Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
Αρχική Blog Σελίδα 468

Μεταφορικό Ισοδύναμο – Γ. Παππάς: “Ερευνα για ατασθαλίες με επίκεντρο την Τήνο”

0

Μεταφορικό Ισοδύναμο και Λιμενικά Ταμεία… Ο αρμόδιος υποργός, Γιάννης Παππάς σε συνέντευξη στην ΕΡΤ όπου και δίνει απαντήσεις…  Μάλιστα, για το θέμα του Μεταφορικού Ισοδύναμου αποκάλυψε ότι υπάρχει έρευνα σε εξέλιξη μέσω της Σύρου για θέματα που αφορούν την Τήνο..

Ας δούμε τι ανέφερε και που…  Ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Παππάς μίλησε σήμερα στο ERTNEWS, στην εκπομπή Update και στον δημοσιογράφο Χρήστο Παγώνη.

Όσον αφορά στο μεταφορικό ισοδύναμο και τι ακριβώς συμβαίνει αυτή τη στιγμή καθώς επιχειρηματίες στις Κυκλάδες έχουν να πάρουν χρήματα από το πρώτο εξάμηνο του 2022, ο Υφυπουργός τόνισε πώς «τώρα που μιλάμε πληρώνουμε τους πρώτους μήνες του 2023 στους επιβάτες που είναι για εμάς το πιο σημαντικό και είναι για πάνω από 200.000 κόσμου και πληρώνουμε τα καύσιμα. Σε δεύτερη φάση, στο επόμενο χρονικό διάστημα των 15 ημερών θα πληρωθούν και τα καύσιμα σε επιβάτες επιχειρήσεις μέχρι το δέκατο το 2023».

Επίσης για το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί με τους ελέγχους για το μεταφορικό ισοδύναμο πρόσθεσε ό,τι «μπαίνουμε δυστυχώς σε ελέγχους και για το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις. Γιατί έχουμε καταγγελίες από επιχειρηματίες και υπάρχει και επίσημο έγγραφο της ΑΑΔΕ αλλά και έγγραφο που πήγε από αγροτικό συνεταιρισμό της Τήνου στην Εισαγγελία Σύρου». Ακολούθως για το ίδιο θέμα ο κ. Παππάς ανέφερε χαρακτηριστικά ό,τι «Δυστυχώς, φαίνεται ό,τι υπάρχουν κάποιες ατασθαλίες και είμαστε υποχρεωμένοι εμείς άμεσα, γιατί μιλάμε για δημόσιο χρήμα και σε αυτό πρέπει να είμαστε όλοι ασφαλείς καθως όλες οι διαδικασίες είναι θωρακισμένες, να τις προστατεύσουμε, γιατί μιλάμε για το χρήμα του ελληνικού λαού».

Επιπλέον ο Υφυπουργός επεσήμανε «Προχωράμε σε διαδικασίες ελέγχων μαζί με τον ΕΦΕΠΑΕ. Πρέπει αυτό το ζήτημα να λυθεί, γιατί αυτό έχει επηρεάσει πολύ το κόστος σε διάφορες επιχειρήσεις στα νησιά» και συνέχισε «εγώ θα παρακαλούσα βέβαια τους επιχειρηματίες να μεταφέρουμε το μεταφορικό ισοδύναμο πραγματικά για να το μεταφέρουμε στους νησιώτες μας, γιατί σε αυτό δυστυχώς έχουμε πολλές ενοχλήσεις από τους καταναλωτές στους συνδέσμους».

Για την ασφάλεια σε όλα τα Λιμενικά Ταμεία καθώς και στα λιμεναρχεία μας για την ασφάλεια που πρέπει να υπάρχει μέσα στα λιμάνια δήλωσε ό,τι «ο Υπουργός μας έχει στείλει εδώ και σχεδόν ένα μήνα έγγραφο σε όλα τα Λιμενικά Ταμεία αλλά και στα λιμεναρχεία μας για την ασφάλεια που πρέπει να υπάρχει μέσα στα λιμάνια. Και αυτό το θέμα το προχωράμε, το κοιτάμε, το βλέπουμε. Μας ενδιαφέρει πάνω από όλα η ασφάλεια τόσο των επισκεπτών στα νησιά και των κατοίκων που μετακινούνται, όσο βέβαια και η ασφάλεια που πρέπει να έχουν και τα σκάφη».

Παράλληλα ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παππάς ανέφερε πως «κάνουμε ένα σχεδιασμό μαζί με τους συνεργάτες μας στο Υπουργείο και το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, μάλλον τον Κουτουλάκη, ο οποίος ήταν τα τελευταία τέσσερα χρόνια στη θέση του Γενικού γραμματέα.

Μαζί με μένα που ανέλαβα υφυπουργός από την τελευταία κυβέρνηση μετά την εντολή του πρωθυπουργού του Κυριάκου Μητσοτάκη, που αναβάθμισε τη Γενική Γραμματεία σε υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ξεκίνησε μια σειρά διαβουλεύσεων και συναντήσεων με τους δημάρχους όλων των νησιών του Αιγαίου και του Ιονίου και παράλληλα κάναμε μία σύσκεψη, θα έλεγα πάρα πολύ σοβαρή στην περιφέρεια του Αιγαίου, με την ηγεσία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, του Περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου, του συνεργάτη σας, μαζί με όλο το επιτελείο από το Υπουργείο και της Γενικής Γραμματείας της Πολικής και της Ένωσης Λιμένων και τη Γραμματεία Λιμένων και όλες τις Διευθύνσεις του Υπουργείου, όπου είδαμε όλα τα θέματα και συντονισμένα μαζί με την Περιφέρεια και τους Δημάρχους βάζουν μια σειρά θεμάτων μπροστά για να καταφέρουμε να έχουμε αποτελεσματικότητα στα έργα που πρέπει να γίνουν στα νησιά μας, που έχουν να κάνουν τόσο με την ακτοπλοΐα, τη σύνδεση με τα λιμενικά έργα, τις υποδομές και όσο με τις υποδομές».

