Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
Αρχική Blog Σελίδα 447

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia: Το μήνυμα του Δρίτσα της ΦΕΑ ενόψει της Κυριακάτικης “μάχης” στο “ΔΑΚ Νάξος”

0

Εκτός έδρας αναμέτρηση περιμένει την ΦΕΑ την Κυριακή 10 Μαρτίου στο πλαίσιο της 23ης αγωνιστικής του 1ου ομίλου της National League 1. Η ομάδα της Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας ταξιδεύει στη Νάξο, όπου στο κλειστό γυμναστήριο του ΔΑΚ “Δημήτριος Περιστεράκης” αντιμετωπίζει τον τοπικό ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia.

Οι “κυανόλευκοι” του Τάσου Τάσιου παραμένουν χωρίς νίκη για 12 αγωνιστικές και μετά την εντός έδρας ήττα το περασμένο Σάββατο από το Παγκράτι καλούνται να διαχειριστούν την αρνητική συνθήκη που έχει δημιουργηθεί. Ο αγώνας κόντρα στο σύνολο του Κώστα Ρουμελιώτη μόνο εύκολος δεν είναι διότι ο ΑΠΑΣ προέρχεται από δύο συνεχόμενες ήττες και με τον κόσμο στο πλευρό του όλοι περιμένουν να βγάλει αντίδραση…

Ο πρώτος σκόρερ της ΦΕΑ τη φετινή αγωνιστική περίοδο, ο Γιώργος Δρίτσας μίλησε στην επίσημη σελίδα του συλλόγου στο διαδίκτυο για το επικείμενο ματς, το τελευταίο μακριά από το κλεινόν άστυ για την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος. Ο 21χρονος πλέι μέικερ, ο οποίος σε 20 αγώνες έχει πετύχει 336 πόντους, δεν είναι η πρώτη φορά που θα τεθεί αντιμέτωπος εναντίον του ΑΠΑΣ Νάξου.

Με εξαίρεση τον αγώνα του πρώτου γύρου (σ.σ. νίκη του ΑΠΑΣ με 85-75), όπου σημείωσε 26 πόντους με 5 εύστοχα τρίποντα, είχε συναντήσει το κυκλαδίτικο σωματείο τον Αύγουστο του 2021 στον αγώνα που άνοιξε την αυλαία της τελικής φάσης του 48ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Εφήβων στη ΧΑΝΘ, όπου ως παίκτης του Ολυμπιακού Πειραιώς (σ.σ. όπως φανερώνει και η σχετική φωτογραφία παρακάτω από το συγκεκριμένο παιχνίδι) είχε κερδίσει τον ΑΠΑΣ του Κατερινιώτη coach Παναγιώτη Αθανασιάδη με σκορ 108-31 πετυχαίνοντας 12 πόντους με 2 τρίποντα.

Τα χρόνια πέρασαν και πλέον ο νεαρός άσος καλείται να οδηγήσει, παρά τις όποιες δυσκολίες, την ομάδα του, την ΦΕΑ στο θετικό αποτέλεσμα στο νησί της Αριάδνης.

 Γιώργο, έχουμε μπροστά μας ένα ακόμη κομβικής σημασίας παιχνίδι για τον 1ο όμιλο της National League, ανάμεσα στον ΑΠΑΣ Νάξου την ΦΕΑ αυτή τη φορά. Ποιο θεωρείς ότι είναι το “κλειδί” για να πάρετε το θετικό αποτέλεσμα;

«Παίζουμε με μία από τις καλύτερες ομάδες του ομίλου που έχει ως στόχο να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας. Εμείς από την πλευρά μας δίνουμε την δική μας μάχη για την παραμονή στην κατηγορία και θα παλέψουμε μέχρι το τέλος. Θέλουμε να περιορίσουμε τα λάθη μας, ώστε ο ΑΠΑΣ να μην βρει εύκολους πόντους στο ανοιχτό γήπεδο και να ελέγξουμε το κομμάτι των ριμπάουντ».

– Πόσο μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα μία νικηφόρα έκβαση της αναμέτρησης;

«Εμείς αυτή την στιγμή βλέπουμε κάθε ματς ξεχωριστά και θέλουμε να δείξουμε ένα πολύ ανταγωνιστικό πρόσωπο, για να μπορέσουμε να είμαστε έτοιμοι στην περίοδο των play outs».

