Τρίτη, 10 Ιουνίου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 927

Τζόκερ: Με τρία ευρώ κέρδισε οκτώ εκατομμύρια ευρώ (!!!)

0
Τζόκερ
Τζόκερ

Εάν έχεις τύχη ε;;;;

Σε πρακτορείο του ΟΠΑΠ στον Κεραμεικό συμπληρώθηκε το χρυσό δελτίο του Τζόκερ, που έκανε τον κάτοχο του πλουσιότερο κατά 8,1 εκατ. ευρώ μετά την κλήρωση της Κυριακής.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΠΑΠ, το τυχερό δελτίο κόστισε μόλις 3 ευρώ καθώς ο μεγάλος νικητής συμπλήρωσε τρεις στήλες για να μαντέψει σωστά τους 5+1 αριθμούς.

Σημειώνεται ότι στην κλήρωση της Κυριακής δεν βρέθηκε καμία επιτυχία στη δεύτερη κατηγορία του Τζόκερ (5αρια). Σαράντα (40) τυχεροί κέρδισαν από 2.500 ευρώ στην τρίτη κατηγορία.

Η ανακοίνωση του ΟΠΑΠ για τον μεγάλο νικητή

tzoker-dt

 

Οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης της Κυριακής ήταν 4, 16, 24, 25, 31 και τζόκερ το 3.

Το ποσό που θα μοιρασθούν οι τυχεροί της 1ης κατηγορίας στην επόμενη κλήρωση της Τρίτης (23/01) είναι τουλάχιστον €1.000.000.

tzoker

 

Το ποσό που θα μοιρασθούν οι τυχεροί της 1ης κατηγορίας στην επόμενη κλήρωση της Τρίτης (23/01) είναι τουλάχιστον 1.000.000 ευρώ.

 

Γερμανία: Υπό κατάρρευση τα τρένα

0

Τρένα στη Γερμανία: Ο ορισμός της ακρίβειας δευτερολέπτου. Σε αναχώρηση και άφιξη. Παλιά! Δεν είναι αστείο. Καθυστερήσεις, ακυρώσεις και χαμένες ανταποκρίσεις. Το γερμανικό σιδηροδρομικό δίκτυο δεν είναι πια αυτό που ήταν. Γιατί όμως καταρρέει ένας από τους μεγαλύτερους μύθους της μεταπολεμικής Ευρώπης; Οι ειδικοί λένε ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο μιας χώρας που προηγουμένως ήταν γνωστή για την αποτελεσματικότητά του έχει υποβαθμιστεί σημαντικά από δεκαετίες ελάχιστων επενδύσεων.

Σχεδόν τα μισά από τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων έφτασαν με καθυστέρηση τον περασμένο Νοέμβριο! Μάλιστα, μια φράση που έχουν συνηθίσει οι Γερμανοί τον τελευταίο καιρό είναι αυτή που ακούγεται στο σύστημα δημοσίων αναγγελιών της πλατφόρμας των σιδηροδρόμων: «Ζητάμε την κατανόησή σας».

Οι περισσότεροι δηλώνουν τη δυσαρέσκειά τους

Τα μηνύματα απογοήτευσης και οργής πολλαπλασιάζονται. Οταν σχεδιάζεις οποιοδήποτε ταξίδι και μάλιστα αν είναι με σύνδεση σε άλλο σταθμό, είναι πολύ πιθανό να το χάσεις και ξέρεις ότι πρέπει να πας με αρκετές ώρες καθυστέρηση σε οποιοδήποτε ραντεβού στην πόλη προορισμού σου.

Η χώρα της αξιοζήλευτης αποτελεσματικότητας έχει δει τα τελευταία χρόνια πώς η κάποτε θαυμαστή σιδηροδρομική της υπηρεσία, με πλήρη, έγκαιρη και ασφαλή κάλυψη, έχει επιδεινωθεί σε σημείο που, τον περασμένο Νοέμβριο, σχεδόν τα μισά από τα τρένα μεγάλων αποστάσεων έφτασαν με καθυστέρηση.

Τα ετήσια στατιστικά στοιχεία δείχνουν το πρόβλημα. Το 2023 έκλεισε με μόλις 64% ακρίβεια. Δηλαδή, μόνο δύο στα τρία ταξίδια τήρησαν το προγραμματισμένο πρόγραμμά τους. Η Deutsche Bahn, αναγνωρίζει την καταστροφή και την αποδίδει σε μεγάλο βαθμό στα «πολλά έργα επισκευής στις γραμμές».

Η σιδηροδρομική υποδομή έχει μείνει δεκαετίες πίσω. Η Γερμανία προτιμά να επενδύει στους δρόμους και όχι στους σιδηρόδρομους. Ελβετία και Αυστρία έχουν ξεπεράσει χαρακτηριστικά τη Γερμανία.

