Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1792

Στοίχημα – Premier League: Οι “χωριάτες” έχουν την ευκαιρία για τρίποντο κόντρα στη Λίβερπουλ

0
Στοίχημα
Στοίχημα

Το εορταστικό πρόγραμμα αγώνων ξεκινά στο Νησί, με δράση σε όλες τις κατηγορίες. Στην Πρέμιερ Λιγκ, ζόρικες αποστολές έχουν Τότεναμ και Λίβερπουλ, απέναντι σε Μπρένφορντ και Άστον Βίλα, αντίστοιχα.

«Γεμάτη» αγωνιστική σε Β’ Ιταλίας, Β’ Γαλλίας, «δράση» και στην πρώτη κατηγορία Βελγίου.

Δείτε όλες τις σημερινές επιλογές αγώνων από το κουπόνι παμε στοιχημα του ΟΠΑΠ.

 

  1. Μπρέντφορντ – Τότεναμ (14:30)

Ξεκινάμε από την Πρέμιερ Λιγκ. Η Μπρέντφορντ ταλανίζεται από την υπόθεση του επιθετικού Τόνεϊ, ο οποίος αντιμετωπίζει κατηγορίες για παράνομο στοιχηματισμό και υπολογίζεται, μέχρι να απολογηθεί. Χωρίς τους Γιορίς, Ρομέρο, Μπεντανκούρ, Ριτσάρλισον, μεταξύ άλλων, θα παραταχθεί η Τότεναμ, όμως ο Κόντε διαθέτει βάθος στον πάγκο για να καλύψει τις απουσίες. Με Σον και Κέιν στην επίθεση είναι πάντα υπολογίσιμη δύναμη η ομάδα του, ποντάρουμε στο διπλό, σε απόδοση 2.00.

 

  1. Σαουθάμπτον – Μπράιτον (17:00)

Επιστρέφουμε στην Πρέμιερ Λιγκ. Οι δύο ομάδες έδωσαν αγώνα μεσοβδόμαδα για το Λιγκ Καπ, η Σουθάμπτον προκρίθηκε επικρατώντας 2-1 της Λίνκολν, η Μπράιτον τέθηκε εκτός στα πέναλτι από την Τσάρλτον. Η γηπεδούχος μάχεται για την παραμονή, βρίσκεται στην προτελευταία θέση κι απέχει δύο βαθμούς από τη σωτηρία. Επηρεασμένη από την έλλειψη του παικταρά Μακάλιστερ η Μπράιτον και προερχόμενη από το σοκ του αποκλεισμού, προσφέρεται ως ισχυρό φαβορί. Διαφωνούμε με τις αποδόσεις του σετ, θα προτιμήσουμε τον άσο, στο 3.30.

 

  1. Άστον Βίλα – Λίβερπουλ (19:30)

Δύο παιχνίδια πρόλαβε να δώσει με προπονητή τον ΟυνάιΈμερι η Άστον Βίλα στο πρωτάθλημα. Στο πρώτο επιβλήθηκε 3-1 της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και στο δεύτερο κέρδισε 2-1 μέσα στην έδρα της Μπράιτον. Τα αποτελέσματα αυτά της έχουν δώσει βαθμολογικό «αέρα» από τις τελευταίες θέσεις. Η Λίβερπουλ απογοητεύει ως τώρα στην Πρέμιερ Λιγκ, ενώ την περασμένη Πέμπτη τέθηκε εκτός Λιγκ Καπ, χάνοντας με 3-2 από τη Μάντσεστερ Σίτι. Δεν εμπνέει εμπιστοσύνη, σε αντίθεση με τους γηπεδούχους μετά την αλλαγή τεχνικού. Ποντάρουμε στο 4.50 του άσου.

 

  1. Μπάρι – Τζένοα (21:30)

Κλείνουμε με Β’ Ιταλίας και αναμέτρηση ανάμεσα σε ομάδες που έχουν στόχο την άνοδο στη Serie A. Στην 3η θέση η Μπάρι, διαθέτει την καλύτερη επίθεση (29 γκολ, με άλλες 2 ομάδες), αλλά έχει μόνο δύο νίκες στις 10 τελευταίες αναμετρήσεις για το πρωτάθλημα (2-6-2). Η Τζένοα ανέκαμψε, στα τελευταία ματς δείχνει καλό πρόσωπο, ιδιαίτερα στο αμυντικό σκέλος, που προβλημάτιζε. «Τρέχει» αήττητο τριών αγώνων, στους οποίους κράτησε ανέπαφη εστία (2-1-0), ενώ στο προηγούμενο κέρδισε την πρωτοπόρο Φροζινόνε. Της δίνουμε καλές πιθανότητες να συνεχίσει στο ίδιο τέμπο, στο 2.60 το διπλό.

 

*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις, οι αποδόσεις ενδέχεται να αλλάξουν

21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα

Ζευγάρι μαζεύει χρήματα ώστε να μην ακουστεί ποτέ ξανά το “Last Christmas”

0
Last Christmas

 

Ο 50χρονος Tomas Mazetti και η 33χρονη σύζυγός του Hannah, έχουν ήδη συγκεντρώσει 51.453 λίρες για να εξαφανίσουν το τραγούδι από κάθε λίστα.

 

Πέρυσι τα Χριστούγεννα μιλούσε με φίλους για το πόσο δεν της άρεσε λέγοντας ότι θα πλήρωνε για να μην το ξανακούσει ποτέ. Κάπως έτσι μπήκε η ιδέα και ξεκίνησε να συγκεντρώνει χρήματα.

Μέχρι στιγμής, 327 άτομα έχουν δώσει χρήματα.

 

Η Hannah, ζωγράφος στο επάγγελμα που ζει στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, είπε πως «Σπούδαζα αγγλικά και δούλευα για να πληρώσω τους λογαριασμούς και ο ιδιοκτήτης του καφέ είχε σχεδιάσει μια εξαιρετικά ζεστή περίοδο χριστουγεννιάτικων διακοπών και είχε το δικό του CD».

Τότε το έπαιζε 111 φορές σε μία εργάσιμη μέρα όπως είπε.

 

Τότε κάποιος μας είπε ότι αυτό θεωρητικά ήταν δυνατό αν αγοράζαμε τα δικαιώματα για το τραγούδι. Έτσι θα αποκτούσαμε και τα δικαιώματα σε όλες τις πλατφόρμες ροής!» Η είδηση διαδόθηκε.

«Είναι διασκεδαστικό γιατί οι άνθρωποι είτε αγαπούν είτε μισούν την ιδέα! Ίσως τα επόμενα Χριστούγεννα να είναι τα τελευταία Χριστούγεννα! (Last Christmas)» είπε.

Τα τρία παιδιά του ζευγαριού, συμμετέχουν επίσης στην αποστολή τους να απαλλάξουν τον κόσμο από το τραγούδι.

