Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1169

Blue Star Ferries: Δεμένα τα πλοία Κυριακή και Δευτέρα σε Πειραιά και Σύρο

0

Ηταν λίγο πολύ αναμενόμενο. Μας έκανε κι εντύπωση που δεν υπήρξε νωρίτερα η σχετική ανακοίνωση για απαγορευτικό απόπλου πλοίων από τον Πειραιά και τη Σύρο (ενδοκυκλαδικά) όσον αφορά τα δρομολόγια που εκτελούν Blue Star Ferries και Hellenic Seaways… Κι αυτό γιατί ήδη για Δωδεκάνησα έχουμε τροποποιήσεις από χθες…

Οπότε Κυριακή και Δευτέρα τα πλοία μένουν Πειραιά. Ισως το “Blue Star Naxos” θα το δούμε να φεύγει το απόγευμα (17:30) για Παροναξία – Μικρές Κυκλάδες – Αμοργό 

Ας δούμε τις τροποποιήσεις και ακυρώσεις 

“Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που αναμένονται στο ΝΑ Αιγαίο, σύμφωνα με δελτίο της ΕΜΥ, τα δρομολόγια των πλοίων θα διαμορφωθούν ως ακολούθως:

ΚΥΡΙΑΚΗ 21/01/24

BLUE STAR 1
Το δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά 07:25 για Πάρο – Νάξο – Ίο – Σαντορίνη και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

BLUE STAR PAROS
Το δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά 07:30 για Σύρο – Τήνο – Μύκονο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

BLUE STAR NAXOS
Το δρομολόγιο του πλοίου αύριο από Πειραιά 17:30 για Σύρο – Πάρο – Νάξο – Ηρακλειά – Σχοινούσα – Κουφονήσι – Αμοργός (Κατάπολα) και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

HELLENIC HIGHSPEED
Το δρομολόγιο του πλοίου από Σύρο 07:00 για Πάρο – Σέριφο – Σίφνο – Κίμωλο – Μήλο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΔΕΥΤΕΡΑ 22/01/24

BLUE STAR 1
Το δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά 07:25 για Πάρο – Νάξο – Σαντορίνη και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

BLUE STAR PAROS
Το δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά 07:30 για Σύρο – Τήνο – Μύκονο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

HELLENIC HIGHSPEED
Το δρομολόγιο του πλοίου από Σύρο 07:00 για Κύθνο – Κέα – Λαύριο και επιστροφή δεν θα
πραγματοποιηθεί. Το πλοίο θα παραμείνει στο λιμάνι της Σύρου και εφόσον βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες θα αναχωρήσει την Τρίτη στις 07:00 για το προγραμματισμένο του δρομολόγιο.

Η Εταιρεία μας θα ενημερώσει το επιβατικό κοινό για τα ανωτέρω.

 

Απαγορευτικό: Δεμένα τα πλοία από Ραφήνα Κυριακή – Δευτέρα

0

Μπορεί σήμερα ο καιρός να είναι …ευχάριστος και να μην προδιαθέτει εικόνα χειμώνα, όμως όπως όλα δείχνουν αύριο Κυριακή η ένταση του ανέμου να εκτιναχθεί… Ακόμη και απαγορευτικό απόπλου θα έχουμε για τα πλοία. Τουλάχιστον από τη Ραφήνα προς Ανδρο – Τήνο – Μύκονο για το Fast Ferries Andros και το Andros Queen…

Με βάση την σχετική ενημέρωση από την Fast Ferries 

“Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της πρόβλεψης της Ε.Μ.Υ. για επικράτηση δυσμενών καιρικών συνθηκών στις περιοχές πλόων του πλοίου μας Ε/Γ-Ο/Γ FAST FERRIES ANDROS για την Κυριακή 21/1 και τη Δευτέρα 22/1/2024, ακυρώνονται τα ακόλουθα δρομολόγια:

# Κυριακή 21/1 & Δευτέρα 22/1 από τη Ραφήνα ώρα 07:50 για Άνδρο – Τήνο – Μύκονο.

# Κυριακή ώρα 14:45 και Δευτέρα ώρα 13:45 από Μύκονο για Τήνο – Άνδρο – Ραφήνα.

Επιβάτες με εκδοθέντα εισιτήρια ενημερώνονται με κάθε πρόσφορο τρόπο.

Με την προϋπόθεση βελτίωσης καιρικών συνθηκών το πλοίο θα αποπλεύσει την Τρίτη 22/1 στο εγκεκριμένο του δρομολόγιο από Ραφήνα ώρα 07:50 για Άνδρο – Τήνο – Μύκονο”.

Η ανακοίνωση της Golden Star Ferries

“Σας ενημερώνουμε ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που θα επικρατήσουν την Κυριακή 21/01/24 και την Δευτέρα 22/01/24 στις περιοχές πλόων και των καιρικών Δελτίων της Ε.Μ.Υ. για επιδείνωση του καιρού, τα δρομολόγια του Ε/Γ – Ο/Γ ΑΝΔΡΟΣ ΚΟΥΙΝ ΝΑ 633 από Μύκονο, Τήνο, Άνδρο, Ραφήνα και από Ραφήνα προς Άνδρο, Τήνο, Μύκονο τις εν λόγω ημέρες δεν θα πραγματοποιηθούν. Οι επιβάτες ενημερώνονται ήδη με μέριμνα της εταιρείας”.

 

Sky Express: Προσέγγιση (για πρώτη φορά) στη Νάξο με αεροσκάφος Αtr 72

0

Χρόνος: Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024. Τόπος; Αεροδρόμιο Νάξου και λίγο πριν τις 10 το πρωί, ακουμπάει στον διάδρομο ένα αεροσκάφος τύπου Atr 72 της Sky Express.

