Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
Αρχική Blog Σελίδα 115

Attica Group: Αγοράζει ταχύπλοο (Thunder) και εταιρεία εμφιάλωσης νερού (ΕΤΑΝΑΠ)

0
Thunder - Fast Ferries
Thunder - Fast Ferries

Νέες κινήσεις από την Attica group παρουσιάζοντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο στην αγορά… Δείγματα γραφής για τις επόμενες κινήσεις του Ομίλου Attica Group είναι οι επενδύσεις που έχει «βάλει στη σκακιέρα» της αγοράς η ηγετική ακτοπλοϊκή εταιρεία τα τελευταία 24ωρα.

Ο λόγος, κυρίως, για την, κατά πληροφορίες, εξαγορά, ενός ταχύπλοου, που αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τη θέση της στον κλάδο αυτό, αλλά και σε ένα εξόχως δυναμικό δρομολόγιο, εκείνο που συνδέει το Ηράκλειο με τις Κυκλάδες και τον Πειραιά, αλλά και βέβαια το αντίστροφο.

Πιο συγκεκριμένα το ταχύπλοο Thunder της Fast Ferries που εδώ και λίγα χρόνια συνδέει, το καλοκαίρι, το Αρχιπέλαγος με δυο τα βασικά λιμάνια της νότιας χώρας περνά στον Όμιλο Attica Group.

Να σημειωθεί ότι η Attica Group τα τελευταία χρόνια επενδύει και ανανεώνει τόσο τον σόλο ταχύπλοων της, όσο και συνολικά τα πλοία της, ώστε να ανταποκριθεί στις πράσινες προκλήσεις του μέλλοντος, αλλά και στα νέα δεδομένα της αγοράς με κυρίαρχη, την υψηλή ζήτηση των επιβατών, ειδικά των τουριστών, για γρήγορα πλοία.

Ήδη διαθέτει στον στόλο της 12 ταχύπλοα (δυο highspeed, τέσσερα Flyingcat, τρία Flyingcat Dolphing και τρία Aero Highspeed) και όπως φαίνεται βάζει «πλώρη» για ψηλά, ώστε να μπει δυναμικά σε έναν κλάδο και σε διαδρομές, όπου υπάρχει ισχυρή παρουσία της SeaJets.

H ΕΤΑΝΑΠ

Στο μεταξύ ο Όμιλος Attica με μια άλλη πρόταση για την εξαγορά της ΕΤΑΝΑΠ, εταιρείας εμφιάλωσης νερού, με έδρα τον Στύλο Αποκορώνου Χανίων που κατέθεσε στη γενική συνέλευση της εταιρείας δίνει στίγμα προθέσεων για την επόμενη μέρα, για μια καθαρή και δυναμική  πορεία.

Η πρόταση αφορά τιμή 10 ευρώ ανά μετοχή και μέχρι την απόκτηση του συνόλου των μετοχών.

Υπενθυμίζεται ότι η Attica κατέχει το 31,9% της ΕΤΑΝΑΠ μέσω της εξαγοράς της ΑΝΕΚ. Στην εξ αναβολής συνέλευση παρευρέθηκε ο πρόεδρος του ΔΣ της Attica Group Κυριάκος Μάγειρας, ο οποίος και κατέθεσε την συγκεκριμένη πρόταση. Η ΕΤΑΝΑΠ έχει κυκλοφορήσει νέα προϊόντα όπως το φυσικό μεταλλικό νερό “Λευκά Όρη” και τα νερά με λεμόνι, δυόσμο και γκρέιπ φρουτ. Η ΕΤΑΝΑΠ το 2022 είχε τζίρο 15,6 εκατ. ευρώ έναντι 12,6 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν.

Ουσιαστικά η κίνηση του Ομίλου Attica εντάσσεται σε μια νέα στρατηγική που ξεκινά να υλοποιεί ο εμβληματικός όμιλος, με ισχυρή αναφορά στην ακτοπλοΐα της χώρας, κι έχει στόχο, αφενός την διαμόρφωση ενός ισχυρού παράπλευρου, με τον “πυρήνα” της δραστηριότητάς του, χαρτοφυλακίου, όπως ο τουρισμός (ήδη έχει ένα αριθμό ξενοδοχείων) κι αφετέρου την ολοκλήρωση της διαδικασίας για μια συνολική επανεκκίνηση μετά την απορρόφηση της ΑΝΕΚ.

Πλέον, με τον πλήρη έλεγχο της εταιρείας ΕΤΑΝΑΠ, που έχει ισχυρά μερίδια, ειδικά στη Δ. Κρήτη στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού, η ιστορική εταιρεία με έδρα ένα καταπράσινο χωριό στους πρόποδες των Λευκών Ορέων, μπορεί να καταστρώσει σχέδια για το μέλλον αλλά και να “ανοίξει φτερά” σε έναν έντονα ανταγωνιστικό κλάδο, όπου τόσο πολυεθνικές όσο και ισχυρές εγχώριες βιομηχανίες έχουν έντονη παρουσία. Εχέγγυο, όπως αναφέρεται από στελέχη της αγοράς, για τη νέα πορεία  της ΕΤΑΝΑΠ, είναι το ιστορικό της επιτυχημένης πορείας της ίδιας της Attica και της διοικητικής της ομάδας, στα ακτοπλοϊκά και τουριστικά δρώμενα της χώρας.

Με πληροφορίες από τη σελίδα reporter.gr

 

Πρόταση Ημέρας – φαγητό: Ντοματοκεφτέδες με την υπογραφή Σαντορίνης

0

Αμοργός: Επίσκεψη από τη Χορωδία της Ορχήστρας των Κυκλάδων

0

Η Παιδική-Νεανική Χορωδία και η Χορωδία Γονέων & Φίλων της Ορχήστρας των Κυκλάδων, ταξιδεύουν στην Αμοργό και θα παρουσιάσουν το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου στις 19:00 στην πλατεία της Αιγιάλης, ένα ποικίλο πρόγραμμα με τραγούδια από το ελληνικό και διεθνές ρεπερτόριο.

Θα προηγηθεί ένα Χορωδιακό εργαστήρι την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου και ώρα 18:00 στον πολυχώρο «Άννα Συνοδινού» από τους δασκάλους της χορωδίας, για όσα παιδιά Δημοτικού & Γυμνασίου επιθυμούν να το παρακολουθήσουν.

