Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Κυκλάδων Ν.Δ. κ. Γιάννης Βρούτσης, κατέθεσε αναφορά στη Βουλή προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα. Νίκη Κεραμέως, αναδεικνύοντας την αναγκαιότητα καθορισμού νέων ειδικοτήτων στο Παράρτημα του ΕΠΑΛ Άνδρουστο Κόρθι.
Ο κ. Βρούτσης έθεσε υπόψιν τηςκας Υπουργού σχετική επιστολή (α.π.3/22.09.2022) του Προέδρου της Κοινότητας Κορθίου κ. Ιωάννη Αντωνέλλου, στην οποία αιτείται να περιληφθούν οι ειδικότητες του Βοηθού Βρεφονηπιοκόμων και του Τεχνικού Εγκαταστάσεων Ψύξης – Αερισμού και Κλιματισμού στο ΕΠΑΛ Άνδρου (Κορθί) στην απόφαση της Υπουργού Παιδείας, που καθορίζει τους Τομείς / Ειδικότητες ανά ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2023-2024.
Αίτημα που θεωρεί δίκαιο και εύλογο, καθώς η ικανοποίηση του αναμφίβολα θα συμβάλλει στην πρόοδο και την επαγγελματική αποκατάσταση πολλών νέων που κατοικούν στο νησί της Άνδρου και αναγκάζονται να μετακομίσουν στην Αθήνα ή σε άλλες πόλεις για να σπουδάσουν τις ανωτέρω ειδικότητες.
Με την κατάθεση του εν λόγω εγγράφου στη Βουλή, ο κ. Βρούτσης καλεί την κα Υπουργό να εξετάσει και να στηρίξει το συγκεκριμένο αίτημα, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της νησιωτικότητας, καθώς αποτελεί αδήριτη πλέον ανάγκη για την περαιτέρω ανάπτυξη του νησιού, αλλά και την επαγγελματική αποκατάσταση των νέων της Άνδρου.
«Οι νησιώτες δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Έχουν δικαίωμα στην εύκολη μετακίνηση, στην ασφάλεια, στη διευκόλυνση της επαγγελματικής τους δραστηριότητας. Πρέπει να κατανοήσουν οι αρμόδιοι πως η νησιωτικότητα δεν είναι απλά μία έννοια. Η νησιωτικότητα επιβάλλει συγκεκριμένη, στοχευόμενη πολιτική, στρατηγικό σχεδιασμό και σίγουρα πολιτική βούληση».
Συνολική πρόταση για μια νέα πολιτική στην ακτοπλοΐα, καταθέτει με δημόσια παρέμβαση του ο υπ. Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στο Νομό Κυκλάδων και αν. Τομεάρχης Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πολυχρονάκος:
«Με αφορμή τη σημερινή (α.α. χθεσινή) απεργία, είναι καιρός να δούμε την ανάγκη μιας άλλης πολιτικής στο χώρο της ακτοπλοΐας, που για τα νησιά μας αποτελεί ζήτημα ζωτικής σημασίας, επιβίωσης και οικονομικής ανάπτυξης.
Κυρίως όμως, ήρθε η ώρα ακτοπλοϊκή και νησιωτική πολιτική να γίνουν ένα, με γενναία μέτρα για την ακτοπλοΐα που περιλαμβάνουν:
Καθιέρωση της δωρεάν ενδονησιωτικής μεταφοράς με τα πλοία για τους μόνιμους κατοίκους των νησιών, μέσα από συμφωνία με την Ε.Ε για το καθεστώς κρατικών ενισχύσεων.
Μείωση του ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από το 13% στο 6%.
Ανανέωση του γερασμένου στόλου (σήμερα η συντριπτική πλειοψηφία των πλοίων είναι άνω των 20 ετών). Η ανανέωση μπορεί να επιτευχθεί με χρηματοδοτικό πρόγραμμα ναυπήγησης νέων και σύγχρονων πλοίων με περιβαλλοντικό αποτύπωμα και χρήση εναλλακτικών και φθηνών καυσίμων αλλά και με συγκεκριμένες δεσμεύσεις για τους πλοιοκτήτες.