Έχουν θέσει ως στόχο τα 15.000.000 δολάρια που θα τους οδηγήσει στο επόμενο στάδιο των διαπραγματεύσεων με τη Warner Chappell Music UK.

Εάν το όνειρο γίνει πραγματικότητα, η οικογένεια σκοπεύει να θάψει την κύρια ηχογράφηση σε μια τοποθεσία πυρηνικών αποβλήτων στην Φινλανδία «όπου θα παραμείνει για τουλάχιστον δύο εκατομμύρια χρόνια».

Η Hannah και ο Tomas, διευκρίνισαν ότι ουσιαστικά «δεν μισούν τους Wham!» αλλά θεωρούν ότι το τραγούδι παίζεται πάρα πολύ. «Λυπάμαι, αλλά έτσι πρέπει να γίνει», είπε η Hanna.

«Δεν μισούμε τους Wham!, αλλά μισούμε αυτό το τραγούδι. Επειδή παίζεται 5.000 φορές την ημέρα. Αισθανθήκαμε ότι έπρεπε να κάνουμε κάτι για να στηρίξουμε τους ανθρώπους που υποφέρουν όπως εμείς».

«Μερικοί άνθρωποι φαίνεται να λατρεύουν να ακούν το τραγούδι 500 φορές την ημέρα. Και αυτοί οι άνθρωποι είναι εχθροί μας.» είπε αστειευόμενη.

Είπαν βέβαια ότι υπάρχουν ακόμα χειρότερα τραγούδια που θα έπρεπε να εξαφανιστούν πριν από αυτό, όπως το «All I want for Christmas» της Mariah Carey.

Πηγή: lifo.gr

Στοίχημα – Premier League: Η Boxing Day ταιριάζει στην Αρσεναλ

0

Η αναμέτρηση Άρσεναλ – Γουέστ Χαμ ξεχωρίζει από το πρόγραμμα της Δευτέρας.

Στάδιο Έμιρεϊτς» (60.260), Λονδίνο. – Ώρα έναρξης 22:00

Διαιτητής: Μάικλ Όλιβερ.

Στα τελευταία 14 ματς απέναντι στη Γουέστ Χαμ, η Άρσεναλ μετρά δέκα νίκες, τρεις ισοπαλίες και μία ήττα.

Εντός έδρας, η Άρσεναλ έχει επτά σερί νίκες και δώδεκα νίκες στα τελευταία 13 ματς με τη Γουέστ Χαμ.

Στην «Boxing Day», η Άρσεναλ είναι αήττητη στα τελευταία 13 εντός έδρας ματς. Η Γουέστ Χαμ στα τελευταία εννιά έχει απολογισμό 2-3-4.

Ανάλυση και tips από το Bet of the Day.

Άρσεναλ

Έπρεπε να περάσουν 15 χρόνια για να κάνει Χριστούγεννα στην κορυφή η Άρσεναλ. Η ομάδα του Αρτέτα σταμάτησε μόλις δύο φορές στα 14 ματς που έπαιξε μέχρι στιγμής, κι έτσι βρίσκεται πέντε βαθμούς μπροστά από την πανίσχυρη Μάντσεστερ Σίτι. Έπαιξε πέντε φιλικά στο διάστημα της διακοπής. Δύο κεκλεισμένων των θυρών με Γουότφορντ (ήττα 4-2) και Λούτον (0-0), ένα με τη Γιουβέντους και δύο για το Dubai Super Cup. Νίκησε τη Λυών με 3-0 και τη Μίλαν με 2-1, νικώντας τες και στα πέναλτι με 2-1 και 4-3 αντίστοιχα. Αντίθετα, παρά την απόλυτη υπεροχή της ηττήθηκε με 2-0 από τη Γιουβέντους στο «Έμιρεϊτς» με δύο αυτογκόλ.

Δείτε επίσης: Εορταστική προσφορά* χωρίς κατάθεση μόνο για λίγες μέρες!

Γουέστ Χαμ

Χρειαζόταν οπωσδήποτε τη διακοπή του Μουντιάλ. Έκλεισε με τρεις σερί ήττες και πλέον βρίσκεται μόλις έναν βαθμό πάνω από τις θέσεις του υποβιβασμού. Έδειξε καλύτερα σημάδια στα φιλικά κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου, μετρώντας δύο νίκες και μία ισοπαλία. Κέρδισε Κέμπριτζ (4-2) και Ουντινέζε (3-1) κι έμεινε στο 1-1 με τη Φούλαμ, όλα εκτός έδρας. Ανακοινώθηκε η απόκτηση του 20χρονου στόπερ Λουιζάο από την Σάο Πάουλο. Ο Βραζιλιάνος, που κατά πάσα πιθανότητα προορίζεται για τη δεύτερη ομάδα, θα ενσωματωθεί στο σύνολο του Μόγες από τη 1 Ιανουαρίου του 2023.

Δείτε επίσης: Καθημερινά προγνωστικά μπάσκετ με ένα κλικ

Προγνωστικά

Υπό κανονικές συνθήκες θα λέγαμε πως η Άρσεναλ θα πάρει ένα εύκολο τρίποντο και θα συνεχίσει την πορεία της στην πρώτη θέση. Όμως η επιστροφή από το Παγκόσμιο Κύπελλο κρύβει παγίδες. Οι απουσίες και στις δύο πλευρές μπορεί να μπερδέψουν τα πράγματα, όμως δεν είναι πως κάποια ομάδα έχει μεγαλύτερη τύχη από την άλλη σε αυτό το κομμάτι.

Διαβάστε το πλήρες άρθρο αλλά και περισσότερα προγνωστικά στο koubanezos.gr

 

Αντίπαρος: Απέκτησε ψηφιακό ξεναγό πλοήγησης

0
Αντίπαρος

Ολοκληρώθηκε η ανάπτυξη της ψηφιακής εφαρμογής ξεναγού πλοήγησης και ευαισθητοποίησης σχετικά με τα οικοσυστήματα και την αγροτική κληρονομιά της υπαίθρου της Αντιπάρου.

Η ψηφιακή εφαρμογή αναπτύχθηκε για κινητές συσκευές, η οποία ενημερώνει τον χρήστη για τις δυνατότητες περιήγησης και τη γνωριμία με το φυσικό/γεωλογικό και πολιτισμικό περιβάλλον.

Η συστηματική συνεργασία του Δίκτυο ΔΑΦΝΗ / DAFNI Network ως τεχνικός σύμβουλος, με τον Δήμο και την Αναπτυξιακή Εταιρεία Κυκλάδων Α.Ε. έχει φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα για την ανάπτυξη και προώθηση του περιπατητικού τουρισμού στην Αντίπαρο.