Τα γερμανικά τρένα έχουν γίνει τροφή για χλευασμό στα κοινωνικά δίκτυα. Οι χρήστες μοιράζονται τις ιστορίες τους για ακυρώσεις, καθυστερήσεις και χαμένες συνδέσεις, μερικές φορές με χλευασμό, άλλες φορές με εκνευρισμό.

Απαρχαιωμένα τα τρένα της Γερμανίας

Η Deutsche Bahn αποκαλεί τη δική της υποδομή «μέτρια»

Κάθε φορά κάτι διαφορετικό

Εργα στις γραμμές, μηχανικές βλάβες, έλλειψη προσωπικού, κακοκαιρία, καθυστέρηση στο προηγούμενο δρομολόγιο. Οι τιμές όμως παραμένουν υψηλές. Πριν από λίγους μήνες, οι Ελβετοί γείτονές τους παραπονέθηκαν δημόσια ότι η συνεχής καθυστέρηση των γερμανικών τρένων που εισέρχονταν στην επικράτειά τους επηρέαζε το δικό τους δίκτυο.

Η Ελβετία υπερηφανεύεται για το γεγονός ότι οι σιδηρόδρομοί της λειτουργούν σαν ρολόι. Το 2022, με ακρίβεια 92%, αποδείχθηκε ότι οκτώ από τα 10 τρένα που υπέστησαν τις περισσότερες καθυστερήσεις ξεκίνησαν τα δρομολόγιά τους σε γερμανικές πόλεις! Η κυβέρνηση συνασπισμού του σοσιαλδημοκράτη Όλαφ Σολτς γνωρίζει πολύ καλά το πρόβλημα.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο ανακοίνωσε σχέδιο για την επιδότηση επιπλέον 24 δισεκατομμυρίων ευρώ στην Deutsche Bahn. Συνολικά, υπολογίζεται ότι οι σιδηρόδρομοι χρειάζονται 88 δισεκατομμύρια ευρώ για να ξαναγίνουν αυτό που κάποτε ήταν και τους θαύμαζε όλη η Ευρώπη, όπως αναφέρουν και παραδέχονται όλα τα γερμανικά ΜΜΕ μετά τα εκτενή ρεπορτάζ ξένων δικτύων.

Η Deutsche Bahn αποκαλεί τη δική της υποδομή «μέτρια» και εκτιμά ότι, μεσοπρόθεσμα, θα ήταν απαραίτητο να αντικατασταθεί περισσότερο από το ένα τέταρτο των σιδηροτροχιών. Το υπουργείο Μεταφορών, στα χέρια των φιλελεύθερων, είναι έτοιμο να το κάνει. Σημαντικοί διάδρομοι θα παραμείνουν τελείως κλειστοί για μήνες για να επισκευαστούν ταυτόχρονα ράγες και σταθμοί. Λίγα χρόνια ακόμη ταλαιπωρίας και καθυστερήσεων περιμένουν λοιπόν τους Γερμανούς. Τα τρένα μεγάλων αποστάσεων θα χρειαστούν αρκετό χρόνο για να ανακτήσουν την ακρίβεια των περασμένων δεκαετιών. Κάποτε έπρεπε να γίνει η αρχή…

Κείμενο στην σελίδα in.gr

Ερχεται το Panic button και για την προστασία των ανηλίκων

0
Ενδοοικογενειακή βία
Ενδοοικογενειακή βία

Η ανάπτυξη ειδικής ψηφιακής εφαρμογής για ανηλίκους – θύματα βίας κατά το μοντέλο του panic button σχεδιάζεται, κατά πληροφορίες, στο κυβερνητικό παρασκήνιο.

Οι πρώτες συσκέψεις έχουν ξεκινήσει για το πλαίσιο λειτουργίας της εφαρμογής μέσω κινητού τηλεφώνου, προκειμένου, κατά το μοντέλο του «κουμπιού πανικού» που λειτουργεί για γυναίκες, να υπάρχει αυτόματη ειδοποίηση των Αρχών σε περιστατικά που απαιτούν άμεση κινητοποίηση.

Προς το παρόν η χρήση του panic button μετά την αρχική πιλοτική λειτουργία του επεκτάθηκε σε όλη την επικράτεια, σε δήμους που έχουν την έδρα τους οι αστυνομικές διευθύνσεις της χώρας αλλά παραμένει εργαλείο μόνο για την αντιμετώπιση της βίας κατά των γυναικών.

Συζητήσεις ωστόσο τρέχουν για την προοπτική επέκτασής του ακόμα και εντός του 2024 για την προστασία παιδιών.

Κατά πληροφορίες, στις διαβουλεύσεις ζητούνται απόψεις ειδικών και όλα δείχνουν ότι η επεξεργασία από τα υπουργεία Προστασίας του Πολίτη, Οικογένειας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης απαιτεί χρόνο. Και αυτό γιατί, όπως λέει ενημερωμένη πηγή, καταγράφονται προβληματισμοί για τυχόν αποτελέσματα αντίθετα από τα προσδοκώμενα.

