Δευτέρα, 11 Αυγούστου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 958

Μ. Καφούρος: Συναντήσεις με υπηρεσιακούς φορείς για θέματα Νάξου και Σαντορίνης

0

Σημαντικές συναντήσεις πραγματοποίησε το τελευταίο δεκαπενθήμερο ο βουλευτής Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας Μάρκος Εμμ. Καφούρος, στο πλαίσιο των κοινοβουλευτικών του καθηκόντων.

Ειδικότερα:

Την Τετάρτη 3/4, ο κ. Καφούρος πραγματοποίησε μια σημαντική επίσκεψη εργασίας στο ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ, όπου συναντήθηκε με τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Γρηγόρη Δημητριάδη. Θέμα της συζήτησης ήταν τα ακίνητα που διαχρονικά χρησιμοποιεί ο Δήμος Θήρας και φέρονται να έχουν παραχωρηθεί στην ΕΤΑΔ ή στο ΤΑΙΠΕΔ, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται σχολεία, γήπεδα, πλατείες καθώς και οι εμβληματικοί Στάβλοι του Καμαρίου. Η συζήτηση διεξήχθη με θετική διάθεση και έθεσε τη βάση συνεργασίας, με τον Δήμο Θήρας, για περαιτέρω, διεξοδική εξέταση της κάθε περίπτωσης προς όφελος των κοινωνικών αναγκών του τόπου.

Την επομένη, συναντήθηκε με τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Νικόλαο Ταχιάο, παρουσία του δημάρχου Νάξου κ. Δημήτρη Λιανού και του Γ.Γ. ενωσιακών πόρων και υποδομών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Δημητρίου Παπαγιαννίδη, σχετικά με την επανεκκίνηση των εργασιών και την ολοκλήρωση του φράγματος Τσικαλαρίου στη Νάξο. Πρόκειται για ένα έργο του οποίου η μελέτη συντάχθηκε το 2002, δημοπρατήθηκε το 2011 και παρουσιάζει εξαιρετικές δυσκολίες για την ολοκλήρωση του.

Είχε προηγηθεί η από 21/3 συνάντηση του βουλευτή Κυκλάδων με τον Γ.Γ.  ΥΠΑΑΤ κ. Παπαγιαννίδη, παρουσία του προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας κ. Γεώργιου Νομικού. Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν, μεταξύ άλλων, η αξιοποίηση των υδάτων των βιολογικών σταθμών τριτοβάθμιας επεξεργασίας και η κατασκευή αρδευτικού δικτύου για τον αμπελώνα της Σαντορίνης, καθώς και η χρηματοδότηση για την βελτίωση του αλιευτικού καταφυγίου στη Βλυχάδα Σαντορίνης.

Στις 21/3, ο κ. Καφούρος είχε συνάντηση εργασίας με την υπουργό Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, τον δήμαρχο Θήρας κ. Νικόλαο Ζώρζο και τον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας κ. Γεώργιο Νομικό, με θέμα την ολοκλήρωση του στρατηγικού σχεδιασμού που είχε εξαγγείλει ο Πρωθυπουργός για τη Σαντορίνη.

Την ίδια μέρα επίσης, με τη συμμετοχή του δημάρχου Νάξου κ. Δημήτρη Λιανού, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Παναγιώτη Τσακλόγλου, με θέμα τη λειτουργία Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) στη Νάξο.

Στις 22/3, ο κ. Καφούρος είχε συνάντηση με ανώτατα στελέχη του ΑΔΜΗΕ, όπου, παρουσία του δημάρχου Θήρας και του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Θήρας, συζητήθηκαν τα προβλήματα που δημιουργεί το καλώδιο διασύνδεσης της ΔΕΗ  στη χωροθέτηση του νέου λιμανιού. Ο βουλευτής θα συμμετέχει ενεργά στον συντονισμό μεταξύ των μελετητών του έργου και του επιτελείου του ΑΔΜΗΕ για την επίλυση των προβλημάτων.

Τέλος, ο κ. Καφούρος είχε διαδοχικές επαφές με υπηρεσιακά στελέχη του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης σχετικά με το καυτό θέμα της «μπαστούρας» και τα προβλήματα που δημιουργούνται στους κτηνοτρόφους και στο περιβάλλον των νησιών μας.

 

Μάρτιος 2024: Ο 10ος σερί μήνες με ρεκόρ θερμοκρασίας και οι ειδικοί ανησυχούν

0
FILE PHOTO: Bathers enjoy a summer day due to the high temperatures at Agua Dulce beach in the Chorrillos district, Lima, Peru, February 25, 2024. REUTERS/Sebastian Castaneda/File Photo

Με το νέο ρεκόρ υψηλής θερμοκρασίας που καταγράφτηκε τον Μάρτιο, οι τελευταίοι δώδεκα μήνες ήταν οι πιο θερμοί που έχουν καταγραφτεί ποτέ στην υφήλιο, 1,58 ° Κελσίου πάνω από τη μέση θερμοκρασία στον πλανήτη τον 19ο αιώνα, προτού αρχίσουν να γίνονται αισθητές οι συνέπειες της καύσης ορυκτών καυσίμων, της αποψίλωσης των δασών, της εντατικοποίησης της γεωργίας…

Συνεχίζοντας την αδιάλειπτη σειρά δέκα μηνιαίων ρεκόρ, ο Μάρτιος του 2024 χτυπάει νέο καμπανάκι, έπειτα από τη χρονιά που η ανθρωπογενής υπερθέρμανση του πλανήτη, την οποία επέτεινε το φαινόμενο Ελ Νίνιο, πολλαπλασίασε τις φυσικές καταστροφές, την ώρα που η ανθρωπότητα δεν έχει ακόμα μειώσει όσο εκτιμάται ότι είναι απαραίτητο τις εκπομπές αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου.

