Παρασκευή, 2 Μαΐου, 2025
ΑρχικήΠολιτικήΕρωτήματα ζητούν απαντήσεις

Ερωτήματα ζητούν απαντήσεις

|

Η Δημοτική παράταξη “Νησιωτική Πολιτεία” επανέρχεται στο θέμα των ναυαγοσωστών και θέτει προς τη Δημοτική Αρχή Νάξου και Μικρών Κυκλάδων εννέα ερωτήματα και περιμένει απάντηση 

Μπορεί από την 1η Ιουνίου να αρχίζει η κολυμβητική περίοδος όμως για τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων δεν ήταν τίποτα περισσότερο από την έναρξη των… εχθροπραξιών ανάμεσα στην Δημοτική Αρχή και την μείζονα αντιπολίτευση γύρω από το θέμα των ναυαγοσωστών και τον τρόπο πληρωμής της εργολαβίας. Η αρχή έγινε από την μείζονα αντιπολίτευση με τον επικεφαλής της «Νησιωτικής Πολιτείας» κο Νίκο Μαϊτο να καταγγέλλει την εργολαβία παραθέτοντας οικονομικά στοιχεία που προκάλεσαν ίλιγγο. Στη συνέχεια ήρθε η απάντηση από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων διά του αρμόδιου αντιδημάρχου περί των Οικονομικών όπου κατηγόρησε τον κο Μαϊτό ότι «δεν γνωρίζει τις υποχρεώσεις, τις παροχές και το πραγματικό κόστος για τη μισθοδοσία των ναυαγοσωστών” και «δεν αντιλαμβάνεται τη σπουδαιότητα της ανθρώπινης ζωής, την οποία προσπαθεί να προστατεύσει και να διαφυλάξει η Δημοτική Αρχή» καταλήγοντας ότι «Ατενίζοντας τον Αττικό Ουρανό δεν λύνονται τα προβλήματα του Αιγαίου».

Και έτσι φτάσαμε στην …αντεπίθεση. Η «Νησιωτική Πολιτεία» με νέο δελτίο Τύπου παραθέτει εννέα ερωτήματα και ζητάει να μείνουν στην άκρη οι αλχημείες και να δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις. Με τίτλο «Όσα δεν φτάνει η αλεπού…» θέτει ερωτήματα που έχουν σχέση με τον αριθμό των ναυαγοσωστών, τον μισθό τους, τον τρόπο πρόσληψης ακόμη και για την παράθεση στοιχείων στη μελέτη που όπως υποστηρίζει δεν έχουν αντιστοιχία σε πραγματικά τιμές.. Τέλος ζητάει από την ανάδοχο εταιρεία να εξηγήσει γιατί ενεπλάκει στην …συζήτηση και αφού μπήκε να απαντήσει γιατί υπερασπίζεται μία μελέτη από τη στιγμή που δεν έχει νομική εμπλοκή…

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου:

    Το  είχαμε  ξαναπεί  :  «Κρείττον  του  λαλείν,  το  σιγάν»  (  καλύτερα να σωπαίνει κανείς από το να μιλάει ).       

Δεν μας  άκουσε  και   τότε  και  τώρα  η  Δημοτική  Αρχή  και  εκτίθεται  ανεπανόρθωτα . Με αδιάφορα ευφυολογήματα  και  ποιητικές  αναζητήσεις  προσπαθεί να ξεπεράσει  με  αλχημείες  τα πραγματικά δεδομένα  της ανακοίνωσης  μας  για τους ναυαγοσώστες.  Δώστε λοιπόν απαντήσεις ξεκάθαρες  στον κόσμο στην ουσία των ερωτημάτων μας και αφήστε τις   υπεκφυγές :

•   Γιατί  προβλέπονται  10  ναυαγοσώστες  στη  μελέτη που  συντάξατε  ( ή  αντιγράψατε απ΄ τη Μύκονο )  και  στη  συνέχεια  γίνονται  13  ;  Μήπως  απλώς  για  να  κατέβει  ο  μέσος  όρος  μισθοδοσίας  τους  από  1.950,00   σε  1.500,00  ευρώ ;

•   Πως   προκύπτει  μισθός  συν εργοδοτικές  εισφορές  1.950,00  ευρώ  ανά  ναυαγοσώστη  όπως τον προβλέπετε  στη  μελέτη  σας ;

