Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΠαιδείαΑποψη - Γιώρ. Καραμανής: "Με την ονοματολογία του σχολείου δεν τελείωσαν τα...

Αποψη – Γιώρ. Καραμανής: “Με την ονοματολογία του σχολείου δεν τελείωσαν τα προβλήματα της εκπαίδευσης στη Νάξο”

|

Ο Γιώργος Καραμανής – νομικός και αιρετός, καθότι πρώην πρόεδρος και μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου  καταθέτει την προσωπική του άποψη για τα όσα γίνονται γύρω από την υπόθεση “Γενικό Λύκειο Νάξου – Μανώλης Γλέζος” και τονίζει ότι ” Με την ονοματολογία του σχολείου δεν τελείωσαν τα προβλήματα της εκπαίδευσης στη Νάξο”.

Λένε ότι καλό είναι να ακούς τη φωνή των γηραιότερων… Οχι ότι ο Γιώργος Καραμανής είναι γηραιός… Σίγουρα όχι στα χρόνια, αλλά στην εμπειρία καθότι ουκ ολίγα χρόνια στο χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Εγκριτος νομικός και εκ των πρωταγωνιστών στην τοπική μας κοινωνία… Και κάθε του κουβέντα έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Κυρίως γιατί ξέρει πως φτιάχτηκε το Γενικό Λύκειο Νάξου… Και έτσι καταθέτει την άποψή του… Μιλάει έξω από τα δόντια… Δεν ξέχνάει στην αναφορά του αυτούς που αντιδρούσαν τότε με την δικαιολογία ότι θα χάνονταν το …δάσος στη πόλη της Νάξου. Εξηγεί γιατί δεν έχει αξιοποιηθεί πλήρως το πάρκο που βρίσκεται στη έκταση του πρώην ΚΕΓΕ, δεν διστάζει να αναφερθεί στον πρώην Διευθυντή του Γενικού Λυκείου λέγοντας “η τοποθέτση του φίλου μου πρώην διευθυντή του Λυκείου Χώρας Νάξου. ήταν δυστυχώς πέρα για πέρα λανθασμένη, αντιεκπαιδευτική, διχαστική”. Και σημειώνει ότι Με την ονοματολογία του σχολείου δεν τελείωσαν τα προβλήματα της εκπαίδευσης στη Νάξο”.

Αναλυτικά, η τοποθέτηση του Νομικού και πρώην προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Νάξου, Γιώργου Καραμανή.. Τίτλος της ανάρτησης “Ονομα του Λυκείου Χώρας Νάξου σε “Μανώλη Γλέζο”… Αξιοποίηση έκτασης πρώην ΚΕΓΕ και Δημιουργία Σχολείου Αγροτικής Εκπαίδευσης, νέου ΚΕΓΕ στη Νάξο

“Δυστυχώς ένα τοπικό εκπαιδευτικό θέμα και ειδικότερα το θέμα του Λυκείου Χώρας Νάξου, δεν εξετάζεται με νηφαλιότητα,   με ώριμη και υπεύθυνη σκέψη ως προς το τι πρέπει να γίνει σήμερα κι έτσι οδηγείται κατά την άποψή μου σε λάθος κατεύθυνση  και σε  μη σωστή κρίση.

Πιστεύω, ότι η γνώση, η πληροφόρηση για τα γεγονότα και τα πρόσωπα είναι εκείνα τα στοιχεία, τα οποία οδηγούν τους πολίτες σε σωστή και δίκαιη κρίση γι  αυτό η ενημέρωση και η γνώση είναι αναγκαία για υπεύθυνους πολίτες ενός σωστού κράτους.

Επειδή έτυχε,  να έχω ζήσει ως μέλος του τότε δημοτικού συμβουλίου του δήμου Νάξου κάποιες καταστάσεις για πρόσωπα και πράγματα ως προς τη δημιουργία του Λυκείου Χώρας Νάξου, τις πληροφορίες μου αυτές θα ήθελα να της κάνω γνωστές στους συμπολίτες μου και στην συνέχεια και τις  ταπεινές προσωπικές μου απόψεις  για το παραπάνω θέμα του Λυκείου Χώρας.