Το όριο του 1,5 ° Κελσίου

Μπορεί ο Ιούλιος του 2023 να ήταν ο πιο θερμός μήνας που έχει καταγραφτεί ποτέ στην ιστορία της υφηλίου, ωστόσο όλοι οι μήνες από τον Ιούνιο και μετά έσπασαν ιστορικά ρεκόρ.

Ο Μάρτιος συνέχισε το ανησυχητικό σερί, με μέση θερμοκρασία 1,68 ° Κελσίου υψηλότερη από οποιονδήποτε φυσιολογικό Μάρτιο της προβιομηχανικής εποχής (1850-1900), τονίζει σήμερα η υπηρεσία για την κλιματική αλλαγή (C3S) του ευρωπαϊκού παρατηρητηρίου Copernicus.

Τους τελευταίους δώδεκα μήνες, η θερμοκρασία του πλανήτη ήταν 1,58 ° Κελσίου υψηλότερη σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή, με άλλα λόγια υπερέβη το όριο του 1,5 ° Κελσίου που τέθηκε με τη συμφωνία του Παρισιού.

Ωστόσο, αυτή η ανωμαλία θα έπρεπε να διαρκέσει κατά μέσον όρο «τουλάχιστον 20 χρόνια» για να θεωρηθεί ότι το παγκόσμιο κλίμα έχει αλλάξει, ότι το όριο αυτό έχει ξεπεραστεί, ότι δεν πρόκειται για ετήσια διακύμανση, σημειώνει το C3S.

Όμως «είμαστε εξαιρετικά κοντά σε αυτό το όριο και έχουμε δανεικό χρόνο», είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο η Σαμάνθα Μπέρτζες, η υποδιευθύντρια της υπηρεσίας.

Απόλυτο ρεκόρ στους ωκεανούς

Έχει πλέον συμπληρωθεί πάνω από ένας χρόνος που η θερμοκρασία των ωκεανών, ρυθμιστών μείζονος σημασίας του κλίματος της Γης, καθώς καλύπτουν πάνω από το 70% της επιφάνειάς της, σπάνε όλα τα ρεκόρ στα χρονικά. Τον Μάρτιο του 2024 μάλιστα καταγράφτηκε νέο απόλυτο ρεκόρ, 21,07 ° Κελσίου στην επιφάνεια των θαλασσών (εξαιρουμένων μόνο των ζωνών που βρίσκονται κοντά στους πόλους), από το παρατηρητήριο Κοπέρνικος.

«Αυτό είναι απίστευτα ασυνήθιστο», συνοψίζει η Σαμάνθα Μπέρτζες. Η υπερθέρμανση αυτή όχι μόνο απειλεί για τις θαλάσσιες μορφές ζωής, αλλά προκαλεί περισσότερη υγρασία στην ατμόσφαιρα, με άλλα λόγια πιο ασταθείς μετεωρολογικές συνθήκες – σφοδρούς ανέμους, καταρρακτώδεις βροχές…

Μειώνει επίσης την απορρόφηση των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου από τις θάλασσες, δεξαμενές διοξειδίου του άνθρακα, που γενικά αποθηκεύουν το 90% της θερμότητας που προκαλείται από την ανθρώπινη δραστηριότητα.

Ξηρασίες και πλημμύρες

«Όσο περισσότερο θερμαίνεται η ατμόσφαιρα παγκοσμίως, τόσο περισσότερα θα είναι τα ακραία φαινόμενα, τόσο περισσότερο σφοδρά, έντονα», κατά την επιστήμονα, που αναμένει «κύματα καύσωνα, ξηρασίες, πλημμύρες, δασικές πυρκαγιές».

Πρόσφατες ενδείξεις: η λειψυδρία στο Βιετνάμ, στην Καταλονία, στην υποσαχάρια Αφρική. Μετά το Μαλάουι και τη Ζάμπια, 2,7 εκατ. άνθρωποι απειλούνται από λιμό στη Ζιμπάμπουε, όπου κηρύχθηκε κατάσταση εθνικής καταστροφής. Ενώ η Μπογοτά επέβαλε δελτίο στο πόσιμο νερό και ο φόβος πως οι πολίτες θα αντιμετωπίσουν ελλείψεις απασχολεί την προεκλογική εκστρατεία στο Μεξικό.

Την άλλη όψη του νομίσματος βιώνουν η Ρωσία, η Βραζιλία και η Γαλλία, χώρες που επλήγησαν από ιστορικές πλημμύρες. Το κατά πόσο κάθε τέτοιο φαινόμενο οφείλεται άμεσα στην κλιματική αλλαγή μένει να αποδειχθεί από τους επιστήμονες. Ωστόσο είναι διαπιστωμένο πως η υπερθέρμανση του πλανήτη, επιτείνοντας την εξαέρωση και αυξάνοντας την υγρασία στην ατμόσφαιρα, χειροτερεύει την ένταση πολλών τέτοιων επεισοδίων.

Τέλος του Ελ Νίνιο, όχι (ακόμα) ρεκόρ

Από τον Ιούνιο, οι παγκόσμιες μετεωρολογικές συνθήκες επηρεάζονται επιπλέον από το φυσικό φαινόμενο Ελ Νίνιο, συνώνυμο υψηλότερων θερμοκρασιών. Έφθασε στην κορύφωσή του τον Δεκέμβριο, όμως μένει ακόμα να μεταφραστεί σε θερμοκρασίες υψηλότερες του φυσιολογικού μέχρι και τον Μάιο, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Μετεωρολογικό Οργανισμό (ΠΜΟ).

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, υπάρχουν πιθανότητες το αντίστροφο φαινόμενο, το Λα Νίνια, να εκδηλωθεί «αργότερα φέτος», έπειτα από ουδέτερες συνθήκες (ούτε το ένα ούτε το άλλο) την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου.