Η πρώτη φορά… Το είχαμε δει και το περασμένο καλοκαίρι αλλά με τα …χρώματα της Olympic Air.

Τώρα, το βλέπουμε και με τα χρώματα της Sky Express. Αποβιβάζονται σχεδόν 50 άνθρωποι. Δεν έχει τη πλήρη κάλυψη χωρητικότητας του αεροσκάφους. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να μεγαλώσει λίγο ακόμη περισσότερο ο διάδρομος. Μην ξεχνμάμε ότι γίνονται αυτές τις ημέρες οι εργασίες για την επέκταση του αεροδρομίου..

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους θα τον ξαναδούμε σύντομα. Και από τις δύο εταιρείες. Τα μικρότερα άλλωστε αποτελούν παρελθόν.

Πάντα όμως στην μέση της κάλυψης όσον αφορά την χωρητικότητα του αεροσκάφους. Στα 40-45 – 48 άτομα ανάλογα και με τις καιρικές συνθήκες.

Τα χαμόγελα από την πρώτη πετυχημένη προσέγγιση πάντως δεδομένα. Κι ευχαριστούμε το φίλο της ιστοσελίδας Μιχάλη Ρώτα για την φωτογραφία… 

Τι είναι αυτά τα Atr 72?

Τον Ιούνιο του 2021, η Sky Express έφερε τη νέα γενιά αεροσκαφών ATR 72-600 στην Ελλάδα με σκοπό να ενισχύσει την κάλυψη του εσωτερικού δικτύου της. Η πρώτη παρουσίασή του μάλιστα, έγινε στην Πάρο ένα μήνα αργότερα.

Το συγκεκριμένο είδος αεροσκάφους ανταποκρίνεται στις ιδιαιτερότητες και τις απαιτήσεις της εγχώριας αεροπλοΐας. Προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία πτήσης, ενώ την ίδια στιγμή διακρίνεται παγκοσμίως για το φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα του, την τεχνολογία και την υψηλή εξοικονόμηση καυσίμων.

Η επιλογή του έγινε στο πλαίσιο της συστηματικής επένδυσης της SKY express στoν εμπλουτισμό του ήδη “πράσινου” στόλου (green fleet) της, που την κατατάσσει πρώτη αυτή τη στιγμή στη χώρα επί του συνόλου των αεροσκαφών της.

Σχετικά με τα νέα ATR 72-600

Το σύγχρονο ATR 72-600 της SKY express αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα αεροσκάφη στην κατηγορία τους. Διακρίνονται για τα φιλικά προς το περιβάλλον χαρακτηριστικά τους, τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, την αυξημένη αυτονομία, την προσαρμογή σε συνθήκες ζέστης ή κρύου και τις σημαντικά χαμηλότερες εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα (40% λιγότερα CO2 σε κάθε πτήση).

Δείτε εδώ το virtual tour στο εσωτερικό και στο cockpit του ATR 72-600.

Οι ταξιδιώτες, εκτός από τα “πράσινα” αεροσκάφη, έχουν στη διάθεσή τους προσιτούς και άκρως ανταγωνιστικούς ναύλους, προσωποποιημένες ψηφιακές υπηρεσίες και ευέλικτες επιλογές ταξιδιού. Παράλληλα, η εταιρεία εφαρμόζει ολοκληρωμένο πλάνο μέτρων για τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας επιβατών και προσωπικού με το πρόγραμμα ενισχυμένης φροντίδας και υγιεινής “CarePlane”.

Σχετικά με την ATR

Η ATR είναι ο κορυφαίος κατασκευαστής περιφερειακών αεροσκαφών με τα ATR 42 και 72 να σημειώνουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως στην κατηγορία της αγοράς με λιγότερες από 90 θέσεις. Το 2019 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Κοινό όραμα των εργαζομένων της ATR είναι να βοηθούν όλους, ανεξάρτητα από την τοποθεσία που βρίσκονται, να συνδέονται και να αναπτύσσονται με υπεύθυνο τρόπο. Χάρη στην αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας turboprop και τον προσανατολισμό της εταιρείας στην καινοτομία, τα ATR δημιουργούν περισσότερες από 100 νέες διαδρομές κάθε χρόνο, καταναλώνοντας έως και 40% λιγότερα καύσιμα και εκπέμποντας έως και 40% λιγότερο CO2 από τα περιφερειακά αεροσκάφη.

Για όλους αυτούς τους λόγους, τα επιλέγουν περισσότερες από 200 εταιρείες σε 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Η ATR είναι κοινοπραξία μεταξύ Airbus και Leonardo.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.atr-aircraft.com

 

Vodafone Posidonia: Χαρτογράφηση στον βυθό Πάρου και Αντιπάρου

0

Μετά την επιτυχημένη πρώτη ερευνητική αποστολή στη Σύρο, σειρά είχε ο βυθός της Πάρου και της Αντιπάρου που “βγήκε στην επιφάνεια” μέσα από την υψηλής ανάλυσης και ακρίβειας χαρτογράφηση των υποθαλάσσιων λιβαδιών Ποσειδωνίας, έναν από τους σημαντικότερους Πνεύμονες της Μεσογείου, στο πλαίσιο του προγράμματος Vodafone Posidonia του Ιδρύματος Vodafone.