Ιστορικό της δημιουργίας Λυκείου Χώρας Νάξου

Η αναγκαία έκταση στην οποία αναγέρθηκε το σχολείο παραχωρήθηκε από τον τότε Υπουργό Γεωργίας Γεώργιο Ανωμερίτη. Πρωτύτερα  οι εκτάσεις, επέκτασης νοσοκομείου Νάξου, εκκλησίας Αγίου Νικοδήμου και τέταρτου Δημοτικού Σχολείου ανήκαν στο Υπουργείο Γεωργίας, και με επιτυχείς ενέργειες και διαχείρηση της  τότε δημοτικής αρχής του Δήμου Νάξου ,παραχωρήθηκαν στο δήμο  από τον τότε Υπουργό Γεωργίας Γεώργιο Μωραΐτη. Πολλά μπορούμε να πούμε γι αυτές τις εκτάσεις πως περιήλθαν στο υπουργείο Γεωργίας, αλλά δεν είναι του παρόντος , σε κάθε περίπτωση ήταν και είναι κομμάτια της γής της Νάξου και στον λαό της Νάξου ορθά επανήλθαν.

Αντίδραση Συμπολιτών μας να μη γίνει το Λύκειο με το πρόσχημα ότι γίνεται σε δασική έκταση

 Συμπολίτες μας, κατά πλειοψηφία με συγκεκριμένη πολιτική τοποθέτηση και σε συγκεκριμένο πολιτικό φορέα,  σημερινό ΣΥΡΙΖΑ  έφεραν τότε οξύτατες αντιρρήσεις για την ανέγερση του Λυκείου με κύριο επιχείρημά τους, ότι ανεγείρεται σε δασική έκταση. Σε ένα τμήμα της έκτασης του ΚΕΓΕ (κέντρο εκπαίδευσης αγροτών) , όπου σήμερα βρίσκεται το λύκειο, είχαν αφεθεί δενδρύλλια, τα οποία είχαν φέρει στην Νάξο οι γεωπόνοι ως φυτώρια για φύτευση, τα οποία  έμειναν αδιάθετα στην έκταση του ΚΕΓΕ κι έτσι ρίζωσαν  και αναπτύχθηκαν άναρχα  σ αυτήν και αποτελούσαν δήθεν το δάσος, το οποίο έπρεπε να προστατευτεί. Οι μαθητές του Λυκείου τότε αντέδρασαν κατά των παραπάνω συμπολιτών μας και στα συνθήματα της πορείας τους στους δρόμους της πόλης είπαν: « όχι τα δεντράκια πάνω από τα παιδάκια». Ένας από τους αντιδρώντες είχε σκύλο ράτσας πεκινουά και το σύνθημα των παιδιών ήταν: « κάτσε καλά πεκινουά – πεκινουά».

 Οι αντιδρώντες άσκησαν προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας για να μην γίνει το λύκειο και να ακυρωθεί η άδεια οικοδόμησης του Λυκείου, η οποία είχε υπογραφεί από τον τότε έπαρχο Βασίλειο Κορρέ, ο οποίος είχε αναλάβει κάθε ευθύνη για την έκδοση της. Οι αντιδρώντες έχασαν τη δίκη στο Συμβούλιο Επικρατείας,  το Συμβούλιο Επικρατείας απέρριψε την αίτηση τους και έτσι αναγέρθηκε αυτό το σύγχρονο σχολείο. Κάποιοι χειρίσθηκαν με επιτυχία τον δικαστικό αγώνα  για να απορριφθεί η προσφυγή των αντιδρώντων και δήθεν περιβαλλοντολόγων  για να προχωρήσει η ανέγερση του λυκείου και να μπορούμε σήμερα να συζητάμε για το όνομα του. Κάποιοι με επιτυχείς χειρισμούς ενέταξαν το σχολείο σε κρατικό πρόγραμμα και εξασφαλίσθηκε η χρηματοδότηση του κι έτσι έγινε..