Θα πρέπει να αναμένονται κι άλλα ρεκόρ τους επόμενους μήνες; «Αν συνεχίσουμε να βλέπουμε τόση ζέστη στην επιφάνεια των ωκεανών (…) είναι πολύ πιθανό», προειδοποιεί η κυρία Μπέρτζες.

Κλιματική αλλαγή
Κλιματική αλλαγή

Επιτάχυνση;

Ξεπερνούν τα ρεκόρ αυτά τις προβλέψεις; Το ζήτημα απασχολεί έντονα τους κλιματολόγους έπειτα από το 2023, χρονιά εκτός κανόνων, την πιο θερμή που καταγράφτηκε ποτέ. «Μπορούμε να εξηγήσουμε» την αύξηση της θερμοκρασίας «κατά μεγάλο μέρος», αλλά «όχι εξ ολοκλήρου», αναγνωρίζει η κυρία Μπέρτζες.

«Το 2023 βρισκόταν μέσα στο φάσμα των προβλέψεων των κλιματικών μοντέλων, αλλά στ’ αλήθεια στο όριό του», μακριά από τον μέσο όρο, προσθέτει με ανησυχία.

Αυξανόμενες εκπομπές

Η συγκέντρωση στην ατμόσφαιρα διοξειδίου του άνθρακα (CO2), μεθανίου και μονοξειδίου του αζώτου -των τριών κυριότερων αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου και εκλύονται εξαιτίας της ανθρώπινης δραστηριότητας- αυξήθηκαν κι άλλο το 2023, σύμφωνα με εκτιμήσεις της αμερικανικής υπηρεσίας παρατήρησης των ωκεανών και της ατμόσφαιρας (NOAA), που δημοσιοποιήθηκαν την Παρασκευή.

Η συγκέντρωση CO2 έφθασε κατά μέσο όρο τα 419,3 μέρη ανά εκατομμύριο (ppm) το 2023, με άλλα λόγια αυξήθηκε κατά 2,8 ppm σε σύγκριση με το 2022.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα Carbon Monitor, ωστόσο, οι παγκόσμιες εκλύσεις CO2 το 2023 δεν αυξήθηκαν παρά κατά 0,1% σε σχέση με το 2022, φθάνοντας τους 35,8 γιγατόνους.

Αν και αυτές οι εκτιμήσεις αφήνουν να εννοηθεί πως οι ανθρωπογενείς εκπομπές πιθανόν έχουν επιπεδοποιηθεί, αποτελούν ωστόσο «το 10% από το 66,7% του προϋπολογισμού του διοξειδίου του άνθρακα που απομένει για να περιοριστεί η αύξηση της θερμοκρασίας (του πλανήτη) στον 1,5 ° Κελσίου», τόνισαν οι συγγραφείς.

Με πληροφορίες από την σελίδα ΑΠΕ – ΜΠΕ

 

Ας (Ξανά) Αγαπήσουμε το νησί μας !

0

Σιγά -σιγά οι περισσότερες επιχειρήσεις ετοιμάζονται να υποδεχτούν τους χιλιάδες επισκέπτες, κάποιες άλλες ήδη έχουν ανοίξει και έχουν προϋπαντήσει τους πρώιμους εραστές της Σαντορίνης .

Του Αντώνη Γάκη – Μητροπία (επιχειρηματίας στην Σαντορίνη) 

Αντώνης Γάκης
Αντώνης Γάκης

Θα ήταν όμως όμορφο και ρομαντικό , πριν εμπλακούμε στους τρελούς ρυθμούς της περιβόητης “καλής σεζόν” να αναστοχαστούμε γιατί αγαπάμε αυτό το νησί, είτε είμαστε Θηραίοι, είτε είμαστε άνθρωποι που επιλέξαν να εγκατασταθούν μόνιμα εκεί, είτε εποχιακοί εργαζόμενοι ( αν και με 6-7 μήνες το νησί έχει γίνει ο μόνιμος τόπος διαμονής) είτε επισκέπτες που θέλησαν να περάσουν τις διακοπές τους στο νησί μας.

Δεν είναι το παν το χρήμα αλλά ο Άνθρωπος!

Όσα λεφτά και να στοίχισε η επένδυση μας, όσα πολλά λεφτά και αν στοιχίζει το σούπερ μάρκετ, το ενοίκιο η βενζίνη σίγουρα μετά από κοπιαστική εργασία έχουμε πολύ καλύτερο εισόδημα από το μέσο εργαζόμενο οπουδήποτε άλλου στη χώρα μας .

Σίγουρα δουλεύουμε πιο εντατικά, σίγουρα έχουμε το άγχος της επιχειρηματικότητας , αλλά πάντα οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας λέγανε , “Έχει ο θεός,” και ας μην είχαν εκείνοι να ταΐσουν ούτε τα παιδιά τους καλά καλά.

Μοιραζόντουσαν το τοματάκι τη φάβα το λίγο σιτάρι με το γείτονα τον περιηγητή τον δάσκαλο από τα ξένα .

Οι συν-εργαζόμενοι μας δεν είναι ρομπότ, ούτε μηχανές, είναι άνθρωποι ευτυχώς, έχουν αφήσει τα σπίτια τους για ένα καλύτερο σήμερα, έχουν γίνει εσωτερικοί μετανάστες σε ένα μοναδικό νησί το οποίο όμως δεν μπορούνε να το χαρούνε.

Όλοι μας κάνουμε λάθη, αλλά όλα γίνονται καλύτερα με ένα χαμόγελο, με μια ευγενική σύσταση. Εξάλλου, εμείς τους επιλέξαμε, δίκη μας η ευθύνη να τους βοηθήσουμε να προσαρμοστούν σταδιακά στην δίκη μας οπτική με αγάπη και ηρεμία.

Φυσικά στο πανικό της εργασίας θα ειπωθεί και μια πιο έντονη κουβέντα εκατέρωθεν, αλλά σε όλες τις οικογένειες όταν είναι αληθινές οικογένειες, όλα λύνονται με ένα χαμόγελο.