Το Ίδρυμα Vodafone, σε συνεργασία με το Oceanus Lab του Πανεπιστημίου Πατρών, και υπό την επιστημονική επίβλεψη του Καθηγητή Περιβαλλοντικής και Γεωλογικής Ωκεανογραφίας, Γιώργου Παπαθεοδώρου έχουν ήδη ξεκινήσει να διαμορφώνουν έναν πλήρη χάρτη υποθαλάσσιων λιβαδιών Ποσειδωνίας. Σκοπός είναι η συλλογή επιπρόσθετων επιστημονικών δεδομένων, που θα συμβάλλουν στην προστασία ενός ιδιαίτερα πολύτιμου και συνάμα άγνωστου οικοσυστήματος, καθοριστικής σημασίας για την υγεία των υδάτων και της ατμόσφαιρας, για τη μείωση της διάβρωσης των ακτών και την επιβίωση πολλών θαλάσσιων οργανισμών.

Στο πλαίσιο της αποστολής στην Πάρο και την Αντίπαρο, χαρτογραφήθηκαν συνολικά 174,57 τετραγωνικά χιλιόμετρα έκτασης βυθού, βάθους έως 50 μέτρων περίπου, μέσα από 58 υποθαλάσσιες λήψεις, συνολικής διάρκειας 20,3 ωρών, περιμετρικά των νησιών.

Με τη βοήθεια εξελιγμένων ηχοβολιστικών και ρομποτικών συστημάτων και υποβρύχιων ερευνητικών σκαφών, η χαρτογράφηση αποκάλυψε εκτεταμένα λιβάδια Ποσειδωνίας σε όλο το παράκτιο σύμπλεγμα της Πάρου και της Αντιπάρου. Παράλληλα, εντοπίστηκαν σημάδια αλλοίωσης και εκτεταμένης υποβάθμισης των λιβαδιών στους κόλπους της Παροικιάς και της Νάουσας, όπου τα λιβάδια έχουν αντικατασταθεί σε μεγάλο βαθμό από φύκη καθώς και ουλές από την αγκυροβολία σκαφών. Το βαθύτερο λιβάδι με την πιο εντυπωσιακή εικόνα Ποσειδωνίας βρέθηκε στα δυτικά της Αντιπάρου και γύρω από τις νησίδες Δεσποτικό και Στρογγυλό, ενώ εκτεταμένα πεδία εντοπίστηκαν, επίσης, στις νότιες ακτές της Πάρου.

Αποκαλύψεις 

Η ανάλυση της τοπογραφίας του πυθμένα αποκάλυψε την ύπαρξη ξενικών ειδών φυκών, καθώς και την παρουσία του ξενικού είδους Caulerpa racemosa σε διάφορες θέσεις περιμετρικά των νησιών, ενώ επιπλέον εντοπίστηκε το είδος Scorpaenidae Pterois (Λεοντόψαρο). Στο πλαίσιο της θαλάσσιας έρευνας, πραγματοποιήθηκε εκτίμηση του ύψους των φυλλωμάτων της Ποσειδωνίας, μελετήθηκε ο τύπος βυθού (λάσπη, άμμος, βράχος), καθώς και το πάχος ιζήματος στις περιοχές όπου φύεται η Ποσειδωνία, ενώ αποτυπώθηκε λεπτομερώς το ναυάγιο “Εξπρές Σάμινα”.

Όπως δήλωσε η Αλεξάνδρα Παπανικολάου, Υπεύθυνη του Ιδρύματος Vodafone: “Συνδυάζοντας την τεχνολογική τεχνογνωσία της Vodafone με την ακαδημαϊκή και ερευνητική τεχνογνωσία του Πανεπιστημίου Πατρών, πλέον βρισκόμαστε πολύ κοντά στην ολοκλήρωση της συλλογής των στοιχείων που είναι απαραίτητα για την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με τη συνολική έκταση της Ποσειδωνίας στον ελληνικό χώρο, την τρωτότητα αυτών των ιδιαίτερα σημαντικών οικοσυστημάτων και την ανάδειξη της σημασίας διασφάλισης της ακεραιότητάς τους προς όφελος του φυσικού περιβάλλοντος αλλά και της οικονομίας και κοινωνίας της χώρας μας”.

Επόμενοι σταθμοί των ερευνητικών αποστολών χαρτογράφησης του Vodafone Posidonia είναι τα νησιά Μύκονος και Δήλος.

 

Ένωσης Καταπολιανών Αμοργού: Πότε κόβει την πρωτοχρονιάτικη πίτα της

0

Τόπος: Πειραιάς (Ιδρυμα Χατζηκυριάκειο – Κλεισόβης 18)

Χρόνος:  Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2024 (ώρα έναρξης: 18.30)

Δράση: Κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας – βράβευση επιτυχόντων

Διοργάνωση: Ενωση Καταπολιανών Αμοργού

Τι αναφέρει η πρόσκληση;   

Σάββατο 27 Ιανουαρίου και ώρα 18.30, σας περιμένουμε να καλωσορίσουμε το 2024 και να κόψουμε την πίτα μας.

Όπως πάντα στο φιλόξενο χώρο του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος Παιδικής Προστασίας, Κλεισόβης 18 στον Πειραιά.

Όπως πάντα με κέρασμα που με πολύ αγάπη ετοιμάζουν τα μέλη του Δ.Σ.

Όπως πάντα με βράβευση των επιτυχόντων (σ.σ. παιδιά της Αμοργού) στα πανεπιστήμια.

Όπως πάντα με τη ζεστασιά και την όμορφη ατμόσφαιρα που δημιουργείτε εσείς, οι συμπατριώτες και φίλοι.

Να είστε όλοι εκεί!

 

 

Μπορείς να ελέγξεις την έννοια των λέξεων; Μπορείς να ελέγξεις τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις λέξεις.