 

 

Διοργάνωση: Δήμος Αμοργού σε συνεργασία με την Παιδική-Νεανική Χορωδία της ΟτΚ

Σχεδίαση αφίσας: Αγάπη Συνοδινού

Με την υποστήριξη: Blue Star Ferrier, Seajets και την ευγενική προσφορά της κας Δέσποινας Πρασκευαΐδου

Μεταφορικό Ισοδύναμο: Ναυαγεί και ζητούνται άμεσα απαντήσεις..

0
metaforiko-isodinamo-epixiriseon

Σημαντικές καθυστερήσεις έχουν προκύψει στην καταβολή από το κράτος του μεταφορικού ισοδύναμου, πρόγραμμα που εφαρμόζεται στην Ελλάδα για τα νησιά, με στόχο να μειώσει τις ανισότητες που προκύπτουν λόγω των υψηλών μεταφορικών εξόδων για τους νησιώτες.  Τα κόμματα στη Βουλή έχουν αντιδράσει έντονα για τις καθυστερήσεις στις πληρωμές του Μεταφορικού Ισοδύναμου από το 2022 και μετά.

Ειδικότερα, ο βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠAΣOΚ, Γιώργος Νικητιάδης έφερε το θέμα στη Βουλή με δυο ερωτήσεις του χαρακτηρίζοντας τις απαντήσεις που έλαβε αντιφατικές και αόριστες από τα αρμόδια υπουργεία Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής . Ο κ. Νικητιάδης αναφέρει στο ΒΗΜΑ ότι «δυστυχώς η Κυβέρνηση με πρόσχημα τον έλεγχο που ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί κοροϊδεύει τους νησιώτες και υπάρχει σοβαρός κίνδυνος μικρές νησιωτικές επιχειρήσεις που έχουν ποντάρει στο Μεταφορικό Ισοδύναμο να βρεθούν μπροστά σε μεγάλα οικονομικά αδιέξοδα».

Μεταφορικό Ισοδύναμο – Γ. Νικητιάδης: Συνεχίζεται η κοροϊδία των νησιωτών”

Από την πλευρά του ο ΣΥΡΙΖΑ, μέσω του βουλευτή Αλέξανδρου Αυλωνίτη, έχει καταθέσει επίκαιρη ερώτηση, τονίζοντας ότι η νησιωτικότητα αποτελεί συνταγματικά προστατευόμενο δικαίωμα και οι καθυστερήσεις αυτές πλήττουν σοβαρά τα εισοδήματα των νησιωτών.

Μάλιστα, δεν είναι μόνο η αντιπολίτευση που αντιδρά. Για τις σημαντικές καθυστερήσεις στην καταβολή των χρηματικών ποσών για το μεταφορικό ισοδύναμο στους επαγγελματίες του νομού Κυκλάδων, ο βουλευτής Κυκλάδων της ΝΔ Μάρκος Εμμ. Καφούρος κατέθεσε ερώτηση προς τους υπουργούς Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών. Ο κ. Καφούρος αναφέρει ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν υποβληθεί, τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν έχουν πληρωθεί για το Μεταφορικό ισοδύναμο οι επιχειρήσεις, για τις δαπάνες που ανάγονται στο 2ο εξάμηνο του 2022. Επίσης δεν έχει ανακοινωθεί αρμοδίως κανένας επίσημος προγραμματισμός για την καταβολή του.

Ερχονται αλλαγές στο Μεταφορικό Ισοδύναμο

Καθυστερήσεις λόγω ελέγχου

Ο πρώην υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Παππάς εξηγεί στο ΒΗΜΑ πως «Μέχρι και τον Μάιο του 2023, έχει καταβληθεί το Μεταφορικό Ισοδύναμο για τους επιβάτες. Στις επιχειρήσεις δυστυχώς υπάρχει μία εκκρεμότητα καθώς εντοπίστηκαν κάποιες “μεγάλες υπερβολές” για το 2ο εξάμηνο του 2022 και ζητήσαμε επανέλεγχο από τον ΕΦΕΠΑΕ σε όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως ποσού. Και γι’ αυτό μέχρι να ολοκληρωθεί ο έλεγχος για το 2022, δεν έχουν ανοίξει οι αιτήσεις για το 2023».

Μ. Καφούρος σε Κυβέρνηση: Πότε θα πληρωθεί το Μεταφορικό Ισοδύναμο στις επιχειρήσεις;

Το Υπουργείο Ναυτιλίας στις απαντήσεις των δυο ερωτήσεων του κ. Νικητιάδη αναφέρει ότι εντοπίστηκαν «δεδομένα πρωτοφανή (υπερβολική αύξηση των αιτήσεων χρηματοδότησης σε συγκεκριμένες κατηγορίες αιτήσεων), τα οποία δεν συνάδουν με τα μέχρι τώρα στοιχεία της δράσης του Μεταφορικού Ισοδύναμου και ότι υπάρχουν ενδείξεις καταστρατήγησης του μέτρου». Ειδικότερα, τονίζει πως «κρίθηκε αναγκαία η διενέργεια ενός έκτακτου διευρυμένου διοικητικού ελέγχους στις επιχειρήσεις με αιτούμενο ποσό χρηματοδότησης 2.000 ευρώ και άνω, ήτοι σε 10.611 επιχειρήσεις σε όλα τα νησιά της Ελληνικής Επικράτειας όπου εφαρμόζεται το μέτρο», με τον βουλευτή Δωδεκανήσου του ΠαΣοΚ να σχολιάζει τον εν λόγω έλεγχο ως ένα «μόνιμο άλλοθι για την Κυβερνητική ανικανότητα ή την έλλειψη βούλησης για να εξοφληθούν οι νησιώτες μας για τα ποσά που τους οφείλονται».

