Τετάρτη, Ιανουάριος 22, 2025
ΑρχικήΠολιτικήΠανικός και πέντε ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις

Πανικός και πέντε ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις

|

Νέα καυστική ανακοίνωση από την Νησιωτική Πολιτεία για το θέμα των Μουσείων στην Απείρανθο και με αναφορά για πανικό στα λεγόμενα του Δημάρχου αλλά και προσπάθεια να αυτοδιαψεύσει τον εαυτό του σε σχέση με όσα έλεγε στη τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου 

Ένα ακόμη επεισόδιο στο θέμα «Μουσεία Απειράνθου» όπου μετά από συνεντεύξεις και αναλύσεις φτάσαμε και σε μία ακόμη ανακοίνωση από τη «Νησιωτική Πολιτεία» όπου έχουμε μάλιστα και την κατάθεση πέντε ερωτημάτων προς την Δημοτική Αρχή ζητώντας απαντήσεις… Στην τελευταία ανακοίνωση μάλιστα σημειώνεται ότι «πανικός είναι η κατάλληλη λέξη για να χαρακτηρίσει το ύφος και τα λεγόμενα του Δημάρχου σε συνέντευξη που έδωσε» ενώ στη συνέχεια τονίζεται ότι ο Δήμαρχος άρχισε τη «την γνώριμη και προσφιλή τακτική του να υβρίζει και να μας απειλεί με μυνήσεις» ενώ «Προσπάθησε επίσης με στρεψόδικους ισχυρισμούς να ανακαλέσει τα όσα με επισημότητα ανακοίνωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο»… Ουσιαστικά δηλαδή να διαψεύσει τον ίδιο του τον εαυτό όπως σημειώνεται. Και ως κερασάκι έρχονται και πέντε ερωτήσεις όπου ζητούνται απαντήσεις και έχουν σχέση με το καθεστώς που διέπει την λειτουργία των Μουσείων στην Απείρανθο…

Αναλυτικά η ανακοίνωση που εξέδωσε η «Νησιωτική Πολιτεία» αναφέρει τα εξής:

«Πανικός είναι η κατάλληλη λέξη για να χαρακτηρίσει κανείς το ύφος και τα λεγόμενα του Δημάρχου Μανώλη Μαργαρίτη στην συνέντευξη ,που έδωσε στη δημοσιογράφο κα Ρούλα Μπράουν και στο Ρ/Σ ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ στο Κόκκινο το πρωί της 23ης Σεπτεμβρίου. Φαίνεται ότι το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ της  22-9-2016 και η αναγγελθείσα εκεί Εισαγγελική παρέμβαση (την οποία εμείς ζητήσαμε), για τα συμβαίνοντα στην Απείρανθο σχετικά με την διαχείριση και εκμετάλλευση του εκεί Πολιτιστικού Κέντρου και των Δημοτικών Μουσειακών συλλογών τον έκανε να καταλάβει ότι πράγματι ήλθε η ώρα να «τεθεί τέρμα σε κάθε παράνομη πράξη, βλαπτική της δημόσιας περιουσίας και των νομίμων συμφερόντων των δημοτών», όπως αναφέραμε στην από 8/9 ανακοίνωσή μας. Έτσι άρχισε την γνώριμη και προσφιλή τακτική του να υβρίζει και να μας απειλεί με μηνύσεις, να ανακατεύει, χωρίς λόγο, το Υπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας και το Μανώλη Γλέζο, να εκμεταλλεύεται  την  απεραθίτικη καταγωγή  του ( λες κι αυτή  αλλά και οι υπόλοιποι περήφανοι Απεραθίτες  αποτελούν άλλοθι για κάθε μη σύννομη πράξη του ή βιλαέτι των προσωπικών επιδιώξεων και των επιλογών του),   ενώ ταυτόχρονα με τα λόγια του απέδειξε ότι έχει παντελή άγνοια της νομοθεσίας, που αφορά στις ΚΟΙΝ.Σ.Ε.Π.