Αξιοποίηση έκτασης ΚΕΓΕ

 Με συνεχόμενους επιτυχείς χειρισμούς της τότε δημοτικής αρχής  του δήμου Νάξου παραχωρήθηκε και η υπόλοιπη έκταση του  ΚΕΓΕ επιφάνειας 14 στρεμμάτων περίπου στο δήμο Νάξου, στο λαό της Νάξου με τους εξής όρους:

Η παραχωρηθείσα η έκταση να χρησιμοποιηθεί ως εκπαιδευτικό πάρκο μαζί με τους αθλητικούς χώρους κλειστού και ανοιχτού γηπέδου οι οποίοι επικοινωνούν με υπόγεια στοά κάτω από το  περιφερειακό δρόμο και δεύτερος όρος της δωρεάς της έκτασης του ΚΕΓΕ:  υποχρεούται ο δήμος να δημιουργήσει ένα καινούργιο σχολείο για την εκπαίδευση των αγροτοπαίδων, αφού το Υπουργείο παραχώρησε την έκταση με το κτίριο  της, που είχε για την εκπαίδευση των αγροτοπαίδων. Η εκπαίδευση των αγροτών καθίσταται σήμερα αναγκαία, νέες ποικιλίες καλλιεργειών, νέες ράτσες ζώων αποδοτικές,  σύγχρονοι μέθοδοι εκτροφής ζώων, σωστή συντήρηση γάλακτος, σωστή χρήση των φυτοφαρμάκων, ώστε να μην έχουν επιβλαβείς συνέπειες στην υγεία των ανθρώπων και λοιπά.

Κατά την άποψή μου η έκταση του ΚΕΓΕ δεν έχει αξιοποιηθεί επαρκώς ως εκπαιδευτικό πάρκο, που είναι όρος της δωρεάς.

Ως τότε δημοτική αρχή  μεταγράψαμε τη δωρεά στο υποθηκοφυλακείο Νάξου και έτσι η έκταση του ΚΕΓΕ έχει περιέλθει πλέον σήμερα κατά κυριότητα στο δήμο Νάξου, όμως εκτός από τα δίδυμα νηπιαγωγεία που ανεγέρθηκαν σε αυτήν την έκταση, από την τότε δημοτική αρχή ,τίποτα το ουσιαστικό  δεν έχει γίνει από κει και πέρα μέχρι σήμερα. Μία πολύτιμη, τεράστια έκταση παραμένει ανεκμετάλλευτη,  που και στο υπέδαφος της θα μπορούσε να γίνει υπόγειο γκαράζ ,το οποίο λόγω της θέσης του μέσα στην πόλη αλλά όχι στο κέντρο θα πρόσφερε πολλά στην συγκοινωνία της πόλης. Τα δύο νηπιαγωγεία στην έκταση του ΚΕΓΕ δεν έγιναν χωρίς δυσκολίες .Το υπουργείο επικαλέστηκε, ότι από την πλευρά του εκτέλεσε τον όρο  δωρεάς της παροχής της έκτασης, όμως ο δήμος δεν εκτελεί, δεν εκπληρώνει τον όρο το δικό του  της ανέγερσης του σχολείου εκπαίδευσης των αγροτοπαίδων.  Επειδή είχε γίνει μεταγραφή της δωρεάς, είχαμε τίτλο, γίνανε τα νηπιαγωγεία με επιχορηγούμενα χρήματα.

