Κυριακή, 27 Ιουλίου, 2025
Αρχική Blog Σελίδα 1026

Ηλεκτρικό Ρεύμα: Η Κιλοβατώρα θα πέσει κάτω από τα 11 λεπτά

0
Ηλεκτρικό ρεύμα
Ηλεκτρικό ρεύμα

Ούριος άνεμος θα φυσήξει για τους καταναλωτές ηλεκτρικού ρεύματος τον Φεβρουάριο, καθώς η συνεχιζόμενη αποκλιμάκωση των τιμών φυσικού αερίου και χονδρεμπορικής ρεύματος και η ένταση του ανταγωνισμού που δρομολόγησε η παρέμβαση του αρμόδιου υπουργού Θόδωρου Σκυλακάκη με το «πράσινο» ειδικό τιμολόγιο, σπρώχνουν προς τα κάτω τις τιμές, σε όλη την γκάμα των χρωματιστών τιμολογίων.

Εν αναμονή και της νέας παρέμβασης του ΥΠΕΝ, με την τροποποίηση της υπουργικής απόφασης για τη χρωματική κατηγοριοποίηση των τιμολογίων, που θα ανοίξει τον δρόμο για τη διάθεση στην αγορά και σταθερών «μπλε» τιμολογίων χρονικής διάρκειας μικρότερης των 12 μηνών, οι πάροχοι καταρτίζουν ήδη τιμολόγια 6μηνης και 8μηνης διάρκειας για τον Φεβρουάριο, σε τιμές ακόμη και κάτω από τα 11 λεπτά η κιλοβατώρα.

Τον δρόμο για σταθερά τιμολόγια μικρότερης διάρκειας του 12μηνου άνοιξε, ύστερα από μια μεγάλη αναταραχή που προκάλεσε στην αγορά, το τιμολόγιο της Φυσικό Αέριο, με τιμή στα 12,3 λεπτά ανά κιλοβατώρα (και πάγιο στα 9 ευρώ), η ζήτηση του οποίου εξαντλήθηκε μέσα στις πρώτες τρεις εβδομάδες διάθεσής του.

Ο ανταγωνισμός στα σταθερά τιμολόγια αναμένεται να ενταθεί τον Φεβρουάριο καθώς τα προθεσμιακά συμβόλαια φυσικού αερίου και χονδρεμπορικής ρεύματος διαμορφώνονται σε τιμές που μπορούν να στηρίξουν λιανική τιμή γύρω στα 11 λεπτά η κιλοβατώρα. Για κάποιους δε παρόχους που θα επιλέξουν επιθετική πολιτική η τιμή μπορεί να βρεθεί ακόμη και πολύ κάτω από τα 11 λεπτά, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αγοράς.

Η τιμή του φυσικού αερίου στον κόμβο του ΤΤF κινείται το τελευταίο διάστημα σταθερά κάτω από τα 29 ευρώ/μεγαβατώρα, επίπεδα χαμηλότερα κατά 58,45% από την τιμή των 69,77 ευρώ/μεγαβατώρα στις 31 Ιανουαρίου 2023 και κατά 37,7% χαμηλότερα από την τιμή στις 31 Ιανουαρίου του 2022. Σε πορεία συνεχιζόμενης αποκλιμάκωσης βρίσκεται και η χονδρεμπορική τιμή ρεύματος η οποία τον Ιανουάριο δείχνει να κλείνει κοντά στα 93 ευρώ/μεγαβατώρα από τα 102,2 ευρώ του Δεκεμβρίου και με τις εκτιμήσεις της αγοράς να βλέπουν περαιτέρω υποχώρηση στα 84 ευρώ/μεγαβατώρα τον Φεβρουάριο.

Η σημαντική αποκλιμάκωση της χονδρεμπορικής τιμής τον Φεβρουάριο αναμένεται να ενισχύσει τον ανταγωνισμό και στα «πράσινα» και «κίτρινα» τιμολόγια. Στα «πράσινα» τιμολόγια, ο ανταγωνισμός αφορά στις εκπτώσεις που θα δώσουν οι πάροχοι, αφού οι τιμές παραμένουν σταθερές για ένα εξάμηνο και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της αγοράς οι τελικές τιμές για τις καταναλώσεις του Φεβρουαρίου αναμένεται να κινηθούν γύρω στα 13 λεπτά ανά κιλοβατώρα και για κάποιους παρόχους αρκετά κάτω από τα 13 λεπτά.