Οφείλουμε να τους ανταμείβουμε για την πραγματική εργασία τους, χωρίς κρυφά γράμματα και τσιγκουνιές.

Όχι δεν είναι συνέταιροί μας, αλλά σίγουρα είναι συνεργάτες μας και όσο πιο τίμια αμείβονται, τόσο καλύτερα θα αποδίδει η επιχείρηση μας και θα αμειβόμαστε και εμείς καλύτερα ως ιδιοκτήτες.

Win-win όπως λένε και στο χωριό ή το “ένα χέρι νίβει το άλλο”, που θα λέγαν οι παλιοί .

Εσένα φίλε μου, ξάδερφε μου δεν θα σου λείψουν τα 200 – 300 ευρώ το μήνα που είναι το bonous του εργαζομένου που του “έφαγες”, αλλά για εκείνον είναι το σούπερ μάρκετ του μήνα, η δόση του σπιτιού ή, του δανείου.

Εξάλλου πλέον με την άνοδο του τουρισμού στην Αθήνα είναι εύκολο να βρει τον ίδιο ονομαστικό μισθό που τους δίνεις και να είναι και δίπλα στο σπίτι του .

“Δεν βρίσκω καλό προσωπικό” θα λέμε σε λίγο και θα αναπολούμε τους παλιούς εργαζομένους μας.

Βέβαια και ο εργαζόμενος πρέπει να καταλάβει και εσένα τον επιχειρηματία, κοπίασες, δανείστηκες, αγχώθηκες και δεν βρίσκεις τα χρήματα στα δέντρα (μόνο ευκάλυπτους έχουμε εξάλλου άντε και καμία ελιά).

Ο επισκέπτης μας δεν είναι ούτε χαζό αμερικανάκι, ούτε κάνει τον κινέζο !

Μπορεί η ομορφιά του νησιού μας να είναι ανεπανάληπτη, αλλά αν συνδυάζεται με ανεπανάληπτη κίνηση, ανεπανάληπτα σκουπίδια, αγένεια, εκμετάλλευση και γενικά ανεπανάληπτη κοντόφθαλμη λογική, το διαδίκτυο και “το τικ τοκ”, παραμονεύουν να μας κάνουν να καταλάβουμε δυσάρεστα πως “ρόδα είναι και γυρίζει” και πως πριν μόνο 4 δεκαετίες δεν βρισκόμασταν καν στο χάρτη του τουρισμού .

Μια άγονη γραμμή ήμασταν !!!

Βέβαια και ο επισκέπτης πρέπει να σεβαστεί κ εκείνος την περιουσία μας, το νησί μας, την παράδοση μας, αλλά εμείς είμαστε το πρώτο παράδειγμα τους.

Με λίγα λόγια η Σαντορίνη είναι πολλά, αλλά σίγουρα είναι το αμπέλι της, η λάβα της, οι άνθρωποι της με τις μουσικές της καρδιάς μας…

Καλή Σεζόν λοιπόν !!!

Νάξος – Ομάδα Πολιτικής Προστασίας: Κυκλοφόρησε ένα …διαφορετικό ημερολόγιο

0

Μία διαφορετική πρόταση. Τα παιδιά της Εθελοντικής Ομάδας Πολιτικής Προστασίας στη Νάξο,  έκανε την έκπληξη.

Με την αρωγή της διαφημιστικής εταιρείας Absolut προχώρησε στην έκδοση ημερολογίου για το 2024.

Ποια είναι η ιδιαιτερότητα; Μα το γεγονός ότι δίνει tis (σ.σ. συμβουλές το λέμε στις Εγγαρές) σχετικά με την ορθή διαχείριση του νερού την φετινή χρονιά.

Οπως; Να κλείνουμε τη βρύση όταν πλένουμε τα δόντια ή τα χέρια μας και να μην υπάρχει συνεχή ροή ύδατος. Η να πλένουμε με κουβά το αυτοκίνητο και όχι με το λάστιχο. Απλά πράγματα…

Ολοι μιλάμε για το νερό. Οπότε λογικό είναι να υπάρχει από τους Εθελοντές μας, αυτή η πρωτοβουλία.

Μάλιστα την περασμένη εβδομάδα μοιράστηκε σε σχολεία και δημόσιες υπηρεσίες ενώ θα δοθεί και στις επιχειρήσεις του νησιού…

Δείτε τη σελίδα του ημερολογίου 

 

Αποκωδικοποιώντας τις Πωλήσεις & το Marketing Ξενοδοχείων: Στρατηγικές Επιτυχίας!

0

Στον σημερινό, ψηφιακό κόσμο, η επιτυχία ενός ξενοδοχείου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αποτελεσματική διαχείριση των πωλήσεων και του marketing. Αλλά με τόσες πληροφορίες και εξελίξεις, μπορεί να είναι δύσκολο να ξέρετε από πού να ξεκινήσετε.

Κείμενο: Ιωάννα Καραμανή (*)

Σε αυτό το άρθρο, θα μοιραστούμε μαζί σας βασικές αρχές της διαχείρισης πωλήσεων και marketing που μπορούν να εφαρμοστούν σε ξενοδοχεία όλων των μεγεθών:

  1. Γνωρίστε τον Ιδανικό Πελάτη σας:

Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε ενέργεια marketing, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τον ιδανικό σας πελάτη. Ποιος είναι; Τι αναζητά σε ένα ξενοδοχείο; Απαντώντας σε αυτά τα ερωτήματα, μπορείτε να δημιουργήσετε στοχευμένες καμπάνιες marketing που μιλούν απευθείας στο κατάλληλο κοινό και αυξάνουν τις πιθανότητες να επιλέξουν εσάς για τη διαμονή τους.

