Airtickets… Οπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: “αλλάζει σελίδα και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να βλέπουν ακόμη περισσότερα συγκριτικά αποτελέσματα και να επιλέγουν την καλύτερη τιμή, ανάλογα με τις ανάγκες τους, ανάμεσα σε άλλα ταξιδιωτικά πρακτορεία».
Η εταιρεία αλλάζει σελίδα και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να βλέπουν ακόμη περισσότερα συγκριτικά αποτελέσματα και να επιλέγουν την καλύτερη τιμή, σημειώνει η μητρική Tripsta. Νέες αιχμές για συνεργάτες.
Σε νέο μοντέλο λειτουργίας, με στροφή στη σύγκριση τιμών αεροπορικών εισιτηρίων αντί της πώλησής τους, κατέληξε η Airtickets,σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσει τα προβλήματα του μητρικού ομίλου Tripsta.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, «παρά τα προβλήματα που προκάλεσε η οικονομική ασφυξία του Ομίλου Tripsta, κυρίως λόγω της δραστηριότητάς του στο εξωτερικό, σε συνδυασμό με τον διεθνή ανταγωνισμό και την κακόπιστη συμπεριφορά συγκεκριμένων συνεργατών, η airtickets συνεχίζει την πορεία της, εστιάζοντας στο νέο της μοντέλο».
«Η airtickets S.A. λειτουργεί κανονικά, έχοντας εξελιχθεί σε μηχανή σύγκρισης τιμών αεροπορικών εισιτηρίων. Σήμερα, αλλάζει σελίδα και δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να βλέπουν ακόμη περισσότερα συγκριτικά αποτελέσματα και να επιλέγουν την καλύτερη τιμή, ανάλογα με τις ανάγκες τους, ανάμεσα σε άλλα ταξιδιωτικά πρακτορεία».
Σύμφωνα με την εταιρεία, «το νέο μοντέλο της airtickets σχεδιάστηκε από την εξειδικευμένη in-house ομάδα UI/UX, με στόχο να δημιουργήσει ένα φιλικό περιβάλλον περιήγησης και σύγκρισης τιμών, εφαρμόζοντας τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις. Μετά το πρώτο λανσάρισμα, η ομάδα συνεχίζει να εστιάζει στη λειτουργικότητα και στη βελτιστοποίηση του προϊόντος, εμπλουτίζοντάς το και ενσωματώνοντας νέους συνεργάτες».