•    Γιατί  αποκρύβετε  το  γεγονός  ότι  εάν  εσείς  κάνατε  τις  προσλήψεις  των  ναυαγοσωστών  με προκήρυξη,  και  όχι  μέσω  εργολαβίας,  ο Δήμος  θα  είχε  όφελος,  με  βάση  τη  δική σας  μελέτη  τουλάχιστον 15.697,50  ευρώ  ΦΠΑ ;

•    Γιατί  δεν  προσθέτετε  στο  κόστος  των  δαπανών  προσωπικού  και  το  ποσόν  που  αναλογεί  από  την  πρόβλεψη  σας  στον  ενδεικτικό  προϋπολογισμό  της  μελέτης  σας  ( σελ 3 α/α 8 ) το κόστος  οργάνωσης , παρακολούθησης εργασιών  κλπ;  Μήπως  για  να μην αυξηθεί  το  προβλεπόμενο ποσόν  των  68.250,00  ευρώ  και  μεγαλώσει  μαζί  με  το  ΦΠΑ ακόμα  κι άλλο το  μέσο  κόστος  μισθοδοσίας  ανά  ναυαγοσώστη ;

•   Πως  θα  καταναλωθούν  5.000,00  ευρώ  για  καύσιμα από  τα  σκάφη  των  ναυαγοσωστών  που  προβλέπετε  στη  μελέτη σας  ( προφανώς  εάν  και  όταν  αυτά χρειαστεί  να  χρησιμοποιηθούν )   ;  Υπολογίσατε  ότι  για  να  καταναλωθεί  αυτό  ποσόν  π.χ.  από  ένα  μέσου  κυβισμού  αυτοκίνητο θα  πρέπει    να  διανύσει  πάνω  από  40.000   χιλιόμετρα  ή  21.000  μίλια  ( δηλαδή 220  φορές  η  διαδρομή Νάξος  – Πειραιάς )  ; 

•   Από  που  αντλήθηκαν  οι  «τρέχουσες  κατ΄ αποκοπή  τιμές»  που  επικαλείσθε  στη  μελέτη  σας ;  Πως πχ  η  ανανέωση  του  φαρμακευτικού  εξοπλισμού  κοστίζει  σε  σας  για  8  θέσεις  4.000,00  ευρώ,  τη  στιγμή  που  πχ  στο  Δήμο  Παγγαίου  που  κάνει  ο ίδιος  την  προμήθεια  (όπως ορίζουν οι σχετικές διατάξεις )  κοστίζει  για  7  θέσεις  1.330,00  ευρώ ;  ( αριθ.  Σύμβασης  16SYMV004501913 2016-06-01 )

•    Πόσο  ακριβώς  είναι το κόστος της περιβόητης  αστικής  ευθύνης,  αφού στη  μελέτη σας επιμελώς το κρύβετε  συναθροίζοντας το μ ε άλλα ,  άσχετα  κονδύλια ;

•    Ποιο  είναι  το  εργολαβικό  όφελος  και  γιατί  δεν  αναφέρεται  ρητά  στη  μελέτη ; Τι  κερδίζει  δηλαδή  ο  εργολάβος  από  το  συγκεκριμένο  έργο ;  Εκτός  κι  αν  μας πείσετε  πως  δεν υπάρχει  τέτοιο. Ικανοί είστε.

•   Πόσα  πρόστιμα  έχει  πληρώσει  στο παρελθόν και  για  ποιες  αιτίες ο  Δήμος  Νάξου  και  ΜΚ  και  έχει  το  θράσος  και  την  αγένεια  να  απειλεί  το  Δήμο  Πάρου  και  τους  Δήμους  των άλλων  νησιών  με  «πιθανά»  πρόστιμα  επειδή  δεν  επιλέγουν  τη  δική  του  πολιτική  στο  θέμα  της  ναυαγοσωστικής  κάλυψης ;  Υπενθυμίζουμε  απλά  ότι  ο  Δήμαρχος  Πάρου  πριν  μερικές  μέρες εγκαινίασε  το  νέο  αεροδρόμιο  του  νησιού  του  και  σε  σύντομο  χρόνο  θα  το  δει  να  λειτουργεί,  όταν  ο  δικός  μας  Δήμος  ψάχνει  ακόμα  πότε  θα  ολοκληρώσει  τις  ….. περιβαλλοντολογικές  μελέτες   για  το  δικό  του.

    Αυτά  τα  ολίγα  ερωτήματα  προς  τον  παρόν,  από  «αδαείς»  οικονομολόγους,  που  όμως  περιμένουν  σαφείς  απαντήσεις    και  όχι   πρακτικές  του  «στρίβειν   διά  της  ποιήσεως». 