 

Σκληρή διαπραγμάτευση με την ΕΕ για το “πρασίνισμα” του στόλου

0
p1110181
Πλοία

Πράσινος μετασχηματισμός του ακτοπλοϊκού στόλου είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με βάση όσα ανέφερε μιλώντας στην εκδήλωση για την κοπή πίτας του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) ο Υπουργός Χρήστος Στυλιανίδης.

Όπως είπε, χαρακτηριστικά, είναι σε εξέλιξη διαπραγμάτευση με την ΕΕ  για την δυνατότητα αξιοποίησης μία σειρά χρηματοδοτικών εργαλείων για την ανανέωση του στόλου της ακτοπλοΐας. Χαρακτήρισε, δε, ο κ. Στυλιανιδης, τις συζητήσεις αυτές, ως έντονες χωρίς να δώσει, ωστόσο, περισσότερες λεπτομέρειες. Πάντως, άφησε μια αχτίδα αισιοδοξίας, καθώς, όπως τόνισε το όλο πλαίσιο δίνει τη δυνατότητα αξιοποίησης πόρων, από το Ταμείο Ανάκαμψης, το ΕΣΠΑ και άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία  για την πράσινη μετάβαση.” Γίνεται αντιληπτό στην ΕΕ τι σημαίνει ναυτιλία και κατανοούν ότι πρέπει να έχουν πιο ρεαλιστικές θέσεις. Και όταν λέμε ευρωπαϊκή ναυτιλία εννοούμε πρωτίστως την ελληνική” τόνισε  ο κ. Στυλιανίδης.

Από την πλευρά του, ο οικοδεσπότης, ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ Διονύσης Θεοδωράτος αναπτύσσοντας τις προκλήσεις του κλάδου και παραθέτοντας τις προτάσεις του Συνδέσμου εστίασε, μεταξύ άλλων, στην πράσινη μετάβαση.

“Δεν θα αναφερθώ για τις επιπτώσεις του γεωπολιτικού, ενεργειακού και κοινωνικοοικονομικού παγκόσμιου περιβάλλοντος, ούτε για το ζήτημα της απανθρακοποίησης από την εφαρμογή της δέσμης των μέτρων του «Fit for 55» και τους νέους κανονισμούς.

Είναι σημαντική όμως η χάραξη των επιμέρους δράσεων για την απανθρακοποίηση και τη μετάβαση και του ακτοπλοϊκού τομέα ως υπηρεσία γενικού συμφέροντος, να λαμβάνει υπόψη και να συμβάλει στη διατήρηση και περαιτέρω προώθηση της παγκόσμιας ηγετικής θέσης της χώρας μας, στις πράσινες ναυτιλιακές τεχνολογίες, υπηρεσίες και λύσεις για την περαιτέρω τόνωση και τη δημιουργία σύγχρονων θέσεων εργασίας, διατηρώντας παράλληλα την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων” τόνισε ο Διονύσης Θεοδωράτος.

Όπως είπε η ακτοπλοΐα έχει μπροστά σημαντικά στοιχήματα, όπως:

  • Χρηματοδότηση των επενδύσεων απανθρακοποίησης του ακτοπλοϊκού στόλου: H σημαντικότερη πρόκληση που αντιμετωπίζει η ελληνική ακτοπλοΐα στο πλαίσιο της πράσινης μετάβασης είναι αυτή της ανανέωσης του στόλου, καθώς ακόμη αναμένουμε να ανοίξουν κύκλοι χρηματοδότησης. Οι επενδύσεις απανθρακοποίησης με στόχο τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη μείωση του αποτυπώματος του στόλου της επιβατηγού ναυτιλίας θα πρέπει να αφορούν κυρίως έργα ναυπήγησης νέων πλοίων ή εκσυγχρονισμού υφιστάμενων πλοίων με μηχανές χρήσης διπλού εναλλακτικού καυσίμου.
  • Αναβάθμιση των λιμανιών: Όπως είπε τα λιμενικά ταμεία από τα ακτοπλοϊκά τέλη έχουν συγκεντρώσει τα τελευταία χρόνια πάνω από 155 εκατ. ευρώ και θα πρέπει τα χρήματα αυτά να αξιοποιηθούν για την αναβάθμιση των λιμανιών.
  • Ναυτική εκπαίδευση: Στηρίζει μέτρα αναβάθμισης της ναυτικής εκπαίδευσης και προσέλκυση των νέων για στελέχωση των ακτοπλοϊκών πλοίων και ευρύτερα της Ναυτιλίας μας.
  • Εφαρμογή δημοσιονομικών μέτρων στήριξης και αποκατάστασης της ανταγωνιστικότητας: Ζήτησε την ισότιμη αντιμετώπιση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού ακτοπλοϊκού στόλου με τις διεθνείς και εσωτερικές γραμμές των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με ανάλογες πολιτικές όπως και άλλων κρατών της Ε.Ε.

Παράλληλα ο κ. Θεοδωράτος τόνισε την ανάγκη διατήρησης του Φ.Π.Α. 13% στους επιβάτες καθώς και την επέκταση του  στα Ι.Χ. αυτοκίνητα από 1/1/2025, ενώ έθεσε μια σειρά από ζητήματα κομβικά για τη συνδεσιμότητα και τη διασφάλιση της συνοχής του εθνικού κορμού με τη νησιωτική χώρα. Συγκεκριμένα:

  • Άγονες γραμμές: Πρότεινε επαναπροσδιορισμό των όρων και προϋποθέσεων των προκηρύξεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας – μίσθωσης πλοίων – για την εξυπηρέτηση των γραμμών δημόσιας υπηρεσίας
  • ΣΑΣ: Ζήτησε την υιοθέτηση του Κανονισμού αρχών και λειτουργίας του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ)
  • Λιμενικές υπηρεσίες:  Τόνισε την ανάγκη εφαρμογής του κανονισμού 352/2017  για την απελευθέρωση λιμενικών υπηρεσιών στα στερεά απόβλητα και άλλες υπηρεσίες (καβοδεσίας, γενικών υπηρεσιών προς τους επιβάτες, ρυμούλκησης)
  • Ηλεκτρονικό Σύστημα Κράτησης Θέσεων στην Ακτοπλοΐα – ΗΣΚΘΕΕΑ: Η δημοσίευση του επικαιροποιημένου σχεδίου του Π.Δ. με τις απόψεις του ΣΕΕΝ που ήδη έχει αποσταλεί στην αρμόδια υπηρεσία του ΥΝΑΝΠ/ΔΘΣ, αποτελεί την πλέον ώριμη απλουστευμένη διαδικασία για τη ρύθμιση του ζητήματος των ηλεκτρονικών κρατήσεων. Σημειώνεται ότι το υφιστάμενο από 20ετίας θεσμικό πλαίσιο θεωρείται ήδη τεχνολογικά παρωχημένο με βάση τις σύγχρονες εφαρμογές και εξελίξεις στον τομέα της πληροφορικής και της ψηφιοποίησης.

