Ανατριχίλα… Ο Δήμος Δέλτα στην Θεσσαλονίκη πέτυχε να δημιουργήσει (σε συνεργασία με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης) ειδικό δρομολόγιο μόνο για πρόσφυγες
Απίστευτο … Στη χώρα όπου οι άνθρωποι τιμούσαν τη θεά Εστία. Οπου είχαμε τον Ξένιο Δία… Μία κοινωνία που έχει γαλουχηθεί στην Ορθοδοξία όπου αυτός που έχει δύο χιτώνες, δίνει τον ένα. Οπου η διδασκαλία του Κυρίου Ημών μιλάει για Αγάπη και Αλληλεγγύη… Και μόνο στο άκουσμα της είδησης, νιώθεις ότι κάτι έχει αλλάξει… Αν μη τι άλλο πρωτοφανή, για τα ελληνικά χρονικά, απόφαση που θυμίζει σκοτεινές εποχές… Ο χρόνος γυρίζει πίσω στην πολιτεία της Αλαμπάμα, όπου είχαμε την δεκαετία του 50 ξεχωριστές θέσεις για λευκούς και μαύρους… Μα ειναι δυνατόν;
Κι όμως, ο δήμος Δέλτα σε συνεργασία με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, κάνει τη διαφορά και δημιουργεί νέα δεδομένα.. Διεκδίκησε την δημιουργία ξεχωριστού δρομολογίου του ΟΑΣΘ μόνο για τους πρόσφυγες που διαμένουν στο κέντρο φιλοξενίας στα Διαβατά, όπως αποκαλύπτει το atlerthes.gr. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε ο δήμαρχος Γιάννης Ιωαννίδης στο δημοτικό συμβούλιο, έχει εγκριθεί από τη διοίκηση του ΟΑΣΘ και θα λειτουργήσει η νέα γραμμή αστικών συγκοινωνιών 55Χ που θα ακολουθήσει την διαδρομή Σταυρούπολη – δομή φιλοξενίας Αναγνωστοπούλου – Ν.Σ. Σταθμός.
«Η γραμμή θα λειτουργήσει άμεσα για να μετριαστεί το βάρος που δέχεται η γραμμή 54 που εξυπηρετεί αυτή την στιγμή τα Διαβατά. Είναι το δεύτερο αίτημα της διοίκησης του δήμου Δέλτα που ικανοποιείται μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα» τόνισε ο δήμαρχος Δέλτα υπογραμμίζοντας ότι απομένει η κύρωση της απόφασης από τον ΟΣΕΘ.
Αντίστοιχα αιτήματα διατυπώνουν από την έναρξη της προσφυγικής κρίσης ακροδεξιοί που αντιδρούν στην φιλοξενία των προσφύγων. Υπενθυμίζεται μάλιστα πως σχετικό αίτημα έχει διατυπώσει κατά το παρελθόν και η συνδικαλιστική παράταξη της Χρυσής Αυγής στον ΟΑΣΘ.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο νέος δήμαρχος Δέλτα Γιάννης Ιωαννίδης καταγράφεται στον πολιτικό χάρτη ως κεντροαριστερός, ενώ στις εκλογές είχε την επίσημη στήριξη του ΣΥΡΙΖΑ και του Κινήματος Αλλαγής.
Χίος: Από το Μάιο του 2016
Να πούμε εδω ότι τον Μάιο του 2016, ο Δήμος Χίου σε συνεργασία με το Νορβηγικό Συμβούλιο Προσφύγων είχε εκπονήσει σχέδιο για τη δημιουργία ειδικής λεωφορειακής γραμμής για την μετακίνηση των προσφύγων από το hot spot της ΒΙΑΛ, στο Χαλκειός, προς το κέντρο της πόλης της Χίου. Το πρόγραμμα προέβλεπε τρία δρομολόγια την ημέρα από την ΒΙΑΛ προς την πόλη και ο πρόσφυγας υποχρεούται να επιστρέφει στην ΒΙΑΛ με το λεωφορείο που τον μετέφερε στην πόλη, το οποίο και θα διακρίνει από τον ειδικό χρωματισμό που θα φέρει σε εμφανές σημείο (κόκκινο, μπλε, πράσινο). Αν χάσει το λεωφορείο του δεν θα μπορεί να πάρει το επόμενο, αλλά πρέπει με δική του ευθύνη και μέσο (ταξί ή με τα πόδια) να επιστρέψει στο hot spot.
Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα documentonews.gr