Για παράδειγμα αναζητούνται δικλίδες ασφαλείας προκειμένου το σημερινό «αθόρυβο» πλαίσιο λειτουργίας του panic button να μη μετατραπεί σε «παιχνίδι» σε χέρια ανηλίκων. Ταυτόχρονα είναι στα σκαριά άλλες κινήσεις σε ό,τι αφορά περιστατικά βίας με ανήλικα θύματα και την παραβατικότητα των ανηλίκων.

Ενδεικτικά, η χαρτογράφηση των περιοχών όπου έχουν καταγραφεί επαναλαμβανόμενα περιστατικά βίας μεταξύ ανηλίκων αλλά και η προώθηση συνεργασίας μεταξύ αρμόδιων υπηρεσιών των Δήμων, κοινωνικών φορέων, επιστημόνων και ψυχολόγων της ΕΛ.ΑΣ.

Η εφαρμογή

Πάντως η αντίστοιχη ψηφιακή εφαρμογή για την προστασία των γυναικών από τη βία και τις κακοποιητικές συμπεριφορές εντός της οικογένειας χρησιμοποιείται ήδη με επιτυχία.

«Σπάστε τη σιωπή! Μιλήστε!». Η φράση αυτή αντηχεί τα τελευταία χρόνια ολοένα και πιο δυνατά για όλες τις γυναίκες που πέφτουν θύματα ενδοοικογενειακής βίας καθώς τα κρούσματα είναι συχνά, ωστόσο αυτό που έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια είναι πως αρκετές στρέφονται είτε προς τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΛ.ΑΣ. είτε σε συλλόγους και καταγγέλλουν τους συντρόφους τους ζητώντας προστασία.

Ενα από τα «όπλα» που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι γυναίκες είναι το κουτί πανικού. Μια εφαρμογή μέσω της οποίας μπορούν να στείλουν αθόρυβα μήνυμα στην ΕΛ.ΑΣ. εφόσον θεωρήσουν ότι διατρέχουν κίνδυνο για τη ζωή τους ή τη σωματική ακεραιότητά τους.

Πρόκειται για μια ειδική εφαρμογή και σύμφωνα με σχετικά στοιχεία από τις 23 Μαρτίου έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023 δικαιούχοι της εφαρμογής ήταν 3.599 γυναίκες ενώ στην εφαρμογή εγγράφηκαν 915. Επίσης το ίδιο χρονικό διάστημα εστάλησαν μέσω της εφαρμογής 187 αυτοματοποιημένα μηνύματα στην αρμόδια αστυνομική υπηρεσία.

Επίσης σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο του 2023 την ΕΛ.ΑΣ. απασχόλησαν 10.730 περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας με 9.139 γυναίκες θύματα.

Οπως αναφέρουν αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. κάθε γυναίκα που απευθύνεται σε αστυνομική υπηρεσία ενημερώνεται για την ύπαρξη της εφαρμογής και ρωτάται αν επιθυμεί να τη λάβει και εφόσον επιθυμεί λαμβάνει την εφαρμογή αυτή.

Επίσης το 2024 επεκτείνεται το πιλοτικό πρόγραμμα και θα εφαρμόζεται στις περιοχές που εμπίπτουν στην τοπική αρμοδιότητα των γενικών αστυνομικών διευθύνσεων της Περιφέρειας Αττικής, της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης και στους δήμους που έχουν την έδρα τους οι αστυνομικές διευθύνσεις της χώρας.

Η εφαρμογή (app) χορηγείται από τα αστυνομικά τμήματα και τα συμβουλευτικά κέντρα του Δικτύου Δομών της γενικής γραμματείας Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας.

H υφυπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Μαρία – Αλεξάνδρα Κεφάλα είχε δηλώσει ότι: «Επεκτείνουμε την εφαρμογή του panic button για να βοηθήσουμε κι άλλες γυναίκες στη χώρα μας να νιώσουν περισσότερο ασφαλείς… Εντείνουμε τις προσπάθειές μας για να σπάσουμε τον κύκλο της βίας και να δημιουργήσουμε μία κουλτούρα μηδενικής ανοχής στη βία, όπου κι αν αυτή εκδηλώνεται, απ’ όποιον κι αν προέρχεται».

Με πληροφορίες από τη σελίδα tanea.gr

Σε ισχύ το απαγορευτικό, στα 122 Km/h η ένταση ανέμου στην Τήνο και στα 100 στην Κόρωνο

0

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου και τα πλοία παραμένουν δεμένα στα λιμάνια Πειραιά, Ραφήνας, Λαυρίου όσον αφορά τα δρομολόγια που αφορούν το Νότιο Αιγαίο..