  1. Αξιοποιήστε τη Δύναμη των Online Καναλιών Διανομής:

Σήμερα, οι ταξιδιώτες κάνουν την έρευνά τους online πριν κλείσουν ένα ξενοδοχείο.  Είναι σημαντικό να έχετε ενημερωμένη παρουσία σε δημοφιλείς πλατφόρμες κρατήσεων. Παράλληλα, εξερευνήστε συνεργασίες με online ταξιδιωτικά πρακτορεία (OTA) που ειδικεύονται σε συγκεκριμένες αγορές ή τύπους ταξιδιωτών.

  1. Δημιουργήστε Συναρπαστικό Περιεχόμενο Marketing:

Ξεχάστε τις τυπικές φωτογραφίες δωματίων!  Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, χρειάζεστε ελκυστικό περιεχόμενο που αφηγείται την ιστορία του ξενοδοχείου σας και της περιοχής σας.  Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον ιστότοπό σας για να μοιραστείτε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας, βίντεο, ιστορίες και αναρτήσεις που αναδεικνύουν την προσωπικότητα, τα μοναδικά χαρακτηριστικά και τις εμπειρίες που προσφέρει το κατάλυμά σας στους επισκέπτες.

  1. Διαχειριστείτε την Online Φήμη σας:

Σε μια εποχή όπου οι κριτικές πελατών επηρεάζουν σημαντικά τη λήψη αποφάσεων των ταξιδιωτών, η διαχείριση της online φήμης σας είναι πιο σημαντική από ποτέ.  Ενθαρρύνετε τους ικανοποιημένους πελάτες σας να αφήσουν θετικές αξιολογήσεις στις πλατφόρμες κρατήσεων και στα ταξιδιωτικά μέσα. Παράλληλα, αναπτύξτε μια στρατηγική για να αντιμετωπίζετε τις αρνητικές κριτικές με επαγγελματισμό και να δείχνετε στους πιθανούς πελάτες πώς εργάζεστε για να βελτιώσετε την εμπειρία των επισκεπτών.

  1. Αναλύστε τα Αποτελέσματα & Προσαρμόστε τις Στρατηγικές σας:

Η διαχείριση πωλήσεων και marketing είναι μια συνεχής διαδικασία.  Είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα των ενεργειών σας και να προσαρμόζετε τις στρατηγικές σας ανάλογα.  Χρησιμοποιήστε αναλυτικά εργαλεία για να κατανοήσετε ποιο περιεχόμενο ανταποκρίνεται καλύτερα στο κοινό σας, ποιοι διανομείς οδηγούν τις περισσότερες κρατήσεις και πού χρειάζεται να βελτιώσετε την παρουσία σας.

  1. Επενδύστε στην Εκπαίδευση:

Η επιτυχία στις πωλήσεις και το marketing ξενοδοχείων εξαρτάται από την τεχνογνωσία και τις δεξιότητες του προσωπικού σας.  Επενδύστε στην εκπαίδευση των εργαζομένων σας, προσφέροντας τους σεμινάρια και workshops πάνω σε θέματα όπως η διαχείριση online καναλιών διανομής, η δημιουργία περιεχομένου marketing, η διαχείριση κριτικών πελατών και οι τεχνικές πωλήσεων.

  1. Μείνετε Ενημερωμένοι για τις Τάσεις:

Ο κλάδος του τουρισμού εξελίσσεται διαρκώς.  Είναι σημαντικό να μένετε ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις στις online κρατήσεις, το digital marketing, τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών και τις νέες τεχνολογίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και του marketing σας.

  1. Αξιοποιήστε την Τεχνολογία:

Πολλά εργαλεία και πλατφόρμες μπορούν να σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε εργασίες, να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας και να μετρήσετε τα αποτελέσματα.  Εξετάστε λογισμικά διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM), εργαλεία email marketing, πλατφόρμες social media management και analytics tools.

  1. Συνεργαστείτε με Ειδικούς:

Εάν δεν διαθέτετε εσωτερική ομάδα marketing ή νιώθετε ότι χρειάζεστε εξειδικευμένη βοήθεια, μπορείτε να συνεργαστείτε με μια εξωτερική εταιρεία διαχείρισης πωλήσεων και marketing.  Μια έμπειρη ομάδα μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε και να υλοποιήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική που ταιριάζει στις ανάγκες και τους στόχους σας.

  1. Μην Ξεχνάτε την Εξυπηρέτηση Πελατών:

Στο τέλος της ημέρας, η επιτυχία του ξενοδοχείου σας βασίζεται στην ικανοποίηση των πελατών.  Επενδύστε στην παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης στους επισκέπτες σας, από την πρώτη επαφή έως την αναχώρησή τους.  Κάντε τους να νιώθουν ξεχωριστοί και αφήστε τους με μια αξέχαστη εμπειρία που θα τους κάνει να θέλουν να επιστρέψουν και να σας προτείνουν σε φίλους και συγγενείς.

Εφαρμόζοντας τις βασικές αρχές της διαχείρισης πωλήσεων και marketing μπορείτε να αυξήσετε τις κρατήσεις, να βελτιώσετε την online φήμη σας και να χτίσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση στον ανταγωνιστικό κόσμο του τουρισμού.

