Τρίτη, 22 Ιουλίου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 476

Φιλ. Φόρτωμας για Προϋπολογισμό 2025: “Δημοσιονομική υπευθυνότητα και ανάπτυξη”

0

Στην Ολομέλεια της Βουλής στο πλαίσιο της συζήτησης για την κύρωση του Προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2025, μίλησε ο βουλευτής Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας, κ. Φίλιππος Φόρτωμας, την Παρσασκευή 13 Δεκεμβρίου.

Ο βουλευτής, στην ομιλία του σημείωσε ότι παρά το ρευστό και επισφαλές διεθνές περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από πολέμους στην ευρύτερη περιοχή μας, αλλά και από σοβαρές εξελίξεις που ενέχουν τον κίνδυνο ακυβερνησίας για ισχυρές χώρες, όπως την Γαλλία και την Γερμανία, η χώρα μας απολαμβάνει συνθήκες κυβερνητικής σταθερότητας, που επιτρέπουν να δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για ένα διαρκώς βελτιούμενο οικονομικό κλίμα παρά τις δυσχερείς συνθήκες.

Ο κ. Φόρτωμας ανέδειξε ιδιαίτερα στην ομιλία του το γεγονός ότι η πρόοδος που έχει επιτευχθεί στην ελληνική οικονομία οφείλεται στην ιδεολογική διαφορά που διακρίνει την Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας από τις αντιλήψεις των λοιπών κομμάτων.

Ειδικότερα ο βουλευτής τόνισε ότι χάρη στην συνειδητή φιλοεπενδυτική πολιτική που ακολουθεί η Κυβέρνηση μακριά από ιδεοληψίες του παρελθόντος, έχουμε καταφέρει να εισρεύσουν στην Χώρα σημαντικά κεφάλαια, αλλά και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας.

Παράλληλα, πολιτικές που κατατείνουν στην μείωση της ανεργίας, στις αυξήσεις μισθών και συντάξεων, αλλά και στις μειώσεις φόρων, αποδεικνύουν ότι η Κυβέρνηση ασκεί στην πράξη κοινωνική πολιτική και δεν αρκείται στα ανέξοδα και ευχάριστα λόγια άλλων Κυβερνήσεων και άλλων εποχών που δεν μετουσιώνονταν ποτέ σε πράξη.

Ο κ. Φόρτωμας έκλεισε την ομιλία του καλώντας όλους τους βουλευτές να υπερψηφίσουν τον Προϋπολογισμό του 2025.

ΠΝΑΙ: Συνεχόμενες συνεδριάσεις και προγραμματισμός δράσεων

0

Διαδοχικές οι συνεδριάσεις για τα όργανα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου το επόμενο διάστημα με τον προγραμματισμό έκτακτης συνεδρίασης Περιφερειακού Συμβουλίου (16 Δεκεμβρίου), νέα συνεδρίαση Περιφερειακής Επιτροπής (17 Δεκεμβρίου), νέα Τακτική συνεδρίαση Περιφερειακού Συμβουλίου καθώς και ειδική συνεδρίαση Λογοδοσίας (23 Δεκεμβρίου).

Με μια έκτακτη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ξεκινά η εβδομάδα, την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024, με μόνο θέμα την «Ίδρυση Ενεργειακής Κοινότητας Πολιτών Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, στο πλαίσιο της υλοποίησης του Προγράμματος “Απόλλων”».

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πρόκειται να αξιοποιήσει τη δυνατότητα που παρέχει το ισχύον θεσμικό πλαίσιο για τη σύσταση Ενεργειακής Κοινότητας Πολιτών με τη συμμετοχή και των Δήμων, προκειμένου να ωφεληθεί η τοπική αυτοδιοίκηση από το Πρόγραμμα «Απόλλων» του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα ενεργειακού συμψηφισμού στη χώρα. Μέσω του Προγράμματος, ενισχύεται η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, η οποία θα καλύπτει σε σημαντικό ποσοστό τις ενεργειακές ανάγκες των ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού, των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης και Αποχέτευσης και των Οργανισμών τοπικής Αυτοδιοίκησης, με αποτέλεσμα τη μείωση του κόστους προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας για αυτούς και πολλαπλά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες και τους πολίτες.