Προσπάθησε επίσης με στρεψόδικους ισχυρισμούς να ανακαλέσει τα όσα με επισημότητα ανακοίνωσε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 30ης Αυγούστου,  να  διαψεύσει  τον  ίδιο τον εαυτό  του και αποπειράθηκε να μας πείσει ότι όταν έλεγε τότε «όλα τα Μουσεία της Απειράνθου», για τα οποία κόβει εισιτήριο ( στο οποίο αναγράφεται «ΜΟΥΣΕΙΑ ΑΠΕΡΑΘΟΥ» χωρίς διάκριση) η ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ «Απεραθίτικος Πολιτισμός» εννοούσε μόνο τα δύο Μουσεία της ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. ( ή όποιου άλλου αποτελούν ιδιοκτησία αυτά) και ότι στα Μουσεία του Πολιτιστικού Κέντρου οι επισκέπτες εισέρχονται δωρεάν και χωρίς να επιδεικνύουν το εισιτήριο, που έχουν κόψει….!!! 

Πιστεύει φαίνεται ο κ . Δήμαρχος ότι έχει να κάνει με αφελείς ή ανίδεους και ότι διαστρέφοντας συνεχώς την πραγματικότητα θα καταφέρει να συγκαλύψει την κακή διαχείριση της δημοτικής περιουσίας, που ΜΟΝΟΣ του και πανηγυρικά αποκάλυψε ότι συντελείται στην Απείρανθο.  Μας έκανε όμως και άλλες ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις, ο κ. Δήμαρχος στην προαναφερόμενη συνέντευξή του. Μας ομολόγησε ότι η ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. έχει δικό της νοικιασμένο χώρο, που τον χρησιμοποιεί για την άσκηση των δραστηριοτήτων της και ότι η επίσκεψη στα απεραθίτικα Μουσεία είναι συνεχής σε όλη τη διάρκεια της θερινής περιόδου και ότι τα επισκέπτονται πολλές χιλιάδες άνθρωποι. Το τελευταίο εξάλλου είναι γνωστό και από όλους τους τουριστικούς και άλλους παράγοντες και πολίτες της Νάξου. Οι αποκαλύψεις αυτές του Δημάρχου μας υποχρεώνουν να του θέσουμε μερικά ακόμα  ερωτήματα :

1. Αφού η ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. διαθέτει δικό της νοικιασμένο χώρο (αλήθεια, σε ποιόν ανήκει?), ποιος ο λόγος να της παραχωρείται για χρήση χώρος στο Πολιτιστικό Κέντρο ?  Τι ακριβώς εξυπηρετεί αυτή η παραχώρηση ?

2.  Αφού οι εισπράξεις από τις επισκέψεις στα Μουσεία ανέρχονται σε πολλές χιλιάδες ευρώ γιατί ο Δήμος και το ΝΟ.Π.Π.Α.Π.Π.Π.Α. αδιαφορούν γι αυτά τα μεγάλα έσοδα και δεν φροντίζουν να τα εισπράττουν και αντίστοιχα να οργανώσουν την λειτουργία των Μουσείων με τον τρόπο, που προβλέπει η Νομοθεσία  ? Ποιόν εξυπηρετεί αυτή η αδιαφάνεια ? Αδιαφορούν για το μέγεθος της ζημίας, που προξενούν στο Δήμο και κατ’ επέκταση στα Δημόσια έσοδα ?

3. Ποιος μας διαβεβαιώνει, ότι ακόμη και αν ισχύουν οι νεώτεροι ισχυρισμοί του Δημάρχου,  τα Δημοτικά Μουσεία δεν λειτουργούν πράγματι σαν διαφήμιση των ιδιωτικών Μουσείων , που εκμεταλλεύεται για λογαριασμό της η ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ. ή ακόμη ότι ΜΟΝΟ τα Δημοτικά Μουσεία  της αποδίδουν γιατί είναι σημαντικότερα από τα άλλα? Ποιος μπορεί να πιστοποιήσει πότε και με ποια σειρά κόβονται τα εισιτήρια και τι πραγματικά ενδιαφέρει τους χιλιάδες των επισκεπτών ?

