Αρμοδιότητα των δήμων ο περιορισμός στην κυκλοφορία τους – Γιατί πέταξε το μπαλάκι στους Δήμους, ο αρμόδιος υπουργός
Ξημερώματα Σαββάτου και τουρίστρια τραυματίστηκε σοβαρά στη Μύκονο, όταν έπεσε σε γκρεμό ύψους 20 μ., με γουρούνα. Η 22χρονη τουρίστρια από τη Βραζιλία έπεσε σε γκρεμό, σε περιοχή Πλαιόκαστρ Ανω Μέρας Μυκόνου, όταν η γουρούνα που οδηγούσε βγήκε από την πορεία της. Μετά από αρκετές ώρες προσπάθειας σε δύσκολες συνθήκες οι πυροσβέστες την απεγκλώβισαν και μεταφέρθηκε αρχικά στο Κέντρο Υγείας Μυκόνου και στη συνέχεια σε νοσοκομείο της Αθήνας καθότι ήταν βαριά τραυματισμένη…
Η 22χρονη αποτελεί θύμα τροχαίου, το οποίο όμως φέρνει κατά ένα παράδοξο τρόπο και πάλι τις …γουρούνες στην επικαιρότητα και παρά το γεγονός ότι στατιστικά, είναι το όχημα με τα λιγότερα ατυχήματα στην Ελλάδα…Το πιο εντυπωσιακό; Η Κυβέρνηση ανίκανη να διαχειριστεί το πρόβλημα, έριξε το μπαλάκι στους Δήμους, οι οποίοι και θα αναλάβουν το βάρος να δώσουν το “πράσινο φως’ για την ελεύθερη ή όχι διακίνησή τους κυρίως στους τουριστικούς τόπους… Οι Δήμαρχοι δηλαδή Σαντορίνης και Μυκόνου αλλά και Ιού ή και νησιών με ελάχιστη κάλυψη αναγκών σε διοικητικό ή και αστυνομικό προσωπικό, θα κληθούν να δώσουν λύσεις, εκεί όπου ο κρατικός μηχανισμός αδυνατεί να παρέμβει …
Μετά το αλαλούμ που είχε σημειωθεί αναφορικά με την απαγόρευση των τετράτροχων μοτοσικλετών (γνωστές γουρούνες) στις τουριστικές περιοχές, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης ανέφερε πως επιστρέφουν στους δρόμους.
Συγκεκριμένα ο κ. Κεφαλογιάννης σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων χαρακτήρισε παράλογο το μέτρο την απαγόρευση της κυκλοφορίας των τετράτροχων οχημάτων γνωστών και ως «γουρούνες» οι οποίες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στις τουριστικές περιοχές. Μάλιστα ο υφυπουργός Μεταφορών τόνισε πως «η γενική απαγόρευση των τετράτροχων μοτοσικλετών έως 125cc, ήταν ένα παράλογο μέτρο. Να θυμίσω ότι πρόκειται για οχήματα που έχουν εγκριθεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, διαθέτουν άδεια κυκλοφορίας και πληρώνουν ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Θα καταργήσουμε άμεσα αυτήν την καθολική απαγόρευση».
Παράλληλα ο κύριος Κεφαλογιάννης συμπλήρωσε πως ο οικείος Δήμος στην περιοχή αρμοδιότητάς του, μπορεί και διατηρήσει τη δυνατότητα να θέτει περιορισμούς στην κυκλοφορία αυτών των οχημάτων, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 52 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.