Μένει να φανεί εάν κάποιοι πάροχοι θα επιλέξουν να αυξήσουν το περιθώριο κέρδους από το να παρέχουν μεγάλες εκπτώσεις και ανταγωνιστικές τιμές, κάτι που είδαμε να συμβαίνει τον Ιανουάριο τουλάχιστον από δύο παρόχους. Ενταση του ανταγωνισμού αναμένεται και στα κυμαινόμενα «κίτρινα» τιμολόγια, με τις εκτιμήσεις να δείχνουν τιμές ακόμη και κάτω από τα 10 λεπτά η κιλοβατώρα έναντι εύρους 12-14 λεπτά τον Ιανουάριο (χωρίς τις διάφορες εκπτώσεις συνέπειας κλπ).

Ο ανταγωνισμός από πλευράς των παρόχων φαίνεται να επικεντρώνεται από τον Φεβρουάριο στα «μπλε» και «κίτρινα» τιμολόγια, με στόχο να μετακινήσουν προς τα εκεί και το πελατολόγιό τους που σε ποσοστό πάνω από το 90% σήμερα βρίσκεται στα «πράσινα» τιμολόγια.

Οι καταναλωτές πάντως, επιλέγοντας «μπλε» τιμολόγια θα πρέπει να γνωρίζουν ότι απαλλάσσονται από τον πονοκέφαλο της αναζήτησης του φθηνότερου τιμολογίου ανά μήνα, αλλά ταυτόχρονα αναλαμβάνουν το ρίσκο να μην επωφεληθούν από μια περαιτέρω αποκλιμάκωση των τιμών αφού για να μετακινηθούν θα πρέπει να πληρώσουν ρήτρα πρόωρης αποχώρησης.

Οι εκτιμήσεις αναλυτών για υποχώρηση της τιμή του φυσικού αερίου κάτω από τα 20 ευρώ/μεγαβατώρα και για κάποιους ακόμη και στα 12 ευρώ/μεγαβατώρα τους επόμενους μήνες, καθιστούν υψηλού ρίσκου την επιλογή «κλειδώματος» μιας τιμής από τώρα ακόμη και για ένα εξάμηνο. Στην περίπτωση των «πράσινων» και «κίτρινων» τιμολογίων οι καταναλωτές θα πρέπει να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στις εκπτώσεις συνέπειας, αφού, αν ο λογαριασμός δεν πληρωθεί στην ώρα του, η τιμή που θα κληθεί να πληρώσει θα είναι πολύ υψηλότερη από αυτή που προκύπτει μετά την έκπτωση.

Στο μεταξύ, σε ισχύ θέτει η ΡΑΑΕΥ από αύριο το νέο εργαλείο του Ενεργειακού Διαμεσολαβητή, με σκοπό να διευκολύνει την εξωδικαστική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου και προμηθευτών και διαχειριστών δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας ή φυσικού αερίου.

Αντικείμενο ενεργειακής διαμεσολάβησης μπορούν να αποτελέσουν, ενδεικτικά, οι αμφισβητήσεις χρεώσεων, ρήτρας, ύψους της κατανάλωσης, η ασάφεια λογαριασμού κ.τ.λ. Η υποβολή αίτησης του καταναλωτή για διαμεσολάβηση γίνεται μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας ENOMOS (Energy Ombudsman Operating System) που έχει αναπτύξει η ΡΑΑΕΥ για τον σκοπό αυτό.

Με πληροφορίες από τη σελίδα kathimerini.gr 

 

Express Skopelitis: Παραμένει Κατάπολα, την Κυριακή (04/02) το ανεκτέλεστο δρομολόγιο

0

Μπορεί να βρισκόμαστε στο πέρας της κακοκαιρίας Avgi όμως το απαγορευτικό απόπλου πλοίων παραμένει σε ισχύ για 48 ώρες, οπότε και σήμερα Τετάρτη (31/01) τα πλοία είνα δεμένα στα λιμάνια.