«Νιώσαμε για πρώτη φορά ότι η πολιτεία στηρίζει τους νησιώτες»

Αξίζει να αναφερθεί ότι για την υπεράσπιση και τη διατήρηση αυτού του ευεργετικού – για τους κατοίκους των νησιών – μέτρου έχει δημιουργηθεί ομάδα στο Facebook με τίτλο «Νησιώτες υπέρ του Μεταφορικού Ισοδύναμου» και αριθμεί πάνω από 15.900 μέλη. Μιλώντας στο ΒΗΜΑ, ο διαχειριστής της ομάδας και κάτοικος Σύρου Χάρης Βεκρής, εξηγεί τη σημασία αυτού του ευεργετήματος αλλά και τον στόχο που έχει αυτή η ομάδα που έχει δημιουργήσει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την διατήρησή του: «Το μέτρο ξεκίνησε το 2018. Εγώ κάθε δεύτερο Σαββατοκύριακο κατέβαινα στην Αθήνα όταν ξεκίνησε, και έπαιρνα ένα μεγάλο ποσό πίσω. Τότε το εισιτήριο είχε 25 ευρώ από τη Σύρο και έπαιρνα τα 19 ευρώ πίσω. Και αυτά τα χρήματα τα παίρναμε άμεσα, δηλαδή μέσα στο πρώτο δεκαήμερο. Δυστυχώς, οι καθυστερήσεις ξεκίνησαν από το 2019. Στην αρχή η καθυστέρηση της καταβολής έφτανε τους δύο μήνες, μετά στους τέσσερις και μετά στους έξι. Αυτή την στιγμή έχουμε φτάσει στους 15 μήνες καθυστέρηση. Δηλαδή για εισιτήρια που έχουμε βγάλει τον Ιούνιο του 2023, δεν έχουμε λάβει αυτό το αντιστάθμισμα. Εγώ, από τις πρώτες καθυστερήσεις. το 2020 ξεκίνησα την ομάδα και πολύ σύντομα μάζεψε κόσμο».

«Είναι ένα τίμιο μέτρο, καθώς εξομοιώνει το κόστος μετακίνησης μεταξύ της ηπειρωτικής και της νησιωτικής Ελλάδας. Με αυτό πράγματι νιώσαμε για πρώτη φορά ότι η πολιτεία έσκυψε πάνω από τους νησιώτες και κατάλαβε ότι οι άνθρωποι αυτοί θέλουν μια στήριξη. Για τους νησιώτες που θέλουν να πάνε σε ένα γιατρό στην Αθήνα, να δουν το παιδί τους που είναι φοιτητής, είναι μια σημαντική βοήθεια», καταλήγει ο κ. Βεκρής λέγοντας ότι πρέπει να εξομαλυνθεί η κατάσταση με την καταβολή του μεταφορικού ισοδύναμου, μια καθυστέρηση που δεν επηρεάζει μόνο τους πολίτες αλλά και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις των νησιών.

 

Airbnb 2023 – Νάξος και Μικρές Κυκλάδες: Εφτασαν τις 12.000 κλίνες έναντι 8 χιλιάδων κλινών στα ξενοδοχεία (!!!)

0
airbnb_ape

Την ώρα που η κυβέρνηση επιχειρεί να θέσει ένα αρχικό πλαίσιο στην αγορά των βραχυχρόνιων μισθώσεων, περιορίζοντας τον κόφτη στις νέες καταχωρίσεις ακινήτων σε τρία δημοτικά διαμερίσματα της Αθήνας, τουλάχιστον εννέα νησιά του Αιγαίου «βουλιάζουν» από καταλύματα τύπου Airbnb.

Μύκονος, Πάρος, Νάξος, Άνδρος, Κάλυμνος, Κέα, Μήλος, Σύρος και Τήνος μετρούν πλέον περισσότερα κρεβάτια στη βραχυχρόνια μίσθωση σε σχέση με τον αντίστοιχο αριθμό ξενοδοχειακών κλινών. Μάλιστα, σε κάποιους προορισμούς ο αριθμός των κρεβατιών Airbnb είναι ακόμη και 7 φορές μεγαλύτερος από εκείνον των ξενοδοχειακών κλινών.

Airbnb: Θέλουμε συνεργασία και στοχευμένες λύσεις

Συγκεκριμένα, με βάση τα στοιχεία του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων (ΙΤΕΠ), στην περιφερειακή ενότητα Τζιας – Κύθνου οι ξενοδοχειακές κλίνες ανέρχονται σε μόλις 817, όταν ο αντίστοιχος κλινών για βραχυχρόνιες μισθώσεις ξεπερνά τις 5,9 χιλιάδες.

 

Ραγδαία είναι η ανάπτυξη της οικονομίας του διαμοιρασμού, όπως έχει επικρατήσει να λέγεται η συγκεκριμένη τάση ενοικίασης καταλυμάτων για μικρό χρονικό διάστημα, και στη Μήλο, όπου ο αριθμός των κλινών τύπου Airbnb ανέρχεται σε πάνω από 8,5 χιλιάδες και είναι πενταπλάσιος από τον αριθμό των ξενοδοχειακών κρεβατιών που φτάνει τα 1.757.

Αντίστοιχη είναι και η εικόνα στην Άνδρο, όπου ο αριθμός των κλινών Airbnb είναι τετραπλάσιος (5,2 χιλιάδες) από τις ξενοδοχειακές κλίνες που ξεπερνούν κατά τι τις 1.300.

Πολλαπλάσιος έναντι των ξενοδοχειακών κλινών είναι ο αριθμός των κρεβατιών τύπου Airbnb και στην Κάλυμνο. Στο νησί των Δωδεκανήσων ο αριθμός των κλινών Airbnb ανέρχεται σε 7,3 χιλιάδες, τη στιγμή που ο αντίστοιχος αριθμός στα ξενοδοχεία φτάνει τις 1.665.

Αντίστοιχα, ο αριθμός των κλινών που διατίθενται για βραχυχρόνια μίσθωση στην Πάρο είναι υπερδιπλάσιος από εκείνον των ξενοδοχειακών κρεβατιών. Πιο αναλυτικά, μέχρι το τέλος του 2023, το νησί των Κυκλάδων διέθετε πάνω από 17,5 χιλιάδες κλίνες Airbnb έναντι 7,2 χιλιάδων ξενοδοχειακών κρεβατιών.

Στη Σύρο ο αριθμός των κλινών που μισθώνονται βραχυχρόνια ξεπερνά τις 5,5 χιλιάδες, όταν ο αντίστοιχος αριθμός των κρεβατιών στα ξενοδοχεία φτάνει τα 2.583. Παρόμοια είναι η κατάσταση και στην Τήνο, με τις κλίνες Airbnb να υπερβαίνουν τις 7 χιλιάδες, τη στιγμή που τα κρεβάτια στα ξενοδοχεία αριθμούν 2.267.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται η Νάξος και οι Μικρές Κυκλάδες, με τον αριθμό των κλινών τύπου Airbnb να ανέρχεται σε πάνω από 11,8 χιλιάδες έναντι των σχεδόν 8 χιλιάδων κρεβατιών στα ξενοδοχεία.

Και στη Μύκονο οι κλίνες των καταλυμάτων Airbnb το 2023 ξεπέρασαν τις αντίστοιχες των ξενοδοχείων. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των κρεβατιών στα καταλύματα της οικονομίας του διαμοιρασμού ανήλθε σε πάνω από 22 χιλιάδες, όταν ο αντίστοιχος αριθμός στα ξενοδοχεία έφτασε τις 16,5 χιλιάδες.

Στον έτερο premium νησιωτικό προορισμό της χώρας, τη Σαντορίνη, αν και ο αριθμός των κλινών στα καταλύματα Airbnb είναι μικρότερος από εκείνον στα ξενοδοχεία, ο ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς βραχυχρόνιων μισθώσεων κινείται σε υψηλά επίπεδα.

Πιο αναλυτικά, το 2023 ο αριθμός των κλινών Airbnb στη Σαντορίνη ανήλθε σε σχεδόν 11 χιλιάδες, σημαντικά αυξημένος σε σχέση με το 2015, όταν ο αντίστοιχος αριθμός ήταν μόλις 106. Η αγορά των βραχυχρόνιων μισθώσεων στο κυκλαδίτικο νησί έφτασε στο peak της το 2019 με πάνω από 13 χιλιάδες κρεβάτια. Σημειώνεται ότι ο αριθμός των ξενοδοχειακών κλινών το 2023 στη Σαντορίνη είχε διαμορφωθεί σε 17.360.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο ρυθμός αύξησης των Airbnb στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εν γένει είναι εντυπωσιακός. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι οι κλίνες στα καταλύματα Airbnb αυξήθηκαν από το 2014 έως το 2023 κατά 1.688% (133 χιλιάδες) έναντι 21% των ξενοδοχειακών κλινών (236 χιλιάδες). Αυτό σημαίνει ότι η δυναμικότητα των Airbnb αυξήθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό 33%, έναντι 2% του ξενοδοχειακού δυναμικού.

Σημειώνεται ότι επειδή ένα κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης μπορεί να εμφανίζεται και στις δύο υπό εξέταση πλατφόρμες, την Airbnb και την Vrbo, υπολογίστηκε από το ΙΤΕΠ μόνο ο αριθμός των καταλυμάτων που υπάρχουν στην πλατφόρμα της Airbnb. Σε αυτά τα καταλύματα δηλαδή δεν περιλαμβάνονται όσα είναι στη βραχυχρόνια μίσθωση αλλά αναρτημένα σε άλλες πλατφόρμες, όπως Booking κ.λπ.

Με πληροφορίες από τη σελίδα euro2day.gr 

 

Fast Ferries: Μία ανάσα από την αγορά των “Διονύσιος Σολωμός” και “Αδαμάντιος Κοραής”

0

Κάθε νέα είδηση για τις αλλαγές που υλοποιούνται ήδη, είτε στα επιχειρηματικά σχήματα είτε με αγοραπωλησίες ή και παραγγελίες πλοίων, προοικονομεί την εκ θεμελίων εξέλιξη της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Της Αναστασίας Βαμβακά (capital.gr)

Μέχρι το 2030 τίποτα δεν θα είναι ίδιο, αρκεί να αναλογιστεί κανείς τις αλλαγές που έχουν ήδη σημειωθεί τα τελευταία δύο χρόνια: τη συγχώνευση της Αttica με την ΑΝΕΚ, τα νέα πλοία που έχουν έρθει και όσα σχεδιάζεται να έρθουν, τις εταιρείες που πλέον διαχειρίζονται οι ίδιες σημαντικές λιμενικές εγκαταστάσεις και, φυσικά, τη μεγάλη ενεργειακή μετάβαση, της οποίας το ρυθμιστικό πλαίσιο, σε ό,τι αφορά την ακτοπλοΐα, έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται.

Και όσα δεν συνέβησαν τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια, με την αγορά να τα χαρακτηρίζει χαμένα, θα πρέπει να συμβούν στα επόμενα τέσσερα και στον σχεδιασμό των αποφάσεων και σε επίπεδο αγοράς και Πολιτείας, αλλά κυρίως στην υλοποίησή τους. Με δεδομένο ότι το 41% των ελληνικών ακτοπλοϊκών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών, η ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου, και μάλιστα με πράσινα κριτήρια, είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο κλάδος. Για τις μεσαίες και μικρότερες εταιρείες του κλάδου η πρόκληση αυτή ή θα τις δυναμώσει ή θα τις οδηγήσει στο τέλος των δραστηριοτήτων τους.

Οι εξελίξεις

Η Fast Ferries, συμφερόντων του Θεολόγου Παναγιωτάκη, αγόρασε τα δύο επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία της Zante Ferries, το “Διονύσιος Σολωμός” και το “Αδαμάντιος Κοραής”. Η Fast Ferries, η οποία ενδυναμώνει έτσι τη θέση της στον ακτοπλοϊκό κλάδο, έχει στόλο από τέσσερα πλοία, τρία συμβατικά επιβατηγά-οχηματαγωγά και ένα ταχύπλοο, το “Fast Ferries Andros”, το “Αικατερίνη Π.” και το “Θεολόγος Π.”, καθώς και το ταχύπλοο “Thunder”. Δραστηριοποιείται στις γραμμές “Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος” και “Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Νάξος”. Από το καλοκαίρι του 2023 η εταιρεία με το πλοίο “Thunder” υλοποιεί το δρομολόγιο “Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Πάρος – Ίος – Σαντορίνη – Ηράκλειο Κρήτης”.

H πολυμετοχική Zante Ferries θα πραγματοποιήσει γενική συνέλευση σήμερα 22 Σεπτεμβρίου στη Ζάκυνθο προκειμένου οι 190 μέτοχοί της να αποφασίσουν οριστικά για την πώληση των δύο πλοίων. Θα δεχτούν οι μέτοχοι ή θα έχουμε αλλαγή;

Το “Διονύσιος Σολωμός” είναι δρομολογημένο στις Δυτικές Κυκλάδες από το λιμάνι του Πειραιά. Το “Αδαμάντιος Κοραής” ταξιδεύει στη Σαμοθράκη και στη Λήμνο από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Και τα δύο πλοία υπό τη νέα πλοιοκτησία της Fast Ferries φημολογείται ότι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τις συγκεκριμένες γραμμές.

Μέσα στο καλοκαίρι οι αδελφοί Στεφάνου της Golden Star Ferries απέκτησαν με ίδια κεφάλαια το F/B “Volcan de Taburiente”. Από τον Απρίλιο του 2021, με την ανακοίνωση της πώλησης τεσσάρων πλοίων στη Seajets, η Golden Star Ferries γύρισε σελίδα προβαίνοντας στην αγορά πλοίων που ενσωματώνονται σταδιακά στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Η Golden Star Ferries έχει 4 πλοία –χωρίς το νέο της απόκτημα–, εκ των οποίων τα 2 είναι συμβατικά (“Superferry” και “Andros Queen”) και 2 ταχύπλοα, τα “Superexpress” και το “Golden Princess”. Το τελευταίο, που αποκτήθηκε το 2023, είναι το ex “Gotlandia II”, ένα ταχύπλοο Monohull το οποίο κατασκευάστηκε στα ιταλικά ναυπηγεία της Fincantieri το 2006.

Golden Star Ferries: Πρόσθεσε νέο επιβατικό πλοίο στον στόλο της

Η πρόκληση της ανανέωσης

Με βάση το γεγονός ότι δεν υπάρχουν, όμως, αρκετά διαθέσιμα μεταχειρισμένα πλοία που να πληρούν τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, η μόνη λύση είναι η κατασκευή νέων πλοίων. Όπως καταγράφει η ετήσια έκθεση της XRTC, τα προβλήματα που τίθενται είναι ποικίλα, με τα σημαντικότερα να είναι το είδος καυσίμου που θα χρησιμοποιούν τα νέα αυτά πλοία και πώς θα χρηματοδοτηθούν.

Επιπρόσθετα, τα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία που δύνανται να δραστηριοποιηθούν στις λιμενικές υποδομές των ελληνικών νησιών πρέπει να είναι συγκεκριμένων προδιαγραφών σε μέγεθος και χωρητικότητα, αλλά και σε ελκτικές δυνατότητες, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των ελληνικών λιμένων.

Ενώ έχουν τεθεί οι προθεσμίες για την επίτευξη της μείωσης των αέριων ρύπων, εντούτοις τεχνολογικά δεν έχουν ακόμη επιτευχθεί οι βιώσιμες λύσεις για την αντικατάστασή τους από ανανεώσιμες πηγές, όπως ο ηλεκτρισμός, τα βιοκαύσιμα, η αμμωνία, το υδρογόνο, η μεθανόλη κ.ά.

Οι μεγάλες εταιρείες, όπως η Attica και οι Μινωικές, έχουν προχωρήσει στον σχεδιασμό κατασκευής νέων πλοίων, ενώ οι μικρότερες εταιρείες αντιμετωπίζουν μεγάλη δυστοκία λόγω της απροθυμίας των τραπεζών να τις χρηματοδοτήσουν εξαιτίας του μικρού μεγέθους τους και της έλλειψης εταιρικής διακυβέρνησης.

Η Attica έχει προχωρήσει σε συμφωνία με τη Stena RoRo για τη μακροχρόνια ναύλωση δύο πλοίων μήκους 200 μέτρων το καθένα, τα οποία θα ναυπηγηθούν στην Κίνα. Επίσης έχει υπογράψει Μνημόνιο Συνεργασίας με την ONEX για τη δυνατότητα ναυπήγησης νέων πλοίων, ενώ σχεδιάζει την αντικατάσταση των 3 ταχύπλοων Aero με 2 νέα Aero. Ο όμιλος Grimaldi έχει προχωρήσει σε νέο ναυπηγικό πρόγραμμα 1 δισ., σύμφωνα με το οποίο δύο πλοία προορίζονται για τις Μινωικές Γραμμές.

 

Νάξος – Αγιος Γεώργιος: Ηλικιωμένη γυναίκα ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις της

0
1_pnigmos

Εκτακτο… Ανασύρθηκε γυναίκα χωρίς τις αισθήσεις της, το πρωί του Σαββάτου (21/09) στην παραλία του Αγίου Γεωργίου στη Χώρα της Νάξου… Μία παραλία που θεωρείται η πλέον πολυσύχναστη στο νησί…

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες – όπως διαβάζουμε στην “Κυκλαδική” –  που βρισκόντουσαν εκείνη τη στιγμή στην παραλία, εντοπίστηκε μία γυναίκα χωρίς τις αισθήσεις της, μέσα στη θάλασσα και αμέσως μετέβησαν ώστε να την ανασύρουν εκτός.

Έτσι και παρά τις προσπάθειες των ανθρώπων που συγκεντρώθηκαν στο σημείο, με ΚΑΡΠΑ και με απινιδωτή, η αλλοδαπή γυναίκα ηλικίας 70-75 ετών, δεν κατάφερε να επανέλθει.

Στον Άγιο Γεώργιο μετέβη ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, μεταφέροντας την ηλικιωμένη γυναίκα στο Νοσοκομείο Νάξου, όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Οι καιρικές συνθήκες με δυνατούς ανέμους να πνέουν στην παραλία του Αγίου Γεωργίου, αποτέλεσαν σημαντικό παράγοντα ώστε να μην γίνει αντιληπτή η γυναίκα από τους λουόμενους, με την απουσία ναυαγοσωστικής κάλυψης να στοιχίζει τη ζωή σε έναν ακόμη άνθρωπο.

Θυμίζουμε πως πρόκειται για τον τρίτο πνιγμό σε παραλία του νησιού αυτό το καλοκαίρι, μετά από αυτούς στον Αμμίτη και την Πλάκα.

 

Σουβλάκι: Ειδικός εξηγεί γιατί θα πάει στα 5 ευρώ και γιατί έρχονται .. λουκέτα

0
souvlakia-prostimo

Θυμάμαι ένα ταξίδι, προ πολλών ετών όταν ακόμα έκανα μια επίσκεψη σε ένα ελληνικό εστιατόριο όπου και αν ταξίδευα στην Ευρώπη. Στο Μιλάνο λοιπόν, είχα πάει σε σουβλατζίδικο που εργαζόταν ένας παιδικός μου φίλος.

Κείμενο: Νίκη Μπάκουλη (news247.gr)

Όπου ‘σουβλατζίδικο’ περισσότερο σε εστιατόριο παρέπεμπε, παρά στην εικόνα που έχουμε γνωρίζοντας τι συμβαίνει στην Ελλάδα. Στο δια ταύτα, ένα τυλιχτό που είχε λίγο κρέας, λίγο ντομάτα, λίγο κρεμμύδι λίγο τζατζίκι και λίγο μαϊντανό στοίχιζε 3.50 ευρώ.

Ο εγκέφαλος μου δοκιμάστηκε όπως προσπαθούσε να επεξεργαστεί την τιμή, η οποία για τα δεδομένα που ίσχυαν τότε στη χώρα μας (τα 2 ευρώ ήταν ταβάνι) ήταν κάπως υπερβολική. Στο τέλος, τέλος το τυλιχτό -το σουβλάκι για πολλούς- ήταν πάντα το φαγητό του λαού. Όλοι μπορούσαμε να το αγοράσουμε σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας και να ικανοποιήσουμε την πείνα μας.

Αυτό δεν ισχύει απαραίτητα τα τελευταία χρόνια που η τιμή έχει ξεπεράσει τα 3 ευρώ και στη Θεσσαλονίκη δίνουν ήδη 5. Όσα δηλαδή, θα χρειάζονται σύντομα παντού, με τη νέα αύξηση να είναι αναπόφευκτη όπως λέει ο Μ., επιχειρηματίας του κλάδου, στο NEWS 24/7.

«Ο επόμενος χρόνος θα είναι τεστ για πολλούς. Εκτιμώ ότι θα μπουν πολλά λουκέτα» εξηγεί ο ειδικός που εξηγεί τι ακριβώς ισχύει και δεν αφορά μόνο την αύξηση στις τιμές των προϊόντων.

Περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές προμήθειες και διάφορα εμπόδια που βάζει η Κυβέρνηση στις μικρές επιχειρήσεις σε κάθε βήμα.

Σουβλάκια
Σουβλάκια

Πόσο στοιχίζει το τυλιχτό στον επιχειρηματία;

Πάμε να δούμε πόσο στοιχίζει κάθε υλικό που βρίσκεις στο τυλιχτό, όπως τις δίνει ο ειδικός.

«Οι πίτες έχουν από 15 έως 25 λεπτά η κάθε μία -η τιμή εξαρτάται από την ποιότητα, αν είναι λαδωμένη και άλλους παράγοντες.

Το κρεμμύδι έχει πάει κοντά στο 1 ευρώ το κιλό. Κάποιοι το παίρνουν καθαρισμένο, άλλοι το καθαρίζουν οι ίδιοι.

Η ντομάτα κάνει 1.80 το κιλό.

Το δικό μας τζατζίκι είναι χειροποίητο και μας στοιχίζει πάνω από 6.50 το κιλό.

Οι πατάτες τώρα, έχουν πάει 1.05 το κιλό οι φρέσκες (υπάρχουν προκαθαρισμένες ή τις καθαρίζεις εσύ), ενώ οι κατεψυγμένες είναι στα 2.80 ευρώ το κιλό».

Για να μη ‘χαθούμε’ με τα κρέατα, επικεντρώσαμε στον γύρο. «Τον αγοράζουμε περίπου στα 6.50 το κιλό, αλλά είναι σαν να τον αγοράζουμε 12 ευρώ, γιατί είναι κατεψυγμένος και όταν μπει στη ψησταριά υπάρχει μεγάλη φύρα».

Τι εννοεί;

«Αν πάρετε μια πανσέτα και τη ψήσετε στο σπίτι σας, το ένα κιλό που θα αγοράσετε θα γίνει 580 γραμμάρια μετά το ψήσιμο. Τώρα, σε ό,τι αφορά την ποσότητα που βάζουμε σε κάθε τυλιχτό, είναι από 100 έως 150 γραμμάρια. Γίνεται αντιληπτό ότι δεν μπορούμε να έχουμε ζυγαριά να μετράμε όταν υπάρχει πολλή δουλειά. Αυτό σημαίνει ότι στο κιλό πουλάω 4 με 5 σουβλάκια, όχι 10 που θα ‘έβγαζα’ αν έβαζα πάντα 100 γραμμάρια».

Πόσο λοιπόν, του στοιχίζει το σουβλάκι βάσει των υλικών; «Σίγουρα από 2.50 έως 2.70 ευρώ. Υπάρχουν άλλοι επιχειρηματίες που μπορεί να κάνουν άλλες επιλογές σε αγορές και να τους στοιχίζει 1.80 με 2 ευρώ».

Πόσο στοιχίζει το αμπαλάζ, το delivery και οι κάρτες; 

Είναι σαφές πως άπαξ και ολοκληρώσει ο ψήστης τη σύνθεση, δεν στο δίνει να το φας πριν το τυλίξει σε ένα χαρτί ή ένα αλουμινόχαρτο ή ένα κάτι. «Το αμπαλάζ στοιχίζει 20 λεπτά σε κάθε σουβλάκι, αν δεν βάλεις λαδόκολλα φούρνου -αυτή που τυλίγουν τη φρατζόλα το ψωμί και μόλις φτάσει το προϊόν στο σπίτι σου είναι παγωμένο.

Οι αλουμινοσακούλες, που κρατούν τη θερμοκρασία, στοιχίζουν 45 ευρώ το 12κιλο (13,14 λεπτά το σακουλάκι). Μετά έχεις τις σακούλες μεταφοράς αν είναι take away ή delivery».

Θα σου βάλει και 2-3 χαρτοπετσέτες «με την κούτα των 750 τεμαχίων να κοστίζει 22 ευρώ».

Θα μείνουμε στο delivery που παίρνει ποσοστό από 21 έως 25% (ανάλογα με τον τζίρο) αν η εταιρεία χρησιμοποιεί δικό της μηχανάκι. «Αν κάνεις την παραγγελία στην εφαρμογή και τη φέρουμε με δικό μας μηχανάκι, η προμήθεια είναι έως 15%».

Τώρα θα μείνουμε στις προμήθειες, με τη λίστα να περιλαμβάνει αυτές των πιστωτικών καρτών «που είναι 60 με 70 ευρώ στα 1.000. Προφανώς και κάθε φορά που ‘περνάει’ η κάρτα, πληρώνουμε προμήθεια -ακόμα και στα ‘α ξέχασα ένα νερό’.

Προμήθεια παίρνει και η εταιρεία που διαθέτει τα POS και φυσικά η τράπεζα.

Βάσει ενός νέου μέτρου θα ενημερώνουμε διαδικτυακά για κάθε απόδειξη που θα λαμβάνει σε πραγματικό χρόνο η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Όσοι έχουμε σύστημα παραγγελιολειψίας θα πρέπει να έχουμε και πάροχο που επίσης θα παίρνει προμήθεια (στις 100 αποδείξεις 80 λεπτά)».

Μετά έχουμε πάροχο ενέργειας, ενοίκιο, ΙΚΑ και .. Δήμο 

Είτε χρησιμοποιεί κάρβουνα η επιχείρηση, είτε ρεύμα, είτε φυσικό αέριο κάτι χρησιμοποιεί για να έχει ενέργεια. Τα δυο τριφασικά ρολόγια του ανθρώπου που μας μίλησε του στοιχίζουν 4.500 ευρώ το μήνα -μαζί.

Για τα τραπεζοκαθίσματα δίνει έως 5.000 ευρώ το χρόνο στο Δήμο και ενοίκιο κοντά στα 1.50 ευρώ «που επίσης ακριβαίνει συνεχώς. Εξυπακούεται πως προκύπτουν και υλικές και υλικοτεχνικές φθορές που πρέπει να τακτοποιούμε» τα οποία προστίθενται στα έξοδα.

Και μετά έρχονται οι μισθοί των υπαλλήλων, με τους μισθούς δυο ψηστών το μήνα να φτάνουν στις 5.000 ευρώ, όσα προσφέρουν νησιά το καλοκαίρι «και εξαφανίζονται χωρίς προτέρα ενημέρωση. Πέρασα ο ίδιος όλο το καλοκαίρι στη ψησταριά, για να μην υπάρξει πρόβλημα -κι επειδή ήταν φύσει αδύνατο να βρω κάποιον τελευταία στιγμή».

Εν τω μεταξύ, σύντομα θα έχουμε και κάρτα που θα χτυπούν οι υπάλληλοι» και ως εκ τούτου, οι όποιες συμφωνίες κυρίων γίνονταν (και ήθελαν και οι δυο πλευρές) εξαφανίζονται, με τον επιχειρηματία να γίνεται ο αποκλειστικά υπεύθυνος για όλα.

«Συν όλα αυτά, έρχεται ο έλεγχος, κάτι ξεχνιέται, προκύπτουν πρόστιμα και γενικά δεν υπάρχει κάποια στιγμή που δεν έχουμε άγχος».

“Δεν είμαστε οικονομολόγοι” 

Ο Μ. παραδέχθηκε πως ο κύριος λόγος που ενεπλάκη με την εστίαση ήταν για να έχει ένα αξιοπρεπές ποσοστό κέρδους. «Αν ήταν να βγάζω 1.000 με 1.500 ευρώ το μήνα, θα ήμουν υπάλληλος σε επιχείρηση άλλου -δεν θα υπήρχε λόγος να διαχειρίζομαι όλα τα άγχη που αντιμετωπίζω τώρα.

Πριν λίγα χρόνια το ποσοστό κέρδους ήταν στα 14 με 15%. Τώρα είναι στα 9 με 11% και σύντομα θα πέσει ακόμα περισσότερο.

Δεν γίνεται να είμαστε διαρκώς με χαρτί και μολύβι στα χέρια. Δεδομένα δεν είμαστε -τουλάχιστον όλοι- πτυχιούχοι οικονομικών». Επιστρατεύει λογιστή «που τον έχω τρελάνει, γιατί φτιάχνω -ας πούμε- το πρόγραμμα του σαββατοκύριακου και ένας αργεί ή ένας ασθενεί και εγώ δεν προλαβαίνω να ενημερώνω τα αρχεία μου εγκαίρως για όλα. Πάντα δε, υπάρχουν και κάποιοι που εξαφανίζονται χωρίς να ενημερώσουν.

Όλα αυτά είναι πράγματα που δεν πληρώνονται».

Μια λύση θα ήταν να είχε λιγότερους υπαλλήλους «αλλά τότε δεν θα ήμασταν ταχυφαγείο. Αν περιμένεις μισή ώρα, θα σου πουν ‘γιατί αργείς;’. Έχεις το delivery, όρθιους που κάθονται πάνω από τους ψήστες και τραπέζια που είναι άλλο επίπεδο, αφού εκεί οι άνθρωποι πίνουν και κάτι -κάνουν άλλη κατανάλωση. Πρέπει όμως, να εξυπηρετηθούν άμεσα». 

20120416-pork-souvlaki-pita1
Αχ αυτά τα σουβλάκια

Θα γίνουμε Ευρώπη και στο σουβλάκι 

Ο επιχειρηματίας που μίλησε στο NEWS 24/7 τόνισε ότι «τον επόμενο χρόνο βλέπω πως θα κλείσει πολύς κόσμος. Την ίδια ώρα, σκέφτομαι πως τα 5 ευρώ, δεδομένων όσων διαχειριζόμαστε δεν είναι ακραία τιμή για το σουβλάκι. Πολύ περισσότερο από την στιγμή που σε άλλες χώρες της Ευρώπη είναι πολύ υψηλότερη. Φαίνεται πως πάμε προς τα εκεί».

Ανέφερε έναν φίλο του που μετανάστευσε στην Αγγλία και άνοιξε σουβλατζίδικο «σε ένα κοντέινερ, με τραπέζια γύρω γύρω. Του στέλνω τα υλικά που χρησιμοποιώ κι εγώ. Πουλάει κάθε τυλιχτό 7.50 ευρώ. Μάλιστα, έχει φτιάξει και ένα βανάκι και πουλάει σουβλάκια σε συναυλίες στα 8.50 ευρώ το ένα. Να σημειωθεί εν τω μεταξύ, πως εκεί έχουν πιο φθηνή ενέργεια».