Ολοκληρωμένο σχέδιο, συντονιζόμενο από τη Γενική Γραμματεία Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής και με επαρκή χρηματοδότηση, για την εκπόνηση μελετών και χρηματοδότηση έργων αναβάθμισης των υποδομών και ενίσχυσης της ασφάλειας στα λιμάνια των νησιών μας.
Δημιουργία υποδομών στα λιμάνια των νησιών μας για την τροφοδοσία των πλοίων με εναλλακτικά καύσιμα.
Αλλαγή του πλαισίου για τις προκηρύξεις των άγονων γραμμών, όλες οι συμβάσεις θα πρέπει πλέον να είναι πολυετείς.
Το ΠΑΣΟΚ είναι αποφασισμένο να θέσει ως προϋπόθεση για τη συμμετοχή του στη κυβέρνηση, τη δέσμευση και τη συναίνεση όλων σε συγκεκριμένες πολιτικές για τα νησιά μας.
Η ενίσχυση του ΠΑΣΟΚ θα είναι το πρώτο μεγάλο βήμα για την επίτευξη αυτού του στόχου.’’
Ξεκινάμε με την βασική είδηση που αφορά τους ταξιδιώτες από Πάρο και Νάξο που θέλουν να επισκεφτούν την Μύκονο.
Οπως αναφέρει το ταξιδιωτικό πρακτορείο Zas Travel “το Σάββατο 11/3 στο ενδοκυκλαδικό δρομολόγιό του το F/B ARTEMIS θα προσεγγίσει εκτάκτως και τη Μύκονο. Αναχώρηση από τη Νάξο στις 13:20, εκτιμώμενη άφιξη στη Μύκονο 16:40″.
Πάμε τώρα σε μία ημερομηνία – ορόσημα για τη σχέση Πάρου – “Άρτεμις”… Οπως μας ενημερώνει ο αγαπητός φίλος Μιχάλης Ρούσσος – υπεύθυνος στατιστικής υπηρεσίας στο Λιμεναρχείο Πάρου – πριν από μερικές εβδομάδες έγραψε ιστορία.
Τι εννοούμε;
Τη Τρίτη 7 Φεβρουαρίου του 2023, το “Άρτεμις” έφτασε τις 3.000 αφίξεις στο λιμάνι της Πάρου.
Από το μακρινό Ιούνιο του 2009 που μας πρώτο επισκέφτηκε, στα χρώματα της Ανεκ, χρειάστηκε σχεδόν 14 χρόνια για να πιάσει αυτό το νούμερο!
Το ευχαριστούμε για τη προσφορά του στα νησιά της χώρας μας!
Το καλό μας “Άρτεμις”, μεταφέρει από 40.000 με 50.000 επιβάτες σε ετήσια βάση στη Παρο! Διακινεί πάνω από 4.500 οχήματα, με το 2022 να σπάσει όλα του τα ρεκόρ με 6.472!
Α να σημειώσουμε ότι το συμβόλαιο του “Άρτεμις” στην επιδοτούμενη γραμμή των Κυκλάδων, ανανεώθηκε μέχρι και τις 31 Μαΐου του 2023!
Μπορεί την Τετάρτη 8 Μαρτίου, οι Ελληνες πολίτες – μέσω κυρίως των μαθητών – να εξέφρασαν την αντίθεσή τους για όσα προκάλεσαν το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, όμως υπάρχει συνέχεια…
Οι μαθητές στη Μήλο αναμένεται το προσεχές Σάββατο να προχωρήσουν στην δική τους κινητοποίηση. Δράση που γίνεται γνωστή μέσω του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Μήλου…
Και η πρόσκληση αναφέρει:
Αγαπητοί μας συμπολίτες, πριν μια εβδομάδα στα Τέμπη η σύγκρουση των δύο τρένων συγκλόνισε και βύθισε τη χώρα από άκρη σε άκρη σε βαθύ πόνο.
Μέσα σε αυτό το τρένο ήταν τα παιδιά μας, τα όνειρα μας, οι προσδοκίες και οι ελπίδες μας. Δεν ήταν ατύχημα ήταν έγκλημα.
