Τα πακέτα που έστειλαν οι Ελληνες γονείς στο εξωτερικό και δη στα παιδιά τους, σύµφωνα µε την έρευνα της διαδικτυακής πλατφόρµας Eurosender – Εντυπωσιάζουν τα ευρήματα
Οι εποχές αλλάζουν, αλλά το ταπεράκι µε το φαγητό που στέλνει η µαµά στο παιδί της που ζει στο εξωτερικό είναι µια ελληνική παράδοση που δείχνει να κρατάει γερά. Αυτό είναι το βασικό συµπέρασµα της έρευνας που διενήργησε η διαδικτυακή πλατφόρµα Eurosender Ltd για τα πακέτα που έστειλαν οι Ελληνες στο εξωτερικό, αλλά και αυτά που έλαβαν, τη χρονιά που φεύγει. Σύµφωνα µε το τµήµα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας, περισσότερα από ένα στα πέντε πακέτα που έστειλαν οι Ελληνες περιείχαν διάφορα είδη τροφίµων και κυρίως ελαιόλαδο, µέλι, κουλουράκια, λικέρ, µελοµακάρονα αλλά και Nescafe Είναι χαρακτηριστικό ότι µια εξαιρετικά συνηθισµένη ερώτηση που έκαναν οι πελάτες στους συνεργάτες της εταιρείας ήταν αν µπορούν να στείλουν νωπό κρέας στο εξωτερικό.
Πάντως, τα φαγητά και τα ποτά δεν ήταν στην πρώτη θέση των ειδών που µετέφερε η εταιρεία από και προς την Ελλάδα, αφού τα περισσότερα δέµατα περιείχαν ρούχα και παπούτσια. Σύµφωνα µε τα στοιχεία της έρευνας, την οποία η εταιρεία διενήργησε µε ερωτηµατολόγια, ένα ποσοστό λίγο κάτω από 20% έστειλε είδη σπιτιού κάθε µεγέθους, από µπολ έως στρώµατα, χαλιά και κουρτίνες, ενώ αξιοσηµείωτο ήταν το ποσοστό των αποστολών βιβλίων, εφηµερίδων και περιοδικών.
Τέλος, το 5% των δεµάτων περιείχε εξαρτήµατα αυτοκινήτου. Σε ό,τι αφορά τις χώρες της Ευρώπης µε τις περισσότερες παραλαβές και παραδόσεις από την Ελλάδα, την πρώτη θέση κατέλαβε η Γερµανία µε µικρή διαφορά από το Ηνωµένο Βασίλειο.
Tα ρεύµατα των ανθρώπων που µετακινούνται λόγω εργασίας ή σπουδών αυξάνουν τις αποστολές πόρτα – πόρτα Από τις ερωτήσεις των πελατών προέκυψε έντονο ενδιαφέρον για αποστολές δεµάτων σε σκάφη. Η διαδικτυακή πλατφόρµα Eurosender Ltd κάνει αποστολές πόρτα-πόρτα δεµάτων, φορτίων και παλετών σε όλη την Ευρώπη, για καταναλωτές και µικροµεσαίες επιχειρήσεις και συνεργάζεται µε τις µεγαλύτερες εταιρείες courier.
Ιδρύθηκε πριν από τέσσερα χρόνια, έχει την έδρα της στο Λονδίνο και δραστηριοποιείται σε 33 χώρες της Ευρώπης. Το 2018 η εταιρεία κατέγραψε στην Ελλάδα αύξηση 97% στις πωλήσεις της. Από τον Νοέµβριο του 2017 η επισκεψιµότητα στο site της Eurosender αυξήθηκε κατά 173%, ενώ από το 2016 η πλατφόρµα online αποστολών έχει σηµειώσει αύξηση πωλήσεων κατά 166%. Βάσει προβλέψεων, οι πωλήσεις αναµένεται να σηµειώσουν ανάπτυξη µεγαλύτερη του 150% µέσα στο 2019.
«Η ανάπτυξη του τουρισµού στην Ελλάδα, τα ρεύµατα των ανθρώπων που µετακινούνται λόγω εργασίας ή σπουδών σε χώρες του εξωτερικού σε συνδυασµό µε τις εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιµές που προσφέρουµε, την ευκολία της πλατφόρµας µας και το γεγονός ότι οι υπηρεσίες µας είναι στα ελληνικά, όλα αυτά αποτελούν βασικούς παράγοντες της επιτυχίας µας στην τοπική αγορά. Σε αυτό το πλαίσιο µπορούµε και αναπτύσσουµε την εδώ οµάδα µας µε περισσότερα µέλη -αυτή τη στιγµή έχουµε πέντε ανθρώπους στην Εξυπηρέτηση Πελάτων και στις Πωλήσεις και σχεδιάζουµε να προσλάβουµε περισσότερους το 2019- και φυσικά είµαστε σε θέση πλέον να προσφέρουµε µία ακόµα πιο οικονοµική υπηρεσία» δήλωσε ο Κωνσταντίνος ∆ηµητρακάκης, Country Manager στη Eurosender.