Ο λόγος; Με το γεγονός ότι ισχυροί βόρειοι άνεμοι πνέουν σε πολλές θαλάσσιες περιοχές και στα ανατολικά φθάνουν κατά τόπους, σύμφωνα με την ΕΜΥ, τα 9 μποφόρ. Χαρακτηριστικό είναι ότι στη Τήνο έχουμε νωρίς το πρωί καταγραφή επίδοσης ρεκόρ (122 km/h) σε ριπή ανέμων ενώ στη Νάξο και δη στην Κόρωνο έφτασε τα 100 Km/h….  (ευχαριστούμε την Caesar Kapares για τη Φωτογραφία από τη φουρτουνιασμένη Γρόττα της Νάξου) 

Για τα νησιά του Αργοσαρωνικού δεν εκτελούνται τα δρομολόγια με υδροπτέρυγα.  Κλειστές είναι επίσης οι γραμμές Πάχη Μεγάρων-Σαλαμίνα, Πέραμα-Σαλαμίνα, Αγ. Μαρίνα-Νέα Στύρα και Ρίο-Αντίρριο. Στη γραμμή Βόλος-Σποράδες τα δρομολόγια θα εκτελεστούν μετά τις 10:30.

Οι επιβάτες που πρόκειται σήμερα να ταξιδέψουν καλό είναι να επικοινωνούν με τα κατά τόπους λιμεναρχεία και τουριστικά πρακτορεία για τυχόν αλλαγές ή τροποποιήσεις δρομολογίων που θα υπάρξουν, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Θερμοκρασίες

Τι γίνεται με τη θερμοκρασία; Εδώ είναι τα παράδοξα του καιρού. Στο Καστελόριζο έχουμε καταγραφή 18 βαθμών και στο Νέο Καύκασο Κοζάνης στους – 17 βαθμούς (!!!) Στις Κυκλάδες; Από τους 4 και 5 βαθμούς αντίστοιχα στην Απείρανθο στους 13 της Αμοργού. Είναι λίγο χειρότερα από χθες…

Κλειστά τα σχολεία σήμερα στους Δήμου Ανδρου και Μυκόνου για προληπτικούς λόγους

Βροχή ελάχιστη και γκρινιάζει και όχι άδικα ο φίλος Naxos Weather που αναφέρει ότι oι βροχοπτώσεις δυστυχώς μέχρι σήμερα ελάχιστες και εντελώς επιφανειακές σε Πάρο και Νάξο! Το υδρολογικό έτος παραμένει ακόμα πολύ χαμηλά…από 1/9/23 μέχρι και σήμερα 21/1/24 λιγότερο από 150 mm στα πεδινά και 350 mm στα ορεινά κυρίως της Νάξου!

Υπομονή έως το απόγευμα που όπως όλα δείχνουν θα ξεκινήσει και η άνοδος θερμοκρασίας αλλά και η πτώση των ανέμων…

Ορεινή Νάξος: Πολύωρες διακοπές ρεύματος και κρύο….

0

Το είχαν πει οι μετεωρολόγοι…

Κατηφόρισε η κακοκαιρία.. Εμφανίστηκε η / ο Κατσιφόρα όπως λένε στην Ορεινή Νάξο. Έφερε, μάλιστα, απ’ όλα : ομίχλη μέχρι κάτω, αρκετή παγωνιά και βροχή… Βροχή, όχι τίποτα το ιδιαίτερο… Μέτρια, έως λίγη.. Μια χειμωνιάτικη απλώς, ….”φάτσα”, του καιρού…!!!

Ομως είχαμε κι άλλα… Διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος. Τόσο το πρωί της Κυριακής όσο και το απόγευμα. Τουλάχιστον για τέσσερις ώρες σε κάθε διακοπή… Χαρακτηριστικό είναι ότι στη Κωμιακή με τη θερμοκρασία στους 5 βαθμούς μετά τις 3 το μεσημέρι ήταν όλα νεκρά… 

Η ένταση δεν του ανέμου έφτασε ακόμη και στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα.. 

Δούλεψε αρχικά η μια φάση και μετά .. τέλος.  Το απόγευμα έκανε μία έξτρα εμφάνιση αλλά και πάλι χάθηκε.

Τα τηλέφωνα έσπασαν στον ΔΕΔΔΗΕ. Το αρμόδιο συνεργείο ήταν σε δράση καθότι ενήμερο, αλλά για τους κατοίκους των χωριών στην Ορεινή Νάξο με θερμοκρασία στους 4-5 βαθμούς, η κατάσταση μόνο εύκολη δεν ήταν… Χωρίς καλοριφέρ, άρα χωρίς ζέστη.

Αύριο δευτέρα (22/01), Ελπίζουμε να βελτιωθεί η κατάσταση. Για την ώρα πάντως ρεύμα δεν υπάρχει….

Ευχαριστούμε τον Giorgos Komiaki για τις φωτογραφίες…

Ανδρος: Κλειστά τα σχολεία αύριο (22/01) στην Ανδρο

0
Ανδρος
Ανδρος

Μετά την Μύκονο και η Ανδρος θα έχει κλειστά τα σχολεία της αύριο Δευτέρα (22/01) σε όλες τις βαθμίδες τους…

Η σχετική ανακοίνωση φέρει την υπογραφή του Δημάρχου Θεοδόση Σουσούδη και αναφέρει:

Λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων και των θυελλωδών ανέμων και προκειμένου να διαφυλαχτεί η ασφάλεια των μαθητών, αύριο Δευτέρα 22 Ιανουαρίου, τα σχολεία σε όλη την Ανδρο θα παραμείνουν κλειστά”.

