Στο ΣτΕ προσέφυγε εκπαιδευτικός μαθηματικός ο οποίος υπηρετούσε σε Λύκειο του Αιγαίου (τη περίοδο 2012 – 13) και ζητεί να ακυρωθεί η απόφαση με την οποία τέθηκε σε αργία ,λόγω της παραπομπής του τόσο στο πειθαρχικό συμβούλιο, όσο και στα Ποινικά δικαστήρια – Σοκάρουν οι εκφράσεις του προς μαθητές και μαθήτριες Α και Γ Λυκείου
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε εκπαιδευτικός (μαθηματικός) ο οποίος υπηρετούσε σε Λύκειο του Αιγαίου και ζητεί να ακυρωθεί η απόφαση με την οποία τέθηκε σε αργία ,λόγω της παραπομπής του τόσο στο πειθαρχικό συμβούλιο, όσο και στα Ποινικά δικαστήρια, καθώς μέσα στην τάξη άφηνε σεξουαλικά υπονοούμενα, έκανε σεξιστικά σχόλια σε μαθήτριες, φερόταν άσχημα σε αλλοδαπούς μαθητές κ.λπ.
Ειδικότερα, ο μαθηματικός δίδασκε στις Α΄ και Γ΄ τάξεις του Λυκείου κατά το σχολικό έτος 2012-2013 και κατά τη διάρκεια του μαθήματος, έκανε μέσα στην τάξη σεξουαλικά υπονοούμενα, σεξιστικά σχόλια κ.λπ., όπως κατήγγειλαν μαθητές, μαθήτριες και γονείς.
Μετά τις καταγγελίες, διενεργήθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση στην οποία καταγράφονται περιστατικά μεταξύ του καθηγητή και των μαθητών. Μεταξύ αυτών που καταγράφονται είναι ότι ο μαθηματικός είπε σε μαθήτρια προκειμένου να την πείσει να συμμετάσχει στην ομάδα του πινγκ-πονγκ, ότι «θέλω να έρθεις στην ομάδα γιατί ξέρω ότι παίζεις καλά τα μπαλάκια». Ακόμη, όταν από μαθητή δόθηκε λάθος απάντηση για το πεδίο ορισμού μιας συνάρτησης ο εκπαιδευτικός είπε: «Παίρνουμε την τάδε συνάρτηση και τη χώωωωωνουμε (συνοδευόταν και ανάλογη κίνηση) στην άλλη συνάρτηση», ενώ ρώτησε μαθήτρια με υπονοούμενο: «Πολύ λεπτά και μακριά δάχτυλα έχεις. Παίζεις κάποιο όργανο…».
Επίσης, σε μαθητή ο οποίος ανέφερε ότι έτρωγε φρούτα, τον ρώτησε: «Τι, μπανάνες; Μακριές; Κοντές; Ίσες ή κυρτές;», ενώ μιλούσε περιφρονητικά στους αλλοδαπούς μαθητές όπως είναι: «Αλβανέ εσύ θα πεις μάθημα;», «ήρθαν οι Αλβανοί και μας πήραν τις δουλείες», «έχει καμιά τουρίστρια κάτω γιατί μας τις έχουν πάρει όλες οι Αλβανοί», «μην τρώτε μεγάλα ψάρια γιατί είναι μολυσμένα αφού τρώνε λαθρομετανάστες», κ.λπ.
Παράλληλα, σήκωνε στον πίνακα περισσότερα κορίτσια (από ότι αγόρια) εστιάζοντας το βλέμμα του στα οπίσθια τους, γεγονός που είχε γίνει αντιληπτό από την πλειονότητα των μαθητών, ενώ ρωτούσε τους μαθητές ποία κορίτσια θέλουν να σηκωθούν στον πίνακα.
Αφού έγιναν οι καταγγελίες των γονέων για τα εν λόγω περιστατικά, άρχισε να εκφοβίσει τόσο τους γονείς, όσο και τους μαθητές, με τις φράσεις: «όποιος γονέας βάλει την υπογραφή του στην καταγγελία θα έχει να κάνει μαζί μου», κ.λπ.
Ο εκπαιδευτικός προσέφυγε στην Διοικητική Δικαιοσύνης ζητώντας να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική, αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και ως μη νόμιμη, η απόφαση του υπουργού Παιδείας με την οποία τέθηκε σε προσωρινή αργία, υποστηρίζοντας, ότι η θέση σε αργία δεν αποσκοπεί στο να τον εξαναγκάσει να συμμορφωθεί, αλλά τον τιμωρεί για πειθαρχικό αδίκημα που δήθεν διέπραξε, ως «ποινή υπόνοιας», παραβιάζοντας έτσι το τεκμήριο της αθωότητας, το οποίο προστατεύεται από το Σύνταγμα, την ΕΣΔΑ και τον Υπαλληλικό Κώδικα.
Ακόμη, υποστηρίζει ότι παραβιάστηκε η συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, καθώς «η ποινή» είναι δυσανάλογη με τα όσα του αποδίδονται και δεν τηρήθηκε το άρθρο 20 του Συντάγματος, που προβλέπει ότι πριν την ποινή έπρεπε να κληθεί να παρέχει εξηγήσεις.
ΠΗΓΗ ΑΠΕ