Η καινούργια αυτή εφαρμογή διατίθεται δωρεάν και είναι προσβάσιμη από όλες τις συσκευές (iOS & Android)

https://play.google.com/store/apps/details…

https://apps.apple.com/gr/app/antiparos-routes/id1659844729

Τα έργο εντάσσεται στις Υποδράσεις 19.2.4.4 και 19.2.4.5. του Υπομέτρου 19.2 «Στήριξη υλοποίησης δράσεων των στρατηγικών τοπικής ανάπτυξης με πρωτοβουλία τοπικών κοινοτήτων CLLD/LEADER» του Μέτρου 19 «Στήριξη για Τοπική Ανάπτυξη μέσω του LEADER (ΤΑΠΤοΚ – Τοπική Ανάπτυξη με Πρωτοβουλία Τοπικών Κοινοτήτων» του ΠΑΑ 2014 – 2020, στο πλαίσιο της 1ης πρόσκλησης του τοπικού προγράμματος για παρεμβάσεις δημοσίου χαρακτήρα της Αναπτυξιακή Εταιρεία Κυκλάδων Α.Ε. Αναπτυξιακής Εταιρίας Κυκλάδων ΑΕ.

Μύκονος – Δήμος: Ετοιμο το ημερολόγιο για το 2023 με επίκεντρο το κτήριο “Βοϊνόβιτς”

0
Μύκονος

Στη νέα έκδοση του ημερολογίου του Δήμου Μυκόνου για το έτος 2023 παρουσιάζεται διεξοδικά το «Κτίριο Βοϊνόβιτς: Το Δημαρχείο της Μυκόνου».

Την εισαγωγή του ημερολογίου επιμελήθηκε με εξαιρετικό τρόπο ο Μιχάλης Ασυμομύτης – Στάης ενώ την εμπεριστατωμένη έρευνα αρχείων και στοιχείων πραγματοποίησε ο σύμβουλος του Δήμου Βαγγέλης Πελέκης.

Η έρευνα και η παρουσίαση περιλαμβάνει ιστορικά στοιχεία που συσχετίζονται με το κτίριο, από τη Ρωσοκρατία έως και σήμερα, πάντοτε σε σχέση με την ιστορική πορεία του νησιού. Παρουσιάζονται αρχιτεκτονικά σχέδια, κατόψεις, σχεδιαγράμματα και τομές, καθώς επίσης και μελέτες που είχαν γίνει για αναπλάσεις του κτιρίου (που δεν πραγματοποιήθηκαν).

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν τα χαρακτικά περιηγητών που σχετίζονται με την καταγραφή του κτιρίου μέσα στο χρόνο. Τις σελίδες των ημερολογιακών μηνών, κοσμούν εικαστικά (πίνακες ζωγραφικής, σχέδια και φωτογραφίες) αξιόλογων καλλιτεχνών, έργα που ανήκουν κατά κύριο λόγο στις συλλογές του Δήμου καθώς και σε αρχεία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης και της ΚΔΕΠΠΑΜ, πάντοτε σε σχέση με το εμβληματικό δημαρχιακό κτίριο.

Με το ημερολόγιο αυτό παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο κοινό η ιστορία του κτιρίου Βοϊνόβιτς, ενός κτιριακού συγκροτήματος με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στη ζωή και την ανάπτυξη της Χώρας της Μυκόνου.

Μέσα από τις σελίδες των ημερολογιακών μηνών αναδεικνύονται πολλές ιστορικές πτυχές του νησιού, ενώ η προβολή των πολιτιστικών στοιχείων που παρουσιάζονται ενισχύουν τον τοπικό πολιτισμό και προβάλλουν επιπλέον την τοπική μας ταυτότητα.

Για τη νέα αυτή έκδοση ο δήμαρχος Κωνσταντίνος Κουκάς σημειώνει στην εισαγωγή του:

«Το κτίριο Βϊνόβιτς είναι ένα ξεχωριστό, μυθικό, επιβλητικό κτίριο, συνδεδεμένο πάντοτε με τις διοικητικές και πολιτικές επιδιώξεις μας.

Ανεβαίνοντας λοιπόν τα σκαλιά του Δημαρχιακού Μεγάρου του Δήμου Μυκόνου, ως δήμαρχος, αισθάνθηκα μια μεγάλη ιστορική ευθύνη για την πορεία της διοίκησης αυτού του τόπου και τον δημοκρατικό προσανατολισμό της.

Δημοκρατία για μένα είναι το συμφέρον και το συνολικό όφελος ενός τόπου, η περηφάνεια του και ο σεβασμός που εμπνέει ο πολιτισμός του. Και όταν αυτά τα συναισθήματα τα γεννά ένας χώρος από την πρώτη κιόλας στιγμή, σημαίνει πως ο χώρος αυτός έχει γίνει ήδη μνημείο. Ένα κτίριο λοιπόν της μνήμης αλλά και του παρόντος.»

OPEN UP Communications (Στεφάνου): “Αποστολή μας να εμπνεύσουμε εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις”

0
Στεφάνου

Η τεχνολογία και οι δυνατότητες που αυτή προσφέρει είναι ο αρωγός από τη μια, και η αγάπη για τον τόπο καταγωγής του η κινητήριος δύναμη από την άλλη, για να συνεχίσει την επαγγελματική του πορεία μακριά από την Αθήνα: Αυτή η πρόταση συνοψίζει εν πολλοίς την ενδιαφέρουσα περίπτωση του νέου επιχειρηματία στον κλάδο του marketing Ηλία Στεφάνου που μετά από εικοσαετή πορεία στο αντίστοιχο τμήμα γνωστού χρηματοπιστωτικού ιδρύματος, πήρε την απόφαση να φύγει από την Αθήνα και να ιδρύσει τη δική του επιχείρηση παροχής 360° υπηρεσιών επικοινωνίας και marketing στη Νάξο.

Είναι ένας από τους πολλούς νέους επιχειρηματίες τον τελευταίο καιρό που αξιοποιούν τη δύναμη του internet και αποφασίζουν να συνδυάσουν το όνειρό τους για μια καλύτερη ποιότητα ζωής με παροχή υψηλής εξειδίκευσης υπηρεσιών που, τελικά, δεν έχουν και πολλά να ζηλέψουν από αυτές που προσφέρονται στην πρωτεύουσα. Εξάλλου, είναι πλέον συχνό και διαδεδομένο ακόμη και στο εξωτερικό, στελέχη από το χώρο της διαφημιστικής δημιουργίας, του εικαστικού σχεδιασμού ή της δημιουργικής κειμενογραφίας, μετά από πολυετή θητεία σε μεγάλους οργανισμούς κι εταιρείες και έχοντας ζήσει το “θόρυβο” της μεγάλης πόλης, να αποφασίζουν να εγκατασταθούν και να παράγουν από ένα λιγότερο αστικό περιβάλλον.