 Ύστερα από τα παραπάνω, κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν είναι το μεγάλο και επείγον θέμα σήμερα η ονομασία του Λυκείου.  Τα μεγάλα επείγοντα θέματα σήμερα είναι: να αξιοποιηθεί όλη η έκταση του  πρώην ΚΕΓΕ ως ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ,   να ανεγερθούν σ΄αυτήν την αναξιοποίητη έκταση σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα οποία είναι τόσο απαραίτητα γενικά, αλλά και σήμερα περισσότερο λόγω  της πανδημίας. Η έκταση του πρώην ΚΕΓΕ  επικοινωνεί με υπόγεια γέφυρα με τους αθλητικούς χώρους γήπεδα της πόλης  ανοικτό και κλειστό. Μπορεί πραγματικά η έκταση αυτή να γίνει το εκπαιδευτικό πάρκο της πόλης.  Η ανέγερση και λειτουργία σχολείου για τους αγρότες, νέου ΚΕΓΕ σε άλλο χώρο Σαγκρίου η αλλού, είναι άκρως αναγκαίο. Το  σχολείο για τους αγρότες είναι κατεπείγον απαραίτητο. Δεν γίνεται σήμερα γεωργία και κτηνοτροφία χωρίς εκπαιδευμένους αγρότες.

Φανερή ψηφοφορία και σύλλογος καθηγητών

Πληροφορήθηκα ότι η ψηφοφορία στο σύλλογο καθηγητών  για το θέμα του ονόματος του σχολείου, αν και ζητήθηκε, δεν έγινε με μυστική ψηφοφορία αλλά με φανερή. Η ψήφος δάσκαλοι καθηγητές  είναι ιερή και βασικό δικαίωμα του ανθρώπου, πρέπει να εκφράζει την πραγματική και ελεύθερη βούληση του ψηφοφόρου, χωρίς να σκέπτεται συνέπειες από την  επιλογή του, πως θα εκτιμηθεί και τι συνέπειες θα έχει από τον προϊστάμενο διευθυντή του, εργοδότη του κ.λ.π. Η πραγματική ψήφος που εκφράζει την αληθινή βούληση του ψηφοφόρου είναι η μυστική. Δεν υπήρχε λόγος να μη είναι μυστική, είναι μείωση για την υστεροφημία του Γλέζου.

Μανώλης Γλέζος

Ο μακαρίτης Μανώλης Γλέζος πέθανε πρόσφατα, θα κριθεί αντικειμενικά και αμερόληπτα από την ιστορία, αφού παρέλθει ο αναγκαίος χρόνος απόστασης. Ανήκε σε ένα πολιτικό χώρο τον αριστερό με εντάξεις κατά καιρούς σε διάφορους κομματικούς φορείς της αριστεράς Κ.Κ.Ε, ΕΔΑ, ΣΥΜΜΑΧΙΑ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝ. ΣΥΡΙΖΑ. Μαζί με άλλους και ευτυχώς πολλούς  οι οποίοι αποτελούσαν την πλειοψηφία του ελληνικού λαού, δημιούργησαν  το έπος της ελληνικής εθνικής  αντίστασης.

Υπήρξαν πολλοί ήρωες της εθνικής αντίστασης, άξιοι πολεμιστές πραγματικοί πολέμαρχοι και καταξιωμένοι διανοούμενοι Βελουχιώτηδες Γληνοί, Ρίτσοι, Ιμβριώτηδες και λοιποί της Εθνικής Αντίστασης ,οι οποίοι έδωσαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια αυτής και κάποιοι επέζησαν, όπως ο Μανώλης Γλέζος. Κλίνουμε ευλαβικά το γόνυ σε αυτούς, τους τιμούμε όλους, ιδιαίτερα εκείνους που δεν απαθανατίσθηκαν από την ιστορία, αλλά παρέμειναν  ανώνυμοι στον οικογενειακό τους κύκλο και των συναγωνιστών τους συντρόφων τους .

Ο αείμνηστος Μανώλης Γλέζος αξιώθηκε να τιμηθεί υπέρμετρα στην πατρίδα του και στο εξωτερικό, ενώ άλλοι συναγωνιστές του παρέμειναν ανώνυμοι χωρίς αναγνώριση και τιμές. Είναι ένα μεγάλο όνομα αναμφισβήτητα, όμως ας μη τον θεοποιήσουμε. Ηταν οι εποχές της προσωπολατρίας στο τότε παγκόσμιο κομμουνιστικό κίνημα και για κάποιους αναγνωριζόταν ιδιότητες και δράσεις υπερβολικές. 