Ανάμεσά τους και το Express Skopelitis όπου για 3η ημέρα δεν θα δώσει το “παρών” στο κλασικό του δρομολόγιο στα νησιά των Μικρών Κυκλάδων.

Απολαμβάνει την ηρεμία και την ασφάλεια που του προσφέρει το λιμάνι στα Κατάπολα της Αμοργού (η φωτογραφία από την επίσημη σελίδα του express Skopelitis στα social media). Κι αναμένεται να το δούμε αύριο το πρωί και πάλι στη … ρουτίνα του.

Οσο για τα ανεκτέλεστα; Με βάση την ενημέρωση από το ταξιδιωτικό πρακτορείο Zas Travel στη Νάξο, ο Skopelitis θα βρεθεί και την Κυριακή (04/02) στο ..δρόμο πραγματοποιώντας το κλασικό του δρομολόγιο ώστε να καλύψει ανάγκες κατοίκων και επιχειρηματίων με βάση τη Νάξο…

 

Κακοκαιρία – Agvi: Μία συνηθισμένη ημέρα στον Απόλλωνα (video)

0

Για όσους βλέπουν την εικόνα ή το video που έχει αναρτήσει στην σελίδα του ο Γιώργος Χωριανόπουλος – κάτοικος του Απόλλωνα – σοκάρεται.

Δεν μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει “να μένεις στον Απόλλωνα το χειμώνα”. Τα σχόλια που συνοδεύουν τη φωτογραφία εκφράζουν θαυμασμό, τρόμο, απογοήτευση.

Για τους κατοίκους του Απόλλωνα; Μία συνηθισμένη ημέρα τον χειμώνα με κακοκαιρία.

Από το 2014 και μετά η ίδια ιστορία τον χειμώνα. Οι άνεμοι έντασης άνω των οκτώ μποφόρ διαλύουν ότι έχει απομείνει από τον πάλαι ποτέ λιμενοβραχιώνα του Απόλλωνα.

Οι λιγοστοί κάτοικοι του βορειότερου οικισμού της Νάξου βλέπουν τη θάλασσα να μπαίνει στα σπίτια τους.

Κάτι μπαλώματα που έχουν γίνει από τότε καλύπτουν τα όποια προβλήματα αλλά ουσιαστική παρέμβαση δεν έχει γίνει

Ομως όλοι απλά κοιτάζουν. Απολαμβάνουν τα άγρια στοιχεία της φύσης και ελπίζουν…

Ξέρετε, η ελπίδα είναι που κρατάει ακόμη τους λιγοστούς κατοίκους στο πανέμορφο αυτό χωριό.

Κάθε τέλος τουριστικής περιόδου, οι πιο νέοι λένε “θα φύγουμε και δεν θα γυρίσουμε”. Οι μεγαλύτεροι απλά κουνάνε το κεφάλι και περιμένουν να περάσει ο χειμώνας..

Ολοι όμως εκεί… Και ελπίζουν ότι κάποια στιγμή θα βρεθεί μία δημοτική Αρχή που θα τους δώσει ουσιαστική χείρα βοηθείας…

Μαζί τους κι εμείς…

 

Fast Ferries: Ανεκτέλεστα και τα αυριανά (31/01) δρομολόγια του “Fast Ferries Andros”

0

Το απαγορευτικό καλά κρατεί κι από τη Ραφήνα με την ένταση των ανέμων στο στενό του Καφηρέα και την Τήνο να είναι στα όρια των 100 km/h από βόρια κατεύθυνση..

Αποτέλεσμα; Με βάση την ενημέρωση από την Fast Ferries το Andros θα μείνει και αύριο Τετάρτη (31/01) στην Ραφήνα…

Αναλυτικά… 

“Σας ενημερώνουμε ότι λόγω της πρόβλεψης της Ε.Μ.Υ. για επικράτηση δυσμενών καιρικών συνθηκών στις περιοχές πλόων του πλοίου μας Ε/Γ-Ο/Γ FAST FERRIES ANDROS και για την Τετάρτη 31/1/2024, ακυρώνονται τα ακόλουθα δρομολόγια:

Τετάρτη 31/1/2024:
Από Ραφήνα ώρα 07:50 για Άνδρο – Τήνο – Μύκονο και ώρα 13:45 από Μύκονο για Τήνο –  Άνδρο – Ραφήνα.

Επιβάτες με εκδοθέντα εισιτήρια ενημερώνονται με κάθε πρόσφορο τρόπο.

Λαμβάνοντας υπόψη τις προβλέψεις, το πλοίο θα επανέλθει στα εγκεκριμένα του δρομολόγια την Πέμπτη 1/2/2024″.

 

Blue Star 1: Ο “κανιβαλισμός” ενός πλοίου μέσω του διαδικτύου

0

«Κανιβαλισμός» λέξη, η οποία προέρχεται από τη λέξη Caníbales, το ισπανικό όνομα για τους Ινδιάνους ιθαγενείς Καρίμπ. Οι Καρίμπ έτρωγαν πολύ συχνά ψημένο ανθρώπινο κρέας και ήταν πολύ γνωστοί για τις κανιβαλιστικές τους τάσεις. Την ανθρωποφαγία την είδαμε και στην Ευρώπη με τον μεγάλο λιμό, ενώ αν και καταδικάστηκε έντονα από όλους εφαρμόστηκε στην Παπούα Νέα Γουινέα ως και το 2012, για πολιτιστικούς λόγους.

Ο κανιβαλισμός όμως εκτός από διατροφικός (σε περίοδο λιμού ή από προτίμηση για την ανθρώπινη σάρκα) είναι και πολιτικός (ως τιμωρία εγκληματιών ή από αντεκδίκηση εναντίον εχθρών), κοινωνικός (ως αρνητική κριτική σε ότι θεωρούμε ότι δεν είναι σωστό με τα δικά μας δεδομένα), μαγικός (για να αφομοιώσουμε τις ικανότητες των νεκρών ή, αντιθέτως, για να απομακρύνουμε τις ψυχές τους) αλλά και τελετουργικός (εάν ανάγεται σε θρησκευτική λατρεία, σε κάποια γιορτή για τους νεκρούς, την ενηλικίωση ή τη γονιμότητα της γης). Μπορεί τέλος να είναι θεραπευτικός, όπως μαρτυρούν πολυάριθμες συνταγές αρχαίας ιατρικής, και στην ίδια την Ευρώπη σε ένα παρελθόν που δεν είναι τόσο μακρινό.

Σήμερα όμως ο “κανιβαλισμός” είναι ιδιαίτερα έντονος μέσω του διαδικτύου όπου εύκολα όλοι καθισμένοι μπροστά σε ένα πληκτρολόγιο μπορούμε να έχουμε άποψη για τα πάντα. Και την εκφράζουμε με χαρακτηριστική ευκολία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα στην δική μας ιστορία, τα πλοία της γραμμής και δη το Blue Star 1. Ένα πλοίο που έκανε την επανεμφάνισή του στις Κυκλάδες πέρυσι το καλοκαίρι προερχόμενο από την Αγγλία. Ένα πλοίο μήκους 176 μέτρων και πλάτος 25,7μ., ταξιδεύει με ταχύτητα 28 κόμβων και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 1.890 επιβάτες και 780 οχήματα.

Σχετικά “βαρύ” για τα δεδομένα των Κυκλάδων αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι “άχρηστο” ή οι ναυτικοί του και δη αυτοί που βρίσκονται στο τιμόνι (σ.σ. τελευταίος ο cpt Γιάννης Σιγάλας) δεν ξέρουν τη δουλειά τους.

Το πλοίο αυτό από τη πρώτη ημέρα δέχτηκε μία απίστευτη αρνητική κριτική. Από το “βρώμικο” και “αργό” έως ότι άλλο μπορεί να σκεφτεί ο καθένας. Μέσα από το διαδίκτυο είχαμε μία τρελή επίθεση…

Αφορμή για το συγκεκραμένο σχόλιο τα όσα ακούσαμε πριν από μία περίπου εβδομάδα όταν χρειάστηκε δύο ή τρεις προσπάθειες για να δέσει στο λιμάνι της Νάξου. Με τον βοριά να το “βαράει” άσχημα, ένα τόσο βαρύ και ψηλό πλοίο “ίδρωσε” για να δέσει. 

Κι όμως κανείς δεν σκέφτηκε που επιχειρούσε το πλοίο. Υπό ποιες συνθήκες και σε ποιο λιμάνι… Λιμάνι είπα ε; Ναι. Σ’ αυτό της Νάξου. Όπου ουσιαστικά έχει έναν προβλήτα κι αυτόν σπασμένο, όπως μπορείτε να δείτε στη σχετική φωτογραφία του άρθρου. Και τα σχόλια που προκαλεί είναι δεκάδες…

Κι αντί να μιλάμε για την ανάγκη να βρεθεί λύση ώστε το λιμάνι της Νάξου να γίνει πραγματικό λιμάνι, να είναι ασφαλές για επιβάτες και πλοίο, αναφερόμαστε στα σχόλιά μας για την ικανότητα του καπετάνιου ή του πλοίου.

Αυτός ο κανιβαλισμός οφείλει να σταματήσει. Όση ευθύνη έχουν οι εταιρείες για τα δρομολόγια και τις τιμές των εισιτηρίων, άλλη τόση έχουν και οι Αρχές (Δημοτικές ή Περιφερειακές ή Υπουργείο) για την κατάσταση στα λιμάνια μας.. Και το πραγματικό πρόβλημα είναι οι υποδομές, οι λιμενικές εγκαταστάσεις.

Και δεν είναι μόνο της Νάξου. Δείτε τι γίνεται στην Σαντορίνη, στην Τήνο, στην Σίφνο, ή και στην μικρότερη Σχοινούσα. Διαβάστε τι γράφουν σε ετήσια βάση οι πλοίαρχοι για τα λιμάνια και την ικανότητά τους να φιλοξενήσουν πλοία. Ακόμη και τα πιο μικρά..

Και το έργο του νέου προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Νάξου, Στέλιου Μαυρογιαννόπουλου σε συνεργασία με το Δήμο είναι να δώσει ουσιαστική λύση σ’ αυτό που λέγετε «λιμάνι Νάξου»

Είναι εύκολο λοιπόν να λέμε “φταίει το πλοίο” που δεν έδεσε ή που δεν ήταν στην ώρα του.

Όμως η αλήθεια είναι ότι φταίνε κάποιοι άλλοι. Και μερίδιο έχουμε κι εμείς για τον τρόπο που εκφραζόμαστε…

Αυτά και καλή σας νύχτα…

 

Ενδοκυκλαδικά: Ανεκτέλεστα αύριο τα δρομολόγια των “Hellenic Highspeed” και “Σαόνησος”

0

Από τα στιγμή που έχουμε απαγορευτικό απόπλου από Ραφήνα και Πειραιά λογικό είναι και τα ενδοκυκλαδικά αύριο να μείνουν.. σπίτι. Τόσο το “Hellenic HighSpeed” όσο και το “Σαόνησος” θα παραμείνουν κι αύριο Τετάρτη στην Σύρο, οπότε αναμένουμε εκκίνηση δρομολογίων εκ νέου την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου.

Οι σχετικές ανακοινώσεις από τις εταιρείες τους αναφέρουν…

Για το μεν “Hellenic HighSpeed” γνωρίζουμε ότι:  “Το δρομολόγιο του πλοίου από Σύρο 07:00 για Σέριφο-Σίφνο-Κίμωλο-Μήλο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί”.

Και για το “Σαόνησος” Θα βγει και πάλι στο πέλαγος το πρωί της Πέμπτης (01/02) προς Κύθνος – Κέα – Λαύριο και επιστροφή σε Κέα – Κύθνος – Σύρος – Τήνος – Ανδρος – Μαρμάρι. 