Ο ίδιος αφηγείται στο ΒusinessNews.gr: «Ήταν ομολογουμένως μια δύσκολη απόφαση. Έπειτα απο μια επιτυχημένη πορεία ως στέλεχος μεγάλου χρηματοπιστωτικού ομίλου στην Αθήνα, όπου για περισσότερο από δυο δεκαετίες είχα την ευκαιρία και τη δυνατότητα να αντιμετωπίσω αρκετές προκλήσεις και να αποκτήσω μια σημαντική εμπειρία, θέλησα να βρεθώ στην άλλη πλευρά του διπόλου ‘διαφημιστής-διαφημιζόμενος’, αναζητώντας μια νέα επαγγελματική ώθηση, μέσα από την ενασχόλησή μου πλέον με το ‘’χτίσιμο’’ του brand μιας επιχείρησης. Η ανάληψη του ρόλου του διαφημιστή ήταν για μένα ένα κίνητρο, για να γνωρίσω το αντικείμενο αυτό ακόμη βαθύτερα και ευρύτερα, πέρα από τους ορίζοντες ενός στελέχους marketing. Στο νέο μου αυτό επαγγελματικό ‘ταξίδι’, επέλεξα τη Νάξο, τον τοπό καταγωγής μου να είναι το σημείο αναφοράς».

Και εγένετο η OPEN UP Communications πριν από ενάμιση χρόνο και κάτι και συγκεκριμένα μέσα στην πανδημία, με μια αποστολή να φαντάζει υπέρ του δέοντος δύσκολη σε εκείνη τη φάση. Ο κ. Στεφάνου υπογραμμίζει σχετικά με την έναρξη της εταιρείας: «Προφανώς και δεν ήταν εύκολο το ξεκίνημα κι εξακολουθεί να είναι μια δύσκολη ‘αποστολή’. Η ίδρυση της OPEN UP Communications στις αρχές του 2021 συνέπεσε με την πανδημία και επηρεάστηκε από αυτήν και θεωρώ πως η πανδημία επέδρασε κι εξακολουθεί να επιδρά αρνητικά σε ένα τοπικό διαφημιστικό γραφείο για εντελώς διαφορετικούς λόγους: κατά τη διάρκειά της οι τοπικές επιχειρήσεις υπολειτουργούσαν, οι τζίροι είχαν μειωθεί δραματικά κι επικρατούσε μια αβεβαιότητα για το μέλλον. Τον τελευταίο έναν χρόνο, μετά τη λήξη της πανδημίας, όπου επανήλθε σε μεγάλο βαθμό η κανονικότητα, οι επιχειρήσεις είδαν θεαματική αύξηση τζίρου, λόγω της θετικής αντίδρασης του κόσμου και της εκρηκτικής αύξησης της κίνησης σε αρκετούς κλάδους και κυρίως στον τουριστικό».

«Από τα παραπάνω, γίνεται αντιληπτό πως η ανάγκη των τοπικών επιχειρήσεων για διαφήμιση ή για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, μειώθηκε σημαντικά αυτά τα δυο χρόνια, γεγονός που επηρεάζει και την πορεία της OPEN UP Communications» συμπληρώνει ο ιδρυτής της εταιρείας και τονίζει, επίσης, ότι «παρ’ όλα αυτά, το ενδιαφέρον τοπικών επιχειρήσεων για ενίσχυση της ψηφιακής τους παρουσίας κι ανάπτυξη ενός περισσότερο φιλικού προς τους καταναλωτές διαδικτυακού profile, δεδομένης της τάσης των επιχειρήσεων να εμφανίζονται εκεί όπου ‘συχνάζουν’ πλέον καθημερινά οι πελάτες τους, στο διαδίκτυο, δημιούργησε τις προϋποθέσεις για την υλοποίηση αρκετών έργων».

Πέρα από την υγειονομική κρίση, η δυσκολία, όμως, υπήρξε και στο να πείσει τους τοπικούς, εν δυνάμει πελάτες, να μάθουν άγνωστες, για τους περισσότερους από αυτούς λέξεις, όπως digital marketing και επικοινωνία: «Το να επενδύσει μια τοπική, μικρή επιχείρηση σε διαφήμιση και γενικά προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών της είναι μια σημαντική κίνηση και μια απόφαση δύσκολη, δεδεμένης της έλλειψης συγκεκριμένου budget για κάτι τέτοιο. Συνεπώς, για ένα τοπικό agency που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μικρές, οικογενειακές κατά βάση επιχειρήσεις, αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξή του η επιφυλακτικότητα, η αμφισβήτηση, η έλλειψη νοοτροπίας προσέγγισης της αγοράς με όρους marketing, η λανθασμένη πεποίθηση πως η προβολή και προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών είναι απλά κόστος κι όχι επένδυση. Αυτή είναι ίσως και η αποστολή της εταιρείας, να εμπνεύσει εμπιστοσύνη στις τοπικές επιχειρήσεις και να τις οδηγήσει με στρατηγική και σχέδιο σε μια πορεία περαιτέρω ανάπτυξής τους, βοηθώντας τες να αναδείξουν με επαγγελματικό κι ελκυστικό τρόπο όλα όσα έχουν να προσφέρουν στην εγχώρια αλλά και στη διεθνή αγορά. Η OPEN UP Communications – όπως εξάλλου υπονοεί και το όνομά της – ήρθε στις Κυκλάδες για να στηρίξει τους ντόπιους επαγγελματίες και τις τοπικές επιχειρήσεις ώστε να ανοίξουν τους ορίζοντές τους και να αποκτήσουν εξωστρέφεια, αναγνωρισιμότητα και απήχηση, στοιχεία απαραίτητα για την μακροπρόθεσμη θετική εξέλιξή τους».

Εξάλλου, ένα από τα asset του Ηλία Στεφάνου αποδεικνύεται ότι είναι η ίδια η Νάξος, η οποία εντάσσεται, χρόνο με το χρόνο, πιο δυναμικά στον τουριστικό χάρτη, ενώ είναι πλέον και “smart island” στο πλαίσιο πρόσφατου πιλοτικού προγράμματος της Amazon: «Η Νάξος, με απαράμιλλης ομορφιάς φυσικό τοπίο, σπουδαία πολιτιστική κληρονομιά, πλούσια λαογραφική παράδοση, έντονα τοπικά ήθη κι έθιμα, ισχυρό πρωτογενή τομέα, εξαιρετικής ποιότητας γαστρονομία, εντάσσεται σιγά-σιγά, χρόνο με τον χρόνο, στον εγχώριο και διεθνή τουριστικό χάρτη. Μάλιστα, τελευταία, μπήκε και στον παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη, με την επιλογή της από την Amazon, για μετατροπή της σε “smart island”, στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος. Η Νάξος διαθέτει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις ώστε να καταστεί νησί-κόμβος για το τουριστικό προϊόν της χώρας και λόγω της γεωγραφικής της θέσης στο κέντρο του Νότιου Αιγαίου και εξ’ αιτίας των δυνατοτήτων που έχει να καταστεί πόλος έλξης επισκεπτών από κάθε γωνιά της χώρας και του κόσμου. Στην OPEN UP Communications γνωρίζουμε τις προκλήσεις, αλλά και τις ευκαιρίες που υπάρχουν, ώστε οι τοπικές επιχειρήσεις με το σωστό μίγμα επικοινωνίας να εξυπηρετήσουν την ανάγκη για μια βιώσιμη, κοινωνικά και περιβαλλοντικά ισορροπημένη τουριστική ανάπτυξη, όπου επισκέπτες και κάτοικοι του νησιού να απολαμβάνουν εμπειρία ζωής μέσα από ποιοτικές υπηρεσίες και προϊόντα».

