Τετάρτη, Ιανουάριος 22, 2025
ΑρχικήΠολιτικήΕρωτήματα ζητούν απαντήσεις

Ερωτήματα ζητούν απαντήσεις

|

Η Δημοτική παράταξη “Νησιωτική Πολιτεία” επανέρχεται στο θέμα των ναυαγοσωστών και θέτει προς τη Δημοτική Αρχή Νάξου και Μικρών Κυκλάδων εννέα ερωτήματα και περιμένει απάντηση 

Μπορεί από την 1η Ιουνίου να αρχίζει η κολυμβητική περίοδος όμως για τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων δεν ήταν τίποτα περισσότερο από την έναρξη των… εχθροπραξιών ανάμεσα στην Δημοτική Αρχή και την μείζονα αντιπολίτευση γύρω από το θέμα των ναυαγοσωστών και τον τρόπο πληρωμής της εργολαβίας. Η αρχή έγινε από την μείζονα αντιπολίτευση με τον επικεφαλής της «Νησιωτικής Πολιτείας» κο Νίκο Μαϊτο να καταγγέλλει την εργολαβία παραθέτοντας οικονομικά στοιχεία που προκάλεσαν ίλιγγο. Στη συνέχεια ήρθε η απάντηση από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων διά του αρμόδιου αντιδημάρχου περί των Οικονομικών όπου κατηγόρησε τον κο Μαϊτό ότι «δεν γνωρίζει τις υποχρεώσεις, τις παροχές και το πραγματικό κόστος για τη μισθοδοσία των ναυαγοσωστών” και «δεν αντιλαμβάνεται τη σπουδαιότητα της ανθρώπινης ζωής, την οποία προσπαθεί να προστατεύσει και να διαφυλάξει η Δημοτική Αρχή» καταλήγοντας ότι «Ατενίζοντας τον Αττικό Ουρανό δεν λύνονται τα προβλήματα του Αιγαίου».

Και έτσι φτάσαμε στην …αντεπίθεση. Η «Νησιωτική Πολιτεία» με νέο δελτίο Τύπου παραθέτει εννέα ερωτήματα και ζητάει να μείνουν στην άκρη οι αλχημείες και να δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις. Με τίτλο «Όσα δεν φτάνει η αλεπού…» θέτει ερωτήματα που έχουν σχέση με τον αριθμό των ναυαγοσωστών, τον μισθό τους, τον τρόπο πρόσληψης ακόμη και για την παράθεση στοιχείων στη μελέτη που όπως υποστηρίζει δεν έχουν αντιστοιχία σε πραγματικά τιμές.. Τέλος ζητάει από την ανάδοχο εταιρεία να εξηγήσει γιατί ενεπλάκει στην …συζήτηση και αφού μπήκε να απαντήσει γιατί υπερασπίζεται μία μελέτη από τη στιγμή που δεν έχει νομική εμπλοκή…

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου:

    Το  είχαμε  ξαναπεί  :  «Κρείττον  του  λαλείν,  το  σιγάν»  (  καλύτερα να σωπαίνει κανείς από το να μιλάει ).       

Δεν μας  άκουσε  και   τότε  και  τώρα  η  Δημοτική  Αρχή  και  εκτίθεται  ανεπανόρθωτα . Με αδιάφορα ευφυολογήματα  και  ποιητικές  αναζητήσεις  προσπαθεί να ξεπεράσει  με  αλχημείες  τα πραγματικά δεδομένα  της ανακοίνωσης  μας  για τους ναυαγοσώστες.  Δώστε λοιπόν απαντήσεις ξεκάθαρες  στον κόσμο στην ουσία των ερωτημάτων μας και αφήστε τις   υπεκφυγές :

•   Γιατί  προβλέπονται  10  ναυαγοσώστες  στη  μελέτη που  συντάξατε  ( ή  αντιγράψατε απ΄ τη Μύκονο )  και  στη  συνέχεια  γίνονται  13  ;  Μήπως  απλώς  για  να  κατέβει  ο  μέσος  όρος  μισθοδοσίας  τους  από  1.950,00   σε  1.500,00  ευρώ ;