Τέλος ο κ. Θεοδωράτος αναφέρθηκε στο ρόλο του ΣΕΕΝ που φέτος συμπληρώνει 103 χρόνια λειτουργίας  και τόνισε ότι με τις 23 εταιρείες επιβατηγού ναυτιλίας, με πλοία μεταφορικής ικανότητας άνω των 82.000 επιβατών, συνολικής χωρητικότητας άνω των 737.000 κόρων (Κ.Ο.Χ), και με απασχολούμενους κοντά στους 4.000 ναυτικούς, αποτελεί τον κύριο πυλώνα στήριξης και θεσμικό αξιόπιστο συνομιλητή του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και της Ελληνικής Κυβέρνησης για όλα τα ζητήματα της επιβατηγού ναυτιλίας και στήριξης της νησιωτικότητας με γνώμονα το συμφέρον της ελληνικής οικονομίας και την ανάδειξη της Ελληνικής σημαίας και του Έλληνα ναυτικού.

Αιγαίο: Ποιο είναι το νέο όνομα του “Πρέβελης”;

0
Πρέβελης
Πρέβελης

Και μόνο το γεγονός ότι αλλάζει όνομα, μας προκαλεί ανατριχίλα. Το «Πρέβελης» ένα από τα πλοία – θρύλος στο χώρο της Ελληνικής Ακτοπλοϊας ετοιμάζεται για μία νέα πρόκληση στη ζωή του

Κι αυτό σημαίνει αλλαγή ονόματος, σημάτων και ενδοχομένως και χρωμάτων. Εδώ και μερικές ημέρες, βρίσκεται στην δεξαμενή Νο2 της Ελευσίνας, προκειμένου να εκτελέσει τον απαραίτητο δεξαμενισμό και συντήρηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες του chaniaships.com, το πλοίο ΠΡΕΒΕΛΗΣ θα βαφτεί στα χρώματα της HELLENIC SEAWAYS ενώ το νέο του όνομα θα είναι ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ.

Η πιθανή δρομολόγηση θα είναι στο Β. Αιγαίο κλείνει το δημοσίευμα του chaniaships με σκοπό να καλύψει τις εκεί δρομολογιακές ανάγκες…

Το Πρέβελης ναυπηγήθηκε το 1980, στην Ιαπωνία.

Τα δεδομένα του πλοίου:

IMG 6449

 

Γιάννης Παππάς: Το φράγμα της Νάξου είναι στο 5% σε σχέση με την περσινή χρονιά

0

Καλά που υπάρχουν οι υπουργοί της Κυβέρνησης που επικοινωνούν τις συναντήσεις τους, γιατί εάν περιμέναμε από τον Δήμαρχο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων μάλλον θα περιμέναμε αρκετά..

Αναφερόμαστε στην τελευταία συνάντηση που είχε ο Γιάννης Παππάς, Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ο οποίος μίλησε στο ERTNEWS, στην εκπομπή Update και στον δημοσιογράφο Χρήστο Παγώνη με αφορμή συνάντησή του με τον δήμαρχο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Δημήτρη Λιανό για το ζήτημα της λειψυδρίας.

Και τι μάθαμε; Σε ερώτηση για τεράστιο θέμα που έχει έρθει στην επιφάνεια και αφορά στην ύδρευση των νησιών μας λόγω της κλιματικής κρίσης τόνισε ό,τι «πριν από λίγο τελειώσαμε σύσκεψη με τον δήμαρχο της Νάξου, όπου είδαμε ότι και στη Νάξο ακόμα υπάρχει τεράστιο θέμα.

Το φράγμα της Νάξου έχει σχεδόν το 5% της ποσότητας νερού που είχε πέρσι. Άρα καταλαβαίνετε λοιπόν την αναγκαιότητα να προχωρήσουμε στις αφαλατώσεις άμεσα, να σχεδιάσουμε, να συντονίσουμε κάποια λειτουργία αφαλάτωσης προκειμένου να λύσουμε το πρόβλημα τώρα, καθώς και να ωριμάσουμε τα έργα.

Μαζί σε συνεργασία με τις Περιφέρειες έχουν ωριμάσει έργα έτσι ώστε να δημιουργήσουμε μονάδες και υποδομές για να λυθεί το πρόβλημα». 

Αφαλατώσεις και γεωτρήσεις

# Να σημειώσουμε εδώ ότι με βάση την πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε ο Φώτης Μαυρομμάτης στην Ραδιοφωνία Κυκλάδων 101,3 η κίνηση του Δήμου για την προστασία των καταναλωτών από την απουσία βροχόπτωσης προβλέπει: τέσσερις ακόμη αφαλατώσεις ώστε να φτάσει στα 5.000 κυβικά την ημέρα η ενίσχυση του πόσιμου νερού. Επίσης δύο ακόμη γεωτρήσεις και βέβαια ενίσχυση στον τομέα της της ασφάλειας για τη διαρροή νερου από το δίκτυο…

Δείτε εδώ τη συνέντευξη

 

Επαναλειτουργεί το κεντρικό Στάδιο του ΟΑΚΑ, τι αναφέρει ο Γιάννης Βρούτσης

0

Απόλυτα ασφαλές προς χρήση είναι το Κεντρικό Στάδιο των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων (ΟΑΚΑ), σύμφωνα με την 3η Έκθεση Εμπειρογνωμοσύνης που παρέδωσε ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητήριου Ελλάδας (ΤΕΕ), Γιώργος Στασινός, στον Αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού, Γιάννη Βρούτση

Το συμπέρασμα που προκύπτει, σύμφωνα με όσα αναλυτικά περιγράφονται στην 3η Έκθεση Εμπειρογνωμοσύνης, είναι πως μετά την αφαίρεση των πολυκαρβονικών φύλλων του Στεγάστρου Καλατράβα, ουδείς κίνδυνος θα υφίσταται.