– Τι γνωρίζεις για τον ΑΠΑΣ και ποιο θεωρείς ότι είναι το δυνατό και πιο το αδύνατο σημείο του και ποιον παίκτη θεωρείς ότι θα πρέπει να περιορίσετε για να …κόψετε το ρυθμό του;

«Ο ΑΠΑΣ βασίζεται σε πολλούς παίχτες και δεν βασίζεται σε κάποιον παίχτη συγκεκριμένα. Έχει μια πάρα πολύ ισχυρή φροντλάιν, που με συνδυασμό με τους νέους παίχτες σε ηλικία που διαθέτει να βγάζουν τρομερή ενέργεια στο παρκέ».

– Τέλος, θα ήθελα να μας κάνεις ένα σχόλιο για ποια είναι η εικόνα που έχεις αποκομίσει από τις 23 αγωνιστικές του φετινού πρωταθλήματος;

«Το φετινό πρωτάθλημα είναι πολύ ανταγωνιστικό, βλέπουμε ότι δεν υπάρχουν εύκολα παιχνίδια και ότι παλεύουν όλες οι ομάδες μέχρι το τέλος η καθεμία για τους δικούς της στόχους».

Συνέντευξη στον Ιωάννη Νοταρά στη σελίδα της ομάδας feabc.gr

SeaJets: Το “EuroChampion Jet” είναι Πειραιά και ετοιμάζεται για δράση

0

Εφτασε το νέο κόσμημα της Seajets και το σκάφος που θα κάνει τη διαφορά στο Αιγαίο… Αναφερόμαστε στο εντυπωσιακό ταχύπλοο “EuroChampion Jet” το οποίο βρίσκεται από την Κυριακή 3 Μαρτίου στο λιμάνι του Πειραιά.

Πρόκειται για το νεότερο μέλος της οικογένειας της SEAJETS, το οποίο ετοιμάζεται να ντυθεί στα νέα του σινιάλα και να πλαισιώσει επάξια τις δύο ναυαρχίδες, το WorldChampion Jet, το γρηγορότερο ταχύπλοο με ρεκόρ Guinness και το Tera Jet, το μεγαλύτερο ταχύπλοο στον κόσμο.

Το EuroChampion Jet (πρώην HSC NATCHAN RERA) κατασκευάστηκε το 2007 στην Αυστραλία από την Incat.

Με μήκος 112,6 και πλάτος 31 μέτρα, εντυπωσιάζει με το μέγεθός του σε συνδυασμό και με την ταχύτητά του.

Είναι ένας κυρίαρχος του Αιγαίου, με μεγάλο του πλεονέκτημα την ικανότητα να μεταφέρει 1.500 επιβάτες και 380 οχήματα με άνεση και φυσικά, ασύγκριτη ταχύτητα.

Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, αναφέρει: “Καλωσορίσουμε λοιπόν το EuroChampion Jet, το υπερσύγχρονο ταχύπλοο που αναβαθμίζει την ελληνική ακτοπλοΐα και τον ελληνικό τουρισμό, προσφέροντας μεταφορικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Μέσα στις ερχόμενες εβδομάδες θα ανακοινωθούν τα επίσημα δρομολόγιά του για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο!”.

«Εμφύλιος» χωρίς αύριο στο ΠΑΣΟΚ, κίνδυνος για τον Ανδρουλάκη

0

Δεν διάγει και τις καλύτερές του ημέρες ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ο Νίκος Ανδρουλάκης.

Δεν είναι μόνο η εσωκομματική αντιπολίτευση, μια με το νομοσχέδιο για την ισότητα στον πολιτικό γάμο και την άλλη με το αντίστοιχο για τα μη κρατικά ΑΕΙ (όπου βγήκαν εκτός γραμμής Νάντια Γιαννακοπούλου και Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος).

Τούτη είναι η μικρή εικόνα. Η μεγάλη είναι, όπως μετέφεραν στη στήλη βουλευτές και στελέχη, ότι «έτσι δεν πάμε πουθενά», με τη… σοσιαλδημοκρατία και τη θεσμική αντιπολίτευση.