•   Πως   προκύπτει  μισθός  συν εργοδοτικές  εισφορές  1.950,00  ευρώ  ανά  ναυαγοσώστη  όπως τον προβλέπετε  στη  μελέτη  σας ;

•    Γιατί  αποκρύβετε  το  γεγονός  ότι  εάν  εσείς  κάνατε  τις  προσλήψεις  των  ναυαγοσωστών  με προκήρυξη,  και  όχι  μέσω  εργολαβίας,  ο Δήμος  θα  είχε  όφελος,  με  βάση  τη  δική σας  μελέτη  τουλάχιστον 15.697,50  ευρώ  ΦΠΑ ;

•    Γιατί  δεν  προσθέτετε  στο  κόστος  των  δαπανών  προσωπικού  και  το  ποσόν  που  αναλογεί  από  την  πρόβλεψη  σας  στον  ενδεικτικό  προϋπολογισμό  της  μελέτης  σας  ( σελ 3 α/α 8 ) το κόστος  οργάνωσης , παρακολούθησης εργασιών  κλπ;  Μήπως  για  να μην αυξηθεί  το  προβλεπόμενο ποσόν  των  68.250,00  ευρώ  και  μεγαλώσει  μαζί  με  το  ΦΠΑ ακόμα  κι άλλο το  μέσο  κόστος  μισθοδοσίας  ανά  ναυαγοσώστη ;

•   Πως  θα  καταναλωθούν  5.000,00  ευρώ  για  καύσιμα από  τα  σκάφη  των  ναυαγοσωστών  που  προβλέπετε  στη  μελέτη σας  ( προφανώς  εάν  και  όταν  αυτά χρειαστεί  να  χρησιμοποιηθούν )   ;  Υπολογίσατε  ότι  για  να  καταναλωθεί  αυτό  ποσόν  π.χ.  από  ένα  μέσου  κυβισμού  αυτοκίνητο θα  πρέπει    να  διανύσει  πάνω  από  40.000   χιλιόμετρα  ή  21.000  μίλια  ( δηλαδή 220  φορές  η  διαδρομή Νάξος  – Πειραιάς )  ; 

•   Από  που  αντλήθηκαν  οι  «τρέχουσες  κατ΄ αποκοπή  τιμές»  που  επικαλείσθε  στη  μελέτη  σας ;  Πως πχ  η  ανανέωση  του  φαρμακευτικού  εξοπλισμού  κοστίζει  σε  σας  για  8  θέσεις  4.000,00  ευρώ,  τη  στιγμή  που  πχ  στο  Δήμο  Παγγαίου  που  κάνει  ο ίδιος  την  προμήθεια  (όπως ορίζουν οι σχετικές διατάξεις )  κοστίζει  για  7  θέσεις  1.330,00  ευρώ ;  ( αριθ.  Σύμβασης  16SYMV004501913 2016-06-01 )

•    Πόσο  ακριβώς  είναι το κόστος της περιβόητης  αστικής  ευθύνης,  αφού στη  μελέτη σας επιμελώς το κρύβετε  συναθροίζοντας το μ ε άλλα ,  άσχετα  κονδύλια ;

•    Ποιο  είναι  το  εργολαβικό  όφελος  και  γιατί  δεν  αναφέρεται  ρητά  στη  μελέτη ; Τι  κερδίζει  δηλαδή  ο  εργολάβος  από  το  συγκεκριμένο  έργο ;  Εκτός  κι  αν  μας πείσετε  πως  δεν υπάρχει  τέτοιο. Ικανοί είστε.