Όπως προανήγγειλε και ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, οι εργασίες απομάκρυνσης των πολυκαρβονικών φύλλων αναμένεται, πλην καιρικού απροόπτου, να ολοκληρωθούν εντός της Άνοιξης, ώστε στα τέλη Απριλίου το Στέγαστρο να είναι απολύτως λειτουργικό.

Παράλληλα, οι εμπειρογνώμονες του ΤΕΕ αναφέρουν πως θα εγκατασταθεί σύστημα ενόργανης παρακολούθησης του Στεγάστρου και θα δημιουργηθεί ψηφιακό δίδυμο, δηλαδή ό,τι πιο σύγχρονο τεχνολογικά υπάρχει, ώστε να παρακολουθείται σε ζωντανό χρόνο η συμπεριφορά του.

Γίνεται αντιληπτό ότι η Πολιτεία παραμένει συνεπής σε όσα δια στόματος του κ. Βρούτση είχε εξαγγείλει, προτεροποιώντας την ασφάλεια αθλητών, αθλουμένων, θεατών και εργαζομένων, καθώς αν κι εφόσον  παρουσιαστεί στο μέλλον οποιοδήποτε πρόβλημα, θα μπορεί να εντοπίζεται άμεσα και να αντιμετωπίζεται.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώνουμε την επαναλειτουργία του κεντρικού Σταδίου του ΟΑΚΑ, το οποίο είχε αναστείλει τη λειτουργία του εξαιτίας της έκθεσης που το καθιστούσε επισφαλές, λόγω της κατάστασης του στεγάστρου.

Η 3η Έκθεση Εμπειρογνωμοσύνης που λάβαμε από τα χέρια του κ. Στασινού, προέδρου του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας, μας επιτρέπει να δώσουμε το εμβληματικό Στάδιο προς χρήση.

Ευχαριστώ θερμά τον κ. Στασινό και τους επιστήμονες του ΤΕΕ για την άμεση ανταπόκρισή τους στο κάλεσμα της Κυβέρνησης. Επιλήφθηκαν, ως θεσμικοί εταίροι και πλέον ειδικοί, του πολύ δύσκολου εγχειρήματος της εξομάλυνσης της πραγματικά πολύ δυσάρεστης κατάστασης που προσωρινά –ευτυχώς- βιώσαμε με την αναστολή λειτουργίας του Κεντρικού Σταδίου και του Ποδηλατοδρομίου του ΟΑΚΑ. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε στην αναβάθμιση του Ολυμπιακού Συγκροτήματος, πάντα έχοντας ως πρόταγμά μας την ασφάλεια», δήλωσε ο κ. Βρούτσης.

Υπενθυμίζεται ότι το ΟΑΚΑ έχει ήδη ενταχθεί στα Έργα του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και από το όποιο αντλεί 57 εκατ. για την επισκευή, συντήρηση και τη βελτίωση των υφιστάμενων δομών του.

Επιπλέον, και σύμφωνα με την αύξηση της ετήσιας χρηματόδοτησης στο σύνολο των Εθνικών Αθλητικών Κέντρων της χώρας, που έφτασε ακόμα και στο +150%, εγκρίθηκαν 7,5 εκ ευρώ που θα κατευθυνθούν για την κατασκευή ενός ακόμα πολυδύναμου κλειστού γυμναστηρίου μέσα στον ευρύτερο χώρο του ΟΑΚΑ, ώστε να εξυπηρετηθούν πάγιες ανάγκες των Ομοσπονδιών, ενώ ήδη έχει ήδη αλλάξει μορφή το Κλειστό Προπονητήριο του Στίβου και διεξάγονται έργα αναμόρφωσης και στα ανοιχτά βοηθητικά γήπεδα (Κ1-Κ2).

Σημειώνεται ότι θα ακολουθήσει και 4η Έκθεση των ορισμένων από το ΤΕΕ εμπειρογνωμόνων, μετά την ολοκλήρωση της νέας αποτίμησης και την αλληλεπίδραση με το υπερσύγχρονο σύστημα παρακολούθησης – ενοργάνωσης.

Ιος: Προχωρά η επένδυση για πολυτελές ξενοδοχείο

0
Ιος - Κυκλάδες
Ιος - Κυκλάδες

Προχωρά η επένδυση για νέο ξενοδοχείο στην Ίο.

Το έργο αφορά στην ανέγερση ξενοδοχείου 4 αστέρων, την ενημέρωση των οικοδομικών αδειών ως προς το τοπογραφικό και το διάγραμμα κάλυψης και την κατεδάφιση 3 ισογείων κτιρίων.

Το νέο ξενοδοχείο θα αναπτυχθεί σε ακίνητο έκτασης 24 περίπου στρεμμάτων που βρίσκεται επί της δημοτικής οδού Χώρας-Μυλοπότα, στην περιοχή Μυλοπότας του Δήμου Ιητών, στην Ίο.

Για το έργο έχει ήδη εκδοθεί η σχετική οικοδομική άδεια από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Θήρας.

Σύμφωνα με την άδεια, φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία ΜΑΡΚΟΣ & ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΥΚΟΝΙΑΤΗΣ Ο.Ε.

Με πληροφορίες από τη σελίδα bizness.gr

 

Μ. Βρετανία: Το “τουρκικό” Καστελόριζο και άλλες ιστορίες

0
kastelorizo
Εικόνα από το Καστελόριζο (φωτο boro.gr)

Ένα κατάπτυστο άρθρο δημοσίευσε η Sun για το Καστελόριζο, το οποίο απηχεί στις τουρκικές θέσεις. Έχει τίτλο «Το μικροσκοπικό «τουρκικό» νησί που είναι στην πραγματικότητα ελληνικό – με χελώνες καρέτα καρέτα, φτηνές μπύρες και φωτεινά νερά», το υπογράφει η Κάρα Γκόντφρεϊ, η οποία υποστηρίζει, ότι το νησί βρίσκεται μόνο μισή ώρα από τις ακτές της Τουρκίας, παρ΄όλα αυτά είναι ελληνικό.