 

National League 2: “Τρομοκράτης” ο Πανναξιακός ΑΟΚ, διέλυσε (92-68) τον Δούκα

0

Και τώρα ο πρωτοπόρος Ηλυσιακός του Αντώνη Φώτση.. Ο Πανναξιακός ΑΟΚ στην πρεμιέρα του 2ου γύρου στον 2ο όμιλο της National League 2 διέλευσε τον φιλόδοξο Δούκα (92-68), έφτασε τις τέσσερις διαδοχικές νίκες και την επόμενη Κυριακή θα βρεθεί στην Αθήνα όπου απέναντι στον πρωτοπόρο Ηλυσιακό θέλει τι άλλο, από την απόδειξη ότι είναι σε θέση να διεκδικήσει την άνοδο στη μεγαλύτερη κατηγορία..

Ηταν το καλύτερο φετινό μας παιχνίδι. Ηταν η στιγμή που όλοι έπαιξαν σαν γροθιά. Ολοι ήταν ομάδα. Το “εγώ” έμεινε έξω από το γήπεδο και στο παρκέ ήταν μόνο το “εμείς”… Τα λόγια των παραγόντων και παικτών του Πανναξιακού ΑΟΚ μετά το πέρας της νίκης επί του Δούκα…

Ηθελαν το +3 για να καλύψουν την ήττα του πρώτου αγώνα, αλλά η διαφορά έφτασε στο τέλος στο +24 (!!!). Η άμυνα και πάλι σε πρώτο πλάνο (- 70 πόντους) ενώ η εμφάνιση του 4ου δεκαλέπτου (34-19) για σεμινάριο…

 

Πανναξιακός ΑΟΚ – ΑΣΕ Δούκα 92-68

Δεκάλεπτα: 21-23, 41-34, 58-49, 92-68

Διαιτητές: Μπαβέλας, Σπυρόπουλος Αντ., Βομπίρης

Πανναξιακός (Καρατζάς): Καραλευθέρης 17 (3), Προδρόμου 19 (3), Ψαρόπουλος 9 (1), Γκόντγουιν 6, Μάκαρης 12 (1), Μάντιτς 13 (1), Πάππος 8, Αρτσάνος 8 (2), Μυλωνάς, Φλεριανός.

Δούκας (Γιαννακόπουλος): Κοψιάς 7, Μαντζάκος 4, Σγουρός 3, Ζαβιτσάνος 19, Μουάτσος, Αραβαντινός 5 (1), Γεραμάνης, Μιχαλάκης, Καρακώστας 7 (1), Καραΐσκος 14, Κορομηλιάς 9 (3), Αδάμος.

Τα αποτελέσματα
Πέρα- Ίκαρος Καλλιθέας 58-68
Πικέρμι-Ελευσίνα 68-51
ΚΑΠ –Ηλυσιακός 83-86 (κ.α. 71-71)
Πανναξιακός-Δούκας 92-68
Κρόνος Αγ. Δημητρίου-ΚΑΟΚ 76-48
Ρεπό: Αργοναύτης Τριγλίας

Η βαθμολογία

Ομάδες ΒΑΘ. ΑΓ Ν ΗΤ ΥΠ. ΚΑΤ. ΔΙΑΦ
1 ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ 21 11 10 1 907 811 96
2 ΠΙΚΕΡΜΙ 19 11 8 3 854 766 88
3 ΠΑΝΝΑΞΙΑΚΟΣ ΑΟΚ 18 11 7 4 848 758 90
4 ΚΡΟΝΟΣ ΑΓ. ΔΗΜ. 18 11 7 4 868 831 37
5 ΑΣΕ ΔΟΥΚΑ 18 11 7 4 841 832 9
6 ΙΚΑΡΟΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ 17 11 6 5 880 830 50
7 ΑΚ. ΜΠ. ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ 17 11 6 5 767 770 -3
8 ΚΑΠ 15 11 4 7 793 825 -32
9 ΠΕΡΑ 13 11 2 9 780 854 -74
10 ΚΑΟΚ 12 11 1 10 774 894 -120
11 ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ ΤΡΙΓ. 12 10 2 8 645 786 -141

 

Θέσεις 1-2: Β’ φάση play off
Θέσεις 3-6: Α’ φάση play off
Θέσεις 7-10: play outs
Θέσεις 11-12: υποβιβασμός

Η επόμενη αγωνιστική (B’ Γύρος 2η, 28/1/24)
Αργοναύτης Τριγλίας – Πέρα
Ίκαρος Καλλιθέας – Πικέρμι
Ελευσίνα – ΚΑΠ
Ηλυσιακός – Πανναξιακός
Δούκας – Κρόνος Αγ. Δημητρίου
Ρεπό: ΚΑΟΚ

 

Hellenic Seaplanes: Οι πρώτες πιλοτικές πτήσεις είναι γεγονός

0

Η Hellenic Seaplanes, η εταιρεία που πέραν της δεκαετίαςεπαναφέρει τις υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών με υδροπλάνα στην Ελλάδα,πραγματοποιεί τις πρώτες πιλοτικές πτήσεις της στην Αττική, το διήμερο 19 και 20 Ιανουαρίου.