•   Πόσα  πρόστιμα  έχει  πληρώσει  στο παρελθόν και  για  ποιες  αιτίες ο  Δήμος  Νάξου  και  ΜΚ  και  έχει  το  θράσος  και  την  αγένεια  να  απειλεί  το  Δήμο  Πάρου  και  τους  Δήμους  των άλλων  νησιών  με  «πιθανά»  πρόστιμα  επειδή  δεν  επιλέγουν  τη  δική  του  πολιτική  στο  θέμα  της  ναυαγοσωστικής  κάλυψης ;  Υπενθυμίζουμε  απλά  ότι  ο  Δήμαρχος  Πάρου  πριν  μερικές  μέρες εγκαινίασε  το  νέο  αεροδρόμιο  του  νησιού  του  και  σε  σύντομο  χρόνο  θα  το  δει  να  λειτουργεί,  όταν  ο  δικός  μας  Δήμος  ψάχνει  ακόμα  πότε  θα  ολοκληρώσει  τις  ….. περιβαλλοντολογικές  μελέτες   για  το  δικό  του.

    Αυτά  τα  ολίγα  ερωτήματα  προς  τον  παρόν,  από  «αδαείς»  οικονομολόγους,  που  όμως  περιμένουν  σαφείς  απαντήσεις    και  όχι   πρακτικές  του  «στρίβειν   διά  της  ποιήσεως». 

    Διευκρινίζεται  ότι τα ερωτήματα του  παρόντος  Δελτίου  Τύπου  απευθύνεται  προς  τη  Δημοτική μας  Αρχή  και  όχι  προς  την  αναλαμβάνουσα  την  εργολαβία  επιχείρηση,  η  οποία  δεν  καταλαβαίνουμε  για  πιο  λόγο και με ποια  αρμοδιότητα  ανέλαβε  να  απαντήσει  ( μέσα  από   γνωστή ιστοσελίδα )  σε  ερωτήματα  που  αφορούν   τη  μελέτη  και  τη  διακήρυξη  του  Δήμου.  Εσείς  κύριοι  απλά  βρήκατε  μια  συμφέρουσα   προφανώς  την  επιχείρηση  σας διακήρυξη  διαγωνισμού,  λάβατε  μέρος  σ΄ αυτόν  και  επιλεγήκατε  χωρίς  ανταγωνιστή  και  με 0%  έκπτωση. Προς  τι  λοιπόν  η επικοινωνιακή  εμπλοκή  σας ; Προς  τι  η  υπεράσπιση  μιας  μελέτης  που στη  σύνταξη  της   νομικά   δεν  έχετε  συμμετοχή ;»


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Εταιρεία Κυκλαδικών Μελετών: Το Σεπτέμβριο ανοίγει τις εργασίες του το Ε΄ Διεθνές Κυκλαδολογικό Συνέδριο

Στον Αδάμαντα της Μήλου από την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025 έως και το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2025 με τίτλο: ΚΥΚΛΑΔΕΣ : Αειφορία - Πολιτισμός

Μήλος: Η κίνηση της Δημοτικής Αρχή με βάση το περιβάλλον και τη προστασία του

Επείγον δημοτικό κάλεσμα για την περιβαλλοντική προστασία της Μήλου - Ποιος ο λόγος; τι θέλει να πετύχει;

Με την ηγεσία των Υπουργείων Αγροτικής Ανάπτυξης και Εργασίας συναντήθηκε ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Φυτωρίου

Στη συνάντησή του με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης, ο Πρόεδρος έθεσε ζητήματα του πρωτογενούς τομέα της εταιρίας και ενημέρωσε τον Υπουργό για τις δραστηριότητες του φυτώριου.

Ξενοδοχεία: Επενδύσεις ύψους 8 εκ. ευρώ σε μονάδες στην Σχοινούσα και Μήλο

Πέντε (5) νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο, Κω, Μήλο, Σχοινούσα, Χαλκίδα

Εγγραφή στο «Μητρώο 11» για την αποφυγή ανεπιθύμητων κλήσεων – Η διαδικασία

Ασπίδα για τις ενοχλητικές κλήσεις αυτού του είδους αποτελεί η ένταξη των συνδρομητών στο ειδικό «μητρώο 11» των εταιρειών κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας

Τουρισμός: 1.300 νέες απευθείας πτήσεις σε 8 μεγάλα Ελληνικά αεροδρόμια φέτος

Το μεγαλύτερο αριθμό νέων πτήσεων το 2025 συγκεντρώνει το αεροδρόμιο Ηρακλείου, με συνολικά 343 νέες πτήσεις και 10 νέες συνδέσεις