Το όραμά του για το μέλλον; Η δυναμική πορεία της εταιρείας του, έχοντας μάλιστα και στο πλευρό του σημαντικούς συνεργάτες όπως η JN Leoussis, για τα πιο απαιτητικά projects: «Η εταιρεία φιλοδοξεί να καταστεί ο τοπικός συνεργάτης κάθε επαγγελματία και επιχείρησης στον τομέα της επικοινωνίας και του marketing, κατανοώντας από ‘πρώτο χέρι’ τις εξατομικευμένες ανάγκες τους. Λειτουργώντας στην τοπική αγορά, μπορεί να εξυπηρετεί άμεσα κι από κοντά τις επιχειρήσεις και να ασχολείται με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και προσοχή προς όφελος των πελατών της. Χωρίς πολλές χρονοβόρες διαδικασίες, άσκοπες συναντήσεις ή συνομιλίες, εμπλοκή πολλών στελεχών, ένα μικρό διαφημιστικό γραφείο με λιγότερα λειτουργικά κόστη, προσφέρει χαμηλότερες τιμές και έξοδα προβολής, αποτελώντας, με αυτόν τον τρόπο, μια οικονομική επιλογή για μια μικρή τοπική επιχείρηση».

Απείρανθος: Νικολός και Μαριετώ τα κάλαντα σας λέσι

0
Η Μήδεια είναι εδώ (Απείρανθος)
Η Μήδεια είναι εδώ (Απείρανθος)

Μέσα στο καταχείμωνο ο Νικολός και η Μαριετώ (του Νίκου Σφυρόερα) έρχεται να μας μεταφέρει σε μια άλλη εποχή του 1954 στο χωριό με τα κρύα έντονα, αλλά τις καρδιές των ανθρώπων ίσως ποιός ζεστές από σήμερα.

Την εποχή που οι αγροτικές δουλείες άκμαζαν και κάθε μαζωμός είχε τα ζωντόβολα του, τα μπαξεβανικά, στο κουμάσι το ουρνάκι του, τσι προστιάδες για τα ζα και πρόβατα και το μουλάρι, τον αχερμύτατο, την καμινάδα με τα ξυλόκλαδα, το φούρνο του, το αλώνι και όλα αυτά που τα παιδιά μας σήμερα τα θεωρούν αν όχι άγνωστες λέξεις, άγνωστες συνήθειες.

Την εποχή που η αλληλεγγύη, του γείτονα και συγγενή ήταν αυτονόητη και τα βράδια ο ένας πήγαινε στον άλλο για να αποσπεριώσουνε τις ατέλειωτες ώρες του χειμώνα με κουβέντα, τραγούδια και ιστορίες, χωρίς κινητά και τάπλετ και ανάλογα την περιοχή χωρίς ρεύμα, αλλά με λύχνο και λάμπα πετρελαίου.

Την εποχή που το λίγο φάνταζε πλούτος και χόρταινες με ένα πιάτο αμανίτες η ένα μονούριστο με κατσίνα, βλέποντας στα λούκια κρυταλωμένα τα νερά.

Που το ξερό συκαλάκι ήταν το γλυούδι της εποχής και αν είχες και καρύδια με ρακί , ένιωθες άρχοντας.

Που δεν ρωτούσαμε τη μάνα μας “ήντα θα μαερέψεις αύριο ω μάνα.”

Με αυτές τις σκέψεις και συνεχή νοσταλγία στο παρελθόν , στα χρόνια μου τα παιδικά, χρόνια αθωότητας,εύχομαι σε όλους τους συγχωριανούς μου, τους φίλους και συμπατριώτες μας, Χρόνια πολλά , καλά Χριστούγεννα, κοντά στις οικογένειες τους και όλους όσους αγαπούν.

Ο νέος χρόνος ας είναι περισσότερο φωτεινός, χαρούμενος, αισιόδοξος, πλούσιος σε αγάπη και υπομονή.

Ανοχή στην διαφορετικότητα αλλά και θάρρος για μη συμβιβασμούς σε κάθε τι που μας μειώνει την αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα μας

Δημοσιεύθηκε στην την εφημερίδα “Τ Απεράθου” του αείμνηστου Μιχ, Γρατσία που την είχε κ εκείνος αναδημοσιεύσει από την εφημερίδα Ναξιακό Μέλλον φύλο 170 του 1954.

Διαβάστε τα σχετικά κάλαντα (σ.σ. ευχαριστούμε τον κο Μανώλη Χατζηπέτρο για την βοήθεια)

Αίγυπτος – μπάσκετ: Kατέρρευσε κερκίδα, 27 τραυματίες

0
Μπάσκετ - Αιγυπτος

Τουλάχιστον 27 άνθρωποι τραυματίστηκαν όταν κατέρρευσε τμήμα των κερκίδων το Σάββατο κατά τη διάρκεια αγώνα μπάσκετ στο Κάιρο, όπως ανακοίνωσαν οι υγειονομικές αρχές.

Οι αξιωματούχοι είπαν ότι μέρος των κερκίδων έπεσε στους θεατές στον αγώνα του Σούπερ Καπ μεταξύ της Αλ-Αχλί του Καΐρου και της Ιτιχάντ της Αλεξάνδρειας έπειτα από ταραχές στις εξέδρες.

Ο αγώνας στο Αθλητικό Μέγαρο «Χασάν Μουσταφά» του Καΐρου αναβλήθηκε μετά το περιστατικό, σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας Χόσαμ Αμπντέλ-Γκαφάρ δήλωσε ότι οι περισσότεροι από τους τραυματίες υπέστησαν κατάγματα. Ανέφερε ότι μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία και τα τραύματά τους δεν ήταν κρίσιμα.

Ο Μοχάμεντ Φάουζι, εκπρόσωπος του υπουργείου Αθλητισμού, είπε σε τοπικό τηλεοπτικό κανάλι ότι οι εξέδρες κατέρρευσαν εξαιτίας των ταραχών από οπαδούς της Ιτιχάντ.

Πλάνα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έδειξαν μια μεταλλική κερκίδα να καταρρέει στην αρένα πολλαπλών χρήσεων, η οποία φέρει το όνομα του Χασάν Μουσταφά, επικεφαλής της Διεθνούς Ομοσπονδίας Χάντμπολ. Άνοιξε πριν από τρία χρόνια πριν από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Χάντμπολ Ανδρών του 2021, το οποίο φιλοξένησε η Αίγυπτος.