4. Ποια μελέτη ανέθεσε ο κ. Δήμαρχος (ως όφειλε) στις δημοτικές υπηρεσίες ή σε ιδιώτη προκειμένου να διαπιστώσει ποια είναι η επωφελέστερη εκμετάλλευση της συγκεκριμένης δημοτικής περιουσίας, δεδομένου ότι του είναι γνωστό (από τριακονταετίας, όπως μας ομολογεί στη συνέντευξή του) ότι αποφέρει μεγάλα ποσά λόγω της μεγάλης  επισκεψιμότητας ? Πως αγνοεί την νομοθεσία, που του επιβάλλει να προστατεύει και να διαχειρίζεται την κάθε είδους δημοτική περιουσία  «με τρόπο επιμελή και αποδοτικό» και που εξυπηρετεί το δημοτικό και όχι το ιδιωτικό συμφέρον ?

5. Ο κ. Δήμαρχος και ο κ. Πρόεδρος του ΝΟ.Π.Π.Α.Π.Π.Π.Α. αναλογίζονται το μέγεθος της ευθύνης τους απέναντι στις γυναίκες, που μετέχουν στην ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.? Για ποιο λόγο τις παρέσυραν σε τέτοιου είδους συναλλαγές? Γιατί δεν φρόντισαν να οργανώσουν την εργασιακή τους σχέση και την ασφαλιστική τους  τακτοποίηση, όπως προβλέπει ο Νόμος ?

Η κοινή γνώμη και εμείς περιμένουμε με πολύ ενδιαφέρον τις απαντήσεις στα πιο πάνω ερωτήματά μας και ελπίζουμε ότι η παρέμβαση της Εισαγγελικής Αρχής θα δρομολογήσει πλέον την αποκατάσταση της νομιμότητας και την διασφάλιση της δημόσιας περιουσίας”.  


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Εταιρεία Κυκλαδικών Μελετών: Το Σεπτέμβριο ανοίγει τις εργασίες του το Ε΄ Διεθνές Κυκλαδολογικό Συνέδριο

Στον Αδάμαντα της Μήλου από την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025 έως και το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2025 με τίτλο: ΚΥΚΛΑΔΕΣ : Αειφορία - Πολιτισμός

Μήλος: Η κίνηση της Δημοτικής Αρχή με βάση το περιβάλλον και τη προστασία του

Επείγον δημοτικό κάλεσμα για την περιβαλλοντική προστασία της Μήλου - Ποιος ο λόγος; τι θέλει να πετύχει;

Με την ηγεσία των Υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης και Εργασίας συναντήθηκε ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Φυτωρίου

Στη συνάντησή του με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, ο Πρόεδρος έθεσε ζητήματα του πρωτογενούς τομέα της εταιρίας και ενημέρωσε τον Υπουργό για τις δραστηριότητες του φυτώριου.

Ξενοδοχεία: Επενδύσεις ύψους 8 εκ. ευρώ σε μονάδες στην Σχοινούσα και Μήλο

Πέντε (5) νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Κω, Μήλο, Σχοινούσα, Χαλκίδα

Εγγραφή στο «Μητρώο 11» για την αποφυγή ανεπιθύμητων κλήσεων – Η διαδικασία

Ασπίδα για τις ενοχλητικές κλήσεις αυτού του είδους αποτελεί η ένταξη των συνδρομητών στο ειδικό «μητρώο 11» των εταιρειών κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας

Τουρισμός: 1.300 νέες απευθείας πτήσεις σε 8 μεγάλα Ελληνικά αεροδρόμια φέτος

Το μεγαλύτερο αριθμό νέων πτήσεων το 2025 συγκεντρώνει το αεροδρόμιο Ηρακλείου, με συνολικά 343 νέες πτήσεις και 10 νέες συνδέσεις