0

Όταν προσφεύγουμε στα λεξικά της Νεοελληνικής Γλώσσας, προκειμένου να κατανοήσουμε μια λέξη, η πρώτη σημασία της είναι η επεξήγηση με βάση τον ακριβή όρο. Ο μεταφορικός ακολουθεί. Στη χώρα μας, ειδικά στη γλώσσα των κυβερνώντων, δεν ισχύει τίποτα απ’ όλα αυτά. Ακούς τη λέξη «αύξηση μισθού». Τι σημαίνει; Μεγαλώνω κάτι σε σχέση με αυτό που υπάρχει. Παίρνω 1.000 ευρώ. Επιβάλλεται να πάρω 1.001 τουλάχιστον. Αμ δε; Ακούς τη λέξη «τυχαίο». Τι σημαίνει πάλι τούτο; Εκείνο που λαμβάνει χώρα κατά τύχη. Το απρόβλεπτο. Για ρωτήστε όμως και την κυβέρνηση; Αμ δε που συμφωνεί; Αμ δε; Κατά τα λοιπά, η μάχη για τα ανθρώπινα δικαιώματα -σχετικά με τα ομόφυλα ζευγάρια- συνεχίζεται. Και οι ερμηνείες τι ακριβώς εννοούμε με τη λέξη «ανθρώπινα δικαιώματα» ποικίλλουν. Κατά τα λοιπά, οι Παλαιστίνιοι μπορεί να έχουν όλα τα δίκαια του κόσμου, αλλά σιγά μη συγκρουστούμε με τους φίλους μας Ισραηλινούς με τους οποίους κάνουμε μπίζνες. Τέλος, ο καπιταλισμός είναι ένα πολύ ωραίο και… δίκαιο σύστημα, αρκεί να είσαι κομματάκι πλούσιος, να σε λένε Ίλον Μασκ, Τζεφ Μπέζος, Μαρκ Ζούκεμπεργκ! Σε καμιά περίπτωση δεν  εννοούν τη φτωχάτζα η οποία γράφει όλα αυτά με το μπανάλ όνομα, Αλέξανδρος Αρβανιτάς. Και μη χειρότερα να λέτε. Και μη χειρότερα…

* Το θέμα σχετικά με το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια δεν έχει δημιουργήσει προβλήματα μόνο στους κόλπους της κυβέρνησης αλλά και των υπόλοιπων κομμάτων. Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, μιλώντας για το ζήτημα, υπήρξε σαφής και σε καμιά περίπτωση δεν αποδέχτηκε διαφορετική άποψη από την επίσημη κομματική γραμμή. Μιλώντας, λοιπόν, για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών, στην ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ, είπε: «Αποτελεί ζήτημα ταυτοτικό. Αν όχι η Αριστερά, ποιος;». Για να καταλήξει: «Ποιος εδώ μέσα θεωρεί ότι η γυναίκα στον χώρο εργασίας πρέπει να αμείβεται λιγότερο; Υπάρχει κανένας; Ποιος εδώ μέσα διαφωνεί πως αν δεχτεί σεξισμό, πρέπει να το καταγγείλει χωρίς αντίποινα; Ποιος εδώ μέσα διαφωνεί για το δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών στον πολιτικό γάμο και την τεκνοθεσία;». Για να το κλείσουμε, σύντροφοι, τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι αλά καρτ και ισχύουν όπου μας βολεύει. Αφορούν όσους αισθάνονται ότι βρίσκονται σε καθεστώς καταπίεσης, χωρίς υποσημειώσεις και ναι μεν αλλά. Εν έτει 2024, δεν γίνεται αποδεκτό να υπάρχουν άτομα τα οποία δεν απολαμβάνουν τα ίδια δικαιώματα με τους υπόλοιπους συνανθρώπους τους…

* Ο φίλος Μανόλης Γρηγοράκης σχολιάζει την επικαιρότητα. Όπως πάντα, ακριβής και εύστοχος. «Έξαλλος με την τεκνοθεσία των γκέι ο Αντώνης Σαμαράς. Δεν μπορεί να διανοηθεί ότι αυτοί οι τύποι είναι ικανοί να μεγαλώσουν ένα σωστό παιδί, που δεν θα αντιγράφει π.χ. στις εξετάσεις από τους συμμαθητές του, ώστε να χρειάζεται να ζητήσουν την απόλυση της επιτηρήτριας που το έπιασε».

* Ξανά από τον εξαιρετικό φίλο, Μανόλη Γρηγοράκη: «Αποστρατεύθηκε ο Φλώρος, ο πρώτος αρχηγός ΓΕΕΘΑ επί των ημερών του οποίου καταστράφηκε μια βάση ελικοπτέρων, ανατινάχθηκαν αποθήκες πυρομαχικών, πήραν φωτιά δύο πτέρυγες μάχης και στήθηκε ένα δίκτυο παρακολούθησης με θύμα τον ίδιο. Και όλα αυτά σε καιρό ειρήνης»! Αυτά συμβαίνουν με την αριστεία και το επιτελικό κράτος. Αυτά και μη χειρότερα…

* Ο γνωστός ναζί, Κωνσταντίνος Πλεύρης, παντρεύτηκε την κατά τρεις δεκαετίες νεότερη σύντροφό του, Τζόρτζια Σιακαβάρα. Έως εδώ καλά. Τι καλά, δηλαδή. Καλάμια και παλούκια, αλλά ας το πάρει το ποτάμι. Μέχρι που ο φασίστας τοποθετήθηκε για την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια: «Διαφωνώ. Παραβιάζεται η φύση»! Επαναλαμβάνω, αυτά τα είπε ο Κωνσταντίνος Πλεύρης, ο οποίος δεν παραβιάζει τη φύση! Άλλωστε, την έχει κορόνα στο κεφάλι του και στο κεφάλι της κυρίας Τζόρτζια…

* Με πρωτοβουλία της Νότιας Αφρικής υπήρξε προσφυγή στο Δικαστήριο της Χάγης εναντίον του Ισραήλ, για παραβίαση της Σύμβασης του 1948 περί Γενοκτονίας. Μαζί της συντάχθηκαν 34 χώρες, απέναντι στον απόλυτο εξευτελισμό που βιώνουν σήμερα η ανθρωπότητα και το Διεθνές Δίκαιο. Αν αναρωτιέστε μήπως ανάμεσά τους βρίσκεται και η χώρα μας, να σας ενημερώσω ότι δεν… πρόκανε, γιατί το υπουργείο Εξωτερικών έχει να επιλύσει πιο σοβαρά προβλήματα. Αχ, κύριε Γεραπετρίτη μας, στα ταρατατζούμ είσαστε πρώτος. Όταν έρχονται τα δύσκολα, λουφάζετε στη φωλίτσα σας και βγαίνετε από κει μόλις περάσει η μπόρα… Κατανοητό;

* Γνωστό ότι στις μέρες μας υπάρχουν… σκουπίδια που το έχουν τερματίσει. Κάποιοι παλιάνθρωποι έκλεψαν 8.000 βιβλία από το βιβλιοπωλείο των αστέγων! Τι μπορείς να πεις για τέτοιους ανθρώπους. Τι; Τίποτα, εκτός από ένα «άι σιχτίρ, μαλάκες, και σεις και ο γρύλλος σας. Άι σιχτίρ»!

* Σύμφωνα με στοιχεία του οικονομικού περιοδικού «Forbes», η περιουσία των δέκα πλουσιότερων ανθρώπων παγκοσμίως ανέρχεται στο αστρονομικό ποσό του 1,47 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Προηγείται σταθερά ο Ίλον Μασκ με περιουσία 251,3 δισ. δολάρια. Ακολουθούν κάτι άλλες γνωστές και μη εξαιρετέες… φτωχάτζες, όπως οι Μπερνάρ Αρνό, Τζεφ Μπέζος, Λάρι Έλισον, Μαρκ Ζούκερμπεργκ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις. Το ενδιαφέρον εστιάζεται στο γεγονός ότι οι επτά στους δέκα είδαν την περιουσία τους να αυξάνεται τον μήνα Δεκέμβριο κατά μόλις 30 δισ. και λέμε μόλις, γιατί η αύξηση τον μήνα Νοέμβρη ανερχόταν σε 115 δισ. δολάρια! Σε αντιδιαστολή, αξίζει να αναφέρουμε ότι 165 εκατ. άνθρωποι ζουν σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας.  Συγκεκριμένα, 75 εκατ. ζουν κάτω από το ακραίο όριο φτώχειας, δηλαδή τα 2,15 δολάρια ημερησίως! Ενώ ακόμη 90 εκατ. επιβιώνουν με κάτω από το ανεκτό όριο φτώχειας, δηλαδή τα 3,65 δολάρια τη μέρα! Τελικά, ο καπιταλισμός είναι ένα πολύ ωραίο σύστημα, αρκεί να μην είσαι φτωχός, άνεργος, άστεγος, άρρωστος, ηλικιωμένος, διαζευγμένος, γυναίκα, νεολαίος, έγχρωμος ή έστω σκουρόχρωμος, άτομο με ειδικές ανάγκες και άλλες κάμποσες κατηγορίες συνανθρώπων μας, γιατί την έβαψες. Κανονικά και με τον νόμο, δηλαδή…

* Μπορεί ο… σερίφης Μιχαλιός να επέστρεψε σε γνώριμα λημέρια, αλλά η ζωή συνεχίζεται. Οι μαφιόζικες εκτελέσεις στην πρωτεύουσα δίνουν και παίρνουν, όλες τις ώρες της ημέρας, Κυριακές και αργίες! Προσφάτως είχαμε την εκτέλεση του Βαγγέλη Ζαμπούνη, αλλά δεν ίδρωσε το αυτάκι κανενός από το επιτελικό κράτος. Σάμπως, ο πρώτος ήταν ή ο τελευταίος που τον καθάρισαν; Εδώ αξίζει να υπενθυμίσω ότι ένα από τα βασικά προεκλογικά επιχειρήματα της Νέας Δημοκρατίας το 2019 ήταν ότι θα επανέλθει ο νόμος και η τάξη. Θα κοιμόμαστε ήσυχοι, με τα παράθυρα ανοικτά, η εγκληματικότητα θα παταχθεί και άλλα τέτοια γραφικά και χαριτωμένα. Επί τη ευκαιρία, βρε παλικάρια, η δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ σε ποια φάση βρίσκεται; Τους… ακουμπάμε ή παίζουν ελεύθεροι τάβλι και μας δουλεύουν ψιλό γαζί; Για να μην πω για τη δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια, καθώς πέρασαν 14 χρόνια και ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Γι’ αυτό σας λέω, το μόνο που βιώνουμε, σε σχέση πάντα με τις υποσχέσεις, είναι μια οπή εις το ύδωρ. Κανονική οπή, όμως. Έτσι; Κανονικότατη…

* Για να μη νομίζετε βεβαίως ότι όλα αυτά τα βγάζω από το κεφάλι μου, ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, στις 17 Φλεβάρη 2017, έγραψε στον προσωπικό λογαριασμό του: «Από τότε που οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ πήραν την εξουσία έχουμε περισσότερη βία και αυξημένη εγκληματικότητα. Η κατάσταση χειροτερεύει διαρκώς»! Το όνομά του Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος εξελέγη αργότερα πρωθυπουργός της χώρας. Όταν τα έλεγε, όμως, όλα αυτά, βρε κουτά, ήταν έξω από τα πράγματα. Με πιάνετε ή να το διατυπώσω ακόμη πιο απλά;

* Χαράς ευαγγέλια για συνταξιούχους και μισθωτούς του δημόσιου τομέα. Οι πρώτοι θα πάρουν από τις αρχές του έτους αύξηση περίπου 3,5%. Όλοι; Όχι ακριβώς όλοι. Αν κάποιος έχει σύνταξη 1.300-1.700 ευρώ την έβαψε. Θα δει αντί για αύξηση μείωση στον λογαριασμό του! Γιατί αυτό; Μα αυξάνεται, πλουσιόπαιδά μου, η εισφορά αλληλεγγύης, οπότε την πατήσατε. Σας έμεινε η χαρά, έτσι; Μα για την εθνική οικονομία και την Ελλάδα, ρε γαμώ το, γίνονται όλα αυτά. Ας βάλουμε πλάτη, χωρίς γκρίνιες, υπολογισμούς και διαμαρτυρίες. Άντε πια…

* Μη νομίσετε ωστόσο ότι τα πράγματα βελτιώνονται και για τους δημοσίους υπαλλήλους; Στη Θεσσαλονίκη, αναισθησιολόγος υπέστη εγκεφαλικό, λόγω υπερκόπωσης, συνεχών εφημεριών και εξαντλητικού ωραρίου. Μιλάμε για κάτι 16ωρα να σου φύγει το κεφάλι. Πάντως, οι άριστοι φρόντισαν να δώσουν τον οβολό τους στους καταταλαιπωρημένους  του ΕΣΥ. Έτσι, διευθυντής νευροχειρουργός, με υπηρεσία 34 έτη, θα εισπράττει πλέον 2.000 ευρώ μηνιαίως! Από την άλλη, ο επικεφαλής της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, αμείβεται με 360.000 ευρώ ετησίως! Περίπου 1.000 ευρώ ημερησίως! Ο πρώτος σώζει ζωές, ενώ ο δεύτερος μας κάνει τη ζωή ποδήλατο, κινδυνεύουμε να πάθουν τα νεύρα μας όταν ανοίγουμε τους λογαριασμούς και στο τέλος πέφτουμε στην ανάγκη να μας γιατρέψει  ο πρώτος. Χαμός στο ίσιωμα, αλλά άντε τώρα να βρεις ίσιωμα να γλιτώσεις, στην εποχή της παράνοιας: της απόλυτης όμως παράνοιας…

* Να ξέρετε ότι μ’ αυτήν την κυβέρνηση συμβαίνουν όλα τα τυχαία γεγονότα στην καθημερινότητά μας. Τυχαίοι επιβάτες αλλά απεδείχθησαν στελέχη του ΟΣΕ που έλεγαν μετά το έγκλημα των Τεμπών ότι τα τρένα παραμένουν ασφαλή! Τυχαίοι φοιτητές, αλλά απεδείχθησαν μέλη της ΟΝΝΕΔ, όταν στην κρατική ΕΡΤ εξηγούσαν πόσο καλά είναι τα ιδιωτικά ΑΕΙ! Τυχαίο και το ζευγάρι που πήρε σπίτι μέσω ενός χαμηλότοκου δανείου για νέους εργαζόμενους, με το πρόγραμμα «Σπίτι μου». Ο 31χρονος Σπύρος και η 29χρονη Ραφαέλα υποδέχτηκαν τον πρωθυπουργό στο νέο σπιτικό τους, στο Γαλάτσι! Βεβαίως, αυτό το ζευγάρι έχει τη δική του ιστορία. Την Κυριακή 7 Μαΐου 2023, πάλι όλως τυχαίως, συμμετείχε σε συζήτηση για την οικονομία, εκθειάζοντας την κατάσταση στα Ναυπηγεία Ελευσίνας! Όλοι αυτοί οι… τυχαίοι έχουν ένα κοινό. Αγαπούν την αριστεία και το επιτελικό κράτος, στηρίζουν τον λαοπρόβλητο πρωθυπουργό μας και είναι έτοιμοι να πέσουν στη φωτιά για να λάμψει η αλήθεια! Απλώς, εμάς τους υπόλοιπους μας περνάνε για ηλίθιους. Μάλλον όχι απλώς ηλίθιους αλλά πολύ ηλίθιους, φτωχάτζες μου. Πιο πολύ δεν έχει…

Στην εποχή λοιπόν του απόλυτου ελέγχου της ανθρώπινης συνείδησης και κατά συνέπεια της ανθρώπινης βούλησης, η «ενημέρωση» των πολιτών παίζει σημαντικό ρόλο. Αυτή επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της χειραγώγησης των ΜΜΕ. Όταν αυτά από ενημερωτικός πυλώνας μετατρέπονται σε προπαγανδιστικά εργαλεία, η δουλίτσα γίνεται και καλά και σωστά. Όλο αυτό είναι μια επιστήμη εν εξελίξει. Ουδέν κρυπτόν υπό τον Ήλιον. Οι λέξεις λοιπόν παίζουν τον ρόλο τους. Να ξέρετε ότι τελικά τίποτα δεν χρησιμοποιείται, χωρίς πρώτα να μελετηθεί. Απολύτως τίποτα. Κάθε γράμμα, κάθε σημείο στίξης, κάθε λέξη έχουν τη σημασία τους. Ο Αμερικανός συγγραφέας επιστημονικής φαντασίας, Philip Dick, έλεγε επί του θέματος: «Το βασικό εργαλείο για τη διαστρέβλωση της πραγματικότητας είναι η διαστρέβλωση των λέξεων. Αν μπορείς να ελέγξεις την έννοια των λέξεων, μπορείς να ελέγξεις τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις λέξεις»! Καλή μας εβδομάδα…

 

Seajets: Απέκτησε το ταχύπλοο NATCHAN RERA

0

Συλλέκτης ταχυπλόων η SeaJets… Μερικές ημέρες μετά την είδηση ότι ήρθε σε συμφωνία με την Minoan Lines για την μακρόχρονη δέσμευση απόκτησης του Santorini Palace έρχεται μία ακόμη είδηση σχετικά με συμφωνία για αγορά ταχύπλοου.

