Η Δημοτική Παράταξη “Δύναμη Δημιουργίας” ζητάει από τη Δημοτική αρχή την παράταση της προθεσμίας από τους επιχειρηματίες για την υποβολή αιτήσεων με σκοπό την απαλλαγή τους από τα τέλη κοινόχρηστων χώρων
Η κίνηση από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων σωστή αν και αναμενόμενη και το κυριότερο έπρεπε να γίνει νωρίτερα. Ναι, υπάρχει το πρόβλημα με την μείωση των εσόδων, οπότε ουσιαστικά χρειάστηκε η παρέμβαση της Κυβέρνησης ώστε όλοι οι δήμοι να προβούν στην κίνηση αυτή… Ποια; Μα να προχωρήσουν σε απαλλαγή των τελών χρήσης κοινόχρηστων χώρων με βάση την πανδημία και το ποσοστό που έχει πληγεί η κάθε επιχείρηση..
Ερχεται όμως, η δημοτική παράταξη “Δύναμη Δημιουργίας” να μας θυμίσει ότι μερικές “κακές” συνήθειες πρέπει να σταματήσουν. Ποιες; Μα το γεγονός ότι η απόφαση της Δημοτικής Αρχής είναι από την 5η Μαϊου και έγινε γνωστή μέσω των social media το βράδυ της 26ης Μαϊου.. Που είναι το παράξενο θα σκεφτεί κάποιος. Μα το γεγονός ότι η λήξη προθεσμίας για το σχετικό αίτημα είναι η 31η Μαϊου. Και με το σκεπτικό ότι η απόφαση αυτή έγινε γνωστή μόνο μέσα από τα social media του Δήμου…
Οπότε; Η “Δύναμη Δημιουργίας” έρχεται και ζητάει το αυτονόητο ” Μέχρι 31/05/2021 οι σχετικές δηλώσεις. Δεδομένου ότι, αν και η ανακοίνωση έχει ημερομηνία 05/05/2021, εντούτοις γνωστοποιήθηκε ευρέως μόλις σήμερα (27/05/2021) μέσω facebook, στη σελίδα του Δήμου, προτείνουμε να δοθεί παράταση στην προθεσμία αυτή, ώστε να μπορέσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι να προλάβουν αν υποβάλουν δηλώσεις”.
Τι αναφέρει η ανακοίνωση του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων;
Ενημερώνει τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εντός των διοικητικών ορίων του, ότι προκειμένου να υλοποιηθεί η υπ’ αριθμ. 18/2021 Α.Δ.Σ. «Απαλλαγή επιχειρήσεων που διακόπτουν την λειτουργία τους και για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η διακοπή, από τέλη χρήσης κοινόχρηστων χώρων, λόγω αποτροπής της διασποράς του Κορωνοϊού COVID-19, σύμφωνα με την υπ’ αριθμόν 68/20-03-2020 Π.Ν.Π., άρθρο 37 παράγραφος 8», οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν σχετική αίτηση μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://dt.govapp.gr (για την είσοδο στην πλατφόρμα απαιτούνται κωδικοί TaxisNet).
Διευκρινίσεις
1. Στο πεδίο «Λοιπά αρχεία» θα πρέπει να επισυναφθεί απαραίτητα συμπληρωμένη η Υπεύθυνη Δήλωση (link με έντυπο υπ. δήλωσης)
2. Με την αίτηση κατατίθενται τα κάτωθι δικαιολογητικά:
# Ε3 2019 η Μ2/Μ3 για νεοϊδρυθείσες επιχειρήσεις.
# Περιοδική Δήλωση ΦΠΑ για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα που παρέμειναν κλειστές.
# Αντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος,(όλες οι σελίδες)
# Πρόσφατο Ε9 για ιδιόκτητα ακίνητα στα οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση.
# Πρόσφατο μισθωτήριο για μισθωμένα ακίνητα της επιχείρησης
# Άδεια λειτουργίας επιχείρησης
# Άδεια κοινόχρηστου χώρου
# Αποδεικτικά για το χρόνο διακοπής λειτουργίας της επιχείρησης – έντυπο δήλωσης αναστολής που υποβλήθηκε στο πρόγραμμα Εργάνη, από το οποίο προκύπτουν οι ΚΑΔ της επιχείρησης και τεκμαίρεται η ολοσχερής διακοπή της λειτουργίας της.
3. Η αίτηση θα αφορά σε όλα τα διαστήματα διακοπής λειτουργίας των επιχειρήσεων
4. Διευκρινίζεται ότι οι επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος (ταβέρνες, ταχυφαγεία, καφετέριες κ.α.) οι οποίες συνέχισαν τη λειτουργία τους παρέχοντας τις υπηρεσίες τους, με παράδοση κατ’ οίκον εξαιρούνται από την ανωτέρω απαλλαγή.
5. Αιτήσεις στις οποίες δεν έχουν κατατεθεί όλα ανεξαιρέτως τα απαραίτητα δικαιολογητικά δεν επεξεργάζονται και απορρίπτονται..
6. Λήξη προθεσμίας υποβολής δηλώσεων: 31.05.2021
Πληροφορίες
Τηλέφωνα: 2285360121, 2285360186
E-mail: esoda@naxos.gov.gr