Μέσα σε αυτό το κλίμα της θλίψης αλλά και της οργής, σας καλούμε να συμμετάσχετε στην σιωπηλή πορεία μνήμης για τα θύματα, αλληλεγγύης για τις οικογένειες τους αλλά και υπόσχεσης για όλους εμάς ότι θα απαιτήσουμε να αποδοθούν οι ευθύνες στους πραγματικούς υπαίτιους του εγκλήματος.
Δε θέλουμε κηδείες με τα λεφτά του κράτους. Υποδομές θέλουμε. Σχολεία και πανεπιστήμια, νοσοκομεία, ασφαλείς δρόμους, αεροδρόμια και καράβια, ενέργεια και νερό.
Αυτά έπρεπε να μοιράζει το κράτος, ο θάνατος δωρεάν είναι από μόνος του.
Η πορεία θα γίνει το Σάββατο 11/3 στις 6 μμ .
Σημείο συνάντησης: στον ΟΤΕ στην Πλάκα και θα κινηθούμε μέχρι τον Αδάμαντα.
Το Δ. Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου Μήλου
Ένας Ιάπωνας ερευνητής ανακοίνωσε ότι δημιούργησε βιώσιμα ωάρια από τα κύτταρα αρσενικών ποντικιών. Πρόκειται για την πρώτη δημιουργία στο εργαστήριο ωοκυττάρων θηλαστικού από αρσενικά κύτταρα. Το επόμενο – καθόλου εύκολο- βήμα θα είναι να επιδιωχθεί κάτι ανάλογο με ανθρώπινα κύτταρα, καθώς ελλοχεύει, μεταξύ άλλων, ο κίνδυνος πρόκλησης ανεπιθύμητων γενετικών αλλαγών.
Η έρευνα, που βρίσκεται σε αρχικά στάδια ακόμη, αφορά την μετατροπή των αρσενικών χρωμοσωμάτων ΧΥ σε θηλυκά ΧΧ. Η εξέλιξη αυτή ανοίγει τον δρόμο σε ζευγάρια ανδρών να αποκτήσουν τα δικά τους παιδιά και όχι πια με υιοθεσία.
Επιφυλάξεις
Η ανακοίνωση έγινε από τον καθηγητή Κατσουχίκο Χαγιάσι του Πανεπιστημίου της Οσάκα, ο οποίος απολαμβάνει διεθνούς κύρους στο πεδίο του, σε συνέδριο του Ινστιτούτου Γενετικής Φράνσις Κρικ στο Λονδίνο, σύμφωνα με το BBC και τον Guardian. Άλλοι επιστήμονες εμφανίστηκαν επιφυλακτικοί. Ο καθηγητής Τζορτζ Ντέιλι της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ των ΗΠΑ, επεσήμανε πώς θα περάσει πολύς χρόνος εωσότου η κοινωνία βρεθεί αντιμέτωπη στην πράξη με την επιλογή μωρών από δύο πατέρες.
Ο ίδιος ο Χαγιάσι ανέφερε πως η εργασία του βρίσκεται σε πολύ αρχικό στάδιο. Τα ωάρια που δημιούργησε, έχουν χαμηλή ποιότητα και η τεχνική προς το παρόν δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια στους ανθρώπους. Δήλωσε πάντως αισιόδοξος ότι οι σημερινές δυσκολίες μπορεί να έχουν ξεπεραστεί σε δέκα χρόνια και ότι τελικά θα καταστεί διαθέσιμη μια τεχνική αναπαραγωγής για ζευγάρια ίδιου φύλου.
«Αν οι άνθρωποι τη θέλουν και η κοινωνία αποδεχτεί μια τέτοια τεχνολογία, εγώ συναινώ», δήλωσε ο Ιάπωνας επιστήμονας. Εμφανίστηκε πάντως διστακτικός η μέθοδος του να χρησιμοποιηθεί από έναν άνδρα για να δημιουργήσει ένα μωρό από το δικό του σπέρμα και από τεχνητά δημιουργημένα ωάρια. «Τεχνικά αυτό είναι δυνατό», είπε. «Δεν είμαι όμως βέβαιος αν σε αυτό το στάδιο είναι κάτι ασφαλές ή αποδεκτό από την κοινωνία».
Η μέθοδος που ακολουθήθηκε
Η μέθοδος περιλαμβάνει τη λήψη δερματικού κυττάρου από αρσενικό τρωκτικό και την μετατροπή του σε πολυδύναμο βλαστικό κύτταρο που μπορεί να μετατραπεί σε άλλα είδη κυττάρων. Τα κύτταρα αυτά ως αρσενικά έχουν χρωμοσώματα ΧΥ. Μετά οι ερευνητές διαγράφουν το Υ χρωμόσωμα αυτών των κυττάρων, διπλασιάζουν το Χ και τελικά «κολλάνε» μαζί τα δύο Χ. Αυτό επιτρέπει στο βλαστοκύτταρο να αναπρογραμματιστεί για να γίνει ωάριο.
Τα κύτταρα στη συνέχεια αναπτύσσονται σε ένα οργανοειδές ωοθήκης που μιμείται τις συνθήκες στις ωοθήκες του ποντικιού. Όταν τα ωάρια γονιμοποιήθηκαν με σπερματοζωάρια, δημιουργήθηκαν 600 έμβρυα, από τα οποία τελικά γεννήθηκαν επτά ποντικάκια (χαμηλό ποσοστό επιτυχίας περίπου 1%). Πάντως τα τρωκτικά αυτά φαίνονταν υγιή και είχαν φυσιολογική διάρκεια ζωής, ενώ και τα ίδια απέκτησαν απογόνους.
Η τεχνική μπορεί επίσης να βοηθήσει υπογόνιμα ζευγάρια διαφορετικού φύλου, στα οποία η γυναίκα δεν μπορεί να παράγει τα δικά της ωάρια λόγω σοβαρού προβλήματος όπως το σύνδρομο Τέρνερ (όπου λείπει το ένα αντίγραφο του χρωμοσώματος Χ). Όμως θα περάσουν χρόνια εωσότου (και εάν) καταστεί διαθέσιμη μια τέτοια νέα θεραπεία υπογονιμότητας. Άλλοι επιστήμονες θεωρούν ότι ο χρονικός ορίζοντας της δεκαετίας είναι υπερβολικά αισιόδοξος, αν ληφθεί υπόψη ότι ακόμη δεν έχουν δημιουργηθεί στο εργαστήριο βιώσιμα ανθρώπινα ωάρια από θηλυκά κύτταρα.
Τις ευχαριστίες του προς την ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, εκφράζει, εκ νέου, ο βουλευτής Κυκλάδων της Νέας Δημοκρατίας κ. Φίλιππος Φόρτωμας, για τις αποφάσεις επιχορήγησης των Δήμων Άνδρου και Αμοργού, από τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, συνολικού ποσού 137.640,00 €.
Συγκεκριμένα, εγκρίθηκε η επιχορήγηση του Δήμου Άνδρου, ως εξής: α) με το ποσό των 37.200,00 €, για τη μελέτη κατασκευής του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης του οικισμού Συνετί της Κοινότητας Συνετίου, στη ΔΕ Κορθίου, β) με το ποσό των 37.200,00 €, για τη μελέτη κατασκευής των εσωτερικών δικτύων ύδρευσης των οικισμών της Κοινότητας Φελλού, της Κοινότητας Άνω Γαυρίου και της Κοινότητας Κατακοίλου, στη ΔΕ Υδρούσας και γ) με το ποσό των 37.200,00 €, για τη μελέτη κατασκευής των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης ακαθάρτων των Κοινοτήτων Λαμυρών και Μεσαριάς Δ.Ε. Άνδρου.
Επίσης, εγκρίθηκε η επιχορήγηση του Δήμου Αμοργού, με το ποσό των 26.040,00 €, για την ανάθεση παροχής υπηρεσιών συμβούλου για τον σχεδιασμό Φωτοβολταϊκού Συστήματος και την εξοικονόμηση ενέργειας μέσω της διαδικασίας ενεργειακού συμψηφισμού σε ενεργοβόρες υποδομές ύδρευσης.