Ελπίζουμε οι πληροφορίες που μοιραστήκαμε μαζί σας να σας φανούν χρήσιμες.  Εάν έχετε ερωτήσεις ή θέλετε να μάθετε περισσότερα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

(*) Ιωάννα Καραμανή

Founder & CEO Optima Lodgings

mobilePhone:  +302285400938 | +306970134520

emailAddress:  info@optimalodgings.com

website: www.optimalodgings.com

address:  Naxos Town, 84300, Greece

 

Σίφνος: Πλήρωσε από τη τσέπη της ασθενής το ελικόπτερο, για να μεταφερθεί σε νοσοκομείο της Αθήνας

0
Ανδρος - διακομιδή
Ανδρος - διακομιδή

Νησιωτικότητα σε όλο το μεγαλείο της… Λίγο πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου και με δεδομένο ότι υπάρχουν αναφορές για την υποστελέχωση (σ.σ. λες και δεν το γνωρίζαμε) στις δομές υγείας των νησιών και δη στις Κυκλάδες, έρχεται ένα ακόμη περιστατικό (σ.σ. κεντρική φωτογραφία αρχείου) να δει το φως της δημοσιότητας…

Σύμφωνα με την σελίδα kaipoutheos.gr, κάτοικος της Σίφνου υπέστη κάταγμα στο ισχίο και μεταφέρθηκε στο περιφερειακό ιατρείο όπου ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό έκαναν για μία ακόμη φορά το καθήκον τους και με το παραπάνω, όμως οι άνθρωποι δεν ήταν δυνατόν να κάνουν θαύματα, διότι ο ασθενής έπρεπε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση. Και πάλι στις επιλογές με διακομιδή ή αεροδιακομιδή. 

Επομένως, είτε έπρεπε να μεταφερθεί με πλωτό σκάφος στην Σύρο και να διακομισθεί στο Νοσοκομείου του νησιού, ή να αναμένει την επόμενη μέρα το πλοίο για να ταξιδέψει στην Αθήνα.

Οταν υπάρχουν αυτές οι επιλογές, τότε όπως αναφέρει το kaipoutheos.gr, η ασθενής πήρε την κατάσταση στα χέρια της. Απέκλεισε αρχικά το ενδεχόμενο να μεταφερθεί στην Σύρο, καθότι σε κάποιες περιπτώσεις, έχει τύχει να μην είναι δυνατή η πραγματοποίηση χειρουργικής επέμβασης στο Νοσοκομείο και να εκτελείται διακομιδή σε άλλη υγειονομική μονάδα της Αττικής. Επίσης, σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσε να περιμένει το πλοίο το οποίο θα περνούσε από την Σίφνο την επόμενη μέρα στις 9 το βράδυ.

Έτσι λοιπόν, η τραυματισμένη γυναίκα αποφάσισε να καλέσει ιδιωτικό ελικόπτερο, το οποίο πλήρωσε από την τσέπη της και την μετέφερε στην Αττική για να χειρουργηθεί σε Νοσοκομείο της πρωτεύουσας.

Της ευχόμαστε περαστικά!

Με την ελπίδα να μην δούμε ανάλογες σκηνές στην νησιωτική Ελλάδα…

 

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Πρωινή διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος, σε ποιες περιοχές

0
Κυκλάδες - ΔΕΔΔΗΕ
Κυκλάδες - ΔΕΔΔΗΕ

Οι προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος επιστρέφουν…

Τετάρτη 10 Απριλίου και έχουμε πρωινή πολύωρη διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος…

Πότε και που; Τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ  θα βρίσκονται αύριο Τετάρτη 10 Μαρτίου σε εγρήγορση σε περιοχές της Δυτικής πλευράς της Νάξου

Με βάση την σχετική ανακοίνωση από το γραφείο Νάξου του ΔΕΔΔΗΕ έχουμε και λέμε…

Διακοπή Ηλεκτρικού Ρεύματος: «Λόγω εκτέλεσης των απαραίτητων τεχνικών εργασιών θα γίνει διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος την Τετάρτη 10 Απριλίου από τις 08:30 έως τις 13:30 περίπου στις εξής περιοχές: Αγία Παρασκευή Ορκού, Ορκός, Πλάκα”. 

Παράλληλα, όπως σημειώνεται … η επανατροφοδότηση θα γίνει χωρίς προειδοποίηση, ενδεχομένως και πριν από την προγραμματισμένη ώρα ολοκλήρωσης των εργασιών.

Και μην ξεχνάτε ότι πρέπει να έχουμε εκτός ρεύματος τις ηλεκτρικές συσκευές για την αποφυγή τυχόν ατυχημάτων με την ενεργοποίηση και πάλι του ηλεκτρικού ρεύματος

Επίσης για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται η προσέγγιση στους αγωγούς ή σε άλλα στοιχεία του δικτύου, έστω κι αν βρίσκονται στο έδαφος.

 

Νάξος – Μυρτιδιώτισσα: Ξεκίνησαν εκ νέου οι εργασίες στο αλιευτικό καταφύγιο

0

Σχεδόν δύο μήνες μετά την πρώτη έναρξη των εργασιών και περίπου τρεις εβδομάδες από την διακοπή καθότι είχαν εντοπιστεί αρχαία αντικείμενα, το πρωί της Τρίτης 9 Απριλίου είχαμε την επανέναρξη των εργασιών στο αλιευτικό καταφύγιο που βρίσκεται στο λιμάνι της Νάξου.

Οπως είναι γνωστό οι εργασίες είχαν διακοπεί πριν από μερικές εβδομάδες μετά από παρέμβαση της Εφορείας Εναλίων Αρχαιοτήτων, εξαιτίας ανεύρεσης αρχαίων αντικειμένων. Αμεσα ξεκίνησε αγώνας δρόμου για να διαπιστωθεί τόσο η σημαντικότητα των ευρημάτων όσο και η χρυσή τομή για την συνέχιση του έργου…

Τέσσερις δύτες βρέθηκαν στη Νάξο και ανέσυραν τα αρχαία αντικείμενα (το μεγαλύτερο ήταν κίονας ενώ εντοπίστηκαν δεκάδες σπασμένα αγγεία) ενώ οι εργασίες είχαν παγώσει και ο φόβος για οριστική διακοπή ήταν πάνω από τη Νάξο.

Η χρυσή τομή βρέθηκε ανάμεσα στις υπηρεσίες, το μεσημέρι της Δευτέρας (08/04) άναψε το πράσινο φως για την επανέναρξη των εργασιών και σήμερα η μπίγα έπιασε δουλειά.

Παράλληλα γίνονται εργασίες και στη χερσαία ζώνη με τομές που συνεχίζονται για να διαπιστωθεί η διάβρωση του κρασπέδου για την αντικατάστασή του.