Παρόμοια περιστατικά δεν είναι σπάνια στην Αίγυπτο. Εξέγερση του 2012 στο Πορτ Σάιντ προκάλεσε περισσότερους από 70 θανάτους σε ένα από τα τραγικότερα περιστατικά που σχετίζονται με το ποδόσφαιρο στον κόσμο.

Το 2015, 22 οπαδοί έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια ταραχών που προκλήθηκαν από δακρυγόνα που εκτόξευσε η αστυνομία έξω από στάδιο σε προάστιο του Καΐρου.

Πηγή: Associated Press

Αξοπατήματα…. Κάλαντα εν πλω, στα μέλη του “Blue Star Delos” στη Νάξο

0

Ευχάριστη έκπληξη…

Παραμονή των Χριστουγέννων. Σάββατο 24 Δεκεμβρίου και η χορευτική ομάδα Νάξου “ΑΞΟΠΑΤΗΜΑΤΑ”, βρέθηκε στο λιμάνι της Νάξου…

Ποιος ήταν ο λόγος; Μα να κάνει κάτι που δεν είχε γίνει στο πρόσφατο παρελθόν.

Με τον Κωνσταντίνο Κατσιούλη στο βιολί και τον Νίκο Κονιτόπουλο στο λαούτο επισκέφθηκαν το “Blue Star Delos” που μόλις είχε έρθει από τον Πειραιά.

Η είσοδος του πλοίου έγινε η σκηνή…

Αρχικά, είπαν τα κάλαντα, τραγούδησαν αλλά και χόρεψαν νησιώτικα τραγούδια στη συνέχεια..

Μάλιστα, τα μικρότερα μέλη της ομάδας πήραν και ένα πανέμορφο δώρο από τον cpt Μακάριο Λύρα και τα υπόλοιπα στελέχη του σκάφους…

Δείτε το σχετικό video

Στοίχημα: Ο ρόλος των αλγόριθμων στη ζωή του …. αθλητισμού

0
Στοίχημα
Στοίχημα

Στον κόσμο του online στοιχήματος, κάθε πλεονέκτημα που μπορεί να αποκτήσει κάποιος έναντι των bookmakers θεωρείται αναμφίβολα κάτι πολύ θετικό. Έχοντας αυτό κατά νου, υπάρχει και η μερίδα των ευφυέστατων παικτών που χρησιμοποιούν πολύπλοκα προγράμματα ηλεκτρονικού υπολογιστή σε μια προσπάθεια να εντοπίσουν τις μεγαλύτερες στοιχηματικές ευκαιρίες. Τα εξελιγμένα αυτά λογισμικά προγράμματα είναι σε θέση να αναλύσουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων και ως εκ τούτου να υπολογίσουν πολλές διαφορετικές πιθανότητες.

Εδώ θα βρεις τα καλύτερα φρουτακια free!

Στην αντίπερα όχθη, οι στοιχηματικές πλατφόρμες χρησιμοποιούν αλγόριθμους προκειμένου να διαμορφώσουν τις προσφερόμενες αποδόσεις, ιδίως στο πεδίο του live betting όπου όλα εξελίσσονται ταχύτατα.Ως εκ τούτου, προκύπτει μια άτυπη μάχη μεταξύ παικτών και bookmakers ως προς τη χρήση της ισχυρότερης επεξεργασίας των δεδομένων, προσπαθώντας αμφότεροι να αποκτήσουν πλεονέκτημα έναντι του άλλου. Η τάση αυτή αναμένεται να κορυφωθεί στο άμεσο μέλλον, καθώς μια αναπόφευκτη ισχυροποίηση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και των δυνατοτήτων τους βρίσκεται πλέον προ των πυλών.

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι αλγορίθμων που χρησιμοποιούνται στο online στοίχημα. Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, οι αλγόριθμοι έχουν ως αποστολή τη σύγκριση των πιθανοτήτων ενός υπέρογκου αριθμού αποτελεσμάτων με τις αποδόσεις που προσφέρουν οι στοιχηματικές. Η διαδικασία αυτή στοχεύει στον εντοπισμό των στοιχημάτων στα οποία κάποιος αξίζει να ρισκάρει περισσότερο από άλλα. Οι δύο βασικότεροι τύποι αλγορίθμων που χρησιμοποιούνται στο στοίχημα διαφοροποιούνται ως προς τον στόχο που καλούνται να πετύχουν.

Η ερμηνεία των αλγόριθμων στο στοίχημα

Ο πρώτος από τους βασικούς αλγόριθμους αφορά κατά βάση τα στοιχήματα τύπου arbitrage, ενώ ο δεύτερος βρίσκει εφαρμογή σε στοιχήματα με αξία, τα ευρέως γνωστά valuebets. Από πολλές απόψεις λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο και ο κύριος στόχος τους είναι να εξασφαλίσουν κέρδος σε αυτούς που τους χρησιμοποιούν, είτε πρόκειται για τους παίκτες του στοιχήματος είτε για τις ίδιες τις στοιχηματικές πλατφόρμες. Ωστόσο, εύκολα γίνεται κατανοητό πως ελάχιστοι είναι οι παίκτες που έχουν πρόσβαση σε κάθε είδος εξελιγμένου αλγόριθμου.

Οι αλγόριθμοι αποτελούν ουσιαστικά μαθηματικούς τύπους που προσπαθούν να οργανώσουν και να αξιολογήσουν τα δεδομένα που τους δίνονται προκειμένου να λύσουν περίπλοκα προβλήματα ή να απαντήσουν σε δύσκολες ερωτήσεις. Όταν πρόκειται για αλγόριθμους στο στοίχημα, οι πληροφορίες που εισάγονται σε αυτούς είναι συνήθως τα στατιστικά στοιχεία των παικτών και των ομάδων που αναμετρώνται. Ως εκ τούτου, μπορεί κάποιος να ισχυριστεί πως επεξεργάζονται σχετικά απλές πληροφορίες. Ο όγκος των στατιστικών δεδομένων όμως που επεξεργάζεται ένας αλγόριθμος είναι τεράστιος και αρκεί το πάτημα ενός κουμπιού προκειμένου να αναλυθεί άμεσα το σύνολο τους με τον απαιτούμενο κάθε φορά τρόπο.

Όσες περισσότερες πληροφορίες εισάγονται σε έναν αλγόριθμο, τόσο πιο ακριβής και επιτυχημένη θα είναι η ανάλυση τους.Συνεπώς, οι καλύτεροι αλγόριθμοι στο στοίχημα συνδυάζουντις διαθέσιμες πληροφορίες με την συνεχώς βελτιούμενη τεχνολογία. Η τελευταία εξέλιξη θέλει τους κατασκευαστές αλγορίθμων να επιδίδονται στην προσπάθεια δημιουργίας νευρωνικών δικτύων (neuralnetworks), τα οποία επιτρέπουν τη λειτουργία μιας μορφής μηχανικής μάθησης. Όσο περισσότερα μαθαίνει μια μηχανή άλλωστε, τόσο πιο πετυχημένη χαρακτηρίζεται.

