Αεροδρόμιο Λήμνου … Έλλειψη εξοπλισμού, όπως καρότσια μεταφοράς καθαριστικών, μείωση στον αριθμό των υπαλλήλων από 4 σε 2 και λίγες ώρες εργασίας (2,5 συγκεκριμένα) με χαμηλό μισθό έχουν προκύψει από την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της ΥΠΑ και του νέου εργολάβου.
Προβλήματα με το προσωπικό καθαριότητας στο αεροδρόμιο της Λήμνου φαίνεται πως έχουν παρουσιαστεί σύμφωνα με πληροφορίες τοπικών ΜΜΕ. Έλλειψη εξοπλισμού, όπως καρότσια μεταφοράς καθαριστικών, μείωση στον αριθμό των υπαλλήλων από 4 σε 2 και λίγες ώρες εργασίας (2,5 συγκεκριμένα) με χαμηλό μισθό έχουν προκύψει από την υπογραφή της σύμβασης μεταξύ της ΥΠΑ και του νέου εργολάβου.
Έντονη δυσαρέσκεια έχουν οι εργαζόμενοι, που πραγματικά υπερβάλλουν εαυτό, προκειμένου να κρατήσουν την καθαριότητα του αεροδρόμιου σε αξιοπρεπή επίπεδα. Και όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα limnosfm100.gr σε άρθρο με τίτλο “Αεροδρόμιο Λήμνου: «Εκπτώσεις» στην καθαριότητα” οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα δίνουν ιδιαίτερη σημασία στους χώρους που κινείται το κοινό, ενώ «εκπτώσεις» έχουν γίνει σε μη ορατούς χώρους από τους επιβάτες, όπως τα γραφεία. Κοινώς ακολουθούν τη λογική “όσα βλέπει η πεθερά”…
Να δούμε τι αναφέρει το δημοσίευμα ” Αρνητικά έχει σχολιαστεί από μερίδα κόσμου της Λήμνου, οι συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων καθαριότητας του αεροδρομίου της Λήμνου, μετά την παραλαβή του τμήματος αυτού από το νέο εργολάβο.
Όπως πληροφορούμαστε, τις πρώτες ημέρες οι δύο υπάλληλοι δεν είχαν παραλάβει τον απαραίτητο εξοπλισμό με αποτέλεσμα να αναγκάζονται να εφευρίσκουν τρόπους προκειμένου να κάνουν τη δουλειά τους με ακροατές του σταθμού μας να μας περιγράφουν πως οι κουβάδες και οι σφουγγαρίστρες μεταφέρονταν σε καρότσι σούπερ μάρκετ (!!!).
Παράλληλα έχει μειωθεί ο αριθμός των υπαλλήλων από τέσσερις σε δύο, με την κάθε υπάλληλο να εργάζεται μόλις 2,5 ώρες την ημέρα με ελάχιστα φυσικά χρήματα ως μισθό.
Βέβαια όλα τα παραπάνω τα προβλέπει η δίμηνη σύμβαση που έχει υπογράψει η κεντρική ΥΠΑ με τον εργολάβο και πραγματικά προκαλεί ερωτηματικά το πώς εγκρίθηκε μια τέτοια σύμβαση.
Αξίζει βέβαια να αναφερθεί ότι οι εργαζόμενοι υπερβάλουν εαυτό καθημερινά προκειμένου να κρατήσουν την καλή εικόνα του αεροδρομίου. Έχει δοθεί ιδιαίτερη σημασία στους χώρους του κοινού, με τις «εκπτώσεις» να επηρεάζουν τους μη ορατούς στο κοινό χώρους και τα γραφεία.
Οι δυσλειτουργίες έχουν καταγραφεί και έχουν γίνει γνωστές στους αρμόδιους και όπως μαθαίνουμε στο νέο διαγωνισμό έχει ζητηθεί να υπάρξει διαφοροποίηση στους όρους της σύμβασης”.