    Διευκρινίζεται  ότι τα ερωτήματα του  παρόντος  Δελτίου  Τύπου  απευθύνεται  προς  τη  Δημοτική μας  Αρχή  και  όχι  προς  την  αναλαμβάνουσα  την  εργολαβία  επιχείρηση,  η  οποία  δεν  καταλαβαίνουμε  για  πιο  λόγο και με ποια  αρμοδιότητα  ανέλαβε  να  απαντήσει  ( μέσα  από   γνωστή ιστοσελίδα )  σε  ερωτήματα  που  αφορούν   τη  μελέτη  και  τη  διακήρυξη  του  Δήμου.  Εσείς  κύριοι  απλά  βρήκατε  μια  συμφέρουσα   προφανώς  την  επιχείρηση  σας διακήρυξη  διαγωνισμού,  λάβατε  μέρος  σ΄ αυτόν  και  επιλεγήκατε  χωρίς  ανταγωνιστή  και  με 0%  έκπτωση. Προς  τι  λοιπόν  η επικοινωνιακή  εμπλοκή  σας ; Προς  τι  η  υπεράσπιση  μιας  μελέτης  που στη  σύνταξη  της   νομικά   δεν  έχετε  συμμετοχή ;»


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Δονούσα: 1ο Φεστιβάλ Βιβλίου, μία γιορτή για τη Λογοτεχνία στο Αιγαίο

Από 2 έως 4 Μαΐου 2025, η Δονούσα γίνεται σημείο συνάντησης συγγραφέων, αναγνωστών και μικρών εξερευνητών του λόγου, μέσα από ένα τριήμερο γεμάτο βιβλία, δράσεις και έμπνευση. (πρόγραμμα)

Κουφονήσι: Δώσε αίμα, χάρισε ζωή – εθελοντική αιμοδοσία (08 Μαϊου)

Μια πράξη αγάπης με τεράστια σημασία για την τοπική κοινωνία, με τη στήριξη των Πολιτιστικών Συλλόγων και του Νοσοκομείου Νίκαιας.

Fast Ferries: Έκτακτα δρομολόγια από Νάξο προς Ραφήνα αυτό το μήνα (Μάιος)

Ενισχυμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση Νάξου – Ραφήνας με το “Fast Ferries ANDROS” και καθημερινά δρομολόγια από 19 Μαΐου με το “ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π”.

16ο Παγκυκλαδικό Συνέδριο Συλλόγων Γυναικών: Οι Κυκλάδες συζητούν στη Μύκονο για το μέλλον του τουρισμού

Από τις 8 έως τις 11 Μαΐου 2025, στη Μύκονο, γυναίκες από όλα τα νησιά των Κυκλάδων ανοίγουν διάλογο για τη βιωσιμότητα, την τουριστική ανάπτυξη και το περιβάλλον.

ΑΔΜΗΕ: Στην τελική ευθεία το πρώτο σκέλος (Σαντορίνη – Νάξος) της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κυκλάδων

Έως τον Ιούνιο του 2025 ολοκληρώνεται το τμήμα Σαντορίνη–Νάξος, ενώ όλο το έργο θα είναι έτοιμο μέχρι τα μέσα του 2026, προσφέροντας καθαρή ενέργεια, ενεργειακή ασφάλεια και μείωση εκπομπών CO₂.

Την έμπρακτη στήριξη σε εργαζόμενους και επιχειρήσεις Σαντορίνης και Θηρασιάς ζητά ο Δήμος Θήρας

Η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Νοτίου Αιγαίου (ΠΕΔ) σε μια πράξη στήριξης των αιτημάτων της Σαντορίνης, υιοθέτησε ομόφωνα το ψήφισμα και το απέστειλε στους αρμόδιους Υπουργούς

Στοίχημα – Ligue 1: Νις εναντίον Ρεμς.. σκοράρουν και οι δύο

Νις - Ρεμς: Βρίσκουν στόχο… για τους στόχους τους

Ολλανδία – Σύρος: Αυτό είναι το “κρυμμένo πετράδι” της Ελλάδας για το 2025

Το «κρυμμένo πετράδι» της Ελλάδας για το 2025​​​​​​​​​​​ σύμφωνα με τους Ολλανδούς

Η Σαντορίνη πρωταγωνίστρια στα όνειρα των Αμερικανών για γαμήλιο ταξίδι το 2025

Η Σαντορίνη στέφεται ως ο κορυφαίος γαμήλιος προορισμός για Αμερικανούς ταξιδιώτες, με εξωτικούς και ευρωπαϊκούς ανταγωνιστές να συμπληρώνουν τη λίστα.