Ζητούμενο; Να να ολοκληρωθούν οι εργασίες έως και την 1η Ιουνίου. Θα γίνει πραγματικότητα ή θα πάμε για διακοπή λόγω τουριστικής περιόδου και επιστροφή τον Οκτώβριο;

Να σημειώσουμε ότι την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου είχαν ξεκινήσει οι εργασίες. Η σχετική ενημέρωση είχε γίνει μέσω ανάρτησης στη σελίδα του Δημάρχου Δημήτρη Λιανού, έχοντας στο πλευρό του, τους Φώτη Μαυρομμάτη (αρμόδιο αντιδήμαρχο για θέματα υποδομών) και Στέλιο Μαυρογιαννόπουλο (πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου) βάζοντας τέλος σε μία άσχημη και επικίνδυνη εικόνα για τους κατοίκους και επισκέπτες...

Τι ανέφερε η ανάρτηση του κου Λιανού; 

“Η αποκατάσταση του κρηπιδώματος στη Μυρτιδιώτισσα είναι ένα αναγκαίο έργο, το οποίο ξεκίνησε σήμερα, προκειμένου να καταστεί το σημείο απολύτως ασφαλές για τους πολίτες και τα αλιευτικά σκάφη.

Το έργο περιλαμβάνει την καθαίρεση του υφιστάμενου και την κατασκευή νέου κρηπιδώματος, συνολικού μήκους 148 μέτρων.

Επιπλέον, προβλέπεται η πλακόστρωση του δαπέδου, η κατασκευή ενός καναλιού για τη διέλευση δικτύων Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων και η εκσκαφή και εκβάθυνση της λιμενολεκάνης, με σκοπό την αποκατάσταση των λειτουργικών βαθών της περιοχής.

Να σημειωθεί ότι το έργο, ύψους 597.000 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Νάξου.

Παρακαλούμε για την ενημέρωση, την κατανόηση και τη συνεργασία όλων, για την ομαλή ολοκλήρωση των εργασιών και την ασφαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας”.

 

Tickets.gov.gr: Ενεργοποιήθηκε η ψηφιακή διαδικασία εισόδου στα γήπεδα

0
Ποδόσφαιρο - Euro 21
Ποδόσφαιρο - Euro 21
Τη δυνατότητα να ταυτοποιούν το εισιτήριό τους, καθώς και το εισιτήριο διαρκείας τους, μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet έχουν από σήμερα, 9 Απριλίου, οι φίλαθλοι, ώστε να εισέρχονται ψηφιακά στο γήπεδο στους αγώνες της Super League 1, καθώς και του Κυπέλλου Ελλάδος.

Με τη συγκεκριμένη διαδικασία, η οποία είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου και του Αναπληρωτή Υπουργού Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση, αναβαθμίζεται το επίπεδο ασφαλείας στα γήπεδα. Ταυτόχρονα, απελευθερώνεται ένας σημαντικός αριθμός αστυνομικών δυνάμεων από το έργο της φύλαξης κατά τη διάρκεια των αγώνων.

Με απλό και φιλικό τρόπο οι πολίτες προβαίνουν στην ταυτοποίηση του εισιτηρίου τους μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet που έχουν στο κινητό τους τηλέφωνο.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η εγγραφή τους στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας(Ε.Μ.Επ.), στο emep.gov.gr πριν κατεβάσουν την εφαρμογή Gov.gr Wallet από το Google Play ή το App Store.

Αναλυτικά η διαδικασία περιγράφεται στο tickets.gov.gr.

Οι φίλαθλοι προμηθεύονται το εισιτήριο του αγώνα από τους παρόχους των υπηρεσιών διάθεσης εισιτηρίων, χωρίς καμία αλλαγή σε αυτή τη διαδικασία.

Στη συνέχεια:

  • Ανοίγουν την εφαρμογή Gov.gr Wallet
  • Επιλέγουν την καρτέλα των εισιτηρίων και επάνω δεξιά την προσθήκη (+)
  • Επιλέγουν “Προσθήκη Εισιτηρίου Ενηλίκου”
  • Ανοίγουν την κάμερα του κινητού και σκανάρουν το QR Code ή το Barcode του εισιτηρίου. Εναλλακτικά εισάγουν χειροκίνητα τον αριθμό του εισιτηρίου
  • Το εισιτήριο προστίθεται στη σχετική λίστα των διαθέσιμων εισιτηρίων

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, επιλέγοντας το εισιτήριο στη σχετική λίστα του Gov.gr Wallet, εμφανίζεται το QR code ή το Barcode με το οποίο οι πολίτες εισέρχονται στα γήπεδα. Όσον αφορά τους ανηλίκους άνω των 15 ετών, οι οποίοι έχουν προσωπικούς κωδικούς TaxisNet και το κινητό τους τηλέφωνο είναι καταχωρημένο στο emep.gov.gr, θα ακολουθήσουν την ίδια διαδικασία.

Σε περίπτωση που οι πολίτες θέλουν να συνοδεύσουν το ανήλικο κάτω των 15 ετών τέκνο τους στον αγώνα, η διαδικασία προσθήκης του εισιτηρίου πραγματοποιείται μετά την ολοκλήρωση διαδικασίας προσθήκης του δικού τους εισιτηρίου.