«Το Meis, γνωστό και ως Καστελλόριζο, ανήκει στην Ελλάδα παρά την εγγύτητά του με την τουρκική ενδοχώρα», σημειώνει το βρετανικό ταμπλόιντ, το οποίο φιλοξενεί πλούσιο φωτογραφικό υλικό και βίντεο, κάνει αναφορά στην ιστορία του και δίνει οδηγίες προς τους τουρίστες που θα ήθελαν να το επισκεφτούν.

«Κατεχόμενο από Γάλλους και Ιταλούς κατά τη διάρκεια του πολέμου, δόθηκε στην Ελλάδα με τη Συμφωνία του Παρισιού του 1947.

Αυτό συμβαίνει παρά το γεγονός ότι το πλησιέστερο ελληνικό νησί της Ρόδου απέχει περισσότερο από 100 μίλια.

Και μόλις ένα μίλι μακριά από την ακτή της Τουρκίας, το πλοίο από την ηπειρωτική χώρα διαρκεί μόλις 30 λεπτά.

Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί θα πρέπει να περάσουν από έλεγχο διαβατηρίων, καθώς ταξιδεύουν από τη μια χώρα στην άλλη.

Με μόλις 350 ντόπιους, αυτός ο αριθμός φτάνει τους 1.000 περίπου κατά τους πιο πολυσύχναστους καλοκαιρινούς μήνες.

Το νησί είναι μικρό – μπορεί να γίνει σε μια μέρα με περίπου 30 λεπτά με τα πόδια από κάθε πλευρά.

Οι περισσότεροι κατευθύνονται κατευθείαν στην κορυφή για την καλύτερη θέα, που βρίσκονται στα ερείπια του κάστρου του 14ου αιώνα.

Αλλά για μια πιο χαλαρή ημερήσια εκδρομή, υπάρχουν πολλά εστιατόρια και καφέ με έντονα χρώματα που πλαισιώνουν την προκυμαία, που πωλούν φτηνές τοπικές μπίρες όπως η Mythos.

Η υψηλότερη βαθμολογία είναι το Alexandra’s Restaurant, με τον κόσμο να επαινεί την εκπληκτική θέα και το φαγητό.

Τα φρέσκα θαλασσινά είναι η πιο κοινή επιλογή στα εστιατόρια, μαζί με χοιρινές μπριζόλες και χοιρινά λουκάνικα.

Φροντίστε να πηδήξετε στα καθαρά νερά και μπορεί να εντοπίσετε ακόμη και κάποιες κοντινές χελώνες καρέτα καρέτα .

Ένα από τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα του νησιού είναι το Γαλάζιο Σπήλαιο, όπου μπορείτε να κάνετε εκδρομές με σκάφος για να επισκεφθείτε τα καταγάλανα νερά.

Δεν είναι μόνο οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί – αλλά και οι ομογενείς στην Τουρκία το επισκέπτονται για να αποφύγουν προβλήματα με τις βίζες τους.

Τα εισιτήρια για το νησί κοστίζουν περίπου 25 ευρώ, αναχωρούν στις 10 το πρωί και επιστρέφουν στις 4 το απόγευμα από την παραθαλάσσια πόλη Κας .

Αν θέλετε να διαμείνετε φανταχτερά, υπάρχουν πολλά μικρά ξενοδοχεία για να επιλέξετε από διαμερίσματα και δωμάτια.

Αυτά κυμαίνονται από το Poseiden Hotel τριών αστέρων μέχρι το Ξενοδοχείο Μεγίστη και το Καστελλόριζο τεσσάρων αστέρων.

Ο καλύτερος τρόπος για να φτάσετε στο Κας είναι με την easyJet , με τις πτήσεις από το Μάντσεστερ να διαρκούν περίπου τέσσερις ώρες.

Οι Βρετανοί θα χρειαστούν τουλάχιστον μία κενή σελίδα για τα γραμματόσημα εισόδου και εξόδου και θα ισχύει για τουλάχιστον 150 ημέρες από την ημερομηνία άφιξής σας», αναφέρει το δημοσίευμα, το οποίο μιλάει στο τέλος για την Τένεδο.

«Υπάρχει ένα άλλο τουρκικό νησί που μόνο οι ντόπιοι γνωρίζουν.

Μισή ώρα από την ηπειρωτική χώρα βρίσκεται η Bozcaada, που κάποτε αναφέρθηκε στην Ιλιάδα όπου τα πλοία με τον περίφημο  Δούρειο Ίππο .

Το νησί ήταν  ελληνικό  μέχρι που εντάχθηκε στην Τουρκική Δημοκρατία το 1923».

Αμοργός: Αιτήσεις Εγγραφών για τον Παιδικό Σταθμό

0
Νάξος - Αμοργός
Νάξος - Αμοργός

Παιδικός σταθμός στην Αμοργό και ανοίγει το παράθυρο για τις εγγραφές. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα και οι προϋποθέσεις. με την υπογραφή της αρμόδιας αντιδημάρχου, Πόπη Δεσποτίδη

Αγαπητοί γονείς,

Οι αιτήσεις εγγραφών για τον Παιδικό Σταθμό του Δήμου Αμοργού για την περίοδο 2023 – 2024, θα πραγματοποιηθούν:

  1. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Δήμου Αμοργού: amorgos@aigaio.gr ή

  2. Στη Γραμματεία του Δήμου Αμοργού-Τμήμα Πρωτοκόλλου (κα Σοφία Τζαννίνη)

Για την περίοδο 2023-2024 σας γνωρίζουμε ότι γίνονται δεκτά τα παιδιά με ημερομηνία γέννησης από 01/01/2020 έως και 31/08/2021. Για διευκρινήσεις σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής στον Παιδικό Σταθμό μπορείτε να καλείτε από τις 10:00 π.μ. έως και τις 14:00 μ.μ. στα τηλέφωνα:

  • 6939412115 κα Καλλιόπη Δεσποτίδη (αρμόδια Αντιδήμαρχος)

  • 2285 360201 κα Σοφία Τζαννίνη (Γραμματεία Δήμου Αμοργού)

Η περίοδος υποβολής των αιτήσεων ξεκινά την Τετάρτη 21/02/2024 και θα διαρκέσει έως και την Πέμπτη 29/02/2024.