Ακτοπλόοι για αύξηση εισιτηρίων: Να ακολουθήσει η Κυβέρνηση το μοντέλο Ιταλών και Γερμανών

Ακτοπλοϊκές: Τα 5 μέτρα που προτείνουν για να μην γίνουν αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων

Σύρος: Η μπασκετική γιορτή Stoiximan AegeanBall Festival επιστρέφει στις 27-29 Ιουνίου 2025

Φέτος, η διοργάνωση ανεβάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα, με καλεσμένους-έκπληξη, πλούσιες παράλληλες εκδηλώσεις και νέες εμπειρίες

Π.Ν.Αι. – Ρόδος: Συνεδρίαση για την αποκατάσταση ζημιών από την θεομηνία Bora

Κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός για την καθαίρεση της κατεστραμμένης γέφυρας στο Φαληράκι. Εντός των ημερών εγκαθίσταται ο ανάδοχος

Αποκλειστικό: Ο ΣΚΑΙ μετέτρεψε το λιμάνι της Νάξου σε αεροδρόμιο (video)

Απίστευτο... Ο ΣΚΑΙ μετέδωσε ρεπορτάζ από νερά που μπάζει το αεροδρόμιο της Νάξου με φωτογραφίες από το λιμάνι και μάλιστα άσκησε και κριτική (video)

Μεταφορικό Ισοδύναμο: Ερχονται αλλαγές και δη τον προσεχή Μάιο

Έρχονται αλλαγές στο Μεταφορικό Ισοδύναμο. Κατατίθεται νομοσχέδιο τον Μάιο

Νάξος – ΔΕΔΔΗΕ: Πολύωρη πρωινή διακοπή ρεύματος (17/01) στη πόλη

Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα για τέσσερις ώρες περίπου αύριο η πόλη της Νάξου... Δείτε σε ποιες γειτονιές

Ελληνικά Λιμάνια: Επενδύσεις σε Αμοργό, Σίκινο, Φολέγανδρο, απουσιάζει η Νάξος

Το σχέδιο για τις επενδύσεις στα ελληνικά λιμάνια - Τι προβλέπεται για τις Κυκλάδες

Ανδρος: Στα .. σκαριά ένα ακόμη 5αστερο ξενοδοχείο

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Άνδρο - Σε ποια περιοχή

Νάξος – Κεραμωτή: Εφυγε από τη ζωή ο Πατέρας Γεώργιος Φυρογένης

Εφυγε από τη ζωή ο παπά Γιώργης Φυρογένης - Πότε θα γίνει η εξόδιος ακολουθία

SeaJets: Τα δρομολόγια που προτείνει για το φετινό καλοκαίρι

Αυτά είναι τα δρομολόγια που έχει θέσει ως προτεραιότητα η SeaJets για το φετινό καλοκαίρι

Eurovision 2025: Στην 12αδα του τελικού το “High Road” του Ναξιώτη John Βλασερού και της Georgina Kalais (video)

Στον τελικό της 30ης Ιανουαρίου για την πρόκριση στην φετινή Eurovision ο Ναξιώτης John Vlasseros με την Georgina Kalais και το τραγούδι "High Road" (video)

Νάξος – Αρχαίος μόλος: Ανάγκη για σωστή ενημέρωση μέσω πινακίδας

Ο μοναχικός αρχαϊκός μόλος στο λιμάνι της Νάξου - Η πρόταση από τον Γιώργο Καρνέζη

Νάξος – Ευαγγελία Γατσωτή: Πρεμιέρα σήμερα (17/01) για τη παράσταση “Γιάννης το βούδι”

Δύο παραστάσεις έργων με την υπογραφή της ανερχόμενης συγγραφέα από τη Νάξο Ευαγγελίας Γατσωτή ανεβαίνουν αυτή την εβδομάδα: «Κόκκινες γραμμές ή Λέξεις που κάνουν τζιζ» (Θέατρο του Νέου Κόσμου, από 20/1) και «Γιάννης το βούδι» (Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης», από 17/1)