Την επόμενη μέρα, Τρίτη 17 Δεκεμβρίου και ώρα 11:30, συνεδριάζει η Περιφερειακή Επιτροπή. Τα πρώτα τρία, εκ των τριάντα δύο θεμάτων της ημερήσιας διάταξης, αφορούν στη διαχείριση των επιπτώσεων του πρόσφατου κύματος κακοκαιρίας Bora, που χτύπησε την Ρόδο. Συγκεκριμένα, η συνεδρίαση ξεκινάει με την έγκριση των όρων δημοπράτησης ορισμού πιστοποιημένου χειριστή μετά εξουσιοδότησης αυτού και ορισμού επιτροπής Διεξαγωγής Διαγωνισμού για το έργο με τίτλο: «Καθαίρεση κατεστραμμένης γέφυρας επί της Επ Οδού 81Α04 στο ρέμα «ΠΑΧΥ ΑΜΜΟΣ» & αποκατάσταση Επ Οδού 81 Α11 στο ρέμα «ΑΠΟΣΤΟΛΗ».

Δεύτερο θέμα της συνεδρίασης είναι ο ορισμός τεχνικού συμβούλου υποστήριξης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για τη μελέτη αποκατάστασης βλαβών από την πλημμύρα που έπληξε τη Ρόδο, ενώ το τρίτο αφορά σε κατεπείγουσες υδραυλικές μελέτες στα ρέματα «ΠΑΧΥ ΑΜΜΟΣ» (Φαληράκι), «ΠΑΣΑΟΥΤΙΑ» (Τσαΐρι) και «ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ» (Παστίδα).

Η τελευταία συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου για το 2024, θα πραγματοποιηθεί, την Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024, στις 15:00, για να ακολουθήσει αμέσως μετά η ειδική συνεδρίαση Λογοδοσίας του Περιφερειακού Συμβουλίου στις 16:30. Μεταξύ των θεμάτων της τακτικής συνεδρίασης του ΠΣ, αποτελούν η έγκριση δράσεων τουριστικής προβολής και πρωτογενούς τομέα, για το έτος 2025.

Διαδικτυακό καζίνο ή επίγειο καζίνο: Ποιο είναι καλύτερο για αρχάριους;

0

Όταν κάποιος κάνει τα πρώτα του βήματα στον κόσμο των τυχερών παιχνιδιών, το ερώτημα που συχνά προκύπτει είναι: «Ποιο καζίνο είναι το καλύτερο για νέους παίκτες;» Η επιλογή ανάμεσα σε ένα διαδικτυακό καζίνο και ένα παραδοσιακό, επίγειο καζίνο μπορεί να είναι δύσκολη. Για να σας βοηθήσουμε να κάνετε την καλύτερη επιλογή, ας δούμε τα πλεονεκτήματα και τις διαφορές αυτών των δύο μορφών παιχνιδιού. Μια καλή αρχή είναι να διαβάσετε Joker 8 casino κριτικες, οι οποίες παρέχουν λεπτομερείς πληροφορίες για το τι να περιμένετε από ένα διαδικτυακό καζίνο.

Πλεονεκτήματα του διαδικτυακού καζίνο

Τα διαδικτυακά καζίνο προσφέρουν μια σειρά από πλεονεκτήματα που τα καθιστούν ιδιαίτερα ελκυστικά για αρχάριους. Καταρχάς, η άνεση είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Μπορείτε να παίξετε από την άνεση του σπιτιού σας, χωρίς να χρειάζεται να ταξιδέψετε ή να αντιμετωπίσετε πολυκοσμία. Επιπλέον, πολλές πλατφόρμες, όπως το Joker8, προσφέρουν δωρεάν παιχνίδια για εξάσκηση, κάτι που είναι πολύτιμο για τους νέους παίκτες.

Ένα άλλο σημαντικό πλεονέκτημα είναι οι προσφορές και τα μπόνους. Για παράδειγμα, το Joker8 bonus εγγραφης παρέχει πληροφορίες για τα διαθέσιμα μπόνους καλωσορίσματος, τα οποία βοηθούν τους νέους παίκτες να ξεκινήσουν με περισσότερα χρήματα για ποντάρισμα. Επιπλέον, τα διαδικτυακά καζίνο διαθέτουν εκτενείς οδηγούς και εξυπηρέτηση πελατών για να υποστηρίξουν αρχάριους.

Διαφορές μεταξύ διαδικτυακών και παραδοσιακών καζίνο

Η κύρια διαφορά ανάμεσα στα διαδικτυακά και τα επίγεια καζίνο είναι η εμπειρία. Στα παραδοσιακά καζίνο, οι παίκτες απολαμβάνουν την κοινωνικότητα και την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Ωστόσο, για αρχάριους, η πολυκοσμία και η πίεση του χρόνου μπορούν να είναι αποθαρρυντικές. Αντίθετα, τα διαδικτυακά καζίνο επιτρέπουν στους παίκτες να παίξουν με το δικό τους ρυθμό, παρέχοντας ένα πιο χαλαρό περιβάλλον.