Η ονομασία του λυκείου Χώρας Νάξου πρόκειται για ονομασία σχολικής μονάδας και  ως γνωστό το σχολείο θα πρέπει να λειτουργεί ελεύθερα με ελεύθερη διακίνηση ιδεών χωρίς προνομιακή μεταχείριση κάποιας  ιδεολογίας.  Στο σχολείο διδάσκονται όλες οι απόψεις από τους δασκάλους και οι αντικειμενικοί λευκοί και αδιαμόρφωτοι μαθητές κάνουν τις επιλογές τους και διαμορφώνουν τις απόψεις τους.

Συμπεράσματα – Αξιολογήσεις

Ύστερα από τα παραπάνω καθένας μπορεί να συμπεράνει με στοιχεία θεμελιωμένα, ποιοι συνέβαλαν στη δημιουργία του Λυκείου και ποιοι αντέδρασαν και χρησιμοποίησαν κάθε μέσο τότε, για να μη γίνει το σχολείο του Λυκείου, να  υπήρχε σήμερα αντί του σχολείου μία μάζα μια ( μαζουλιά ) διαφόρων δέντρων και οι μαθητές και οι καθηγητές δεν θα είχαν σχολείο, να κάνουν μάθημα. Οι καθηγητές δεν θα είχαν έδρα και κάθισμα και θα έκαναν το μάθημα όρθιοι, όπως πριν το σχολείο. Κάποιοι φρόντισαν και με επιτυχείς χειρισμούς τους κι έγινε το σχολείο. Αυτούς που αντέδρασαν και χρησιμοποίησαν κάθε μέσο να μη γίνει το σχολείο, τους θυμόμαστε. Αυτοί δεν θα έπρεπε να έχουν λόγο για το λύκειο.

Είναι άδικο. Έπρεπε από σεμνότητα και συναίσθηση των πράξεών τους, να σιωπούν, διαφορετικά προκαλούν. Δεν μπορεί άνθρωποι, οι οποίοι αντέδρασαν, να μη γίνει το σχολείο και άνθρωποι με θεσμικές ιδιότητες ή διοικητικές, ή απλών πολιτών, οι οποίοι δεν έδειξαν κανένα ενδιαφέρον και καμία συμβολή για τη δημιουργία του σχολείου, να έρχονται σήμερα στα βαφτίσια του σχολείου και να επαίρονται ασύστολα και προκλητικά. Δεν καταλαβαίνουν, ότι είμαστε ένα μικρό χωριό και γνωρίζει ο ένας τον άλλον και μπορεί να πιάσεις ένα – ένα ονομαστικά και να το ρωτάς, τι έκανες, πού ήσουνα όταν βροντούσε το καριοφίλι για το λύκειο.

Άκουσα την τοποθέτηση του φίλου μου πρώην διευθυντή του Λυκείου Χώρας Νάξου. Δυστυχώς πέρα για πέρα λανθασμένη, αντιεκπαιδευτική,  διχαστική. Δεν μίλησε με πνεύμα ούτε εκπαιδευτικού, ούτε πρώην διευθυντή του σχολείου, αλλά αντίθετα μίλησε ως κομματικός ενός συγκεκριμένου χώρου, για επάρατους διχασμούς, εμφυλίους, μετάβαση σε άλλες άσχημες εποχές και λοιπά. Μα για όνομα του Θεού, επειδή κάποιος έχει διαφορετική άποψη για οποιοδήποτε θέμα και για οποιοδήποτε όνομα, μπορεί να υποβιβάζεται και να αποκαλείται από τον άλλον, ότι ενεργεί με πνεύμα εθνικού διχασμού και εμφυλίου πολέμου στην Ελλάδα, αντιδημοκρατικά κ.λ.π. όχι.  Αυτές οι απόψεις είναι ο αυταρχισμός, η  ανελευθερία και το καταπιεστικό καθεστώς, ανεξάρτητα ποιος τις λέει και ποιος τις ενεργεί και ας επικαλείται την προοδευτικότητα του, τον σοσιαλισμό του, ή οτιδήποτε άλλο.