Τα νευρωνικά δίκτυα (neuralnetworks)

Τα νευρωνικά δίκτυα είναι στην ουσία προγράμματα που έχουν κατασκευαστεί με στόχο να μιμηθούν τη λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου. Η δημιουργία τέτοιων νευρωνικών δικτύων σε αλγόριθμους μηχανικής μάθησης είναι ένας τρόπος βελτίωσης της ικανότητάς τους να επιλύουν τα πιο περίπλοκα προβλήματα. Όσο η τεχνολογία αναπτύσσεται, τόσο αυξάνεται και η ικανότητα των αλγόριθμων μηχανικής μάθησης.

Παίρνοντας ως δεδομένο τα τεράστια χρηματικά ποσά που δαπανώνται σε ετήσια βάση στην παγκόσμια αγορά αθλητικών στοιχημάτων, οι αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν το παιχνίδι για όσους έχει την ικανότητα να δημιουργήσουν έναν από αυτούς. Εάν τα μηχανήματα ήταν σε θέση να αντιγράψουν τις λειτουργίες του ανθρώπινου εγκεφάλου, χωρίς όμως το παραμικρό σφάλμα,τότε αναμφίβολα οι bookmakers θα κυριεύονταν από το φόβο της απώλειας σημαντικών κεφαλαίων.

Αυτή τη στιγμή,οι κορυφαίοι σχεδιαστές αλγόριθμων για το στοίχημα χρησιμοποιούν την μηχανική μάθηση για να δημιουργήσουν ισχυρά προγράμματα που μπορούν να επεξεργαστούν και να αναλύσουν μεγάλες ποσότητες δεδομένων.Όσα περισσότερα δεδομένα εισάγονται σε έναν αλγόριθμο, τόσο περισσότερες πληροφορίες έχει για να επεξεργαστεί και κατά συνέπεια τόσο καλύτερα μπορεί να ρυθμίσει τη γενικότερη λειτουργία του. Οι αλγόριθμοι βελτιώνονται συνεχώς και γίνονται ολοένα και πιο ακριβείς ως προς την εξαγωγή των απαιτούμενων αποτελεσμάτων.

Ποιος κατασκευάζει τους αλγόριθμους;

Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός εταιρειών που μέσω της χρήσης αλγόριθμων για το στοίχημα έχουν δει σημαντικά οφέλη σε ότι αφορά τη βελτίωση των σχετικών με τον τζόγο τεχνικών τους. Από τις πιο δημοφιλείς είναι η εταιρία Stratagem και ανήκει σε αυτές που θεωρούν πως το ποδόσφαιρο είναι ένα από τα πιο προβλέψιμα αθλήματα στον κόσμο. Βασίζονται σε στοιχεία όπως η μικρή διάρκεια των αγώνων, οι σταθεροί κανονισμοί και η επαναλαμβανόμενη φύση των παιχνιδιών.

Σύμφωνα με τα στελέχη της Stratagem, αν μελετήσετε 100.000 ποδοσφαιρικούς αγώνες, θα διαπιστώσετε πως υπάρχουν μοτίβα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μηχανές για να αναλύσουν μελλοντικούς αγώνες. Η Stratagem στοχεύει στο να εξετάσει τέτοια μοτίβα και να τα χρησιμοποιήσει έτσι ώστε να αποκτήσει πλεονέκτημα έναντι των στοιχηματικών.

Η Stratagem αποτελεί ένα μόνο παράδειγμα εταιρείας που χρησιμοποιεί τη μηχανική μάθηση και την αποκλειστική τεχνολογία για να αναπτύξει τους καταλληλότερους αλγόριθμους στη μάχη κόντρα στους bookmakers. Μέχρι σήμερα ωστόσο, δεν έχει καταφέρει να σχεδιάσει τον αλγόριθμο εκείνο που θα μπορεί να καταγράψει live γεγονότα και να παρέχει άμεσα τις κατάλληλες πληροφορίες.

Ωστόσο, εκτός από εταιρίες όπως η Stratagem, υπάρχει ένας αριθμός επιχειρηματιών που αναζητούν την ανάπτυξη αλγόριθμων που θα χρησιμοποιηθούν για το project του στοιχήματος. Στην εποχή της ανάπτυξης του προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι αλγόριθμοι χρησιμοποιούνται για την επεξεργασία δεδομένων ταχύτερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια από ποτέ. Ένα ακόμη βασικό χαρακτηριστικό των αλγόριθμων, είναι ότι εξαλείφουν τόσο το ανθρώπινο λάθος όσο και την έμφυτη ανθρώπινη προκατάληψη που προέρχεται από συναισθηματικές επιρροές.

Εφαρμογές στον πραγματικό κόσμο

Έχουμε ήδη δει αλγόριθμους μηχανικής μάθησης να χρησιμοποιούνται με επιτυχία στον κόσμο των οικονομικών επιστημών. Στην πραγματικότητα, πολλοί από αυτούς που σημείωσαν επιτυχία στο οικονομικό πεδίο κάνοντας χρήση αλγόριθμων, προσπαθούν να τους χρησιμοποιήσουν εκ νέου και στο πεδίο του στοιχήματος. Η αλήθεια είναι πως αλγόριθμοι μηχανικής μάθησης χρησιμοποιούνται στον οικονομικό κόσμο από τη δεκαετία του 1980 και πλέον είναι τόσο διαδεδομένοι που αναπόφευκτα τους συμβουλεύεται κάθε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα.

Όταν μιλάμε για τον τρόπο με τον οποίο οι αλγόριθμοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν στον πραγματικό κόσμο, δεν απαιτούνται ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα φαντασίας. Είτε θέλετε να έχετε καλύτερη ένδειξη για τους αγώνες που θα πρέπει να συμπεριλάβετε σε ένα παρολί είτε αναζητάτε το πιθανότερο αποτέλεσμα σε ένα μονό αποδεκτό στοίχημα, ένας επιτυχημένος αλγόριθμος είναι πάντα ικανός να σας δώσει πλεονέκτημα έναντι των μπουκ.

Από την άλλη πλευρά τώρα, οι στοιχηματικές πλατφόρμες δεν μένουν αδρανείς γύρω από το υπό εξέταση ζήτημα. Αντιθέτως μάλιστα, όσο περισσότερο αναπτύσσονται αλγόριθμοι, τόσο πιο πιθανό είναι οι μεγαλύτεροι bookmakers παγκοσμίως να κάνουν χρήση των δικών τους αλγόριθμων.Ως εκ τούτου, θα εισάγουν τις δικές τους πληροφορίες προκειμένου να διασφαλίσουν πως οι προσφερόμενες αποδόσεις θα οδηγήσουν στο μέγιστο δυνατό κέρδος.

