χώρας στα νησιά του Αιγαίου, τα Επτάνησα, την Βόρεια Ελλάδα, την Στερεά Ελλάδα και την Πελοπόννησο. Στις επιλογές τους περιλαμβάνονται προορισμοί που είτε είναι ήδη δημοφιλείς στους Πολωνούς ταξιδιώτες (όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κέρκυρα, η Ζάκυνθος, η Σαντορίνη, η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη) είτε σταδιακά κερδίζουν δημοτικότητα στην πολωνική αγορά (Αλόννησος, Κεφαλονιά, Ύδρα, Αίγινα ή οι λιγότερο γνωστές στους Πολωνούς περιοχές της Ηπείρου και της Μακεδονίας). Και βέβαια δεν λείπουν οι αναφορές σε Νάξο – Αμοργό και Πάρο…. Αλλά και Ανάφη (!!!)
Οι συντάκτες επαινούν την κληρονομιά του ελληνικού πολιτισμού, την ιστορία, τα μνημεία, το μοναδικό κλίμα της χώρας, την ομορφιά της φύσης και το αίσθημα φιλοξενίας των κατοίκων, ενώ ειδικές αναφορές γίνονται τόσο στην ελληνική κουζίνα όσο και στη νυχτερινή διασκέδαση που προσφέρει η Ελλάδα. Όπως σημειώνει εμφατικά στο editorial του τεύχους η αρχισυντάκτρια Agnieszka Frenus “οι απλές απολαύσεις για τις οποίες νιώθω τόσο χαρούμενη με αυτή τη χώρα, με κάνουν να ανυπομονώ για το επόμενο ταξίδι μου στην Ελλάδα”.
Press trip Πολωνών δημοσιογράφων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Εξάλλου, η Υπηρεσία ΕΟΤ Πολωνίας, διοργάνωσε τον Απρίλιο press trip για δύο δημοσιογράφους του ίδιου περιοδικού στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, για την προώθηση του city break τουρισμού στο πλαίσιο της εξειδικευμένης καμπάνιας “greekend”.
Κατά την παραμονή τους στην Ελλάδα, οι δύο Πολωνοί δημοσιογράφοι επισκέφθηκαν τα πιο εμβληματικά μνημεία και τα αξιοθέατα των δύο πόλεων, ξεναγήθηκαν στα αντιπροσωπευτικότερα μουσεία και χώρους πολιτισμού, περιηγήθηκαν στο παραθαλάσσιο μέτωπό τους, πραγματοποιήσαν μονοήμερη κρουαζιέρα στα νησιά του Αργοσαρωνικού, ενώ είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και τις ιδιαίτερες γεύσεις της ελληνικής γαστρονομίας.
Το σχετικό ρεπορτάζ αναμένεται να δημοσιευθεί στο τεύχος Ιουνίου του περιοδικού και εντός του Μαΐου στην ηλεκτρονική έκδοσή του.