Οταν αλλάζει το moto και ο ιδιοκτήτης έχει …δίκιο – Θα σέβεστε…
Εδώ, αγαπητές φίλες και φίλοι, έχουμε μια ειδική περίπτωση ακόμα και για την τιμημένη παράδοση του ελληνικού τουρισμού, που ως γνωστόν είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας μας. Από πάντα, η πιάτσα λέει ότι «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο», όμως ένας ιδιοκτήτης μπιτσόμπαρου κοντά στην Πάργα δηλώνει έτοιμος να συγκρουστεί με αυτές τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις.
Τι σημαίνει αυτό; Κάποιοι άλλοι, λιγότερο τολμηροί και μαχητικοί, απλά θα αγνοούσαν όσους πελάτες διαμαρτύρονται. Αυτό δεν ισχύει σε καμία περίπτωση για τον επιχειρηματία της ιστορίας μας, ο οποίος είναι έτοιμος να μπινελικώσει με κάθε πιθανό τρόπο όλους τους μίζερους που δεν εκτιμούν τις υπηρεσίες του μαγαζιού του – να πούμε εδώ ότι ο κύριος όγκος της κριτικής αφορά τις τιμές των ομπρελών/ξαπλωστρών, με πολλούς πελάτες να γράφουν ότι τις έμαθαν κατόπιν εορτής γιατί στον κατάλογο δεν γραφόταν πουθενά. Να πούμε εδώ ότι οι πελάτες σχολιάζουν και πολλά άλλα πράγματα.
Το σίγουρο είναι ότι μια σύντομη επίσκεψη στις κριτικές του μαγαζιού στο Google Maps αρκεί για να δει κανείς τι εστί ελληνική ψυχή. Οι δε αυτόματες μεταφράσεις στα αγγλικά το κάνουν όλο ακόμη πιο αξιομνημόνευτο:
Αξίζει να σημειωθεί ότι η βαθμολογία του μπιτς μπαρ (που είχε φτάσει στο 2.0) έχει αρχίσει να ανεβαίνει μετά την επέμβαση πιστών φίλων του ιδιοκτήτη ή/και της επιχείρησής του, ακόμα κι αν δεν έχουν πάει ποτέ:
Είπαμε, είναι βαριά αυτή η βιομηχανία, λογικό είναι να συμβαίνουν και βιομηχανικά ατυχήματα.
Με πληροφορίες από τη σελίδα Luben.tv