Πιο συγκεκριμένα, αφού ανοίξουν την εφαρμογή Gov.gr Wallet και επιλέξουν την καρτέλα των εισιτήριων :

  • Επιλέγουν “Προσθήκη Εισιτηρίου Ανηλίκου”
  • Επιλέγουν το προστατευόμενο μέλος για το οποίο θέλουν να καταχωρήσουν το εισιτήριο
  • Εισάγουν τον κωδικό εισιτηρίου του ανηλίκου
  • Στην “Επιλογή συνοδού” επιλέγουν “Εγώ” και προστίθεται το εισιτήριο στη σχετική λίστα του Gov.gr Wallet τους

Αν επιθυμούν τρίτο άτομο να συνοδεύσει το ανήλικο τέκνο, μετά την εισαγωγή του κωδικού του εισιτηρίου του ανηλίκου :

  • Επιλέγουν “Τρίτο Άτομο”, αντί για “Εγώ”, και εισάγουν το ΑΦΜ του ενηλίκου που θα συνοδεύσει το ανήλικο
  • Στη συνέχεια ο ενήλικας, που έχουν επιλέξει να συνοδεύσει το ανήλικο, λαμβάνει ειδοποίηση μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) ή μηνύματος (SMS) στο κινητό του τηλέφωνο, με την οποία ενημερώνεται για το αίτημα συνοδείας ανηλίκου στο Gov.gr Wallet
  • Στο Gov.gr Wallet ο ενήλικας που θα συνοδεύσει το ανήλικο παιδί, επιλέγει την αποδοχή της συνοδείας του ανηλίκου
  • Ακολούθως, το εισιτήριο του ανηλίκου εμφανίζεται στη λίστα εισιτήριων του ενηλίκου που θα το συνοδεύσει

Επισημαίνεται ότι μέχρι τη λήξη της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου, δηλαδή στις 12 Μαΐου 2024,  θα ισχύει υβριδικό σύστημα εισόδου στα γήπεδα, τόσο με το ψηφιακό εισιτήριο στο Gov.gr Wallet,  όσο και με το συμβατικό εισιτήριο, ώστε οι φίλαθλοι και οι Αθλητικές Ανώνυμες Εταιρίες να έχουν τον απαραίτητο χρόνο προσαρμογής στη νέα διαδικασία και να προετοιμαστούν καταλλήλως.

 

Γεύσεις Κυκλάδων από δέκα σεφ στο Προεδρικό Μέγαρο, ποιο ήταν το μενού

0

Αποτελεί παράδοση…. Κάθε επίσημο γεύμα που παρατίθεται από την Πρόεδρο κα Αικατερίνη Σακελλαροπούλου σε καλεσμένο της είναι μία γευστική πρόκληση.

Την Δευτέρα 8 Απριλίου υποδέχτηκε την ομόλογό της Πρόεδρο της Σλοβενίας  Νατάσα Πιρτς Μουσάρ. Επέλεξε η κα Σακελλαροπούλου να παραθέσει γεύμα με άρωμα Κυκλάδων. Κίνηση που έχει να κάνει με την ανάδειξη και προβολή της Ελληνικής κουζίνας.

Και οι καλύτεροι για να επιμεληθούν το ιδιαίτερο αυτό μενού, δεν θα μπορούσαν να είναι οι εκπρόσωποι των Κυκλάδων. Ο πρώτος λόγος στον σεφ Κωνσταντίνο Μπουγιούρη από την Σύροκαι στο πλευρό του δέκα συνάδελφοί του από έξι διαφορετικά κυκλαδονήσια ώστε η Παρασκευή του γεύματος να αγγίξει το τέλειο..

Λογική κίνηση από τον Μπουγιούρη (σ.σ. επιμελείται το εστιατόριο «Ηλιοβασίλεμα») ώστε οι υψηλοί καλεσμένοι της Ελληνικής Προεδρίας να έχουν την πλήρη εικόνα της γαστρονομίας του Νομού μας….

Ποιοι ήταν στο πλευρό του Κωνσταντίνου Μπουγιούρη; Από τη Σύρο, οι Λεονάρδος Ρούσσος (Ταβέρνα ‘’ο Λιλής‘’/ Ανω Σύρος / ιδιοκτήτης), Μαρία Ρηγούτσου (Hermes Hotel / Ερμούπολη Σύρος),  Κωνσταντίνος Καρακατσάνης (Django/ Σύρος – Κουκάκι / ιδιοκτήτης). Από την Ανδρο: Δημήτρης Γιγίνης (Εστιατόριο ‘’Sea Satin Nino’’, Κόρθι Άνδρου / ιδιοκτήτης),  ο δικός μας Ιωάννης Γαβαλάς από την Ηρακλειά (Εστιατόριο ‘’Αρακλειά’’, Άγιος Γεώργιος Ηρακλειά / ιδιοκτήτης) αλλά και Λευτέρης Τρανουδάκης επίσης από τη Νάξο (Εστιατόριο ‘’Ηλιοβασίλεμα’’ / Γαλλησάς  Σύρου).

Από την Μύκονο, ο Παναγιώτης Μενάρδος (Εστιατόριο ‘’M-eating’’, Χώρα Μυκόνου/ιδιοκτήτης) και από την Τήνο ο Δημήτρης Πλυτάς  (Εστιατόριο ‘’Περί Τήνος’’, Ερμούπολη Σύρου / ιδιοκτήτης). Παράλληλα έδωσαν την γνώση τους οι Χρήστος Λαλαούνης (Καθηγητής ΣΤΕ, Αθήνα ) και Εμμανουήλ Στήθος (The Margi Hotel, Βουλιαγμένη Αθήνα).

Οσο για το μενού;  Απλά τέλειο… Καλωσόρισμα με Συριανό ελαιόλαδο, αρωματισμένο με φλούδες λεμονιού και αφρίνα. Το δεύτερο ρείκι μαριναρισμένο σε λαδολέμονο με πίκλες κρεμμύδι – αγγούρι, κρέμα πιπεριάς Φλωρίνης, πουρέ κρεμμυδιού και φύτρες βασιλικού.

Από εκεί και πέρα,

Δείτε τα όμορφα πιάτα που απόλαυσαν οι καλεσμένοι…

Οσο για το Κρασί; Από Πάρο – Τήνο και Σύρο. Λογικό ε;

Ευχαριστούμε τον σεφ Γιάννη Γαβαλά για τη βοήθεια με τις φωτογραφίες…