Με βάση την ενημέρωση από τη σελίδα ellinikiaktoploia.net, στον στόλο της SEAJETS ανήκει από την Πέμπτη (18 Ιανουαρίου), το ταχύπλοο NATCHAN RERA, το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο λιμάνι ANPING της Ταιβάν και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας αναμένεται να ξεκινήσει το ταξίδι του, προς την Ελλάδα, στα τέλη του τρέχοντος μήνα.

Το ταχύπλοο, έχει κατασκευαστεί από την INCAT TASMANIA το 2007 και παραδόθηκε στις 31/7/2007, έχει μήκος 112,6m και έχει άλλα 3 αδελφά πλοία, το EXPRESS 1, το EXPRESS 2 και το NATCHAN WORLD.

Παρακάτω τεχνικά χαρακτηριστικά και General Arrangement Plan του catamaran.

 

IMG 4770

 

Ενδοκυκλαδικά: Αναχωρεί απόψε (19/01, 23:00) από Σύρο το “Σαόνησος” λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

0

Οι βοριάδες έρχονται το Σαββατοκύριακο. Πτώση θερμοκρασίας και ένταση ανέμων. Αποτέλεσμα; Η μία μετά την άλλη, οι ακτοπλοϊκές εταιρίες προσαρμόζουν τα δρομολόγια ώστε να αποφύγουν “κλείσιμο” σε λιμάνια.

Και η Saos Ferries που είναι πλέον .. .κάτοικος Κυκλάδων με το “Σαόνησος” προχωρεί σε τροποποίηση των δρομολογίων του Σαββατοκύριακου. Δεμένο την Κυριακή το πλοίο στη Σύρο και αναχώρηση απόψε (19/01) από την Σύρο στις 11 το βράδυ για Πάρο – Νάξο – Φολέγανδρο – Σίκινο – Ιο – Θηρασιά – Θήρα – Ανάφη (στις 10 το πρωί του Σαββάτου) και επιστροφή…

Αναμενόμενη ώρα άφιξης του “Σαόνησος” στην Σύρο στις 8.25 το βράδυ του Σαββάτου και … ξεκούραση.

Δείτε τον πίνακα των αφίξεων / αναχωρήσεων στα λιμάνια των Κυκλάδων 

 

 

ΥΠΠΟ – Νάξος: Ίδρυση Ερευνητικού και Τεχνολογικού Εργαστηρίου “Κέντρο Μελέτης Κυκλαδικού Πολιτισμού”

0

Η πιο σημαντική είδηση όσον αφορά τη Νησίδα Μουσείων που είναι υπό κατασκευή στη Νάξο.

​Το Υπουργείο Πολιτισμού προχωρεί στην ίδρυση του Κέντρου Μελέτης του Κυκλαδικού Πολιτισμού ως προσάρτημα του Μουσείου Κυκλαδικού Πολιτισμού, στη Νάξο, η κατασκευή και η έκθεση του οποίου ολοκληρώνεται το 2026. Το Κέντρο Μελέτης Κυκλαδικού Πολιτισμού προβλέπεται να αντιμετωπίσει ολοκληρωμένα το θέμα της προέλευσης και της αυθεντικότητας των κυκλαδικών τέχνεργων, που απασχολεί την διεθνή επιστημονική κοινότητα και τα Μουσεία, σε όλο τον κόσμο, και αναμένεται να τύχει διεθνούς αναγνώρισης και αποδοχής.

Η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη σε δήλωσή της αναφέρει ότι «ο εξαιρετικά μεγάλος αριθμός τέχνεργων του Κυκλαδικού Πολιτισμού, που έχουν προέλθει από τις συστηματικές αρχαιολογικές έρευνες των Εφορειών Αρχαιοτήτων του Υπουργείου Πολιτισμού, τους δύο τελευταίους αιώνες, διαθέτουν πλήρη τεκμηρίωση της προέλευσής του. Τα αντικείμενα αυτά φυλάσσονται στα τοπικά μουσεία των νησιών των Κυκλάδων, στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και -κατά κύριο λόγο- στο Μουσείο Κυκλαδικού Πολιτισμού της Νάξου. Τα ευρήματα αποτελούν τα συγκριτικά δείγματα για την άντληση στοιχείων, που θα συμβάλλουν στην διεξαγωγή των πλέον αξιόπιστων αναλύσεων. Τα δεδομένα που θα προκύψουν από τις τεχνολογικές αναλύσεις θα αξιοποιηθούν ως βάση για συγκριτικές μελέτες με τα πορίσματα αντίστοιχων αναλύσεων τέχνεργων του Κυκλαδικού Πολιτισμού, που στερούνται ταυτότητας προέλευσης και βρίσκονται σε Μουσεία και Συλλογές και είτε έχουν κατασχεθεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, είτε έχουν επαναπατριστεί τα τελευταία χρόνια.

Η διαδικασία αυτή θα συμβάλλει ουσιαστικά στην πιστοποίηση και τεκμηρίωση ή μη της γνησιότητάς τους, ενώ θα εμπλουτίσει τα δεδομένα για την ακριβή τους προέλευση. Το Κέντρο θα συγκροτηθεί άμεσα και οι πρώτες δράσεις του, όπως η ψηφιακή βάση δεδομένων, προγραμματίζεται να ξεκινήσουν το β΄ εξάμηνο του 2024».