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ:

  1. Στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Δήμου Αμοργού: amorgos@aigaio.gr ή

  2. Στη Γραμματεία-Τμήμα Πρωτοκόλλου του Δήμου Αμοργού

ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ Η ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΣΑΣ.

ΕΛΛΙΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ.

Για την εγγραφή κατά την περίοδο 2023 – 2024 λαμβάνεται υπόψη η ηλικία που θα έχουν τα παιδιά την 29/02/2024.

Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 63/13-02-2024 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου ο καθορισμός των τροφείων είναι ο κάτωθι:

Για το σχολικό έτος 2023-2024 και για τα παιδιά που δεν είναι ενταγμένα στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ «Προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξη τους στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και για τη πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης» προτείνονται τα εξής:

α) Απαλλάσσονται της οικονομικής συμμετοχής εφόσον υπάρχει στην οικογένεια άτομο με ειδικές ανάγκες (γονείς ή παιδιά) με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω και με την προϋπόθεση προσκόμισης βεβαίωσης Πρωτοβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής (Κ.Ε.Π.Α.).

β) Ποσό 30,00€ θα καταβάλλουν οι γονείς ορφανών παιδιών, οι διαζευγμένοι, οι μονογονεϊκές οικογένειες, οι τρίτεκνοι και πολύτεκνοι και εφόσον το εισόδημά τους είναι μέχρι 25.000,00€. Με εισόδημα 25.001,00€ και άνω θα καταβάλλουν το ποσό των 60,00€.

Μονογονεϊκή οικογένεια με 2ο παιδί φιλοξενούμενο στον παιδικό Σταθμό δεν θα καταβάλει τροφεία για το 2ο παιδί.

γ) Ποσό 30,00€ θα καταβάλλουν οι γονείς για το δεύτερο φιλοξενούμενο παιδί τους.

δ) Απαλλάσσεται της καταβολής τροφείων το 3ο παιδί της κάθε οικογένειας, όταν και τα 3 παιδιά φιλοξενούνται στον Παιδικό Σταθμό και εφόσον το εισόδημα τους είναι μέχρι 40.000€.

ε) Ποσό 100,00€ θα καταβάλλουν οι γονείς όλων των άλλων φιλοξενούμενων παιδιών.

ζ) Οι δημόσιοι και δημοτικοί υπάλληλοι που υπηρετούν στην επικράτεια του Δήμου Αμοργού θα έχουν έκπτωση 30%.

Διευκρινίζεται ότι:

• Τα τροφεία καταβάλλονται από το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έως και τον Ιούλιο του επόμενου έτους.

• Είναι μηνιαία και καταβάλλονται ανεξαρτήτως παρουσιών του νηπίου

  • Σε περίπτωση διαγραφής νηπίου, δεν επιστρέφεται το ποσό που τυχόν έχει καταβληθεί

  • Για τον υπολογισμό της κλίμακας βάσει της οποίας θα καταβάλλεται η μηνιαία εισφορά (τροφείο) θα λαμβάνεται υπόψη το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα.

  • Η καταβολή των τροφείων ξεκινάει με την εγγραφή του νηπίου.

Τα τροφεία καταβάλλονται το πρώτο 10ήμερο κάθε μήνα με τους εξής τρόπους:

  • Στην υπεύθυνη του Σταθμού και στον γονέα χορηγείται απόδειξη για κάθε νόμιμη χρήση.

  • Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που τηρεί ο Δήμος Αμοργού με την υποχρέωση προσκόμισης στην αρμόδια υπηρεσία του σχετικού αποδεικτικού κατάθεσης. Στο καταθετήριο αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του παιδιού, ο μήνας, το ονοματεπώνυμο του γονέα και προσκομίζεται στον παιδικό σταθμό.

  • Η εξόφληση όλων των τροφείων δεν πρέπει να ξεπερνά τις 10 Ιουλίου. Ο μήνας Ιούλιος θα εξοφληθεί με το μήνα Ιούνιο.

  • Τροφεία καταβάλλονται ανεξαρτήτως αριθμού παρουσιών κάθε μήνα και μέχρι την λήξη της σχολικής χρονιάς.

  • Πέραν των δύο μηνών οφειλές είναι αιτία διαγραφής.

  • Οικογένειες που δεν έχουν εξοφλήσει το προηγούμενο σχολικό έτος δε θα επανέρχονται στο επόμενο.

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ (ΣΥΝΟΛΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΑ)

ΜΟΡΙΑ

Έως 10.000,00 €

40

Από 10.001,00 € έως 20.000,00€

35

Από 20.001,00 € έως 30.000,00€

30

Από 30.001,00 € έως 35.000,00 €

25

Από 35.001,00 € έως 40.000,00 €

20

Από 40.001,00 € έως 45.000,00 €

15

Από 45.001,00 € έως 50.000,00 €

10

Από 50.001,00 € και άνω

0

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ

Μονογονεϊκή Οικογένεια (γονείς άγαμοι, διαζευγμένοι, σε χηρεία)

30

Αριθμός Ανήλικων Τέκνων στην Οικογένεια, (μόρια ανά παιδί)

5

Αριθμός Ενήλικων Τέκνων στην Οικογένεια που σπουδάζουν (μόρια ανά παιδί)

5

Άτομο με αναπηρία πάνω από 67% στην Οικογένεια

40

Παιδί ΑμΕΑ με αναπηρία άνω του 35%

20

Φιλοξενούμενος/-η αδελφός/-η, ήδη σε Παιδικό Σταθμό

2

Γονέας μαθητής Δευτεροβάθμιας και Μεταδευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

15

Γονέας φοιτητής Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, (1ο Πτυχίο : Φοίτηση ν+2 έτη)

15

Πατέρας στρατεύσιμος

20

Γονέας σε Σωφρονιστικό Ίδρυμα

20

Πιστοποιημένη ανεργία γονέα, (ανά γονέα)

10

Πιστοποιημένη εργασία γονέα, (ανά γονέα)

20

Ενοικιαζόμενη Κατοικία

15

Ιδιόκτητη Κατοικία

5

Παιδί που φοιτούσε και την προηγούμενη χρονιά

20

 

 

Τέλος, όταν ολοκληρωθεί η αξιολόγηση και κατάταξη των αιτήσεων σύμφωνα με τα παραπάνω κριτήρια, θα αναρτηθεί στον Παιδικό Σταθμό Πίνακας Προσωρινών Αποτελεσμάτων, στο Δημοτικό Κατάστημα και στην ιστοσελίδα του Δήμου, ώστε να είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.

ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΟΡΟΙ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
  1. Οι προσωρινοί πίνακες μοριοδότησης θα αναρτηθούν έως τη Δευτέρα 04/03/2024.

  1. Ενστάσεις θα κατατίθενται στο Πρωτόκολλο του Δήμου Αμοργού από την Τρίτη 05/03/2024 έως και την Πέμπτη 07/03/2024.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ

 Ευπαθείς ομάδες (πρόσφυγες – φυλακισμένοι κ.α. εξέταση κατά περίπτωση)

 Γονείς που μετατίθενται λόγω επαγγέλματος (π.χ. στρατιωτικοί, ειδικευόμενοι γιατροί, εκπαιδευτικοί κ.λπ. εξέταση κατά περίπτωση)

Προσέλευση – αποχώρηση παιδιών

1. Το ωράριο λειτουργίας του Παιδικού Σταθμού είναι 08:00 με 14:00. Η προσέλευση γίνεται από 08:00 έως 09:00 π.μ. Μετά την ώρα αυτή δε γίνονται δεκτά νήπια εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων, για τις οποίες οι γονείς υποχρεούνται να ενημερώνουν την υπεύθυνη του Σταθμού.

2. Η αποχώρηση των παιδιών γίνεται από τις 13:00 μ.μ. έως τις 14:00 μ.μ.

3. Η παραλαβή των παιδιών γίνεται από τους γονείς ή τους κηδεμόνες τους ή από άλλο ενήλικο άτομο, το οποίο έχει εξουσιοδοτηθεί εγγράφως στην Υπεύθυνη Δήλωση που καταθέτουν οι γονείς κατά την εγγραφή.

4. Για την ομαλή προσαρμογή των νηπίων κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς η παραμονή στον Σταθμό την πρώτη εβδομάδα είναι ολιγόωρη. Οι εκπαιδευτικοί υποδέχονται και απασχολούν τα παιδιά της ομάδας τους για λίγες ώρες. Με αυτό τον τρόπο γίνεται αβίαστη η προσαρμογή του παιδιού και η ανεξαρτητοποίησή του σταδιακά, ώστε από την δεύτερη εβδομάδα και εκτιμώντας το μέχρι τότε επίπεδο προσαρμογής του, η υπεύθυνη Παιδαγωγός σε συνεννόηση με τον/τη γονέα/κηδεμόνα να διαμορφώσουν από κοινού ένα λειτουργικό ωράριο παραμονής.

Δικαιολογητικά εγγραφών

α) Αίτηση με συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο της μητέρας ή του πατέρα ή του κηδεμόνα του παιδιού.

β) Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, και όπου αυτό δεν είναι εφικτό ληξιαρχική πράξη γέννησης του παιδιού, ή/και ληξιαρχική πράξη συμφώνου συμβίωσης.

γ) Βεβαίωση εργοδότη ότι και οι δύο γονείς είναι εργαζόμενοι ή πρόκειται να εργασθούν εντός μηνός από την υποβολή της αίτησης εγγραφής, με προσδιορισμό του ύψους των αποδοχών τους, και αντίγραφο αναγγελίας πρόσληψης της αιτούσας/του αιτούντος ή της σύμβασης μαζί με το έντυπο Ε4 (ετήσιος πίνακας προσωπικού).

δ) Βεβαίωση ανεργίας από τον ΟΑΕΔ ή κάρτα ανεργίας σε ισχύ, του γονέα ή των γονέων που είναι άνεργοι.

ε) Βεβαίωση υγείας του παιδιού συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη από Παιδίατρο, καθώς και αντίγραφο του βιβλιαρίου υγείας του με τα εμβόλια που προβλέπονται κάθε φορά ανάλογα με την ηλικία του παιδιού. Επίσης, αποτελέσματα φυματινοαντίδρασης Μantoux, όπως κάθε φορά προβλέπεται από το Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

στ) Αντίγραφο της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του τρέχοντος οικονομικού έτους και αντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος των γονέων.

ζ) Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας

η) Άδεια νόμιμης παραμονής (για αλλοδαπούς), όπως αυτή αποδεικνύεται από τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ

ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ

ΑΠΟΦΑΣΗ 62-2024 Έγκριση Κανονισμού λειτουργίας Δημοτικού Παιδικού Σταθμού

Η Αντιδήμαρχος

Τουριστικής προβολής και Κοινωνικής Πρόνοιας, αρμόδια για τους Παιδικούς Σταθμούς

Καλλιόπη Δεσποτίδη

Blue Star Ferries: Έκπτωση 50% στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς

0
Blue Star Ferries
Blue Star Ferries

Μία ακόμη έκπτωση… Μία ακόμη προσπάθεια για να δωθεί ανάσα στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι οποίοι τέλη Φεβρουαρίου ετοιμάζονται να πιάσουν… δουλειά. Και η Blue Star Ferries δίνει χείρα βοηθείας για μία ακόμη περίοδο…

Κι όπως διαβάζουμε στην σχετική ενημέρωση: 

Ενημερώνουμε τους ενδιαφερόμενους ότι η Blue Star Ferries παρέχει ενόψει της νέας φάσης προσλήψεων έκπτωση 50% στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που θα ταξιδέψουν στο χρονικό διάστημα από σήμερα Παρασκευή 23/2 έως και την Παρασκευή 29/2, σε όλα τα δρομολόγια, σε όλες τις θέσεις επιβατών, στα Ι.Χ. οχήματα και τις μηχανές.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή της ανωτέρω έκπτωσης, είναι η επίδειξη της
Υπουργικής Απόφασης που αναφέρει την πρόσληψή τους, καθώς και το Δελτίο Αστυνομικής
Ταυτότητάς τους.