Το αμφίβιο αεροσκάφος της εταιρείας με βάση το αεροδρόμιο Μεγάρων και προορισμό το αδειοδοτημένο υδάτινο πεδίο Λαυρίου, πραγματοποιεί δοκιμαστικές πτήσεις ενόψει της εκκίνησης των επίσημων ταξιδιών την Άνοιξη, σε Κέρκυρα, Παξούς, Αντίπαξους και Διαπόντια νησιά.

Το δρομολόγιο της πρώτης δοκιμαστικής πτήσης

Το υδροπλάνο με κυβερνήτη και συγκυβερνήτη τους έμπειρους Ιταλούς πιλότους της Hellenic Seaplanes στο τιμόνι τους, πραγματοποιεί δρομολόγιο με διάρκεια περίπου 18 λεπτά και αφού φτάσει στο λιμάνι Λαυρίου θα ακολουθήσει περιηγητική πτήση πάνω από την Αθηναϊκή Ριβιέρα και το ναό του Ποσειδώνα.

Κατά την προσθαλάσσωση του υδροπλάνου στο Λαύριο, ο CEO της Hellenic Saeaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους δήλωσε:

«Η Hellenic Seaplanes φέρνει μια σημαντική επένδυση για την Ελλάδα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που πραγματοποιούμε τις πρώτες πιλοτικές πτήσεις μας, οι οποίες συνδυάζονται με τα 10 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας και έχουν συμβολικό χαρακτήρα για εμάς και την προσπάθειά μας να δούμε τα υδροπλάνα ξανά στους ελληνικούς αιθέρες.

Η δοκιμαστική πτήση σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για τις μεταφορές στην Ελλάδα δηλώνοντας ότι είμαστε έτοιμοι και για τις εμπορικές μας πτήσεις. Η ανάπτυξη του κλάδου των υδροπλάνων θα δείξει το δρόμο για γρήγορες, ασφαλείς πτήσεις στην Ελλάδα, προσφέροντας ταυτόχρονα μια μοναδική εμπειρία ταξιδιού στους επιβάτες της».

Τα επόμενα βήματα και η σημαντική παράμετρος για τα υδροπλάνα

Με την ολοκλήρωση των δοκιμαστικών πτήσεων, γίνεται το πρώτο καθοριστικό βήμα που θα φέρει τα υδροπλάνα ξανά στους αιθέρες, μέσω οργανωμένων και charter (ναυλωμένων) πτήσεων από το υδατοδρομίο της Κέρκυρας προς τους Παξούς και τα άλλα συνεργαζόμενα αεροδρόμια και υδατοδρόμια.

Μαζί με τις επιβατικές πτήσεις αερομεταφοράς θα ξεκινήσουν και οι περιηγητικές πτήσεις, με εναέρια περιήγηση πάνω από αξιοθέατα της Κέρκυρας, των Παξών, των Αντίπαξων και των Διαπόντιων νησιών (Οθωνοί), προσφέροντας νέες τουριστικές εμπειρίες στους επισκέπτες αλλά και πρακτικές λύσεις μεταφοράς σε ντόπιους ταξιδιώτες που θέλουν να μετακινηθούν στην καθημερινότητά τους.

Σημαντική παράμετρος για την εξέλιξη του πτητικού πλάνου της HellenicSeaplanes είναι η εξασφάλιση του πιστοποιητικού AOC από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας, που θα δώσει στην εταιρεία το εμπορικό δικαίωμα να βάλει σε εφαρμογή το χρονοδιάγραμμα για την εκκίνηση των πτήσεων, με πρώτο στόχο την Άνοιξη του 2024.

Σέριφος: 2.000 στρέμματα υπό αρπαγή από επενδυτική εταιρία

0
Σέριφος
Σέριφος

Δεν είναι η πρώτη φορά που έχουμε μία τέτοια είδηση στο προσκήνιο και μάλιστα στην Σέριφο. Σε κίνδυνο σχεδόν 2.000 στρέμματα στο νοτιοδυτικό τμήμα της Σερίφου, που περιλαμβάνονται στα «επενδυτικά» σχέδια και προκαλούν σφοδρές διαμαρτυρίες από κατοίκους.