Επιπλέον, τα επίγεια καζίνο απαιτούν φυσική παρουσία, ενώ τα διαδικτυακά είναι διαθέσιμα οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε. Αυτή η ευελιξία καθιστά τα διαδικτυακά καζίνο ιδανικά για όσους θέλουν να ενσωματώσουν το παιχνίδι στην καθημερινότητά τους.

Ποιο καζίνο είναι καλύτερο για νέους παίκτες;

Όταν σκέφτεστε πώς να επιλέξετε ένα καζίνο για αρχάριους, το διαδικτυακό καζίνο φαίνεται να έχει το προβάδισμα. Προσφέρει μια ασφαλή και υποστηρικτική πλατφόρμα όπου οι αρχάριοι μπορούν να εξασκηθούν και να εξοικειωθούν με τα παιχνίδια. Επιπλέον, οι λεπτομερείς κριτικές και οι οδηγίες από έμπειρους παίκτες καθιστούν τη διαδικασία πιο κατανοητή.

Συμπέρασμα: Η επιλογή εξαρτάται από τις προτιμήσεις σας

Κάθε μορφή καζίνο έχει τα δικά της πλεονεκτήματα. Αν σας αρέσει η κοινωνική αλληλεπίδραση, το επίγειο καζίνο μπορεί να είναι η καλύτερη επιλογή. Αν όμως θέλετε ευκολία, ευελιξία και πολλές προσφορές, τα διαδικτυακά καζίνο είναι ιδανικά για εσάς. Όποια επιλογή κι αν κάνετε, θυμηθείτε να παίζετε υπεύθυνα και να απολαμβάνετε την εμπειρία!

 

Θεοδωράτος: “Δεν μπορεί το 2024 να έχουμε λιμάνια, όπου ο επιβάτης είναι εκτεθειμένος στο κρύο ή στην βροχή”

0
DCIM100MEDIADJI_0763.JPG

Ανατιμήσεις στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια θα έρθουν τα επόμενα χρόνια, όπως εκτιμά ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) και αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Attica Group, Διονύσης Θεοδωράτος, με αφορμή την προχθεσινή ανακήρυξη του ως επίτιμο δημότη Πάτμου, ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την πολύτιμη και διαχρονική προσφορά του στην ανάπτυξη του νησιού.

«Δεν είναι πολύ συνηθισμένο και είναι ιδιαίτερες στιγμές, πραγματικά πολύ συγκινητικές, όμως θεωρώ ότι δεν τίμησαν εμένα αλλά στο πρόσωπό μου όλα τα παιδιά τους ναυτικούς που είναι στα πλοία και όλοι αυτοί δίνουν καθημερινά μάχη και προσφέρουν ποιότητας υπηρεσίες σε όλους τους επιβάτες, όπου κι αν ταξιδεύουν στο Αιγαίο και στην Αδριατική. Είναι η τρίτη εκδήλωση στα Δωδεκάνησα είχαν προηγηθεί Σύμη και Λέρος και τώρα η Πάτμος» ανέφερε ο κ. Θεοδωράτος, μιλώντας στο ραδιόφωνο «Κόσμος 93,8 fm» και τον Τέρη Χατζηιωάννου.

Ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ και ισχυρός άνδρας της ναυτιλίας κ. Θεοδωράτος μίλησε για την επιβάρυνση της ακτοπλοΐας από τους νέους περιβαλλοντικούς κανόνες που εφαρμόζονται το 2024 σε Κρήτη και Αδριατική. «Φέτος από την 1η Μαΐου 2025 θα πρέπει να αλλάξει ο τύπος καυσίμου που θα επιφέρει μια αύξηση περίπου 100-120% τον τόνο. Γίνεται μία συζήτηση με το αρμόδιο υπουργείο και την κυβέρνηση, αναζητώντας φόρμουλα ώστε να επιφέρει την μικρότερη επιβάρυνση στο κόστος των επιβατών, αλλά και των οχημάτων, καθώς η πράσινη μετάβαση της παγκόσμιας ναυτιλίας, άρα και της ακτοπλοΐας, που έχει στόχο τις μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κοστίζει και θα πλήξει οικονομικά τις εταιρείες.