Και όντως: ο ΣΥΡΙΖΑ διαλύεται και το ΠΑΣΟΚ είναι κολλημένο στα ίδια νούμερα.

Ακολούθησαν όμως νέες αιχμές και αμφισβήτηση κατά Ανδρουλάκη, όπως…

Διαβάστε αναλυτικά το αποκαλυπτικό θέμα στο govnews.gr

 

Σύρος: Τι συζήτησαν Αθανασίου – Γεωργιάδης και στο επίκεντρο το Νοσοκομείο

0

Με τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη συναντήθηκε στην Αθήνα, την Τρίτη 05 Μαρτίου 2024, ο Δήμαρχος Σύρου – Ερμούπολης κ. Αλέξανδρος Αθανασίου, προκειμένου να τον ευχαριστήσει προσωπικά για τη θετική εξέλιξη της επαναλειτουργίας της βάσης αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ στη Σύρο, μια ενέργεια η οποία οφείλεται τόσο στον κ. Γεωργιάδη όσο και στον Υπουργό και Υφυπουργό Εθνικής Άμυνας κ.κ. Νικ. Δένδια και Ιω. Κεφαλογιάννη.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκε εκτενώς το θέμα της υποστελέχωσης του Γενικού Νοσοκομείου Σύρου, με τον κ. Αθανασίου να θέτει υπόψη του Υπουργού έγγραφο του Διοικητή του Νοσοκομείου με τις επιτακτικές και επείγουσες ανάγκες σε ιατρικό προσωπικό, καθώς και πίνακα αναγκών σε προσωπικό του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Σύρου. Στο σημείο αυτό, ο κ. Γεωργιάδης εξέφρασε την πεποίθηση ότι το Γενικό Νοσοκομείο Σύρου πρέπει να ενισχυθεί σε τέτοιο βαθμό ώστε να ανταποκρίνεται πλήρως στον ρόλο του ως το μοναδικό δευτεροβάθμιο Νοσοκομείο των Κυκλάδων και με δεδομένη την αύξηση του πληθυσμού και τη διογκούμενη τουριστική κίνηση στην περιοχή.

Σημείωσε, μάλιστα, ότι ήδη «τρέχουν» οι διαδικασίες για την κάλυψη θέσεων σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, ενώ δεσμεύτηκε ότι το επόμενο διάστημα θα προχωρήσουν σε νέες προσλήψεις.

Τέλος, ο κ. Αθανασίου ενημέρωσε τον Υπουργό για την εξέλιξη των εργασιών της ενεργειακής αναβάθμισης του κτιριακού συγκροτήματος του Νοσοκομείου, ενώ τόνισε την άριστη συνεργασία που έχει ο Δήμος με τη διοίκηση του Νοσοκομείου, μια συνεργασία η οποία ευελπιστεί ότι θα συνεχιστεί απρόσκοπτα καθώς ήδη αποδίδει καρπούς προς όφελος των πολιτών και της δημόσιας υγείας.

 

 

Κρουαζιέρα 2023: Αύξηση +237% στην επισκεψιμότητα σε σχέση με το 2022 (πίνακας)

0
Elysium
Elysium

Υπάρχει ζωή στον πλανήτη “Κρουαζιέρα” για τη Νάξο; Εάν δούμε τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ενωση Λιμένων Ελλάδας, για το 2023 η Νάξος σημείωσε αύξηση της τάξης του 237%… Πως μεταφράζεται αυτό; Σε 32 επισκέψεις κρουαζιερόπλοιων έναντι μόλις 6 της προηγούμενης χρονιάς… Και οι εκτιμήσεις είναι ότι φέτος (2024) θα είναι ακόμη καλύτερη..

Από εκεί και πέρα, η Σαντορίνη είχε τις περισσότερες προσεγγίσεις (800) από κάθε άλλο λιμάνι της Ελλάδας αλλά πολύ λιγότερους σε σχέση με τον Πειραιά που άλλωστε αποτελεί τη βάση των πλοίων σε επίπεδο κρουαζιέρας.. Σε ανοδική πορεία η Μήλος και η Πάρος για τις Κυκλάδες ενώ η Σύρος και η Φολέγανδρος ουσιαστικά είναι στο ίδιο επίπεδο (ελάχιστες λιγότερες επισκέψεις) σε σχέση πάντα με το 2022… Στο χάρτη μπαίνει για πρώτη φορά Ιος και Ανδρος με αξιώσεις ενώ το απόλυτο ρεκόρ έχει η Αστυπάλαια (+1100%)

