Τετάρτη, 2 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΠολιτισμόςΜε στρατηγικό σχεδιασμό «ανοίγεται» η Τήνος

Με στρατηγικό σχεδιασμό «ανοίγεται» η Τήνος

|

Με ολοκληρωμένο σχέδιο στρατηγικής μάρκετινγκ και με δράσεις στόχευσης σε κύριες και ανερχόμενες τουριστικές  αγορές, ο Δήμος Τήνου

Με ολοκληρωμένο σχέδιο στρατηγικής μάρκετινγκ και με δράσεις στόχευσης σε κύριες και ανερχόμενες τουριστικές  αγορές, ο Δήμος Τήνου προχωράει συγκροτημένα στη διεκδίκηση του μεγαλύτερου δυνατού μεριδίου σε επίπεδο προσέλκυσης επισκεπτών αξιοποιώντας και αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του νησιού.

Συγκεκριμένα, στο marketing plan, που παρουσιάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου ψηφίστηκε ομόφωνα αποσπώντας θετικά σχόλια, περιλαμβάνεται η αξιοποίηση και ανάδειξη μιας ενιαίας εικαστικής ταυτότητας, η δημιουργία περιεχομένου γύρω από τα τουριστικά προϊόντα και η εναρμόνιση του με τις ανάγκες της επικοινωνίας και τέλος, η προβολή και προώθηση προς τα στοχευμένα κοινά αξιοποιώντας τα καταλληλότερα μέσα επικοινωνίας.

Όπως δήλωσε η Αντιδήμαρχος κυρία Αναστασία Δεληγιάννη «η Μελέτη είναι το απαραίτητο βήμα που έπρεπε να προηγηθεί ώστε ο σχεδιασμός των δράσεων να είναι χρονολογικά προσδιορισμένος  και τοποθετημένος σε έναν άξονα προτεραιοτήτων καθώς και να λαμβάνει υπόψη τις σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης των αγορών».

Με βάση τα ευρήματα της έρευνας που διενεργήθηκε για τις ανάγκες του marketing plan αναδεικνύεται ως κύρια κατηγορία τουριστικού προϊόντος ο «Ηλιος και Θάλασσα» καθώς και ο Πολιτισμός και Θρησκεία με υποστηρικτικές κατηγορίες αυτές της Φύσης και των Δραστηριοτήτων καθώς και της Γαστρονομίας όπου η Τήνος έχει να επιδείξει εύρος φυσικού πλούτου και τοπικής παραγωγής.

Οι παραπάνω άξονες συνθέτουν την ανταγωνιστική ταυτότητα του προορισμού, και συντελούν στη δημιουργία του κεντρικού μηνύματος διαφοροποίησης και στη στοχευμένη διάρθρωση ενεργειών προβολής που το καταστούν ελκυστικό και ανταγωνιστικό στις ομάδες στόχους.

Ως κύριες  παραδοσιακές αγορές αναφέρονται η  Γαλλία/Γαλλόφωνες χώρες Γερμανία/Γερμανόφωνες χώρες Ιταλία Αγγλία Ελλάδα και ως δυναμικές το Βέλγιο, οι   Σκανδιναβικές χώρες, η Ελβετία, η  Αυστρία και η Ολλανδία και ως νέες  ανερχόμενες αγορές η Αυστραλία , η Κίνα καθώς και οι Αραβικές και Ασιατικές χώρες .Ενδιαφέρον, όπως αναφέρεται,  παρουσιάζουν τα τελευταία χρόνια οι Ρώσοι και οι Κινέζοι κυρίως για θεματικές εκδρομές γάμων.

Στη μελέτη προτείνεται να δοθεί έμφαση σε ειδικά τμήματα αγορών και κυρίως σε Ζευγάρια, Οικογένειες με παιδιά και άτομα ηλικίας άνω των 35 ετών.

Η στρατηγική των αγορών: Ενίσχυση μεριδίου στις παραδοσιακές αγορές που αποτελούν βασικό πυλώνα περαιτέρω ανάπτυξης, υποστήριξη μεριδίου σε εδραιωμένες ευρωπαϊκές αγορές. Ισχυρή διείσδυση σε ανερχόμενες αγορές που μπορούν να προσφέρουν νέα κοινά με υψηλές δαπάνες. Επιλεκτική διείσδυση σε αγορές προς αξιοποίηση με υψηλή τουριστική κίνηση και χαμηλή δαπάνη.