Ακτοπλόοι για αύξηση εισιτηρίων: Να ακολουθήσει η Κυβέρνηση το μοντέλο Ιταλών και Γερμανών

Ακτοπλοϊκές: Τα 5 μέτρα που προτείνουν για να μην γίνουν αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων

Σύρος: Η μπασκετική γιορτή Stoiximan AegeanBall Festival επιστρέφει στις 27-29 Ιουνίου 2025

Φέτος, η διοργάνωση ανεβάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα, με καλεσμένους-έκπληξη, πλούσιες παράλληλες εκδηλώσεις και νέες εμπειρίες

Π.Ν.Αι. – Ρόδος: Συνεδρίαση για την αποκατάσταση ζημιών από την θεομηνία Bora

Κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός για την καθαίρεση της κατεστραμμένης γέφυρας στο Φαληράκι. Εντός των ημερών εγκαθίσταται ο ανάδοχος

Αποκλειστικό: Ο ΣΚΑΙ μετέτρεψε το λιμάνι της Νάξου σε αεροδρόμιο (video)

Απίστευτο... Ο ΣΚΑΙ μετέδωσε ρεπορτάζ από νερά που μπάζει το αεροδρόμιο της Νάξου με φωτογραφίες από το λιμάνι και μάλιστα άσκησε και κριτική (video)

Μεταφορικό Ισοδύναμο: Ερχονται αλλαγές και δη τον προσεχή Μάιο

Έρχονται αλλαγές στο Μεταφορικό Ισοδύναμο. Κατατίθεται νομοσχέδιο τον Μάιο

Νάξος – ΔΕΔΔΗΕ: Πολύωρη πρωινή διακοπή ρεύματος (17/01) στη πόλη

Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα για τέσσερις ώρες περίπου αύριο η πόλη της Νάξου... Δείτε σε ποιες γειτονιές

Ελληνικά Λιμάνια: Επενδύσεις σε Αμοργό, Σίκινο, Φολέγανδρο, απουσιάζει η Νάξος

Το σχέδιο για τις επενδύσεις στα ελληνικά λιμάνια - Τι προβλέπεται για τις Κυκλάδες

Ανδρος: Στα .. σκαριά ένα ακόμη 5αστερο ξενοδοχείο

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Άνδρο - Σε ποια περιοχή

Νάξος – Κεραμωτή: Εφυγε από τη ζωή ο Πατέρας Γεώργιος Φυρογένης

Εφυγε από τη ζωή ο παπά Γιώργης Φυρογένης - Πότε θα γίνει η εξόδιος ακολουθία

SeaJets: Τα δρομολόγια που προτείνει για το φετινό καλοκαίρι

Αυτά είναι τα δρομολόγια που έχει θέσει ως προτεραιότητα η SeaJets για το φετινό καλοκαίρι

Eurovision 2025: Στην 12αδα του τελικού το “High Road” του Ναξιώτη John Βλασερού και της Georgina Kalais (video)

Στον τελικό της 30ης Ιανουαρίου για την πρόκριση στην φετινή Eurovision ο Ναξιώτης John Vlasseros με την Georgina Kalais και το τραγούδι "High Road" (video)

Νάξος – Αρχαίος μόλος: Ανάγκη για σωστή ενημέρωση μέσω πινακίδας

Ο μοναχικός αρχαϊκός μόλος στο λιμάνι της Νάξου - Η πρόταση από τον Γιώργο Καρνέζη

Νάξος – Ευαγγελία Γατσωτή: Πρεμιέρα σήμερα (17/01) για τη παράσταση “Γιάννης το βούδι”

Δύο παραστάσεις έργων με την υπογραφή της ανερχόμενης συγγραφέα από τη Νάξο Ευαγγελίας Γατσωτή ανεβαίνουν αυτή την εβδομάδα: «Κόκκινες γραμμές ή Λέξεις που κάνουν τζιζ» (Θέατρο του Νέου Κόσμου, από 20/1) και «Γιάννης το βούδι» (Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης», από 17/1)