Ας δούμε το σχετικό δελτίο ενημέρωσης: 

Το έτος 2023 αποτέλεσε μια εκπληκτική χρονιά για την κρουαζιέρα στη χώρα μας ξεπερνώντας κάθε ιστορικό προηγούμενο στις συνολικές αφίξεις επιβατών. Ειδικότερα σε 49 ελληνικά λιμάνια οι συνολικές αφίξεις κρουαζιεροπλοίων ανήλθαν σε 5.230 και ο αριθμός επιβατών σε 7.003.150 δηλαδή επιπλέον 450 αφίξεις πλοίων με 2.373.500 επιβάτες έναντι του 2022. Αντίστοιχα σε ποσοστιαία βάση το 2023 έναντι του 2022 είχαμε αύξηση 9,41% στις προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων και αύξηση 51,26% στον αριθμό των επιβατών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το προηγούμενο καταγεγραμμένο ιστορικό ρεκόρ αφίξεων σημειώθηκε το 2011 με 5.261 προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων και 6.121.360 επιβάτες και πλέον σημειώνεται νέο ρεκόρ ως προς τον αριθμό των επιβατών με αύξηση κατά 14,4% από το 2011.

Η διαφορά των ποσοστιαίων μεταβολών μεταξύ πλοίων και επιβατών, τόσο για τα έτη 2023-2022 όσο και για τα ιστορικά ρεκόρ 2023-2011, δείχνει ότι κατά μέσο όρο τα κρουαζιερόπλοια που προσέγγισαν τα ελληνικά λιμάνια το 2023 είχαν μεγαλύτερη πληρότητα επιβατών ανά πλοίο. Έτσι σε κάθε άφιξη του 2023 αντιστοιχούν 1.339 επιβάτες έναντι των 969 το 2022 και 1.164 επιβάτες ανά πλοίο το 2011.

Πρωτοπόρος σε σχέση με τον αριθμό των επιβατών κρουαζιέρας αναδεικνύεται για μια ακόμη χρονιά ο Πειραιάς με 1.500.000 περίπου επιβάτες και ακολουθούν η Σαντορίνη με 1.298.968, η Μύκονος με 1.192.822 και στη συνέχεια η Κέρκυρα, η Ρόδος, το Κατάκολο και το Ηράκλειο.

Αναφορικά με τις προσεγγίσεις πλοίων η Σαντορίνη παίρνει την πρώτη θέση με 800 προσεγγίσεις, ακολουθεί ο Πειραιάς με 760, η Μύκονος με 749 και στη συνέχεια η Ρόδος, η Κέρκυρα, το Ηράκλειο και η Πάτμος.

Κρουαζιέρα
Κρουαζιέρα

Τα περισσότερα λιμάνια παρουσίασαν σημαντικές αυξήσεις επιβατών έναντι του 2022 με πρωτοπόρο στην κατάταξη σε απόλυτους αριθμούς τον Πειραιά με 619.514 (+70,37%) και ακολούθως τη Μύκονο με 506.904 (+73,90%), τη Σαντορίνη με 472.366 (+57,15%), το Κατάκολο με 139.360 (+55,57%) και τη Ζάκυνθο με 130.050 επιβάτες και την εντυπωσιακή αύξηση 510,96% έναντι του 2022. Σημαντικές επίσης ποσοστιαίες αυξήσεις (άνω του 100%) των επιβατών κρουαζιέρας παρουσίασαν οι λιμένες της Αστυπάλαιας (+1106,52%), της Χίου (+571,47%), της Πάρου (+251,61%), της Νάξου (+237,13%), του Ρεθύμνου (+163,68%), της Τήνου (+157,09%), του Αγίου Νικολάου (+127,30%), της Σίφνου (+112,07%), και της Ύδρας (102,32%), ενώ μπαίνουν στο χάρτη της κρουαζιέρας η Πρέβεζα, η Άνδρος και η Ίος.

Η περασμένη χρονιά της κρουαζιέρας, παρά τη θετικότητα της δεν ευνόησε τη Φολέγανδρο (-61,68%), την Πάτρα (-41,02%), το Βόλο (-28,36%), την Κω (-6,13%), τη Σάμο (-9,63%), τη Σύρο (-7,18%) και την Ηγουμενίτσα (-3,63%).

Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο για τη χρονιά που πέρασε για την αγορά κρουαζιέρας είναι η επιλογή των ελληνικών λιμανιών για homeporting. Όπως είναι αναμενόμενο το λιμάνι του Πειραιά πρωτοστατεί στο homeporting με 525 αφίξεις και 880.800 επιβάτες που ξεκίνησαν και τελείωσαν το ταξίδι τους από τον Πειραιά. Ακολουθεί το λιμάνι της Κέρκυρας με 54 αφίξεις και 194.792 επιβάτες, το Λαύριο με 99 αφίξεις και 123.383 επιβάτες, το Ηράκλειο με
6 αφίξεις και 14.106 επιβάτες και η Θεσσαλονίκη με 31 αφίξεις και 10.000 επιβάτες.

Όπως αποδεικνύεται και από τα προαναφερθέντα, η αγορά της κρουαζιέρας στη χώρα μας αποτελεί σημαντική παράμετρο ανάπτυξης τόσο για τις τοπικές κοινωνίες όσο και για την εθνική οικονομία. Σε συνδυασμό με την περαιτέρω αύξηση του homeporting, αλλά και την εξέλιξη των υποδομών μπορεί να δώσει ακόμη μεγαλύτερες προοπτικές για επιπλέον θέσεις εργασίας και ευκαιρίες στην αγορά.

Ευοίωνες είναι οι προβλέψεις με βάση τα στοιχεία των προκρατήσεων των κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια για το 2024 με τις εκτιμήσεις να κυμαίνονται σε αύξηση γύρω στο 10% στις αφίξεις και γύρω στο 15% στον αριθμό των επιβατών που αναμένονται φέτος στα λιμάνια μας.

Η Ένωση Λιμένων Ελλάδος ανταποκρινόμενη στο ρόλο της και σε συνεργασία με τα μέλη της, τους φορείς, το κράτος, τις αρχές και τις τοπικές κοινωνίες, στέκεται αρωγός σε κάθε προσπάθεια ενίσχυσής και ανάπτυξης της αγοράς της κρουαζιέρας και της λιμενικής βιομηχανίας γενικότερα με σκοπό τη στήριξη των επιχειρήσεων και της εθνικής οικονομίας.

Δείτε τον σχετικό πίνακα… 

Δήμος Μούτσης: Εφυγε από τη ζωή σε ηλικία 86 ετών (video)

0

Eφυγε από τη ζωή σε ηλικία 86 χρόνων ο σπουδαίος συνθέτης, τραγουδοποιός και τραγουδιστής Δήμος Μούτσης.

Ο Δήμος Μούτσης είχε συνεργαστεί με κάποιους από τους κορυφαίους εκπροσώπους του ελληνικού πενταγράμμου τού τελευταίου μισού αιώνα, από τον Νίκο Γκάτσο, τον Μάνο Ελευθερίου και τον Κώστα Τριπολίτη έως τον Γρηγόρη Μπιθικώτση, τον Μανώλη Μητσιά και τον Δημήτρη Μητροπάνο.

Στα μέσα της δεκαετίας του 60 γνώρισε τον Νίκο Γκάτσο και τον Μάνο Χατζιδάκι, σε ένα καφέ – ζαχαροπλαστείο που ήταν παλιό στέκι καλλιτεχνών της Αθήνας, όπου σύχναζαν και οι δύο. Το 1967 άρχισε ο Νίκος Γκάτσος να δίνει στίχους του στον Μούτση και έτσι έγραψε τα πρώτα του τραγούδια. Το πρώτο τραγούδι του Μούτση ήταν το “Βρέχει ο Θεός”. Είχε γράψει πρώτα αυτός την μουσική και ρώτησε ευγενικά τον Γκάτσο αν ήθελε να βάλει τους στίχους, όπως και έγινε. Το τραγούδι αυτό το ερμήνευσε ο Σταμάτης Κόκοτας.

Πολλά ήταν τα τραγούδια του τα οποία ερμήνευε ο ίδιος. Χαρακτηριστικό πολλών τραγουδιών του ήταν το μελωδικό βιολί που κυριαρχούσε στη μελωδία. Ηταν ένας από τους πρώτους Ελληνες συνθέτες, μετά τον Μίκη Θεοδωράκη, που μελοποίησε ποίηση, χρησιμοποιώντας, μάλιστα, στην Τετραλογία του και συνθεσάιζερ.

Πορεία 

Ο Δήμος Μούτσης γεννήθηκε στον Πειραιά και ξεκίνησε τη μουσική από τα 7 του χρόνια. Στα 21 του τελείωσε τις μουσικές του σπουδές, κερδίζοντας και το πρώτο βραβείο ως σολίστ στο βιολί.

Ενας από τους εμβληματικότερους δίσκους της καριέρας του ήταν ο «Αγιος Φεβρουάριος», που κυκλοφόρησε το 1972, με τον Μάνο Ελευθερίου στους στίχους των τραγουδιών και τον Δημήτρη Μητροπάνο και την Πετρή Σαλπέα στην ερμηνεία.

Στον συγκεκριμένο δίσκο ο Μούτσης διαφοροποιήθηκε από ό,τι είχε παρουσιάσει μέχρι στιγμής, κινούμενος σε άλλο μουσικό και ενορχηστρωτικό ύφος.

Το 1981 κυκλοφόρησε το «Φράγμα» σε στίχους Κώστα Τριπολίτη. Με τραγούδια όπως: «Δε λες κουβέντα», «Delenda est (Ερηνούλα μου», «Γράμμα από τη λεγεώνα των ξένων», «Νταλίκα» κ.λπ. Τα λαϊκά τραγούδια του δίσκου τραγουδήθηκαν από τη Σωτηρία Μπέλου. με τον Δήμο Μούτση να τραγουδάει μόνο το ρεφρέν από το πασίγνωστο «Δε λες κουβέντα».

Σύμφωνα με τον θρύλο, η Μπέλλου αρχικά, όταν άκουσε την ηχογράφηση, εξοργίστηκε καθώς το τραγούδι δεν είχε «τίποτα το αισιόδοξο». Μάλιστα, φέρεται να ζήτησε από τον Αλέκο Πατσιφά, τότε διευθυντή της δισκογραφικής εταιρείας Lyra, να μην κυκλοφορήσει, απειλώντας με ασφαλιστικά μέτρα.

Το 1990 κυκλοφόρησε ο «Ταξιδιώτης του παντός» με τη Νανά Μούσχουρη, ο οποίος ήταν και ο τελευταίος δίσκος που έγραψε για άλλο τραγουδιστή πλην του ιδίου. Το 1994 επέστρεψε με το «Για Πούλημα Λοιπόν!», πάλι με στίχους και ερμηνεία δική του.

 

Κάλεσμα του Επιμελητηρίου Κυκλάδων προς τους Λογιστές και τους Συλλόγους-Φορείς μέλη του

0

Το Επιμελητήριο Κυκλάδων, αφουγκραζόμενο τη μεγάλη αναστάτωση που έχουν προκαλέσει οι αλλαγές σε εργασιακά και ασφαλιστικό, η διασύνδεση POS και ταμειακών μηχανών και πολλά σημαντικά θέματα που έχουν προκύψει εξαιτίας των ιδιαιτεροτήτων της νησιωτικότητας, απηύθυνε με επιστολή του κάλεσμα προς τους Λογιστές και τους Συλλόγους-Φορείς μέλη του, που εκπροσωπούν την επιχειρηματική κοινότητα των Κυκλάδων, με στόχο να αναδειχθούν σε όλο τους το εύρος τα ζητήματα που σχετίζονται με τα παρακάτω θέματα:

  1. Ψηφιακή κάρτα εργασίας και ευρύτερα εργασιακάασφαλιστικά θέματα στις Κυκλάδες.
  2. Προσδιορισμός θεμάτων σχετικά με τη διασύνδεση ΡΟSταμειακών μηχανών.

Τόσο οι Λογιστές που διαχειρίζονται τα παραπάνω θέματα, όσο και τα μέλη των Συλλόγων-Φορέων που επηρεάζονται άμεσα, καλούνται να στείλουν τις προτάσεις τους το αργότερο έως την Δευτέρα 11 Μαρτίου αναφορικά με τα ζητήματα που κρίνουν πως χρήζουν καλύτερης ενημέρωσης καθώς και τα καταγεγραμμένα προβλήματα με στόχευση στις ιδιαιτερότητες των Κυκλάδων.