Αλγόριθμοι «Value Betting»

Όπως προαναφέρθηκε, υπάρχουν δύο βασικοί τύποι αλγορίθμων για το στοίχημα. Ο δημοφιλέστερες από αυτούς είναι οι αλγόριθμοι που αφορούν τα στοιχήματα με αξία, τα ευρύτερα γνωστά «valuebets». Στόχος τους είναι να εντοπίσουν στοιχήματα που προσφέρονται σε απόδοση μεγαλύτερη από την αναμενόμενη, κάτι που δίνει στους παίκτες ισχυρό πλεονέκτημα.

Οι συγκεκριμένοι αλγόριθμοι βασίζονται σε παρελθοντικά δεδομένα, εξετάζουν πόσο συχνά σημειώθηκαν ορισμένα αποτελέσματα και μπορούν– θεωρητικά – να προβλέψουν τι θα συμβεί σε μια μελλοντική ποδοσφαιρική αναμέτρηση. Ένα παράδειγμα είναι όταν μια ομάδα έχει την τάση να σκοράρει κατά μέσο όρο δύο γκολ ανά αγώνα, κάτι που σημαίνει πως ποντάρισμα στο over 1.5 γκολ της συγκεκριμένης ομάδας αποτελεί ένα στοίχημα με αξία.

Παράλληλα, η τεχνική της εξασφάλισης κέρδους μέσω των value betting αλγόριθμων δεν αφορά μόνο την εύρεση των καταλληλότερων στοιχημάτων αλλά και τη διαχείριση των πονταρισμάτων και του συνολικού κεφαλαίου γενικότερα. Πιο συγκεκριμένα, οι αλγόριθμοι προσαρμόζουν το πόσο μικρό ή μεγάλο θα πρέπει να είναι το ποντάρισμα σε κάθε στοίχημα που τοποθετείται, κάτι που βασίζεται πάντα στις πιθανότητες επαλήθευσης του εκάστοτε ενδεχομένου που προτείνεται.

Αλγόριθμοι στοιχημάτων Arbitrage

Ο δεύτερος τύπος είναι οι αποκαλούμενοι αλγόριθμοι arbitrage. Κάθε αλγόριθμος αυτής της κατηγορίας έχει ως στόχο να εκμεταλλευτεί τις μεταβαλλόμενες αποδόσεις συγκεκριμένων ενδεχομένων. Αυτό συχνά περιλαμβάνει την εμπλοκή με τα ανταλλακτήρια στοιχημάτων όπου με τη χρήση των αυξομειώσεων στις αποδόσεις δύναται να προκύψει εξασφαλισμένο κέρδος ανεξάρτητα από την τελική έκβαση του εκάστοτε γεγονότος.Σίγουρα αυτό το εγχείρημα δεν είναι το πιο συνηθισμένο μεταξύ των παικτών, αλλά είναι κάτι που συμβαίνει και οι εξειδικευμένοι αλγόριθμοι είναι σε θέση να δώσουν πλεονέκτημα σε όσους τους χρησιμοποιούν.

Οι αλγόριθμοι arbitrage, μέσω της διαδικασίας που αναλύθηκε μπορούν να οδηγήσουν σε χαμηλό αλλά σίγουρο κέρδος. Το πρόβλημα εδώ είναι πως στοιχήματα τύπου arbitrage γίνονται πολύ συχνά αντιληπτά από τις στοιχηματικές πλατφόρμες οι οποίες προκειμένου να προστατευτούν προχωρούν σε προσωρινή ή και μόνιμη φραγή των ύποπτων λογαριασμών. Αξίζει να αναφερθεί πως ο εντοπισμός τέτοιων κινήσεων, γίνεται από τους bookmakersκαι πάλι μέσω αλγόριθμων που έχουν κατασκευαστεί για αυτόν ακριβώς το λόγο!

Οι ατέλειες του συστήματος των αλγόριθμων

Όσο δυναμική κι αν είναι η παρουσία των αλγόριθμων στον κόσμο του στοιχήματος, η λειτουργία τους δεν είναι πάντα αλάνθαστη. Ας πάρουμε για παράδειγμα το ποδόσφαιρο, ένα άθλημα όπου πολύ συχνά βλέπουμε να σημειώνονται εκπλήξεις και ομάδες αουτσάιντερ να επικρατούν έναντι των ισχυρών φαβορί.

Ας δούμε όμως ένα συγκεκριμένο παράδειγμα για να γίνει πιο κατανοητό: από τον Απρίλιο του 2017 έως τον Ιανουάριο του 2021, η Λίβερπουλ σημείωσε το ρεκόρ των 68 εντός έδρας αγώνων χωρίς ήττα. Πιο συγκεκριμένα, κατάγραψε 55 νίκες και 13 ισοπαλίες σε ένα διάστημα σχεδόν τεσσάρων ετών. Όταν όμως η Μπέρνλι κατάφερε να σπάσει το αήττητο σερί των «reds», ακολούθησαν πέντε ακόμη ήττες στο Άνφιλντ. Αυτό που συμπεραίνουμε είναι πως ακόμα και για τον πιο εξελιγμένο αλγόριθμο θα ήταν πολύ δύσκολο να προβλέψει μια τόσο απότομη αλλαγή στα αποτελέσματα της Λίβερπουλ. Ακόμα κι αν λάμβανε υπόψη του τις απώλειες των βασικών παικτών Άλισον, φαν Ντάικ και Γκόμεζ, θα ήταν απίθανο να εκτιμήσει σε ποιο βαθμό η απουσία τους θα επηρέαζε τη συνολική απόδοση της ομάδας.

Η δεύτερη ατέλεια των αλγόριθμων στο στοίχημα έχει αναφερθεί ήδη και δεν είναι άλλη από τον κίνδυνο να γίνει αντιληπτή η χρήση τους και ως εκ τούτου να υπάρξει φραγή ή περιορισμός σε στοιχηματικούς λογαριασμούς. Αυτό που γενικότερα ισχύει είναι πως όσο καλύτερος ο αλγόριθμος που χρησιμοποιείτε, τόσο πιθανότερο είναι η στοιχηματική στην οποία παίζετε να περιορίσει είτε το μέγιστο όριο πονταρίσματος είτε το μέγιστο δυνατό κέρδος.Μπορεί μια τέτοια κίνηση να μην χαρακτηρίζεται δίκαιη, αλλά είναι απόλυτα νόμιμη και αποτελεί κοινή πρακτική των στοιχηματικών, βάσει πάντα των όρων και προϋποθέσεων που εφαρμόζουν.

Το τελευταίο που αξίζει να αναφερθεί είναι το γεγονός ότι οι αλγόριθμοι απαιτούν συνεχείς ενημερώσεις του λογισμικού στο οποίο βασίζονται, κάτι αναγκαίο προκειμένου να διασφαλιστεί ότι λειτουργούν στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους και είναι σε θέση να εξάγουν τα πιο ακριβή αποτελέσματα. Η διαδικασία αυτή είναι πιθανότατα δαπανηρή, αλλά εφόσον «κάνουν σωστά τη δουλειά τους», τότε σίγουρα αξίζει το ρίσκο!