Στο ψήφισμα στην πλατφόρμα Avaaz καταγγέλλουν πως η εταιρεία που εκμεταλλεύονταν παλιά τα Μεταλλεία του νησιού επανήλθε προ μηνών, μετά από πολυετείς αντιδικίες με πολλούς κατοίκους της Σερίφου διεκδικώντας την ακίνητη περιουσία τους και το βιός τους, αλλά και δημόσια γη, δρόμους και αιγιαλούς.

«Περιοχές “Νatura”, κοινόχρηστοι επαρχιακοί, δημοτικοί δρόμοι, μονοπάτια, παλιές γαλαρίες αλλά ακόμη και θαλάσσια τμήματα είναι στους αμέσους στόχους της. Για να επιτύχει τον στόχο της, δημιουργεί έναν κοινωφελή φορέα Ιστορικών Μεταλλείων Σερίφου για τη δήθεν πολιτιστική ανάδειξη των μνημείων της Σερίφου, ξεκινώντας απευθείας “συνεννόηση” με το Υπουργείο Πολιτισμού, παρακάμπτοντας τη Δημοτική Αρχή, για τη δήθεν ανάδειξη της Σκάλας (προβλήτας) φόρτωσης ως αρχαιολογικό μνημείο, ενώ δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο από την σχετική νομοθεσία και παρόλο που ο Δήμος Σερίφου έχει ήδη συνεργασία με το Πολυτεχνείο Αθηνών, ώστε να εκπονήσει μελέτη ανάδειξης των μεταλλείων ως ιστορικό μνημείο της Σερίφου» σημειώνεται μεταξύ άλλων.

Κάτοικοι και φίλοι του νησιού καταγγέλλουν ως παράνομη, καταχρηστική και απαράδεκτη συμπεριφορά της «ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΣΕΡΙΦΟΥ ΚΑΙ ΣΠΗΛΙΑΖΕΖΑΣ (ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ)» και απευθύνουν έκκληση για υπογραφή του κείμενου.

ΟΧΙ άλλο ένα έγκλημα αλόγιστης ανάπτυξης και υφαρπαγής της γης μας απ’ τα funds

Όλο το κείμενο του ψηφίσματος

 

H Σέριφος… vησί των Κυκλάδων που η μεταλλευτική ιστορία του χάνεται στο βάθος των αιώνων …νησί που δέθηκε με αιματηρούς αγώνες, εργασιακές και κοινωνικές ανακατατάξεις τον προηγούμενο αιώνα.

Σήμερα, οι κάτοικοι της Σερίφου είναι έτοιμοι να δώσουν τη μεγαλύτερη μάχη και ίσως την δυσκολότερη, καθώς τα οικονομικά συμφέροντα και τα funds έχουν κάνει το νησί «στόχο» στρατηγικών επενδύσεων, ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή που βλέπουμε και σε άλλα νησιά των Κυκλάδων, όπως για παράδειγμα στη Μύκονο.

Στη νοτιοδυτική πλευρά του νησιού (Κουταλάς, Μεγάλο Λιβάδι, Μεγάλο Χωριό, Αβυσσαλός, Κούντουρο, Μαλλιάδικο κτλ.) υπάρχουν μέχρι και σήμερα κάποιες στοές και εγκαταστάσεις της μεταλλευτικής ζωής της Σερίφου, η οποία έχει τελειώσει εδώ και περίπου 50 χρόνια, όταν και ανακλήθηκαν με διοικητικές πράξεις οι άδειες εκμετάλλευσης.

Ωστόσο, η εταιρεία που εκμεταλλεύονταν τα Μεταλλεία, η οποία είχε την επωνυμία «ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ ΣΕΡΙΦΟΥ ΚΑΙ ΣΠΗΛΙΑΖΕΖΑΣ ΑΕ», δυστυχώς διατηρεί πολυετείς αντιδικίες με πολλούς κατοίκους της Σερίφου διεκδικώντας την ακίνητη περιουσία τους και το βιός τους, αλλά και δημόσια γη, δρόμους και αιγιαλούς. Σε πολλές περιπτώσεις οι κάτοικοι αναγκάζονται να εγκαταλείψουν το δικαστικό αγώνα, λόγω οικονομικής δυσπραγίας ή οικονομικής εξόντωσης απ’ τις δικαστικές διαμάχες, παρόλο που οι τίτλοι ιδιοκτησίας της εταιρείας έχουν αποκτηθεί με αμφιλεγόμενους τρόπους κατά το παρελθόν.

Εσχάτως και μετά από μια μακρά περίοδο αδράνειας, εμφανίστηκε ξανά, εδώ και περίπου 10 μήνες,  εταιρεία Μεταλλείων, αυτή τη φορά  με την επωνυμία “MINES DE SERIFOS ET DE SPILIAZEZA (AU LAURIUM)” (ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΣΕΡΙΦΟΥ ΚΑΙ ΣΠΗΛΙΑΖΕΖΑΣ (ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ), με έδρα μια ανύπαρκτη διεύθυνση στη Γαλλία, η οποία πλέον έχει νέα διοίκηση,  που ανήκει σε ένα επενδυτικό fund, με ιδιοκτήτη τον κ. Χάρη Καρώνη.
Η εν λόγω εταιρεία παρουσιάζεται ως ιδιοκτήτης γης που καταλαμβάνει σχεδόν 2000 στρέμματα στο νησί , (νοτιοδυτικό τμήμα) και εμφανίζεται να έχει ένα «επενδυτικό πλάνο» για την… ανάπτυξη του νησιού!