Η επίδειξη της Υπουργικής Απόφασης, δύναται να επιδειχθεί εκτός της
πρωτότυπης και σε μορφή εκτύπωσης ή φωτοτυπίας.

Για την παροχή έκπτωσης, απαιτείται Αριθμός Εντολής, επιλέγοντας την έκπτωση «Η.Ο.
ΑΝΑΠΛ.ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ 50%».

Πανναξιακό Πρωτάθλημα Τάβλι “HEAVEN’S CAFE”: Εκτός ο πρωταθλητής Κουφόπουλος από τους “16”

0

Πρωτάθλημα χωρίς εκπλήξεις γίνεται; Οχι… Ακόμη και στο τάβλι έχουμε εκπλήξεις. Και ο Γιάννης Κουφόπουλος, ο πρωταθλητής της περσινής χρονιάς δεν θα συνεχίσει στη φάση των “16” ώστε να υπερασπιστεί τον τίτλο του..

Αναφερόμαστε στο 10ο Παναξιακό Πρωτάθλημα Τάβλι “Heaven’s Cafe” όπου όπως διαβάζουμε στην σχετική ανάρτηση από τους διοργανωτές, και γιατρός υπάρχει (Θαν. Σορώκος) και πρωταθλητής (Μαν. Κοντοπίδης), αλλά και μάχες που κρίθηκαν στην τελευταία ζαριά, ενώ η επόμενη φάση ξεκινάει άμεσα με σκοπό να έχει ολοκληρωθεί έως την Κυριακή 3 Μαρτίου..

Αναλυτικά 

Τα φαβορί επικράτησαν στα περισσότερα ζευγάρια στην φάση των «16» χωρίς όμως να λείψουν και οι εκπλήξεις,  οι οποίες θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι αυτές που προσθέτουν μαγεία στην διοργάνωση .

Στην προκειμένη  περίπτωση ενδεικτική είναι η πρόκριση – έκπληξη του Βαγγέλη Παπαδόπουλου επί του περσινού πρωταθλητή Γιάννη Κουφόπουλου  με 3-2 νίκες

Στην μάχη των γιατρών, ο δις πρωταθλητής Θανάσης Σορώκος κατάφερε έστω και δύσκολα να πάρει το εισιτήριο για την επόμενη φάση απέναντι στον Πλάτωνα Τομπά με 3-2 νίκες, παρότι ο οδοντίατρος είχε προηγηθεί δύο φορές με 1-0 και 2-1 στην σειρά των  νοκ άουτ

Με τον ίδιο ακριβώς  τρόπο εξελίχθηκαν οι αγώνες  του νεαρού Μάρκου Βαθρακοκοίλη (σ.σ. γιος του αντιδήμαρχου και από τις ευχάριστες εκπλήξεις στη πρώτη του εμφάνιση στο τουρνουά) με τον Γιάννη Φραγκίσκο, με νικητή τον τελευταίο με 3-2 νίκες.

Στην  τιτανομαχία, που θα μπορούσε και να χαρακτηριστεί ως ένας πρώιμος τελικός,  μεταξύ δύο πρώην πρωταθλητών  Κοντοπίδη – Μαιτού, την πρόκριση πήρε ο εξ Μονής ορμώμενος Κοντοπιδης με 3-1 νίκες.

Αξιέπαινη η προσπάθεια του Μπάμπη Τσαπανίδη κόντρα στον έμπειρο Μαγκανάρη που κατάφερε να πιέσει τον αντίπαλο του μέχρι την τελευταία ζαριά  χάνοντας όμως στις λεπτομέρειες την ευκαιρία να βρεθεί για πρώτη φορά στα προημιτελικά

Η φάση των προημιτελικών ξεκινά άμεσα και θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 3/4

ΟΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ ΤΩΝ 16

ΣΟΡΩΚΟΣ Θ – ΤΟΜΠΑΣ    3-2

ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ- ΒΆΘΡΑΚΟΚΟΙΛΗΣ          3-2

ΚΑΛΑΒΡΟΣ- ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΣ     3-1

ΚΟΥΦΌΠΟΥΛΟΣ- ΠΑΠΑΔΌΠΟΥΛΟΣ Β            3-2

ΚΟΝΤΟΠΙΔΗΣ- ΜΑΙΤΟΣ     3-1

ΜΑΓΚΑΝΆΡΗΣ- ΤΣΑΠΑΝΙΔΗΣ     3-2

ΚΑΛΟΓΕΙΤΟΝΑΣ Μ – ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ        3-0

ΚΛΟΥΒΑΤΟΣ- ΣΟΡΩΚΟΣ Π          3-1

 

ΤΑ ΖΕΥΓΆΡΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΩΝ

ΣΟΡΩΚΟΣ Θ – ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ

ΚΑΛΑΒΡΟΣ- ΠΑΠΑΔΌΠΟΥΛΟΣ Β

ΚΟΝΤΟΠΊΔΗΣ  – ΜΑΓΚΑΝΆΡΗΣ

ΚΑΛΟΓΕΙΤΟΝΑΣ Μ- ΚΛΟΥΒΑΤΟΣ

ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΊ ΜΑΣ

Εστιατόριο Naxian Gastronomy Μικρί Βίγλα (Ε Βάβουλας)

Ασφαλιστικό Γραφείο(ΣΕΜΠΕΚΟΥ Ε Μ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ )

Mitos ARTernative BAR (Π Αναματερός)

The cleaners team(Μαρούλης Δημήτρης)

ΑΠΟΘΗΚΗ cafe bar

“ΟΛΑ Ελληνικά” club

Absolut concept (Γιώργος Μιχαήλ)

Γιάννης Βιντζηλαίος (Ρακί-κρασί)

PASSENGERS TOURS

THE RUM BAR

“Fragile Bar”

«ΡANTEBOY»

“Yasouvlaki” (Μιχάλης Κάβουρας)

Avance car rental (Μαρακης Γ)

ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΡΚΟΥΛΗΣ SCULPTOR