Η νέα καμπάνια του JUMBO πάει κόντρα στα στερεότυπα – Δείτε και τα τέσσερα νέα σποτ στα οποία εμφανίζεται ακόμη, ένας κωφός πατέρας, ένας μετανάστης αλλά και ένα debate περί “ποιοτικής μουσικής”
Η εταιρεία JUMBO έδωσε στη δημοσιότητα τη νέα της διαφημιστική καμπάνια που έχει κοινωνικό πρόσημο.
Πιστή στην στρατηγική της να τραβά την προσοχή και το ενδιαφέρον στα κοινωνικά δίκτυα, η εταιρεία αυτή τη φορά ασχολείται με ένα ζήτημα φλέγον και επίκαιρο που έχει γίνει πρώτο θέμα και στην πολιτική ατζέντα, και αφορά στα δικαιώματα των ομόφυλων ζευγαριών. Είναι το “νέο ζευγάρι”, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, υπό το μοτίβο “η Δημοκρατία της Χαράς”. Θυμίζουμε άλλωστε πως το δικαίωμα υιοθεσίας από τα ομόφυλα ζευγάρια έχει γίνει αντικείμενο πολιτικής αντιπαράθεσης μιας και ακόμη δεν έχει διευθετηθεί.
Στα υπόλοιπα σποτ απεικονίζεται ένας κωφός πατέρας, ένας μετανάστης που συνομιλεί με Έλληνα αναφέροντας πως και εκείνος ψωνίζει από το ίδιο κατάστημα, αλλά και ένα “debate” ανάμεσα σε μια κοπέλα που ακούει “Τρίτο Πρόγραμμα” και έναν λάτρη των λαϊκών τραγουδιών.
Η εταιρεία αναφέρει για την καμπάνια της:
“Τι έχει να μοιραστεί ένας έντεχνος μ’ έναν… λαϊκό; Ένας πλούσιος μ’ έναν φτωχό; Ένας Έλληνας μ’ έναν μετανάστη; Ένας straight μ’ έναν gay; Ένας τρίτεκνος μ’ έναν εργένη; Χιλιάδες προϊόντα και εκατομμύρια χαμόγελα!
Αυτό θα πει Jumbo “Δημοκρατία της Χαράς”!
Η πρώτη corporate διαφημιστική καμπάνια “Κοινωνικής Παρέμβασης” είναι γεγονός και έτοιμη να σπάσει κάθε στερεότυπο (κοινωνικό ή ρατσιστικό)… με χιούμορ, τρυφερότητα και αναπάντεχες αλήθειες! Γιατί η έννοια της Δημοκρατίας στις μέρες μας είναι πιο επίκαιρη και αναγκαία από κάθε άλλη φορά!”.
Δείτε παρακάτω όλα τα σποτάκια.