Το ίδιο αντιμετωπίστηκε και ο γράφων με απαράδεκτη επίθεση από  κάποιο απόντα  στην δημιουργία του λυκείου, επειδή δεν υπέγραψα το υπόμνημα υπέρ του Γλέζου .Όχι φίλε, σου απάντησα αξιοπρεπώς, ότι εγώ δεν αδιαφόρησα για το σχολείο των παιδιών μου ,όμως έχω άλλη άποψη από σένα. Στις δημοκρατίες υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και η γνώμη του άλλου συνεκτιμάται . Εμείς  ζήσαμε κάποιες  καταστάσεις, έχουμε κάποια βιώματα. Τιμούμε όσους συντέλεσαν να γίνει το σχολείο με οποιοδήποτε τρόπο.

Τι πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα, σημερινά προβλήματα

Τέλος πάντων ώριμοι άνθρωποι είμαστε και ώριμη δημοκρατία έχουμε το σχολείο πήρε το όνομά του «Μανώλης Γλέζος»

Με την ονοματολογία του σχολείου δεν τελείωσαν τα προβλήματα της εκπαίδευσης στη Νάξο. Πράγματι ο Μανώλης Γλέζος φέρει ένα βαρύ όνομα. Με το όνομα του Λυκείου, όσο κι αν είναι μεγάλης αναγνώρισης, δεν τελείωσαν τα προβλήματα της τοπικής εκπαίδευσης στην Νάξο.

Όχι, τα προβλήματα  συνεχίζουν, παραμένουν  άλυτα πεισματικά και περιμένουν επιτυχείς χειρισμούς  για να επιλυθούν.

Τα πελώρια και επείγοντα θέματα της εκπαίδευσης όπως παραπάνω είναι: 1) η αξιοποίηση της πρώην έκτασης του ΚΕΓΕ ως εκπαιδευτικού πάρκου με ανέγερση σχολείων. 2) Η δημιουργία νέου  ΚΕΓΕ  σχολείου για την εκπαίδευση των αγροτοπαίδων της Νάξου και όταν γίνουν αυτά θα έχουμε και πάλι βαπτίσεις και εορτές

Καλορίζικο, να στεριώσει και να ανταποκριθεί στον σκοπό του το λύκειο Χώρας Νάξου Μανώλης Γλέζος και απ αυτό να βγουν άξιοι μαθητές, οι οποίοι θα τιμήσουν το σχολείο και το νησί τους.

 

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Κυριακή Πάσχα: Ανεκτέλεστα τα δρομολόγια των “Blue Star Delos” και “Blue Star Paros”

Δεμένα τα πλοία της Blue Star Ferries το πρωί της Κυριακής του Πάσχα

Naxos Island Tours: Μονοήμερη εκδρομή στο Κουφονήσι για την εορτή του Αγίου Γεωργίου

Μονοήμερη εκδρομή στο Κουφονήσι την Δευτέρα 6 Μαϊου για την εορτή του Αγίου Γεωργίου

Νάξος: Γεύμα “Στο λαδόχαρτο” για τους άσους του Ολυμπιακού Εσε και Καρβάλιο

Η πρώτη ...επαφή με την κουζίνα και γαστρονομία της Νάξου για τους Εσε και Καρβάλιο το "Στο Λαδόχαρτο"

Πάσχα – Αγιο Φως: Στις 19:30 θα βρίσκεται στο “Ελ. Βενιζέλος”

Ολοκληρώθηκε στα Ιεροσόλυμα η Τελετή Αφής του Αγίου Φωτός στον Πανάγιο Τάφο

Κραουνάκης για Αννα Παναγιωτοπούλου: “Εφυγε από τη ζωή η Αννα”

Η Άννα Παναγιωτοπούλου έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 76 ετών. Οι ρόλοι της σε σειρές που άφησαν εποχή.