Φολέγανδρος: Νέοι αθλητικοί χώροι και αναβαθμισμένες σχολικές μονάδες δίνουν «ανάσα» στο νησί

Με συνέπεια και έργα ουσίας, η Φολέγανδρος αποκτά σύγχρονες αθλητικές υποδομές – Ένα νησί κάνει βήματα μπροστά, εκεί όπου οι δυσκολίες δεν είναι άλλοθι αλλά κίνητρο.

Νάξος – Αστυνομία: Σύλληψη έξι ατόμων για διακίνηση κοκαΐνης και κάνναβης

Συνελήφθησαν στη Νάξο από Αστυνομικούς του ΑΤ Νάξου έξι άτομα για διακίνηση κοκαΐνης και κάνναβης

Αλλοίωση αποτελέσματος στο Πανναξιακός – Θύελλα (1-1): Δεν δόθηκε καθαρό πέναλτι στο 90’!

Σε φάση εντός περιοχής, ο Μανούσος της Θύελλας έκανε ξεκάθαρο χέρι, με τον διαιτητή να υποδεικνύει φάουλ εκτός περιοχής — παρότι το σημείο της παράβασης ήταν ξεκάθαρα μέσα στη μεγάλη περιοχή.

Αμοργός – Νέα Πνοή: Κίνδυνος απαξίωσης της περιουσίας από το Π.Δ. 129/2025

Ο κίνδυνος απώλειας οικοδομησιμότητας στους οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων προκαλεί αναστάτωση και έντονες αντιδράσεις στην Αμοργό - Δελτίο Τύπου από την παράταξη "Νέα Πνοή"

Νάξος – Κινητοποίηση στη ΔΟΥ: Διαμαρτυρία επαγγελματιών για το ψηφιακό πελατολόγιο (video)

Επιχειρηματίες και επαγγελματίες από τη Νάξο διαμαρτύρονται για ένα μέτρο που χαρακτηρίζουν άδικο και ανεφάρμοστο – «Επιβαρύνει αδικαιολόγητα τις μικρές επιχειρήσεις», δηλώνει ο Κ. Φαρκώνας.

Κυκλάδες: Κατασκευαστικά παράδοξα σε Πάρο – Σέριφο προκαλούν αντιδράσεις

Δύο χαρακτηριστικές περιπτώσεις σε νησιά των Κυκλάδων οι οποίες προκάλεσαν τις αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών

Blue Star Naxos: Ο Cpt Πολυχρόνης Ραπτάκης μιλά για τη ζωή στη θάλασσα και τις δυσκολίες της ακτοπλοΐας (video)

Ο cpt Πολυχρόνης Ραπτάκης άνοιξε την καρδιά του στην κάμερα της ΕΡΤ3, περιγράφοντας τη μοναξιά του ναυτικού και τα προβλήματα των λιμενικών υποδομών. (video)

Κίνηση για τη Προστασία των Νησίδων – Νάξος: “Όχι στη θυσία της Δονούσας”, έρχονται ενημερωτικές συναντήσεις

Δύο εκδηλώσεις στη Νάξο για την απειλή που συνιστούν τα πλωτά αιολικά στη Δονούσα και οι νέες ανεμογεννήτριες στο Αιγαίο - Πότε και Που ;

Νάξος: “Fast & Furious” στις Αμμοθίνες της Πλάκας

Επεισόδιο με όχημα μέσα σε προστατευόμενη περιοχή Natura 2000 στη Νάξο – Καταγγελία πολιτών και άμεση παρέμβαση της Αστυνομίας

Κουφονήσι: Μπαίνει νέο πλοίο; από 3 Ιουνίου το πρωινό δρομολόγιο του Blue Star Naxos

Ενημέρωση από τον ΣΤΕΚ για τις φετινές συνδέσεις, τις ανησυχίες των επαγγελματιών και τις επερχόμενες ανακοινώσεις της Hellenic Seaways – Blue Star Ferries σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Κουφονησίου

Blue Star Ferries: Τροποποίηση δρομολογίων σε πλοία προς Βόρειο Αιγαίο και Δωδεκάνησα

Με την ένταξη των ανέμων να αγγίζει και τα 9 μποφόρ έχουμε τροποποίηση δρομολογίων από τον Πειραιά προς Δωδεκάνησα και Βόρειο Αιγαίο