Οι ανωτέρω αποφάσεις, εντάσσονται στο πλαίσιο λήψης μέτρων και δράσεων της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς για την αντιμετώπιση των προβλημάτων λειψυδρίας και την υδροδότηση των νησιών μας και συγκεκριμένα στο έργο «Υδροδότηση άνυδρων νησιών & έργα βελτίωσης υποδομών ύδρευσης των νησιών» του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025 του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
Σε συνέχεια των ανακοινώσεων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο κ. Φόρτωμας δήλωσε: «Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Υπουργό Ναυτιλίας, κ. Γιάννη Πλακιωτάκη και τον Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Μανώλη Κουτουλάκη, οι οποίοι καθημερινά, με τις αποφάσεις και τις επιχορηγήσεις τους σε έργα ζωτικής σημασίας για τις τοπικές κοινωνίες, βρίσκονται δίπλα στα νησιά των Κυκλάδων. Η προσφορά τους, ειδικά στο θέμα της ύδρευσης, είναι σημαντικότατη και η συνεργασία τους με τους αρμόδιους φορείς, και εν προκειμένω με τον Δήμαρχο Άνδρου κ. Δημήτρη Λοτσάρη και τον Δήμαρχο Αμοργού κ. Λευτέρη Καραΐσκο, αποτελούν εχέγγυο προόδου και ανάπτυξης των νησιών μας. Συνεχίζουμε μαζί!»
Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ προέρχεται από τη σοκαριστική ήττα με 7-0 στο ντέρμπι από τη Λίβερπουλ. Γιατρικό είναι οι νίκες λένε, αυτό θα προσπαθήσει να κάνει κι απόψε. Στα πλέι οφ για τους «16» επικράτησε της τιτανομαχίας με την Μπαρτσελόνα, την πρόκριση την έδωσε η εντός έδρας νίκη 2-1 στον επαναληπτικό.
Η Μπέτις εντυπωσίασε στον όμιλο και τερμάτισε στην κορυφή μπροστά από τη Ρόμα που ήταν η κύρια ανταγωνίστρια. Πάει στο Μάντσεστερ με ανεβασμένη ψυχολογία μετά το 0-0 με τη Ρεάλ, βέβαια απόψε δεν μπορεί να αρκεστεί μόνο στην άμυνα. Οι παίχτες της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ καλούνται να βγάλουν αντίδραση και η Μπέτις προσφέρεται ως θύμα, καθώς είναι επιρρεπής στο λάθος όταν πιέζεται.
➥ Ο άσος συνδυαστικά με το Over 2,5 διπλασιάζει.
Σεβίλλη – Φενέρμπαχτσε (22:00)
Η Σεβίλλη στα πλέι οφ για τους «16» αγχώθηκε, όμως προστάτευσε τη νίκη 3-0 στο πρώτο παιχνίδι με την Αϊντχόφεν και δεν κόστισε η ήττα 2-0 στον επαναληπτικό. Στο πρωτάθλημα, πάνω που είχε ξεφύγει από την επικίνδυνη ζώνη, οι δύο κολλητές ήττες την επανέφεραν σε κίνδυνο, ενώ μοιάζει να έχει χαλάσει το κλίμα στο εσωτερικό της. Ακολουθεί «εξάποντο» με την ισόβαθμη Αλμερία.
Η Φενέρ τερμάτισε αήττητη και στην κορυφή στον όμιλό της, τρέχει σερί 7-3-0 φέτος στο Γιουρόπα Λιγκ. Θέλει τη διάκριση στη διοργάνωση, βολεύει πως ακολουθεί ρεπό στο πρωτάθλημα και θα συγκεντρωθεί στα δύο ματς με τη Σεβίλλη. Παρότι το Γιουρόπα Λιγκ μπορεί να θεωρηθεί και ως η… διοργάνωση της Σεβίλλης (6 κατακτήσεις) οι συνθήκες ευνοούν για κόντρα.
➥ Θα κυνηγήσουμε την έκπληξη επιλέγοντας το διπλό με κάλυψη στο DNB, επιλογή με απόδοση 3.40.