Πολίτικη μαγειρίτσα με γιαουρτάλευρο αντί για αυγολέμονο (συνταγή)

Εξοχη μαγειρίτσα, με ένα απίθανο κόλπο που μας γλιτώνει πολύ χρόνο (ποια είναι η συνταγή)

Σάμος: 49χρονη σκότωσε τον πατέρα της

Οικογενειακή τραγωδία στη Σάμο - Τι έγινε με την 49χρονη γυναίκα

Ανάσταση Κυρίου: Χρέος μας να αγωνιστούμε για τη δημιουργία μιας κοινωνίας με επίκεντρο τον άνθρωπο

Ο Αλέκος Αρβανιτάς μας αναλύει την εβδομάδα που φεύγει και στέλνει το δικό του μήνυμα ενόψει της Ανάστασης του Κυρίου

Ολυμπιακός: Ο Σαντιάγκο Εσε με τη σύντροφό του γιορτάζουν το Πάσχα στη Νάξο

Ο Σαντιάγκο Εσε μαζί με την αγαπημένη του αποφάσισαν να ταξιδέψουν και να ανακαλύψουν τις ομορφιές της Ελλάδας

Νάξος – Μητρόπολη Παροναξίας: «Σεισμός» στην Πρώτη Ανάσταση (video)

"Σεισμός" στην.... Πρώτη Ανάσταση στον Ιερό Ναό Ζωοδόχου Πηγής στην Μητρόπολη Παροναξίας (video)

Μήλος: Νέο 5αστερο ξενοδοχείο … έρχεται

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Μήλο

Blue Star Ferries: Εκτακτη προσέγγιση σήμερα και αύριο στη Νάξο του “Blue Star 2”

Ενα ακόμη έκτακτο δρομολόγιο απόψε από τον Πειραιά για Πάρο - Νάξο και Σαντορίνη

Stoiximan AegeanBall Festival 2024: Ανοιξαν οι έγγραφές

Κορυφαία διοργάνωση 3Χ3 με 13 βραβεία σε πολλαπλές κατηγορίες - Το χρονοδιάγραμμα

ΚΕ.ΔΑ.Σ.Υ. Νάξου: Πάει στη βουλή με παρέμβαση του Φίλιππου Φόρτωμα

Ο Φίλιππος Φόρτωμας φέρνει στη Βουλή το στεγαστικό πρόβλημα του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Νάξου

SKY Express: Μεταφέρει το Αγιο Φως σε Σαντορίνη – Μύκονο

Πως θα μεταφερθεί το Αγιο Φως το Μεγάλο Σάββατο στις Κυκλάδες

ΕΡΤ1: «Φτάσαμε» με τον Ζερόμ Καλούτα – Ταξιδεύοντας στην Αμοργό, προβολή το Αγιο Πάσχα

ΕΤ1 «Φτάσαμε» με τον Ζερόμ Καλούτα – Ταξιδεύοντας στην Αμοργό της άγριας ομορφιάς και του απέραντου γαλάζιου - Προβολή: Κυριακή του Πάσχα

Play Offs: Ε όχι έτσι, να αποκλειστείς από τον τελικό Πανναξιακέ (!!!)

Απίστευτη εξέλιξη στον σημερινό αγώνα με τον Ηλυσιακό... Δέχτηκε σερί 12 -1 στις τελευταίες φάσεις και έχασε 67-65... Με ψηλά το κεφάλι αποχαιρετά τα πλέι οφ η ομάδα του Πανναξιακού ΑΟΚ

Πανναξιακός ΑΟ: Πρώτη θέση στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Στίβου στη Μήλο (επιδόσεις)

Συγχαρητήρια στην ομάδα στίβου για την 1η θέση στο Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Στίβου

Πάσχα: ασθένειες και θεραπείες τους σε σχέση στη παράδοση της Νάξου

ασθένειες και θεραπείες τους σε σχέση με το Πάσχα στη παράδοση της Νάξου

Πάσχα – Ταξίδι: Στη Νάξο η πληρότητα εκτιμάται πως θα ξεπεράσει το 90%

Που θα τα ταξιδέψουν για το Πάσχα οι Ελληνες; Αυξημένη κατά 20% η τουριστική κίνηση - Τα νησιά και πάλι κέρδισαν τις υπηρωτικές περιοχές