Στο πλαίσιο αυτό το Επιμελητήριο Κυκλάδων δρομολογεί συνάντηση με την επί σειρά ετών Γενική Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κα. Άννα Στρατινάκη, προκειμένου να γίνει διεξοδική συζήτηση ανά κλάδο για όλα τα θέματα που αφορούν την ψηφιακή κάρτα εργασίας και τα ευρύτερα εργασιακά-ασφαλιστικά θέματα. Επίσης, δρομολογείται συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα ή άλλο στέλεχος του Υπουργείου Οικονομικών ώστε να τεθούν προς συζήτηση όλα τα ζητήματα που θα καταγραφούν και να εξεταστούν οι ενέργειες που θα πρέπει να γίνουν σχετικά και με το χρονοδιάγραμμα της διασύνδεσης POS και ταμειακών μηχανών.

Π.Ν.Αι.: Μεγάλο το ενδιαφέρον για τα ταξί έξι έως εννέα θέσεων

0

Μεγάλο ενδιαφέρον εκδηλώθηκε από τους αυτοκινητιστές Δωδεκανήσου για την αντικατάσταση ΕΔΧ ΤΑΞΙ αυτοκινήτων με επιβατικά οχήματα έξι (6) έως εννέα (9) θέσεων, σε συνέχεια της πρόσκλησης ενδιαφέροντος που δημοσίευσε τον Δεκέμβριο η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με σκοπό να καλυφθούν οι άδειες ανά νησί, όπου αυτές έμειναν αδιάθετες από την πρώτη πρόσκληση, τον Μάρτιο του 2022.

Στο πλαίσιο της πιλοτικής για όλη την Ελλάδα εφαρμογής του μέτρου, οι άδειες που έχουν σήμερα υπογραφεί για το σύνολο της Δωδεκανήσου ανέρχονται σε 123 από τις οποίες οι 96 προέρχονται από την Ρόδο, οι 22 από την Κω και οι πέντε από την Κάρπαθο.

Η εισαγωγή των πολυθέσιων Ταξί, ήταν ένα χρόνιο αίτημα του αίτημα του κλάδου, που έγινε πραγματικότητα, τον Μάρτιο του 2022, όταν ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος υπέγραψε την πρώτη πρόσκληση μετατροπής των ταξί με έδρα το Νότιο Αιγαίο σε 6θέσια και 9θέσια.

Έκτοτε, ακολούθησε μία ακόμα πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο τέλος του 2023 για να καλυφθούν αδιάθετες από την πρώτη πρόσκληση άδειες, όπου σημειώθηκε υψηλό ενδιαφέρον και οδήγησε στην υπογραφή 86 ακόμα νέων αδειών από τον Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών, Νίκο Νικολή, εκ των οποίων οι 76 στην Ρόδο, 15 στην Κω και 5 στην Κάρπαθο.

Υπογραμμίζεται ότι η Πρόσκληση αφορά αποκλειστικά την μετατροπή των υφισταμένων αδειών ταξί και όχι την έκδοση νέων.

 

Σαντορίνη: Σύσκεψη με το Δήμο Θήρας και την Ένωση εφοπλιστών κρουαζιέρας. Στόχος η καλύτερη λειτουργία του προορισμού

0

Πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 4 Μαρτίου 2024 στα γραφεία του Δήμου Θήρας ευρεία σύσκεψη  μεταξύ του Δήμου Θήρας και μελών της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιέρας και Φορέων Ναυτιλίας.

Από πλευράς Δήμου Θήρας συμμετείχε ο αντιδήμαρχος κ. Ιάκωβος Λιγνός, ο οποίος προέδρευσε στο πρώτο μέρος της συνάντησης, ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου κ. Γεώργιος Νομικός, ο Πρόεδρος του Τελεφερίκ κ. Αρτέμιος Καφούρος καθώς και ο ειδικός σύμβουλος του Δημάρχου κ. Κονιδάρης Τάσος.