Το θετικό στην υπόθεση είναι η εξαίρεση μέχρι το 2030 των δρομολογιακών ακτοπλοϊκών γραμμών που αφορούν τη σύνδεση νησιών με πληθυσμό μικρότερο από 200.000 μόνιμους κατοίκους με άλλα λιμάνια εντός της ίδιας χώρας. Τα επόμενα χρόνια θα χρειασθεί να μπουν νεότερα πλοία στην ακτοπλοΐα, πιο πράσινα, ποιο φιλικά, γίνονται πολύ μεγάλες προσπάθειες και με την ελληνική πολιτεία να βρούμε τους μηχανισμούς για να μπορέσουμε να δούμε νεότευκτα πλοία στις ελληνικές ακτοπλοϊκές γραμμές. Οι συζητήσεις με την πολιτεία για κάποιες δρομολογιακές γραμμές είναι σε εξέλιξη, το πώς θα μπορέσουν μέσω ΣΔΙΤ να κατασκευασθούν πλοία για τις λεγόμενες άγονες γραμμές. Μέχρι το καλοκαίρι του 2025 θα έχει ξεκαθαρισθεί το ζήτημα των επενδύσεων» αναφέρει ο κ. Θεοδωράτος.

Βελτίωση πλοίων αλλά και υποδομών λιμένων

«Στις βασικές γραμμές της Δωδεκάνησου, νομίζω ότι έχουμε τον καλύτερο μέσο όρο ηλικίας και ποιότητας πλοίων που ταξιδεύουν στις ελληνικές ακτοπλοϊκές γραμμές, σαφώς χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια να αναπτυχθούν και τα περιφερειακά δρομολόγια να αναπτυχθούν, να εκσυγχρονίσουν τα πλοία περισσότερο, αλλά χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια και στον εκσυγχρονισμό των λιμένων. Δεν μπορεί να ζητάμε πλοία και τα λιμάνια να μην μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες ποιότητας στον επιβάτη και υπηρεσίες ασφάλειας στα πλοία. Δεν μπορεί το 2024 να έχουμε λιμάνια, όπου ο επιβάτης είναι εκτεθειμένος στο κρύο ή στην βροχή ή μόλους εκτεθειμένους στο Αιγαίο πέλαγος» καταλήγει ο κ. Θεοδωράτος.

Οι νησιώτες απαιτούν σύγχρονα πλοία στα νησιά που αναβαθμίζουν τις συγκοινωνίες, όμως ακτοπλόοι και πλοίαρχοι αγωνιούν όταν προσεγγίζουν τους ακατάλληλους προβλήτες. Ο προέδρος του ΣΕΕΝ Διονύσης Θεοδωράτος, ζήτησε από το ΥΠΝΝΠ την επιτάχυνση των διαδικασιών για την βελτίωση των υποδομών στα λιμάνια και την αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας. Σημειώνεται ότι ο κ. Θεοδωράτος ζήτησε να σταματήσουν οι ποινικές διώξεις και συλλήψεις των πλοιάρχων, που ασκούνται και πραγματοποιούνται σε όλες τις περιπτώσεις όταν υπάρχουν καταγγελίες για ναυτικά συμβάντα ή μικροατυχήματα που προκαλούνται όμως από παραλείψεις και ανεπάρκειες στις λιμενικές υποδομές.

Έθεσε επίσης το σημαντικό ζήτημα της γραφειοκρατίας και των πολλών συναρμοδιοτήτων που αφορούν το θέμα των λιμενικών υποδομών, αναφέροντας ως παράδειγμα ότι το έργο για την αποκατάσταση του λιμανιού της Αστυπάλαιας, που έχει υποστεί καθίζηση εδώ και τέσσερα χρόνια ακόμα δεν έχει αδειοδοτηθεί. Για τη συντριπτική πλειονότητα των νησιωτικών περιοχών της Ελλάδας, η ακτοπλοΐα αποτελεί το μοναδικό μέσο μεταφοράς συνδέοντας τα περίπου 115 μικρά και μεγάλα νησιά με την ηπειρωτική χώρα σε καθημερινή βάση. Οι ενδονησιωτικές μεταφορές εκτελούνται μόνο με ακτοπλοϊκά πλοία. Οι προσφερόμενες υπηρεσίες δεν είναι μόνο για τις μετακινήσεις των τουριστών (70% του ελληνικού τουρισμού αφορά τα νησιά μας) και των νησιωτών, αλλά και για τις εμπορευματικές μεταφορές και την τροφοδοσία των νησιών που εξυπηρετούνται σε ποσοστό 82% από τα ακτοπλοϊκά πλοία.

Πρόταση ημέρας: «Σουφλέ» με ριγκατόνι, μπέικον και τυριά Νάξου

0

Εεε ημέρες που έρχονται να μην κάνουμε κι ένα … “ψευτοσουφλέ” ζυμαρικών. Ιδανικό πιάτο για αυτές τις ημέρες χωρίς να δείξεις στους επισκέπτες ότι ουσιαστικά έριξες στο ..τραπέζι ότι έχεις…

Με την αρωγή του “Γαστρονόμου (Φωτογραφία: Θεοδόσης Γεωργιάδης Food styling: Σταυρούλα Φουτσά) παρουσιάζουμε εδώ ένα πιάτο με ριγκατόνι, μπέικον, μανιτάρια αρακά και βέβαια τυρί (σ.σ. είμαστε στη Νάξο, την πατρίδα του τυριού και δεν θα είναι δύσκολο για μία καλή επιλογή από το Τυροκομείο Πιτταρά ή Μπαμπούνη ή και Κουφόπουλου)….

Οπότε; Σηκώνουμε μανίκια και το πιάτο μας είναι εύκολο και πεντανόστιμο.

Υλικά

Μερίδες: 4-6

  •  1 πακέτο (500 γρ.) ριγκατόνι
  •  250 γρ. καπνιστό μπέικον (σε άκοπο κομμάτι), σε μικρά καρέ
  •  150 γρ. λευκά μανιτάρια, σε λεπτές φέτες
  •  200 γρ. αρακάς κατεψυγμένος
  •  500 ml κρέμα γάλακτος με 35% λιπαρά
  •  100 γρ. κασέρι, τριμμένο ή γραβιέρα Νάξου
  •  150 γρ. κεφαλοτύρι, τριμμένο (μιλάμε για αρσενικό ε)
  •  2 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
  •  αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι ψιλοκομμένο
  •  σχοινόπρασο, για το σερβίρισμα

Διαδικασία

  1. Για να φτιάξουμε το «σουφλέ» με ριγκατόνι, μπέικον και τυριά, ξεκινάμε βράζοντας τα ριγκατόνι σε άφθονο αλατισμένο νερό που κοχλάζει για 3 λεπτά λιγότερο από τον χρόνο που αναγράφεται στη συσκευασία τους.
  2. Τα στραγγίζουμε, τα αδειάζουμε σε μέτριο βαθύ πυρίμαχο ταψί, ραντίζουμε με το ελαιόλαδο και ανακατεύουμε.
  3. Ζεσταίνουμε την (άδεια πλέον) κατσαρόλα σε δυνατή φωτιά, μέχρι να κάψει, και ψήνουμε εκεί το μπέικον και τα μανιτάρια για περίπου 10 λεπτά, μέχρι να ροδίσουν καλά.
  4. Χαμηλώνουμε τη φωτιά, ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος και τον αρακά και ανακατεύουμε μέχρι να πάρει βράση.
  5. Αποσύρουμε από τη φωτιά, προσθέτουμε το κασέρι (ή τη γραβιέρα) και αλατοπίπερο και ανακατεύουμε.
  6. Αδειάζουμε το όλον πάνω στα ζυμαρικά, ομοιόμορφα.
  7. Πασπαλίζουμε με το κεφαλοτύρι (ή το Αρσενικό) και ψήνουμε για περίπου 20 λεπτά, μέχρι η επιφάνεια να γκρατιναριστεί και να ροδίσει.
  8. Ξεφουρνίζουμε, πασπαλίζουμε με σχοινόπρασο και σερβίρουμε.

Cyclades Stories – Β. Ραπτάκης: “Να εμπιστευτεί ο κόσμος το νοσοκομείο της Νάξου” (video)

0

Ήταν μια ιδέα που είχε πέσει καιρό στο τραπέζι, μια συνεργασία που αν μη τι άλλο, δείχνει και τη σχέση που έχουμε μεταξύ μας οι περισσότεροι συνάδελφοι. Μια σχέση που βασίζεται επάνω σε βάσεις ειλικρίνειας και αμοιβαίου σεβασμού.

Η «Κυκλαδική», το «Naxospress» και το «cyclades24» αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους, παρουσιάζοντας στους αναγνώστες τους, παραγωγές μικρού μήκους, με σκοπό την ενημέρωση αλλά και την ψυχαγωγία τους.

Γιατί μπορεί το Cyclades Stories να κάνει πρεμιέρα με το βασικότερο όλων, που είναι η υγεία, ωστόσο έχει πολλά να δώσει στη συνέχεια…

Προς το παρών, ας μείνουμε στην υγεία και στις προσπάθειες που καταβάλλονται από τους ιατρούς και τη διοίκηση του Νοσοκομείου Νάξου, ώστε τα χειρουργεία να λειτουργούν, όσο το δυνατόν καλύτερα και ποιοτικότερα.

Ο καταλληλότερος άνθρωπος για να μιλήσει, τουλάχιστον για τα ορθοπεδικά χειρουργεία, ήταν ο Διευθυντής της Ιατρικής Υπηρεσίας και του Ορθοπεδικού Τμήματος, ήταν ο κ. Βασίλης Ραπτάκης.

Οι κάτοικοι της Νάξου, των Μικρών Κυκλάδων και των γύρω νησιών, σίγουρα δεν γνωρίζουν πολλά από αυτά που θα ακούσουν από τον κ. Ραπτάκη για τα χειρουργεία και δη στην Ορθοπεδική κλινική.

Για το πόσο έχουν εξελιχθεί όλα αυτά τα χρόνια και για το πόσες επεμβάσεις έχουν γίνει και γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Βασικός σκοπός της συνέντευξης; Να εμπιστευτούμε το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Νάξου. 

Δείτε το βίντεο, με τη δημοσιογράφο Μαντώ Στουρνάρα στην επιμέλεια και τους Νικόδημο Λιανό και Άλεξ Γεωργαντά στην τεχνική επεξεργασία – βιντεοληψία – μοντάζ.

 

 

Υπουργείο Υγείας: Εκστρατεία με σλόγκαν “Οχι βενζίνη, εάν δεν φοράς κράνος”

0
mixani-kranos-1010-1-770x375

Εντυπωσιακή κίνηση και ελπίζουμε να έχει διάρκεια… Σε μία κοινή εκστρατεία προχωρούν το υπουργείο Υγείας, το υπουργείο Ανάπτυξης και η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος με τίτλο «Οχι Βενζίνη, αν δεν φοράς Κράνος».

Ειδικότερα έπειτα από συνάντηση που είχε ο υπουργός Υγείας, Αδωνις Γεωργιάδης με μέλη της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος συμφωνήθηκε η επίσημη συνεργασία τους με στόχο τη μείωση των τραυματισμών από τροχαία στη χώρα που προκύπτουν από την επικίνδυνη οδήγηση χωρίς κράνος.

Η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος αναμένεται τις επόμενες ημέρες με επιστολή της να ενημερώσει τις ενώσεις βενζινοπωλών σε όλη τη χώρα ώστε να προτρέψουν με τη σειρά τους τους ιδιοκτήτες πρατηρίων καυσίμων να μην εξυπηρετούν τους οδηγούς δικύκλων που δεν φορούν κράνος.

«Κοινός στόχος όλων μας στη συνάντηση που έγινε στο υπουργείο Υγείας είναι να μην υπάρξει άλλος τραυματισμένος οδηγός στην άσφαλτο. Θεωρώ πως οι 46 ενώσεις που είναι εγγεγραμμένες στην ομοσπονδία θα συμφωνήσουν με την εν λόγω απόφαση και θα συμβάλουν στη μείωση των τραυματισμών από τροχαία », σημείωσε στην «Κ» η αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας, Μαρία Ζάγκα.

Από τροχαία 9 στα 10 περιστατικά με κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το υπουργείο Υγείας, υπολογίζεται πως 9 στους 10 ασθενείς που καταλήγουν στα επείγοντα με σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις είναι από τροχαία.

«Το να μη φοράς κράνος στη μηχανή είναι αυτοκτονία. Πολλοί είτε χάνουν τη ζωή τους είτε τραυματίζονται σοβαρά. Πρέπει όλοι να φορούν κράνος γιατί είναι κρίμα», είχε δηλώσει χθες ο υπουργός, Αδωνις Γεωργιάδης σε τηλεοπτική του συνέντευξή.

Αφορμή της κοινής εκστρατείας, η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και με περισσότερες δράσεις, ήταν ο τραγικός θάνατος ενός 17χρονου αναβάτη στην Κρήτη, ο οποίος οδήγησε ιδιοκτήτη πρατηριούχου υγρών καυσίμων στο νησί να μην εξυπηρετεί όσους φτάνουν στο μαγαζί του με μηχανή, αλλά χωρίς το αξεσουάρ που σώζει ζωές.

Κρήτη – Χανιά: Βενζινάδικο αρνείται να βάλει βενζίνη σε όσους δεν φορούν κράνη

«Δεν θέλουμε να θρηνήσουμε άλλα δικά μας παιδιά»

Μιλώντας στην «Καθημερινή», ο διαχειριστής του εν λόγω καταστήματος, κ. Κλωστράκης, σημειώνει πως το εγχείρημά τους συνεχίζεται ομαλά με κάποιες μικρές δυσκολίες. «Από την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου που έχουμε ξεκινήσει να μην προμηθεύουμε βενζίνη σε όσους δεν φορούν κράνος, εκείνοι που δυσκολεύονται να συμμορφωθούν είναι κυρίως οι ηλικιωμένοι».

Μακάρι να γίνει το ίδιο σε όλη την Ελλάδα. Ακόμη και αν πείσουμε μία μερίδα νέων να βάλουν επιτέλους το κράνος, αυτό θα είναι μία μικρή νίκη για εμάς.

Οπως προσθέτει ο κ. Κλωστράκης, μέχρι στιγμής δεν έχουν εξυπηρετήσει περίπου 10 δέκα άτομα στο πρατήριό τους. «Το ότι δεν θέλουμε να θρηνήσουμε άλλα δικά μας παιδιά είναι πιο σημαντικό από τα λεφτά που δεν λάβαμε απ’ όσους δεν εξυπηρετήσαμε», προσθέτει.

Ο διαχειριστής του καταστήματος πρόσθεσε πως το άκουσμα αυτής της κοινής δράσης του φέρνει αισιοδοξία. «Μακάρι να γίνει το ίδιο σε όλη την Ελλάδα. Ακόμη και αν πείσουμε μία μερίδα νέων να βάλουν επιτέλους το κράνος, αυτό θα είναι μία μικρή νίκη για εμάς», κατέληξε.

Πέθανε – με καταγωγή από τη Νάξο – ο σημαντικός στιχουργός Νίκος Βρεττός

0

Ενα από τα πιο σημαντικά πρόσωπα στην μουσική σκηνή της Ελλάδας έφυγε χθες από τη ζωή… Από τα πρόσωπα εκείνα που ζουν στη ..σκιά των ερμηνευτών γιατί πολύ απλά είναι αυτοί που γράφουν τους στίχους, που προσφέρουν την τροφή στους τραγουδιστές για να δημιουργήσουν επιτυχίες.

Ποιος ξέρει ποιος βρίσκονταν πίσω από το “Σε θυμάμαι” του αείμνηστου Δημήτρη Μητροπάνου; Η το “Στοιχηματίζω” του Τόλη Βοσκόπουλου; Η το “έχω εσένα να σ’ αγαπώ” της Βίκυ Μοσχολιού;  Ο άνθρωπος που έγραψε αυτές τις επιτυχίες και όχι μόνο, ήταν ο στιχουργός και ποιητής Νικόλαος Ι. Βρεττός, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 79 ετών.

Ο Νίκος Βρεττός είχε καταγωγή από τη Νάξο και δη τις Βουρβουριές, έζησε για πολλά χρόνια στην Αθήνα και τα τελευταία χρόνια ζούσε στα Τρίκαλα, τόπο καταγωγής της αγαπημένης συζύγου του, Σάσας Ψάλλα. Δεν ξεχνούσε όμως την Νάξο και τακτικά έκανε επισκέψεις περνώντας αρκετό χρόνο κοντά στους συγγενείς του και έχοντας σπίτι στο πανέμορφο χωριό στην ευρύτερη περιοχή της Τραγαίας…

Η είδηση έγινε γνωστή από το φίλο του και πρώην βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Σάκη Παπαδόπουλο που ανέφερε “Αβάσταχτη θλίψη: “Έφυγε” ένας λατρεμένος φίλος, ο Νίκος Βρεττός, ο εμπνευσμένος στιχουργός, ποιητής, διανοούμενος… Καλό σου ταξίδι Νίκο στην αιωνιότητα».

Ήταν στιχουργός και δημιουργός μερικών από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ελληνικού πενταγράμμου, συνεργάστηκε με όλα σχεδόν τα μεγάλα ονόματα των συνθετών και τραγουδιστών όπως η Μαρινέλλα, ο Δημήτρης Μητροπάνος και ο Τόλης Βοσκόπουλος και υπήρξε ένας πραγματικός εργάτης του τραγουδιού για πάνω από σαράντα χρόνια, που υπηρέτησε τη δισκογραφία με σπουδαίες επιτυχίες.

Η κηδεία θα τελεστεί αύριο Σάββατο (14 /12) και ώρα 1.00μ.μ., στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Μπάρας Τρικάλων.

 

 

ΠΝΑΙ – Νάξος (Γαλανάδο): Αναβάθμιση κτηρίου για στέγαση του νηπιαγωγείου

0
Screenshot

Η αναβάθμιση κτιρίου για τη στέγαση του νηπιαγωγείου Γαλανάδου Νάξου, εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο» 2021 – 2027 με απόφαση του Περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου

Ένα ακόμη έργο που αφορά στην αναβάθμιση και ενίσχυση των υποδομών προσχολικής εκπαίδευσης βρίσκει χρηματοδότηση μέσα από τους ευρωπαϊκούς πόρους της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος υπέγραψε την απόφαση ένταξης του έργου «Αναβάθμιση κτιρίου για τη στέγαση του νηπιαγωγείου Γαλανάδου Νάξου» , στο Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο» 2021 – 2027 και στην Προτεραιότητα «Ανάπτυξη και βελτίωση κοινωνικών υποδομών», με συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

Ο προϋπολογισμός και η συγχρηματοδοτούμενη δημόσια δαπάνη του έργου ανέρχονται σε 400.000,00 ευρώ.

Η πράξη αφορά στην αναβάθμιση του υφιστάμενου και ανενεργού Δημοτικού Σχολείου για τη στέγαση του νηπιαγωγείου Γαλανάδου του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων δυναμικότητας 5 νηπίων.

Νάξος – Γαλανάδο: Ξεκινάει η αναβάθμιση του κτηρίου του Δημοτικού Σχολείου

Οι προβλεπόμενες παρεμβάσεις αφορούν τόσο το υφιστάμενο κτίριο όσο και τον περιβάλλοντα χώρο. Ειδικότερα, στο κτίριο προβλέπεται η διαμόρφωση αίθουσας απασχόλησης – διδασκαλίας, αίθουσας ύπνου, κουζίνας, γραφείου διδασκόντων, WC νηπίων, WC ΑμεΑ και χώρων αναμονής, με ταυτόχρονη αντικατάσταση όλων των Η/Μ εγκαταστάσεων και κουφωμάτων και κατασκευή θερμοπρόσοψης σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές.

Στον περιβάλλοντα χώρο προβλέπεται η αντικατάσταση της περίφραξης της σχολικής μονάδας με σιδηρά κιγκλιδώματα και η διαμόρφωση χώρου προαυλισμού με υλικά φιλικά προς νήπια.

Ως ημερομηνία έναρξης της Πράξης ορίζεται η 31/10/2025 και λήξης η 31/12/2026.

Δικαιούχος του έργου είναι ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.

Νάξος – ΛΕ.ΜΟ.Ν.: Με πρόεδρο τον Γιώργο Πρωτοπαπαδάκη συνεχίζει τη πορεία της

0

Με τον Γιώργο Πρωτοπαπαδάκη στη θέση του προέδρου, η Λέσχη Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΛΕ.ΜΟ.Ν.) συνεχίζει τη προσπάθειά της για την ανάδειξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Νάξο…

Οπως διαβάζουμε σε σχετική ανάρτηση στα social media 

“Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκλογική διαδικασία την περασμένη Κυριακή 08/12/2024, στα γραφεία της λέσχης , ΛΕ.ΜΟ.Ν – Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Νάξου σε ένα εξαιρετικά ζεστό και φιλικό κλίμα, ομονοίας και σύμπνοιας, και η οποία ανέδειξε το Δ.Σ. μας, της προσεχούς διετίας.

Η σύνθεση του είναι η εξής:

Πρωτοπαπαδ;aκης Γεώργιος – Πρόεδρος.
Συρ;iγος Δημήτριος – Αντιπρόεδρος.
Βασιλάκης Παύλος – Γραμματέας.
Κατσο;yλης Δημήτριος – Ταμίας.
Μιχαήλ Γεώργιος – Έφορος Δράσεων.

Αναπληρωματικά μέλη:
Βασαλάκης Βασίλειος.
Νομικός Νικόλαος.

Ευχόμαστε καλή και δημιουργική θητεία! Τα καλύτερα έρχονται!!