Περιοχές “Νatura”, κοινόχρηστοι επαρχιακοί, δημοτικοί δρόμοι, μονοπάτια, παλιές γαλαρίες αλλά ακόμη και θαλάσσια τμήματα είναι στους αμέσους στόχους της. Για να επιτύχει τον στόχο της, δημιουργεί έναν κοινωφελή φορέα Ιστορικών Μεταλλείων Σερίφου για τη δήθεν πολιτιστική ανάδειξη των μνημείων της Σερίφου , ξεκινώντας απευθείας «συνεννόηση» με το Υπουργείο Πολιτισμού, παρακάμπτοντας τη Δημοτική Αρχή, για τη δήθεν ανάδειξη της Σκάλας (προβλήτας) φόρτωσης ως αρχαιολογικό μνημείο, ενώ δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο από την σχετική νομοθεσία και παρόλο που ο Δήμος Σερίφου έχει ήδη συνεργασία με το Πολυτεχνείο Αθηνών, ώστε να εκπονήσει μελέτη ανάδειξης των μεταλλείων ως ιστορικό μνημείο της Σερίφου!

Οι κάτοικοι και οι φίλοι της Σερίφου:

-Διαμαρτυρόμαστε για την ως άνω παράνομη, καταχρηστική και απαράδεκτη συμπεριφορά της «ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ ΣΕΡΙΦΟΥ ΚΑΙ ΣΠΗΛΙΑΖΕΖΑΣ (ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ)».

-Θεωρούμε αυτονόητο το δικαίωμα κάθε κατοίκου της Σερίφου, κάθε πολίτη ή επισκέπτη να πηγαίνει στις παραλίες ελεύθερα και ανεμπόδιστα χρησιμοποιώντας – όπως γινόταν πάντοτε- τα μονοπάτια, χωρίς αυτό ν’ αλλάξει επειδή μια εταιρεία θέλει να κερδοσκοπήσει εις βάρος του νησιού και ν’ αλλοιώσει τη φυσιογνωμία του.

-Δεν θα ανεχθούμε καμία προσβολή της δημόσιας γης και θα αγωνιστούμε μέχρι τέλους για την προάσπιση του νησιού μας, της ιδιαίτερης φυσιογνωμίας του και του περιβάλλοντός του. Έχουμε καθήκον να προστατέψουμε τον τόπο μας

-Σας καλούμε να συμπορευτείτε στην προσπάθεια μας και να συνυπογράψετέ το παρόν ψήφισμα, ώστε να παραμείνουν η γη και η θάλασσα σε αυτούς που πραγματικά ανήκουν: Σε όλους μας

Με πληροφορίες από την “Εφημερίδα των Συντακτών” 

Μύκονος: Κλειστά τα σχολεία αύριο (22/01) λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

0
Μύκονος
Μύκονος

Αύριο Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024 αναμένεται η κορύφωση των δυσμενών καιρικών συνθηκών που έχουν μετατρέψει στην Ελλάδα σε …ψυγείο. Η κακοκαιρία έχει κάνει αισθητή την παρουσία της και στις Κυκλάδες με τη θερμοκρασία να έχει πέσει κάτω από τους δέκα βαθμούς.. Παράλληλα, η ένταση των ανέμων έχει φτάσει και τα 110 χιλιόμετρα την ώρα (βλ Τήνος)

Ο Δήμος Μυκόνου λίγο νωρίτερα προχώρησε σε ανακοίνωση, σύμφωνα με την οποία τα σχολεία όλων των βαθμίδων αύριο Δευτέρα (22/01) προληπτικά θα μείνουν κλειστά..

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: 

Θέμα: Κλείσιμο σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Παιδικών Σταθμών του Δήμου Μυκόνου.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Αριθμ. 34/2024
Ο Δήμαρχος Μυκόνου

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:
1. Των άρθρων 58 και 94 του Ν. 3852/2010, (ΦΕΚ 87/Α/07.06.2010) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης»

2. Το έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας αρ.πρωτ.232/20-01-2024 «Περί επικαιροποίησης εκτάκτου δελτίου επιδείνωσης καιρού-Ιδιαίτερο προειδοποιητικό σήμα»

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024 για προληπτικούς λόγους να παραμείνουν κλειστές όλες οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Παιδικών Σταθμών του Δήμου Μυκόνου, λόγω των δυσμενών καιρικών φαινομένων που θα επικρατήσουν στο νησί μας.

Ο Δήμαρχος Μυκόνου Χρήστος Γ. Βερώνης