Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΠολιτισμόςΟ πολυτάλαντος Γιώργος Νανούρης αποκαλύπτεται

Ο πολυτάλαντος Γιώργος Νανούρης αποκαλύπτεται

|

Πότε εμφανίζεται ο ηθοποιός, πότε ο σκηνοθέτης. Μερικές φορές απαντάει ο άνθρωπος και κάποιες άλλες ο φίλος. Μέσα από μια ιδιαίτερη συνέντευξη η Μία Κόλλια μας παρουσίαζει τα πολλά πρόσωπα του Γιώργου Νανούρη που φωτογραφήθηκε αποκλειστικά για το Andro με γιορτινή, Black Tie ενδυμασία, στο φακό του Νίκου Καρανικόλα.

Ο ηθοποιός Γιώργος είναι συγκινητικός. Ο σκηνοθέτης Γιώργος είναι συγκλονιστικός και ευφάνταστος χρησιμοποιώντας τα πιο απλά μέσα, με μια αίσθηση γεωμετρίας και καθαρής αισθητικής που σε αφοπλίζει. Ο άνθρωπος Γιώργος είναι ακέραιος, πολύπλευρος, πειθαρχημένος. Ο φίλος Γιώργος είναι παρών, γλυκός και δοτικός. Πάντα εκεί για όλους. Με σχέσεις ζωής και σχέσεις νέες που παίρνουν τον δικό τους δρόμο.

Της Μία Κόλλια (andro.gr

Εχει αυτό το ακαθόριστο «κάτι» που σε έλκει όταν τον γνωρίσεις – είναι προσηνής και ανοιχτός αλλά και κάπως… μυστηριώδης, γεγονός που σε κάνει να θέλεις να μάθεις κι άλλα. Που δεν θα τελειώσουν γρήγορα. 

– Και το παιδί Γιώργος, πώς ήταν; 
Ως παιδί έκανα παρέα πάντα με μεγαλύτερους. Θυμάμαι ότι στα επτά μου είχα μία φίλη φοιτήτρια… Δεν μπορώ να πω πάντως ότι θυμάμαι και πολλά από την παιδική μου ηλικία. Μεγάλωσα στην Ανω Κυψέλη σε μια φυσιολογική οικογένεια για την οποία δεν θέλω να μιλάω. Το γεγονός ότι εγώ εκτίθεμαι, δεν μου δίνει το δικαίωμα να μιλώ για εκείνους χωρίς την άδεια τους. Επίσης, αφού είμαι καλλιτέχνης, μου αρέσει ο κόσμος να μην ξέρει τα πάντα για μένα και να παραμένει ένας ανεπηρέαστος θεατής.

– Το μικρό παιδί ήθελε να γίνει καλλιτέχνης; 
Η μητέρα μου μού λέει πως από τα 4 μου χρόνια είχα επιλέξει αυτό το επάγγελμα, μία ανάμνηση την οποία δεν μπορώ να ανακαλέσω. Θυμάμαι πάντως ότι μερικές φορές δεν μπορούσα να ξεχωρίσω τι είναι αληθινό και τι ψεύτικο. Είχα παρακολουθήσει μία παιδική παράσταση «Ο πρίγκιπας και το αηδόνι» στην πλατεία Αμερικής και είχα ενθουσιαστεί. Τα καμαρίνια ήταν ακριβώς πίσω από τη σκηνή και φεύγοντας από το θέατρο, μέσα από την ανοιχτή πόρτα είδα τους ηθοποιούς να κάθονται μπροστά από τους καθρέφτες τους και δεν μπορούσα να συνειδητοποιήσω ποια είναι η πραγματική ζωή τους και ποιο το θέατρο. Δύο κόσμοι με έναν τοίχο στη μέση – με γοήτευσε πολύ. Πάντως ήμουν ένας πολύ καλός μαθητής, συμμετείχα στη χορωδία του σχολείου μου και σε άλλες δράσεις. Μεγάλωσα σε ένα αυστηρό περιβάλλον με πειθαρχία που σήμερα αναγνωρίζω ότι είναι ένα από τα πιο απαραίτητα συστατικά της δουλειάς μου. 

Στην τρίτη λυκείου ο Νανούρης ήθελε να δώσει για τη δραματική σχολή, είχε πολύ καλούς βαθμούς όμως η οικογένεια του ήταν αντίθετη. Έδωσε στο Υπουργείο Πολιτισμού και δεν πέρασε όμως προσπάθησε ξανά και τη δεύτερη χρονιά μπήκε στη Δραματική Σχολή Ωδείου Αθηνών. Έχοντας ενοχές που δεν πήγε στο Πανεπιστήμιο, συνέχισε τις σπουδές του στο τμήμα Θεατρικών σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών και τις ολοκλήρωσε με ένα σεμινάριο ψηφιακού σινεμά – Digital Film Making και Film Acting στο NYFA στη Νέα Υόρκη. Με την ταινία του «Το γαλάζιο φόρεμα» συνειδητοποίησε ότι είχε πολλές ελλείψεις. Στη Νέα Υόρκη έμεινε 4 μήνες και κάνοντας τα σεμινάρια είδε τον κόσμο του ψηφιακού σινεμά που δεν γνώριζε ότι υπήρχε και κατάλαβε ότι τον ενδιέφερε περισσότερο.  Στη Νέα Υόρκη ήταν δύσκολα και κουραστικά καθώς είχε πολλές ώρες μάθημα και γυρίσματα όμως ήταν πολύ ενδιαφέρον. «Πήγα με εισιτήριο επιστροφής, για μένα είναι αδιανόητο να πας να κάνεις καριέρα στην Αμερική.» 

– Πώς πέρασες από την ηθοποιία στη σκηνοθεσία που σου πάει τόσο πολύ; 
Το ένιωσα σε μία παράσταση, που δεν μπορώ να σου αποκαλύψω. Εκείνη την περίοδο δίδασκα σε μία σχολή -και ακόμα διδάσκω κατά καιρούς σε διάφορες σχολές- όταν κάποιοι απόφοιτοι μου ζήτησαν να τους σκηνοθετήσω μία παράσταση. Αποφασίσαμε λοιπόν να ανεβάσουμε ένα έργο βασισμένο σε κάποια αποκόμματα εφημερίδων που μάζευα. Επρόκειτο για αληθινές ιστορίες μεταναστών που εμένα μου έμοιαζαν σαν μονόλογοι. Υπήρχε ένας χώρος, το γνωστό Τώρα Κ44, που τότε ήταν απλά ένα γκαράζ και χωρούσε περίπου 30 άτομα: εκεί πραγματοποιήσαμε την παράσταση χωρίς παραγωγή, θέρμανση και φώτα. Έτσι «εμπνευστήκαμε» τους φακούς, από ανάγκη. Και έτσι γεννήθηκε το «Εδώ» που παίχτηκε για δύο χρόνια -εκτάκτως το πήρε το Φεστιβάλ Αθηνών για να το εντάξει στο πρόγραμμά του- και ενώ είχαμε 35 καρέκλες, ερχόντουσαν 150 άτομα που στέκονταν όρθια. Αυτή ήταν η πρώτη μου σκηνοθεσία, το 2008. Αυτό ήταν και το έναυσμα για να ξεκινήσει αυτή η πορεία για μένα. 

– Τι έχεις στον νου σου όταν σκηνοθετείς; Έχεις την εικόνα του έργου από πριν;

Όλες οι παραστάσεις σου είναι, αισθητικά, απολύτως δομημένες με αυστηρότητα αλλά και συναίσθημα.  Είναι όλα πολύ μελετημένα, τίποτα δεν είναι τυχαίο. Σχεδόν ό,τι έχω σκηνοθετήσει είναι διασκευές πάνω σε κείμενα και όχι θεατρικά έργα. Το θεατρικό έργο κινείται σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο, ενώ το κείμενο έχει μία ελευθερία που δεν σε οριοθετεί. Ελλοχεύει όμως η δυσκολία τού «άγραφου» – και τώρα, τι κάνεις; Καλούμαι λοιπόν να διασκευάσω το κείμενο – αυτή είναι και η πιο μοναχική διαδικασία – και κατά τη διάρκεια αρχίζω να το δουλεύω στο μυαλό μου. Όταν έχει τελειώσει η διασκευή, έχω ολοκληρώσει την εικόνα τού πώς πρέπει να γίνει η παράσταση, επομένως έχω κάνει ήδη τη μισή δουλειά. Δεν βασίζομαι όμως στο αισθητικό κομμάτι αλλά στο κείμενο και στον ηθοποιό. Όλα γίνονται για να υποστηριχθεί το κείμενο και η ερμηνεία.

– Ο Γούντι Άλεν είχε πει ότι τίποτα στις ταινίες του δεν είναι τυχαίο. Ακόμα και το πιο «τυχαίο» πλάνο του είναι στημένο. Αυτό δεν αφαιρεί από τον αυθορμητισμό; 
Όχι. Στις πρόβες ψάχνουμε το πώς ακριβώς θα γίνουν πολλά πράγματα και το «αυθόρμητο» που θα γεννηθεί μία μέρα θα πρέπει να καταγραφεί σαφώς ώστε να επαναληφθεί και την επόμενη φορά. Όταν το αναπαράξεις, δεν είναι αυθόρμητο πια, όμως ο θεατής πρέπει να νιώσει αυτό που ένιωσες και εσύ εκείνη τη στιγμή της πρόβας. 

– Όταν είσαι στην άλλη πλευρά, του ηθοποιού, αυτό-σκηνοθετείσαι; 
Όχι. Σαν ηθοποιός έχω ανάγκη να μου δώσει ο άλλος ακριβείς οδηγίες για το πώς θα κινηθώ πάνω στη σκηνή. Ακριβώς επειδή είμαι και σκηνοθέτης, έχω μάθει να σέβομαι τον άνθρωπο που με σκηνοθετεί – βέβαια αν υπάρχει η ανάγκη να πω τη γνώμη μου και μου ζητηθεί, ναι, θα την πω. 

– Προτιμάς να δουλεύεις με σκηνοθέτες/ηθοποιούς που είναι φίλοι σου;

Έχω γίνει φίλος σχεδόν με όλους όσους έχω συνεργαστεί και αυτό προφανώς σημαίνει κάτι. Όμως στη δουλειά πρέπει ο καθένας να έχει τον ρόλο του, αυστηρά και απαρέγκλιτα. Είμαστε όλοι επαγγελματίες. Δουλεύω με εκείνον που θεωρώ ότι ταιριάζει στην εκάστοτε δουλειά ανεξάρτητα με το αν είναι φίλος μου ή όχι. 

– Κάνεις πολλά πράγματα ταυτόχρονα – πώς διαχειρίζεσαι αυτή τη διάσπαση; 
Δύο πράγματα ισχύουν σε αυτή τη περίπτωση. Το ένα είναι ότι έχω μάθει, μετά από πολύ καιρό βέβαια, όταν είμαι σε μια δουλειά να μην σκέφτομαι την άλλη. Κάτι που πια γίνεται αυτόματα, είναι ένας απαραίτητος μηχανισμός άμυνας. Το δεύτερο είναι ότι υπάρχει μία σύγχυση όσον με αφορά – μοιάζει, δηλαδή, να κάνω πολλά περισσότερα από όσα κάνω στην πραγματικότητα, απλώς και μόνο διότι κάποιες παραστάσεις επαναλαμβάνονται. 

– Και τώρα, μαγευτικά παραμύθια στο Μέγαρο… 
Αυτό το οραματίστηκα το καλοκαίρι – όμως γενικά μου αρέσει πολύ οι παραστάσεις μου να έχουν κάτι από παραμύθι. Και καθώς τα Χριστούγεννα δεν στολίζω, σκέφτηκα ότι θα είναι ωραία να τα περάσω έτσι! 

– Τι είναι αυτό που μπορεί να σε οδηγήσει σε θλίψη; 
Τίποτα πρακτικό δεν με τρομάζει και δεν με τρόμαξε ποτέ – τα πρακτικά θέματα είναι μαθηματικά. Αυτό που δεν μπορείς να προβλέψεις είναι το αν θα πάει καλά η παράστασή σου. Το αν θα αρέσει στο κοινό δεν μπορείς να το ξέρεις, όπως επίσης δεν ξέρεις αν θα σου τύχει ο μεγάλος έρωτας στη ζωή σου. Είμαι ένας άνθρωπος με πρόγραμμα και πειθαρχία και θα βρω τρόπο να λύσω ό,τι μου προκύψει. Αν κάτι όμως δεν το ορίζω, τότε μπορεί να με καταβάλλει. 

– Εχεις συνεργαστεί με μεγάλες κυρίες της ελληνικής καλλιτεχνικής σκηνής. Χαρούλα, Μαρινέλλα, Ρούλα Πατεράκη τώρα. Θα μου πεις δύο λόγια για την καθεμιά; 
Αυτές οι εμπειρίες είναι και τύχη και είναι αναρίθμητα τα όσα έχω πάρει. Η Χαρούλα Αλεξίου, λοιπόν, είναι τελείως διαφορετική από αυτό που έχουμε στο μυαλό μας. Φανταζόμαστε τον μύθο της φωνής της Ελλάδας και από κοντά γνωρίζεις έναν ζεστό άνθρωπο με αστείρευτο χιούμορ που έχει αποποιηθεί τον τίτλο του μύθου. Η Μαρινέλλα είναι ένας φωτεινός άνθρωπος, η καλύτερη ψυχή, εξωστρεφής και με μια δύναμη που στη μεταδίδει άμεσα. Σε όποια κατάσταση και αν είσαι απέναντί της, μετά το πρώτο λεπτό, τα έχεις ξεχάσει όλα. Η Ρούλα Πατεράκη είναι η πιο ιδιαίτερη προσωπικότητα που έχω γνωρίσει – είναι ασύλληπτο το πόσους εαυτούς νιώθεις πως έχει.

 – Τι σε έχει δυσκολέψει στη συνεργασία σου με αυτές τις γυναίκες;  

Τίποτα πάντως από όσα είχα στο μυαλό μου – εκείνες με έκαναν να τα απορρίψω. Σίγουρα παίζει ρόλο το ότι εγώ δεν είμαι καθόλου ανταγωνιστικός, οπότε νιώθουν ασφαλείς μαζί μου. Νομίζω ότι οι γυναίκες είναι πιο ανταγωνιστικές μεταξύ τους. Επίσης, διαισθάνονται ότι επιδιώκω το καλύτερο για εκείνες και γι’ αυτό νομίζω ότι αφήνονται. Ο Γιώργος Νανούρης ποζάρει στον φακό του Νίκου Καρανικόλα, στο στολισμένο Κολωνάκι. 

– Πως προέκυψε η συνεργασία σας με τη Ρούλα; 
Επικοινώνησε μαζί μου η Ιόλη Ανδρεάδη, η σκηνοθέτης. Μου άρεσε πολύ το κείμενο, το οποίο είναι πολύ ειδικό για το θέατρο, και επίσης με ενδιέφερε πολύ η συνάντηση με τη Ρούλα, γιατί εμένα πλέον αυτό που με γοητεύει πιο πολύ είναι οι συναντήσεις με σπουδαίους ηθοποιούς. 

– Τι πραγματεύεται η παράσταση «Ένας άνθρωπος επιστρέφει στην πατρίδα του πιστεύοντας ότι θα τον σκοτώσουν και τον σκοτώνουν»; 
Είναι η αληθινή ιστορία του Αγίου Θωμά της Αγγλίας. Ηταν ένας πρώην καγκελάριος, που είχε αυτό-εξοριστεί στη Γαλλία και αποφασίζει να επιστρέψει στη χώρα του. Έχοντας όμως μεγάλη επιρροή στον λαό, ανακινεί ζήλεια και μίσος, τον σκοτώνουν και με τον θάνατό του αγιοποιείται. Το έργο έχει να κάνει με την εξουσία, μιλάει για μία περίοδο κρίσης, όταν οι άνθρωποι πια δεν μπορούν να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες και επειδή τους έχει εγκαταλείψει η πολιτεία, περιμένουν τα πάντα από τον Θεό. Μιλάει για την αγάπη, για το πώς μίλησε ο Χριστός για την αγάπη και ποια αγάπη είναι αυτή – είναι μια χριστιανική ή μια υπερβατική αγάπη; 

– Πιστεύεις; 
Όχι ιδιαιτέρως, γιατί πέρασα από μία περίοδο πολλών ετών που πίστευα πάρα πολύ και μετά άρχισα να τα φιλτράρω και να βρίσκω το ενδιάμεσο.

– Εσύ πώς νιώθεις στη σημερινή κατάσταση της δικής μας κρίσης; Οργίζεσαι; 
Φυσικά, όπως όλοι μας. Περνάς από όλα τα στάδια: του πείσματος, της στεναχώριας και της παραίτησης. Σε αυτή τη συνθήκη που έχει δημιουργηθεί, πρέπει όμως να βρεις τον τρόπο για να επιβιώσεις. 

– Πώς κρατάς αυτή τη μαγική ισορροπία τού πόσο δημοφιλής έχεις αρχίσει να γίνεσαι με το πόσο μη δημοφιλώς συμπεριφέρεσαι σαν άνθρωπος στη ζωή σου; 
Εμένα η φήμη μού ήρθε σε σχετικά μεγάλη ηλικία. Σαφώς, η διαχείρισή της έχει να κάνει με το μυαλό, οπότε όσο πιο ώριμος είσαι, τόσο καλύτερα. Επίσης έχω δουλέψει πολύ, έχω φάει πολλά στραπάτσα, είμαι πειθαρχημένος και λογικός και ό,τι κάνω γύρω από τη δημοσιότητα το κάνω για τη δουλειά μου. Μ’ αρέσει να δίνω συνεντεύξεις, για παράδειγμα, φυσικά και με ευχαριστεί, αλλά έχω την επίγνωση ότι δεν θα διαρκέσει για πάντα.

Ο Γιώργος Νανούρης πρωταγωνιστεί στην παράσταση «Ένας άνθρωπος επιστρέφει στην πατρίδα του πιστεύοντας ότι θα τον σκοτώσουν και τον σκοτώνουν», Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν, Υπόγειο και διασκευάζει, σκηνοθετεί και συμμετέχει στην παράσταση «Τα παραμύθια του Χ.Κ. Αντερσεν» στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αγιο Ορος: Εκοιμήθη ο Αγιορείτης Γέροντας Βασίλειος Γοντικάκης

Η εξόδιος ακολουθία αύριο στην Ιερά Μονή Ιβήρων – Ο λόγιος και πνευματικός καθοδηγητής που σφράγισε το Άγιον Όρος και την Ορθοδοξία

Μάρκος Καφούρος: Αναφορά για επαναφορά μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα νησιά του Αιγαίου

Ο Βουλευτής Κυκλάδων της ΝΔ μεταφέρει το ψήφισμα του Δ.Σ. Θήρας στον Υπουργό Οικονομικών, ζητώντας μέτρα στήριξης για νοικοκυριά και επιχειρήσεις στις νησιωτικές περιοχές.

Παρέμβαση Φιλίππου Φόρτωμα για τις συντάξεις χηρείας του πρώην ΟΓΑ

Ερώτηση στη Βουλή για την άρση αδικιών του νόμου Κατρούγκαλου και την εξίσωση παλαιών και νέων συντάξεων χηρείας προς όφελος των δικαιούχων.

Φεστιβάλ Στρογγύλη On The Road: Μια μουσική βραδιά με το «The Hollywood Project»

Την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2025 στον υπαίθριο χώρο μπροστά από τον Μητροπολιτικό Ναό Θήρας, τρεις μουσικοί παρουσιάζουν αγαπημένα ελληνικά τραγούδια

Κύπελλο Ελλάδας: Από το Περιστέρι κόντρα στον Ατρόμητο ξεκινάει η μάχη της ΕΛΛΑΣ Σύρου (video)

Πρεμιέρα στη League Phase του κυπέλλου Ελλάδος, με τους Συριανούς να αγωνίζονται σήμερα στις 16:00 στο Δημοτικό γήπεδο Περιστερίου

Δήμος Θήρας: Έναρξη εγγραφών σε Φιλαρμονική & Χορωδία 2025–2026

Δωρεάν συμμετοχή για παιδιά 7+ και ενήλικες, με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Αλκιβιάδη Κωνσταντόπουλο

Γερμανία: Μείωση ΦΠΑ στην εστίαση στο 7% το 2026, αλλά και αντιδράσεις

Η κυβέρνηση ρίχνει τον συντελεστή από 19% σε 7% για εστιατόρια & γεύματα (χωρίς αλκοόλ), με κριτική από φορείς για όφελος στις αλυσίδες και πίεση στα δημόσια οικονομικά.

Ισραήλ: Χερσαία επιχείρηση στην πόλη της Γάζας

Τανκς προωθούνται προς το κέντρο της πόλης· τουλάχιστον 106 νεκροί σε 24 ώρες σύμφωνα με παλαιστινιακές αρχές. ΟΗΕ μιλά για «γενοκτονία», η Ε.Ε. προαναγγέλλει μέτρα, σκληραίνει η στάση αραβικών κρατών.

Φιλώτι Νάξου: Παρουσιάστηκε ο 14ος τόμος «Ναξιακά» – Αφιέρωμα στη μνήμη του Στέφανου Ψαρρά

Ζεστή συμμετοχή στο Πολιτιστικό Κέντρο Φιλωτιτών· η Ο.ΝΑ.Σ. τίμησε τον διδάκτορα Φιλολογίας και συνεργάτη της έκδοσης με έναν αναμνηστικό τόμο υψηλών προδιαγραφών.

Σπύρος Μάκαρης: «Σημαία» του Πανναξιακού για 24η σεζόν – Ο 38χρονος φόργουορντ συνεχίζει μπροστάρης

Η διοίκηση ανακοίνωσε την ανανέωση με τον Ναξιώτη φόργουορντ (2,00 μ.), που μπαίνει στην 24η χρονιά του και στέλνει μήνυμα ενότητας στους φιλάθλους.

«Έφυγε» ο Γιώργος Κωβαίος – Ο χορευταράς παππούς της Σχοινούσας που έγινε σύμβολο ζωής και παράδοσης

Μέχρι τα 92 του χρόνια χόρευε με πάθος στη Γιορτή Φάβας, δίπλα στην εγγονή του Ποθητή – Ένας άνθρωπος που ένωσε γενιές μέσα από τη μουσική και την αγάπη για τον τόπο του.

Νάξος – Εντοπίστηκε ζωντανός ο αγνοούμενος στο Προφήτη Ηλία μετά από 4 ημέρες

Συγκλονιστική διάσωση από το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Νάξου – Στο σημείο σπεύδει ελικόπτερο για τη μεταφορά του στο Νοσοκομείο.

Το στυγερό έγκλημα του Φλώριου Σοϊλέ «Σκιά» στο Φιλώτι

Πώς μια ερωτική ιστορία κατέληξε σε βασανιστήρια, δολοφονία και λαϊκή εξέγερση στη Νάξο του 1902

Κωμιακή: «Έφυγε» η «Κούλα του Σταματοβασίλη» που σημάδεψε με την παρουσία της το χωριό

Συγκινητικό αντίο στην Κυριακή Πρεβενιού, από τον Γιώργο Κρητικό μέσα από τα social media

Αναφορά στο Ευρωκοινοβούλιο για την Αμοργό: Αντίδραση σε λιμενικά και οδικά έργα με χρηματοδότηση της Ε.Ε.

Ο Νικόλαος Γαβαλάς, εκ μέρους περιβαλλοντικών συλλόγων και εκατοντάδων πολιτών, καταγγέλλει την καταστροφική επίδραση αναπτυξιακών έργων στην Αμοργό και ζητά παρέμβαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Minoan Lines: Δύο νέα πλοία στη γραμμή Ηράκλειο–Μήλος–Πειραιάς μέχρι το 2028

«Στολίδια για το Ηράκλειο» τα χαρακτήρισε ο διευθύνων σύμβουλος Λουκάς Σιγάλας – Στόχος η αύξηση της επιβατικής κίνησης και η πράσινη μετάβαση στη ναυτιλία

Γυμνάσιο Σκαδού: 22 μαθητές φέτος δίνουν ζωή στο σχολείο της Ορεινής Νάξου

Από το παλιό δημοτικό του Σκαδού στο σύγχρονο Γυμνάσιο: Ένα σχολείο που κρατά ζωντανή την εκπαίδευση στα ορεινά χωριά της Νάξου

Νάξος: “Στάση” Σινούκ για παραλαβή ασθενούς από άλλο νησί, πριν αναχωρήσει για Αττική

Το είδαμε κι αυτό... Ελικόπτερο Σινούκ έμεινε στη Νάξο για αρκετά λεπτά περιμένοντας το ελικόπτερο του ΕΚΑΒ ώστε να παραλάβει άλλο ασθενή και να τον μεταφέρει στην Αττική

Χώρα Νάξου: «Πάγωσε» το αίτημα κατοίκων για αλλαγή κυκλοφοριακού στη Μικρασιατών Προσφύγων

Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες κατοίκων για επικίνδυνες συνθήκες, ο Δήμος Νάξου απάντησε αρνητικά στο αίτημα αλλαγής κατεύθυνσης της ημικεντρικής οδού.

Νάξος – Αύγουστος 2025: περισσότερες αφίξεις, Ισχυρότερο το σύνολο του καλοκαιριού (πίνακες)

Στο λιμάνι της Νάξου οι επιβάτες αυξήθηκαν 5,2% τον Αύγουστο σε σχέση με πέρυσι, ενώ το τρίμηνο Ιουνίου–Αυγούστου έκλεισε με +6,5% συνολικά. Τι δείχνει η δεκαετία.