Διαβάστε περισσότερα Προγνωστικά Στοιχήματος στο Foxbet!
Ενα ακόμη ταχύπλοο στο στόλο που έχει δημιουργήσει η SeaJets του Μάριου Ηλιόπουλου… Μάλιστα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι όταν δρομολογηθεί θα έχει προσέγγιση και τη Νάξο.
Εν αναμονή λοιπόν των εξελίξεων…
Χθες Τετάρτη 8 Μαρτίου, στο λιμάνι VISBY, του σουηδικού νησιού GOTLAND, πραγματοποιήθηκε η παράδοση του SUPERRUNNER JET 2 (ex.GOTLANDIA) στην ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία SEAJETS του Μάριου Ηλιόπουλου.
Νωρίς το μεσημέρι, παρουσία του πληρώματος που έχει ταξιδέψει από την Ελλάδα στην Σουηδία για την παραλαβή του ταχύπλοου, υψώθηκε η κυπριακή σημαία στην πρύμνη, σηματοδοτώντας έτσι την επίσημη ενσωμάτωση του SUPERRUNNER JET 2, στον στόλο της SEAJETS.
Το ταχύπλοο θα ξεκινήσει το ταξίδι του για την Ελλάδα λίαν συντόμως. Δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί αν η νέα πλοιοκτήτρια εταιρία προσβλέπει στη δρομολόγησή του στα ελληνικά νησιά από την επερχόμενη τουριστική περίοδο ή αν πρόκειται για μελλοντική επένδυση με προοπτική δρομολόγησης εντός του 2024.
Πάντως, το δεύτερο σενάριο μοιάζει να είναι το πιο πιθανό.
Σημαντική προβολή συνεχίζουν να γνωρίζουν η Τήνος, η Πάρος, η Ελαφόνησος και η Μήλος ως ιδανικοί προορισμοί για γάμους στη βρετανική και ιρλανδική αγορά , μετά την πολύ επιτυχημένη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο στην πρεσβευτική κατοικία στο Λονδίνο.
Τη σκυτάλη της προβολής ανέλαβε αυτή τη φορά η βρετανική TTG Media που παρουσιάζει τα τέσσερα νησιά με στοιχεία που άντλησε από τον ΕΟΤ, σε συνέχεια αντίστοιχου ενημερωτικού σημειώματος του Οργανισμού, ο οποίος συμμετείχε, μέσω του γραφείου του στη βρετανική πρωτεύουσα, στη διοργάνωση , σε συνεργασία με τους Δήμους και την MTC GROUP.
Η συγκεκριμένη δημοσίευση αναμένεται να έχει πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο εκδοτικό συγκρότημα παρέχει έγκυρες ειδήσεις και ενημερωτικά στοιχεία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας σε ένα μηνιαίο περιοδικό στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία σε Tour Operators, ταξιδιωτικούς πράκτορες, και εταιρείες κρουαζιέρας, με έμφαση στους οργανωτές ταξιδιών πολυτελείας.
Είναι επίσης το επίσημο έντυπο της έκθεσης World Travel Market του Λονδίνου και συνεργάτης του Institute of Travel & Tourism (ITT) και της Ιρλανδικής Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων ενώ η TTG Luxury είναι συνεργάτης πολυμέσων για τη διεθνή αγορά πολυτελών ταξιδιών (ILTM).
Η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια, είχε προγραμματιστεί έγκαιρα και αποτέλεσε το επιστέγασμα των επαφών που είχαν προηγηθεί στη διάρκεια της έκθεσης World Travel Market στο Λονδίνο, όπου επίσης δόθηκε έμφαση στις εναλλακτικές δυνατότητες που προσφέρει κάθε προορισμός τόσο για την ποιοτική αναβάθμιση όσο και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Με στόχο δε, τη μεγιστοποίηση του συνολικού αποτελέσματος, με μέριμνα του γραφείου ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, διανεμήθηκαν οι παρουσιάσεις σε μορφή power point σε όσους προσκλήθηκαν, δεδομένου του τεχνοκρατικού χαρακτήρα με τον οποίο συντάχθηκαν.