Καταγγελία… Ξενοδόχος στη Νάξο κάθεται σε αναμμένα κάρβουνα καθότι αν και πλήρωσε το λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος (με καθυστέρηση) η αίτηση για διακοπή ρεύματος έχει ξεκινήσει. Θα την σταματήσει;
Αγώνας δρόμου… Αγωνία. Τι θα συμβεί; Θα κοπεί το ηλεκτρικό ρεύμα; Πότε; Γιατί;
Η πανδημία μας έχει χτυπήσει όλους. Καλά όχι κι όλους. Η γραφειοκρατία είναι ανίκητη. Ότι κι εάν συμβαίνει γύρω της αυτή μας κοιτάζει αφ’ υψηλού και μοιάζει να μας ειρωνεύεται…..
Που την θυμηθήκαμε θα μου πείτε τώρα πρωί πρωί… Ε που νομίζετε; Μα στην καθημερινότητά μας.
Αναγνώστης του naxospress.gr μας ενημέρωσε πρωί πρωί για την αγωνία του για το εάν η επιχείρησή του θα έχει σήμερα ή αύριο ακόμη ηλεκτρικό ρεύμα. Μία επιχείρηση που ελέω έναρξης τουριστικής περιόδου οφείλει να λειτουργεί σαν ελβετικό ρολόι, παρά τα δεινά που έχει προκαλέσει η πανδημία…
Τι έχει συμβεί και πως εμπλέκεται η περίφημη ελληνική γραφειοκρατία;
Τι να έχει συμβεί; ΔΕΗ και ένα σύστημα που αρνείται να σκύψει λίγο τη μέση της και να ακούσει τη συμβαίνει γύρω της… Και δεν είναι θέμα υπαλλήλων για να το ξεκαθαρίσουμε….
Όπως μας ενημέρωσε ο γνωστός επιχειρηματίας στην ορεινή Νάξο, λόγω της πανδημίας και την οικονομικής κρίσης που έχει μεγαλώσει και από τον πόλεμο που έφερε ανατιμήσεις, βρέθηκε να έχει καθυστερήσει την αποπληρωμή του λογαριασμού του στην Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρικού….
Όταν ανακάλυψε ότι υπάρχει πρόβλημα (σ.σ. μιλάμε για τετραψήφιο αριθμό πληρωμής στον λογαριασμό του) επικοινώνησε με την αρμόδια υπηρεσία και ζητάει το ποσό οφειλής για να τακτοποιήσει ώστε να μην έχει πρόβλημα και με δεδομένο ότι ξεκινάει η τουριστική περίοδο, έχει τις πρώτες κρατήσεις και δεν επιθυμεί ένα black out να του «μαυρίζει» την επιχείρηση.
Από την υπηρεσία της ΔΕΗ τον ενημέρωσαν ότι έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία για την διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος.
Με ουκ ολίγο ιδρώτα στο μέτωπο, ο επιχειρηματίας ζητάει να πληρώσει άμεσα όλο το ποσό και δη cash – χωρίς κανέναν διακανονισμό – ώστε να διακοπεί η εις βάρος του διαδικασία. Αφού παίρνει το πράσινο φως από την υπηρεσία, ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες και καταθέτει το ποσό οφειλής….
Κι εκεί που προσπαθεί να πάρει ανάσα και να τακτοποιήσει τους πελάτες του στην επιχείρησή του που έρχονται να απολαύσουν το καλοκαίρι, έρχεται email στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο και μένει με το στόμα ανοιχτό
Από την ΔΕΗ… «Ευχαριστούμε για την άμεση εξόφληση του λογαριασμού σας, αλλά η διαδικασία διακοπής δεν μπορεί να ανασταλεί. Και θα κόψουμε το ρεύμα για δύο ημέρες»…
Και προσπαθεί να καταλάβει το σκεπτικό… Πλήρωσε έστω και καθυστερημένα. Όλο το ποσό που δεν ήταν και λίγο για κλειστή επιχείρηση εντός του χειμώνα. Ακολούθησε κάθε βήμα που του υπέδειξαν αλλά για δύο ημέρες δεν θα έχει ρεύμα….
Και αισθάνεται ότι τιμωρείται για την καθυστέρηση. Με έναν σαδιστικό τρόπο χωρίς προηγούμενο
Μα είναι δυνατόν; Πότε επιτέλους θα καταλάβει το κράτος ότι απέναντί του έχει ανθρώπους και όχι αριθμούς; Πότε;