Το Κέντρο θα περιλαμβάνει :

# Δημιουργία κεντρικού αναλυτικού εργαστηρίου μελέτης και συντήρησης αρχαιοτήτων.

# Βιβλιοθήκη εξειδικευμένη στον Κυκλαδικό Πολιτισμό.

# Ψηφιακή βάση δεδομένων, στην οποία θα καταχωρούνται τα τέχνεργα του Κυκλαδικού Πολιτισμού με πλήρη καταγραφή της ταυτότητάς τους: Μουσείο ή Συλλογή που ανήκουν, προέλευση, αρχαιολογική τεκμηρίωση εμπλουτισμένη από τα πορίσματα των επιμέρους φυσικοχημικών αναλύσεων που θα πραγματοποιούνται στα εργαστήρια του Κέντρου ή και αλλού.

# Το Υπουργείο Πολιτισμού διαθέτει -σε πρώτη φάση- χρηματοδότηση ύψους 400.000 από Εθνικούς Πόρους για τον εξοπλισμό του Κέντρου με τις απαραίτητες ηλεκτρονικές και ψηφιακές υποδομές του εργαστηρίου.

Στο Κέντρο θα απασχολούνται αρχαιολόγοι, συντηρητές αρχαιοτήτων, χημικοί, επιστήμονες πληροφορικής και κάθε άλλη ειδικότητα που κρίνεται αναγκαία. Η πλήρης ανάπτυξη της λειτουργίας των εργαστηριακών του υποδομών προγραμματίζεται να έχει ολοκληρωθεί έως το 2026.

Blue Star Ferries: Ανεκτέλεστα δρομολόγια (Delos) και αλλαγές ώρας την Κυριακή λόγω καιρικών συνθηκών

0
Πλοία
Πλοία

Ερχεται Σαββατοκύριακο με άσχημες καιρικές συνθήκες και το κυριότερο; αύξηση στην ένταση των ανέμων; Αποτέλεσμα; Να είμαστε στα όρια του απαγορευτικού απόπλου πλοίων.

Με βάση την ενημέρωση μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου Naxos Blue Travel, το Blue Star Naxos δεν θα παραμείνει στην Αμοργό το Σάββατο αλλά θα επιστρέψει άμεσα στον Πειραιά μέσω Παροναξίας ενώ το Blue Star Delos θα έχει ανεκτέλεστο δρομολόγιο την Κυριακή προς τα Δωδεκάνησα. Μικρή αλλαγή ώρας για το Blue Star Chios ενώ για την ώρα τόσο το Blue Star 1 όσο και στο Blue Star Paros κινούνται κανονικά.

Η σχετική ενημέρωση αναφέρει για πλοία της Blue Star Ferries

“Σας ενημερώνουμε ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών τα δρομολόγια των πλοίων θα διαμορφωθούν, ως ακολούθως:

BLUE STAR NAXOS
Το πλοίο θα αναχωρήσει από Κατάπολα το Σάββατο 20/01/2024 και ώρα 05:45 (αντί Κυριακή 21/01/2024), για Κουφονήσι 06:30-06:45, Σχοινούσα 07:15-07:30, Ηρακλειά 07:40-07:55, Νάξο 09:00- 09:30, Πάρο 10:20- 10:45, Πειραιά 15:15 και εν συνεχεία ως εγκεκριμένα.

BLUE STAR 2
Το πλοίο θα αναχωρήσει από Ρόδο το Σάββατο 20/01/2024 και ώρα 15:00 (αντί Κυριακή 21/01/2024 στις 17:00), για Κω 17:40-18:00, Κάλυμνο 18:45- 19:00, Λέρο 19:55-20:15, Πάτμο 21:10-21:25, Σύρο 00:55-01:05, Πειραιά 05:00.

BLUE STAR DELOS
Τα δρομολόγια του πλοίου την Κυριακή 21/01/2024 από Πειραιά 12:00, για Αστυπάλαια-Κάλυμνο-Κω-Νίσυρο-Τήλο-Σύμη-Ρόδο-Καστελλόριζο και επιστροφή, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

BLUE STAR CHIOS
Το πλοίο θα αναχωρήσει από Ρόδο την Τρίτη 23/01/2024 στο αναβληθέν δρομολόγιο της Κυριακής 21/01/2024 και ώρα 14:00, για Χάλκη 15:40-15:55, Διαφάνι 17:30-17:40, Πηγάδια 18:30-19:00, Κάσο 20:10-20:25, Ηράκλειο 00:25-01:30, Ανάφη 04:30-04:40, Θήρα 05:55-06:25, Πειραιά 12:30 και εν συνεχεία όπως εγκεκριμένα.

ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ

Το δρομολόγιο του πλοίου την Κυριακή 21/01/2024, από Βόλο 08:00 για Σκιάθο-Γλώσσα-Σκόπελο-Αλόννησο και επιστροφή θα παραμείνει ανεκτέλεστο.

ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
Κυριακή 21/01/24 & Δευτέρα 22/01/24: Τα παρακάτω δρομολόγια δε θα πραγματοποιηθούν:

  • Από Πόρτο Χέλι 06:00 για Σπέτσες-Ερμιόνη-Ύδρα-Πόρο-Πειραιά
  • Από Πειραιά 06:30 για Αίγινα και επιστροφή (Δευτέρα 22/01/24)
  • Από Πειραιά 08:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
  • Από Πειραιά 09:00 για Πόρο-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Π. Χέλι και επιστροφή
  • Από Πειραιά 09:30 για Αίγινα και επιστροφή
  • Από Πειραιά 10:40 για Αίγινα και επιστροφή
  • Από Πειραιά 11:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
  • Από Πειραιά 12:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
  • Από Πειραιά 13:40 για Αίγινα και επιστροφή
  • Από Πειραιά 14:40 για Αίγινα και επιστροφή
  • Από Πειραιά 16:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
  • Από Πειραιά 17:00 για Πόρο-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Π. Χέλι