Στη σύσκεψη συμμετείχε επίσης η Λιμενάρχης Θήρας κ. Κούτρα Παναγιώτα, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Νομικός, ο Πρόεδρος της Ένωσης Λεμβούχων κ. Κανακάρης Νίκος, ο Πρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και φορέων ναυτιλίας κ. Κουμπενάς και ο γενικός διευθυντής κ. Καλούδης και τα μέλη της Ένωσης κ. Ευσταθίου και κ. Γεωργίου.

Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν την διαχείριση των ροών της κρουαζιέρας, θέματα ασφαλείας (isps code) καθώς και εξυπηρέτησης των επισκεπτών.

Οι εκπρόσωποι του Δήμου Θήρας έθεσαν υπόψιν των εκπροσώπων της Ενώσεως τις ημέρες που παρουσιάζεται αυξημένη κίνηση κρουαζιέρας στο νησί. Υπενθυμίζεται ότι μετά την εγκατάλειψη του Berth Allocation System το προηγούμενο χρονικό διάστημα, οι ημέρες που ο αριθμός των επισκεπτών κρουαζιέρας θα ξεπερνάει τους 8000 ημερησίως για το 2024 είναι συνολικά 63.

Παράλληλα υπήρξε ενημέρωση ότι το σύστημα διαχείρισης των ροών κρουαζιέρας επανέρχεται σε χρήση και από το 2025 θα ισχύσει και πάλι το όριο των 8000 επισκεπτών ημερησίως.

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι της Ένωσης δεσμεύτηκαν να κάνουν ότι το δυνατόν καλύτερο προκειμένου να διευκολυνθεί η κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί για το 2024.

Στο δεύτερο μέρος της συνάντησης παρουσία του Δημάρχου Θήρας κ. Νικολάου Ζώρζου, επιβεβαιώθηκε το καλό κλίμα της συνάντησης καθώς και η πρόθεση συνεργασίας των δύο πλευρών με στόχο την καλύτερη λειτουργία του προορισμού.

Ελεύθερη η είσοδος σήμερα (6 Μαρτίου) σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία, μνημεία

0

Ελεύθερη θα είναι σήμερα, Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024, η είσοδος σε μουσεία, μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους που υπάγονται στο υπουργείο Πολιτισμού, με αφορμή την Ημέρα Μνήμης Μελίνας Μερκούρη.

Η είσοδος στους αρχαιολογικούς χώρους είναι δωρεάν, χωρίς την καταβολή αντιτίμου, κάθε 6 Μαρτίου που έχει οριστεί ως Ημέρα Μνήμης Μελίνας Μερκούρη.

Ελεύθερη είσοδος – Απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής αντιτίμου

Η είσοδος στους οργανωμένους αρχαιολογικούς χώρους, τους ιστορικούς τόπους, τα μνημεία και τα μουσεία τα οποία ανήκουν στο Δημόσιο και διαχειρίζεται το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, είναι ελεύθερη, χωρίς την καταβολή αντιτίμου, στις κάτωθι ημερομηνίες:

  • 6η Μαρτίου (Ημέρα Μνήμης Μελίνας Μερκούρη),
  • 18η Απριλίου (Διεθνής Ημέρα Μνημείων),
  • 18η Μαΐου (Διεθνής Ημέρα Μουσείων),
  • τελευταίο σαββατοκύριακο Σεπτεμβρίου (Διήμερο Ευρωπαϊκών Ημερών Πολιτιστικής Κληρονομιάς),
  • 28η Οκτωβρίου (Εθνική Εορτή) και
  • πρώτη Κυριακή κάθε μήνα από 1η Νοεμβρίου έως 31η Μαρτίου

Το Μουσείο Ακρόπολης (ΝΠΔΔ) ΔΕΝ ανήκει στα μουσεία που υπάγονται στο Δημόσιο (Υπουργείο Πολιτισμού), αλλά στη σχετική απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου, που καθορίζει τις ημέρες ελεύθερης εισόδου για όλο το κοινό συμπεριλαμβάνεται και η 6η Μαρτίου. Ως εκ τούτου την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024, Ημέρα Μνήμης Μελίνας Μερκούρη, η είσοδος στο Μουσείο Ακρόπολης είναι ελεύθερη για όλο το κοινό.

Πληροφορίες από: https://www.proson.gr