Το ευρύ φάσμα καταλυμάτων από ξενοδοχεία 2 αστέρων έως και πολυτελείς βίλλες και διαμερίσματα, ο αξιοσημείωτος πολιτισμικός και θρησκευτικός πλούτος με κυρίαρχο στοιχείο την συνύπαρξη του ορθόδοξου και του καθολικού χαρακτήρα του νησιού, η διάχυτη τηνιακή τέχνη και αρχιτεκτονική και η ανάδειξη της Μαρμαροτεχνίας στον Κατάλογο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, η πλειάδα τοπικών τηνιακών προϊόντων συνυφασμένα με την τοπική παραγωγή, τα ιδιαίτερα στοιχεία της φύσης όπως το σεληνιακό τοπίο του Βώλακα που αποτελεί το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό πεδίο bouldering,  τα μονοπάτια πεζοπορικών διαδρομών, η παραλία της Κολυμπήθρας κατάλληλη για θαλάσσια σπορ αλλά και πληθώρα  παραλιών, με ποικιλομορφία επιλογών που μπορεί να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς επισκέπτες, τα εστιατόρια και οι  ταβέρνες που προωθούν την τοπική γαστρονομία, και  η χαρακτηριστική φιλοξενία αποτελούν βασικά συγκριτικά πλεονεκτήματα του τουριστικού προϊόντος του νησιού.

Η μελέτη του marketing plan συμπύκνωσε όλα τα χαρακτηριστικά του νησιού  σε μία δημιουργική πλατφόρμα που θα αποτελέσει τη βάση της τουριστικής του προβολής.

Κύριο εύρημα της δημιουργικής πλατφόρμας αποτελεί η «Έμπνευση» και η «Ευλογία» που δίνει η φύση στον άνθρωπο για να «Δημιουργήσει». Η ίδια έμπνευση που διακατέχει τους επισκέπτες του νησιού, για να περάσουν αξέχαστες διακοπές.

«Στην Τήνο δόθηκε
ένας ήλιος ζωογόνος
και αυτός μας φώτισε να χτίσουμε κατάλευκα φιλόξενα χωριά.
Της δόθηκε
σπάνια ευλογία
και από εκεί εμπνεύστηκαν οι κάτοικοι το καλωσόρισµα και τη ζεστασιά
Προικίστηκε με τοπία µοναδικά
και μέσα σε αυτά χαράχθηκαν µονοπάτια  έµπνευσης
Το χάρισμα της εύφορης γης της
προκάλεσε τη δημιουργία ενός γαστρονομικού παράδεισου.
Ο άνεµος που τη φυσά από άκρη σε άκρη
έδωσε πνοή στα παιχνίδια
και οι σπάνιοι λίθοι της
έγιναν έμπνευση για την τέχνη και τον πολιτισµό.

Η γωνιά του Αιγαίου που  εµπνέει  τους κατοίκους να δηµιουργούν και τους επισκέπτες  να γεμίζουν με  αξέχαστες αναµνήσεις»

Με αυτό το σκεπτικό, στόχος της νέας στρατηγικής τουριστικής προβολής του Δήμου είναι ότι ανέκαθεν η Τήνος ενέπνεε τους κατοίκους της να είναι δημιουργικοί και αυτοί μετέτρεψαν το νησί τους σε ένα τόπο ξεχωριστό. Έτσι και σήμερα, η Τήνος εμπνέει τους επισκέπτες της να δημιουργούν αξέχαστες αναμνήσεις. Σαν μια σύγχρονη Μούσα.


Το νέο σύνθημα για την ελληνική αγορά  είναι: TΗΝΟΣ  Η ΜΟΥΣΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ και για το διεθνές κοινό: TINOS THE AEGEAN MUSE.

Με βάση τη συγκεκριμένη στρατηγική έχει κατατεθεί ένα σύνολο δράσεων και ενεργειών που αξιοποιεί τα υπάρχοντα εργαλεία, και τις δράσεις του νησιού και προτείνει ιδέες για την ενδυνάμωση της προβολής των κύριων κατηγοριών του τουριστικού προϊόντος στο ευρύ κοινό αλλά και σε επαγγελματίες και φορείς του τουριστικού κλάδου.
 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Σεισμική Ακολουθία: Η Νάξος μετακινήθηκε κατά 2,8 εκατοστά προς τα βόρεια-βορειοδυτικά

Οι μετακινήσεις των νησιών, οι τέσσερις φάσεις της σεισμικής κρίσης στη Σαντορίνη και τα διδάγματα για τους επιστήμονες

Nova – Κακοκαιρία: Δωρεάν παροχή επικοινωνίας για τους συνδρομητές σε Πάρο, Αντίπαρο, Μύκονο και Χανιά Κρήτης

Δωρεάν παροχή επικοινωνίας για τους συνδρομητές κινητής Nova σε Πάρο, Αντίπαρο, Μύκονο και Χανιά Κρήτης, λόγω της έντονης κακοκαιρίας που έπληξε τις εν λόγω περιοχές

Κρήτη – Ρέθυμνο: Πρόβατα προκάλεσαν ατύχημα, σύλληψη βοσκού (!!!)

Σύλληψη βοσκού για πρόκληση τροχαίου – Τα πρόβατά του βγήκαν στον ΒΟΑΚ

Κυκλάδες: Γιατί θα πετάξουν χαμηλά σήμερα τα πολεμικά αεροπλάνα;

Γιατί πετούν σήμερα μαχητικά σε Πελοπόννησο και Κυκλάδες - Τι ώρα θα γίνει διέλευση; Για ποιο λόγο;

Μύκονος: Ηχησε εκ νέου το “112”, έντονη βροχόπτωση

Μύκονος: Μήνυμα από το 112 λόγω έντονων καιρικών φαινομένων – Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο δήμος

Νάξος – Σύλλογος Γυναικών: “Πως κάνω λειτουργική μία σχέση”, μέρος δεύτερον…

Σύλλογος Γυναικών Νάξου: Ο κύκλος βιωματικών σεμιναρίων για σχέσεις και ψυχική υγεία συνεχίζεται - Που και πότε;

Πρόταση Ημέρες: Φακές με καλαμαράκια και … μυρωδικά

Οι φακές δεν θέλουν μούλιασμα, οπότε αυτό το ωραίο νηστίσιμο και ιδιαίτερα θρεπτικό πιάτο, που τις συνδυάζει με καλαμαράκια, είναι έτοιμο σε μισή ώρα και κάτι.

Νάξος – Μητρόπολη Παροναξίας: Εκδήλωση Σχολής Βυζαντινής Μουσικής

Βυζαντινοί Ύμνοι της Μεγάλης Εβδομάδας σε μουσικοθρησκευτική εκδήλωση της Ιεράς Μητρόπολης Παροναξίας - Πότε και που;

Υπουργείο Τουρισμού – Κεφαλογιάννη: “Η Σαντορίνη επιστρέφει στην κανονικότητα”

Κεφαλογιάννη: Η Σαντορίνη επιστρέφει στην κανονικότητα – Τα μέτρα στήριξης του νησιού

Αμερική: Εφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ

Πέθανε ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ σε ηλικία 65 ετών - Φόρεσε τη πανοπλία του Μπάτμαν και τραγούδησε ως άλλος Μόρισον

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο Στέλιος Δεγαϊτας

Ενας νέος άνθρωπος - ο Στέλιος Δεγαίτας - έφυγε από τη ζωή το πρωί της Παρασκευής σε ηλικία μόλις 63 ετών

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο Μιχάλης Βαλέτας

Ο αγαπημένος φούρναρης των παλιών χωραϊτών, ο Μιχάλης Βαλέτας έφυγε από τη ζωή - Τι αναφέρει στην ανάρτησή του ο Στράτος Φουτάκογλου

Νάξος – Σκαδό: Πένθος με την απώλεια του Νίκου Φάρκωνα

Φτωχότερη από σήμερα η τοπική κοινωνία του Σκαδού Νάξου - Πότε θα γίνει η εξόδιος ακολουθία του Νίκου Φάρκωνα

Νάξος – Αεροδρόμιο: Ανανεωμένο ανοίγει …πύλες την Δευτέρα 31 Μαρτίου (Photos)

Το Αεροδρόμιο "Απόλλων" της Νάξου ανοίγει τις.. πόρτες από την Δευτέρα 31 Μαρτίου - Τα έργα που γίνονται κι έρχονται (Photos)

Πάρος – Νάουσα: Καταστροφικό πέρασμα βροχής, ήχησε και το 112 (video)

Μεγάλες ζημιές από την κακοκαιρία στην Πάρο: Ορμητικοί χείμαρροι οι δρόμοι, μήνυμα του 112 για απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων

Πάρος: Η έντονη βροχόπτωση στη περιοχή της Νάουσας παρασύρει αυτοκίνητα (video)

Η έντονη βροχόπτωση παρασύρει αυτοκίνητα στην Νάουσα της Πάρου - Προσοχή (video)

Νάξος – Λιμενικό Σώμα: Η ανακοίνωση για τον θάνατο του Στέλιου Δεγαϊτα

Η επίσημη ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος για τον αιφνίδιο θάνατο του Στέλιου Δεγαϊτα...

Εκτακτο – Αμοργός: Ισχυρός σεισμός 4.5 R με μικρό εστιακό βάθος

Σεισμός 4,5 Ρίχτερ στο γνωστό ρήγμα Ανύδρου πιο κοντά όμως στην Σαντορίνη - Το εστιακό βάθος του σεισμού εντοπίζεται στα 5,6 χιλιόμετρα

Τζώρτζια Αργυροπούλου: “Εφυγε” από τη ζωή η σύντροφος του Μανώλη Γλέζου

Σε ηλικία 79 ετών έφυγε πριν από λίγο από τη ζωή η "Τζώρτζια", το στήριγμα του Μανώλη Γλέζου...

Κυκλάδες – Δόμηση 2024: Πρωταθλήτρια η Πάρος, εντυπωσιακή αύξηση σε Μήλο, Τήνο και Σύρο

Εντυπωσιακή πτώση παρατηρήθηκε στη Μύκονο, όπου εκδόθηκαν μόλις 23 άδειες, πιθανότατα λόγω του κορεσμού της αγοράς ακινήτων και των πολύ υψηλών αξιών της γης.