Ο Μ. κατέληξε στο ότι «συγκριτικά με τα υπόλοιπα φαγητά που ιστορικά τρώει ο λαός (πίτσα, μακαρόνια κλπ) «το σουβλάκι παραμένει το φθηνότερο. Ακόμα και στα 5 ευρώ», με το δίλημμα όλων να είναι α) να αυξήσουν την τιμή ή β) να απορροφήσουν τις αυξήσεις και να μειωθεί περαιτέρω το δικό τους κέρδος έως ότου πια δεν θα υπάρχει λόγος να έχουν τις επιχειρήσεις;

Ράλλυ Ακρόπολις: Διεθνής απήχηση και απόλυτη επιτυχία

0

Οι αγωνιστικές ημέρες του Εθνικού μας Αγώνα ήταν ένα 4ήμερο γεμάτο σημαντικές στιγμές και ανατροπές που έδωσαν χρώμα ελληνικό στην εξέλιξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA και «έβαλαν» την Ελλάδα στα σπίτια δεκάδων εκατομμυρίων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Αυτός είναι ακόμα ένας ορισμός του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, που, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζει την εκθετική του πορεία σε επίπεδο διεθνούς προβολής, ως διαχρονικός πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό.

Ο φετινός αγώνας καταγράφηκε ως ο δυσκολότερος του Πρωταθλήματος Ράλλυ των τελευταίων ετών, καθώς τα συναισθήματα άλλαζαν με… αγωνιστικούς ρυθμούς.

Από την ευγνωμοσύνη για την παρουσία στον αγώνα του θρύλου της ποδηλασίας και κατόχου του ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες στο Tour de France, Mark Cavendish, στην αγωνία για τη στέψη του πρωταθλητή του Junior WRC επί ελληνικού εδάφους (Romet Jürgenson), και από την αμηχανία λόγω της μικρότερης διαφοράς νίκης που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC2, με τους Sami Pajari και Robert Virves ισόπαλους στον συνολικό χρόνο, στην απόλυτη αποδοχή για το «1,2,3» της Hyundai Shell Mobis για δεύτερη φορά στην Ελλάδα.

Η ανατρεπτική εξέλιξη αποτυπώθηκε ανάλογα στις σχετικές μετρήσεις, που πέρα από τα 4,6 εκατομμύρια τηλεθεατών που παρακολούθησαν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην Ελλάδα μέσα από τις συχνότητες της COSMOTE TV, της ΕΡΤ και του ΑΝΤ1 (μίνι σειρά ντοκιμαντέρ για τα 70 χρόνια του αγώνα), «εντόπισαν» επιπλέον 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές να παρακολουθούν τον αγώνα από μόλις έξι επιλεγμένες αγορές παγκοσμίως (Γαλλία, Ελλάδα, Ηνωµένο Βασίλειο, Ισπανία, Σουηδία, Φινλανδία)(*).

Ανάλογα, σημαντικά αυξημένη, από 10% έως 23% καταγράφηκε η διεθνής απήχηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο διαδίκτυο και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, κάτι που επιβεβαιώνει τη δυναμική προβολής του αγώνα.

Απήχηση που μετρήθηκε για διάστημα 10 ημέρων, σε 60,2 εκατομμύρια εμφανίσεις, 22,3 εκατομμύρια προβολές και 2,2 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, εκφράζοντας την ικανοποίησή του, επεσήμανε: «Τα στοιχεία αναφορικά με την προβολή του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είναι εντυπωσιακά, αλλά ταυτόχρονα δεσμευτικά. Είναι υποχρέωσή μας να συνεχίσουμε να διοργανώνουμε τον αγώνα σε αυτό το υψηλό επίπεδο, μεγιστοποιώντας την προβολή της χώρας μας στα πέρατα του κόσμου. Επιπλέον στοχεύουμε το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα να αξιοποιήσουμε την απήχηση του αγώνα στην Ελλάδα, για να αναδείξουμε καλές πρακτικές Οδικής Ασφάλειας, με στόχο το κοινωνικό όφελος. Η εξασφαλισμένη παρουσία του αγώνα στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος μέχρι και το 2027, μας δίνει την ευχέρεια να σχεδιάσουμε μεθοδικά τόσο το μέλλον του, όσο και την προσφορά του συνολικά στη χώρα».

(*) Περίοδος παρακολούθησης: Τηλεόραση: 08/08 – 11/09, ∆ιαδίκτυο και Κοινωνικά Μέσα 02-11.09.24

Πηγή: Futures Sports & Entertainment (Τηλεόραση), Sprinklr (κοινωνικά µέσα) και Talkwalker (διαδίκτυο)

 

ΠΝΑΙ – Μήλος: Αναψε .. πράσινο φως στην επέκταση του 5άστερου Domes White Coast

0

“Πράσινο φως” δόθηκε στην επένδυση επέκτασης του 5άστερου ξενοδοχείου White Coast στη Μήλο.

Συγκεκριμένα, δόθηκε από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου έγκριση στους περιβαλλοντικούς όρους των έργων επέκτασης του ξενοδοχείου.

Το έργο αφορά την επέκταση σε δύο όμορα γήπεδα συνολικής επιφανείας 29.421,73 8 τ.μ., της υφιστάμενης δραστηριότητας και τη λειτουργία ξενοδοχειακού καταλύματος με την επωνυμία «White Coast», 5*, συνολικής δυναμικότητας 271 κλινών, στη θέση «Μύτακας» Δ.Κ. Τριοβασάλου του Δήμου Μήλου.

Φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία «V TOURISM Α.Ε.».

Τι αφορούν τα έργα επέκτασης 

Σύμφωνα με τη ΜΠΕ:

α) Έχει κατασκευαστεί και είναι σε λειτουργία το κτίριο Α με 50 κλίνες.

β) Είναι υπό κατασκευή τα κτίρια Γ, Δ, Ε και ΣΤ καθώς και νέες κολυμβητικές δεξαμενές, χώρος στάθμευσης, ΕΕΛ και ελικοδρόμιο.

Η επέκταση της υφιστάμενης δραστηριότητας  αφορά:

  • τροποποίηση των κτιρίων της πρώτης αναθεώρησης της Ο.Α.
  • κατάργηση του κτιρίου Β της πρώτης αναθεώρησης Ο.Α. (ο χώρος καταλαμβάνεται από τα κτίρια Ι’, Κ’)
  • προσθήκη δέκα νέων κτιρίων -προσθήκη νέας κοινόχρηστης κολυμβητικής δεξαμενής (κτίριο Α)
  • προσθήκη ιδιωτικών κολυμβητικών δεξαμενών (κτίρια Β’, Γ’, Δ’, Ε’, Ζ’, Η’, Θ’)
  • προσθήκη αβαθών επιφανειών νερού (κτίρια Ι’, Κ’)
  • τροποποιήσεις στον περιβάλλοντα χώρο