Δείτε την σχετική ανακοίνωση

 

Κυκλάδες: Παραμένουν κι αύριο (31/01) στον Πειραιά τα “Blue Star 1” και “Blue Star Paros”

0

Και το απαγορευτικό απόπλου πλοίων καλά κρατεί. Αποτέλεσμα; Να συμπληρώνουμε το πρωί της Τετάρτης 48 ώρες χωρίς επικοινωνία ανάμεσα στα νησιά αλλά και την ηπειρωτική Ελλάδα.

Το πρωί της Τετάρτης (31/01) θα παραμένουν στο λιμάνι του Πειραιά τα πλοία της Blue Star Ferries με προορισμό τις Κυκλάδες. Αναφερόμαστε στα Blue Star 1 και Blue Star Paros που λόγω καιρικών συνθηκών τα δρομολόγια τους είναι ανεκτέλεστα.

Η σχετική ανακοίνωση από την εταιρεία μας αναφέρει: 

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στο Ν.Α Αιγαίο, σύμφωνα με δελτίο της Ε.Μ.Υ, τα δρομολόγια των πλοίων αύριο Τετάρτη 31/01/24 θα διαμορφωθούν, ως ακολούθως:

F/B BLUE STAR 1
Το δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά 07:25 για Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη-Ίο-Νάξο-Πάρο-Πειραιά, δεν θα πραγματοποιηθεί.

F/B BLUE STAR PAROS
Το δρομολόγιο του πλοίου από Πειραιά 07:30 για Σύρο – Τήνο – Μύκονο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

 

Νάξος: Προεγκρίθηκε επένδυση για νέο ξενοδοχείο

0

Μία ακόμη επένδυση στον τουρισμό. Επίκεντρο η ευρύτερη περιοχή του Αγίου Αρσενίου στη Νάξο…

Προεγκρίθηκε επένδυση για νέο ξενοδοχείο στη Νάξο, σύμφωνα με το bizness.gr

Το έργο αφορά στην ανέγερση νέου ξενοδοχείου κλασσικού τύπου.

Το νέο ξενοδοχείο θα γίνει σε έκταση 6,28 στρεμμάτων περίπου, στην περιοχή Άγιος Αρσένιος, στη Νάξο.

Για το έργο έχει ήδη εκδοθεί η σχετική προέγκριση οικοδομικής άδειας από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.

 

Ορεινή Νάξος: Επιασε … χιόνι, σε επιφυλακή για τις βραδινές ώρες

0

Από τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης η αίσθηση ήταν ότι θα “πιάσει” χιόνι στην ορεινή Νάξο.  Βλέπετε, οι ενδείξεις έντονες. Βροχή με την μορφή μεγάλου χαλαζιού, χαμηλή θερμοκρασία αλλά και αέρας. Βοριάς.

Το τελευταίο στοιχείο χάλασε την όποια προσπάθεια για να δούμε … άσπρη ημέρα στα Ορεινά της Νάξου 

Η θερμοκρασία στους 2 βαθμούς σε Απείρανθο – Κωμιακή και Κόρωνο ενώ η ένταση του ανέμου στα 90 χιλιόμετρα ανά ώρα. 

Αποτέλεσμα; Οι εικόνες που πήραμε από τον φίλο της ιστοσελίδας giorgo Komiaki με σημείο αναφοράς τον Σταυρό της Κεραμωτής. 

Αίσθηση ότι υπάρχει χιόνι, που όμως είναι χαλάζι το οποίο και δεν έμεινε για πολύ ώρα στο δρόμο.

Το ευχάριστο είναι ότι το αρμόδιο τμήμα της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων είναι σε επιφυλακή και συστήνεται στους οδηγούς να προσέχουν στις μετακινήσεις τους… Οπως βέβαια και την αποφυγή ταξιδιών για τα οποία δεν υπάρχει βάσιμος λόγος.

Αναμονή για το βράδυ, που όπως είναι γνωστό μέσω της ΕΜΥ θα έχουμε την κορύφωση των δυσμενών καιρικών συνθηκών με τους αρμόφιους φορείς να είναι stand by για ότι χρειαστεί ώστε να μην κλείσουν οι δρόμοι…

 

 

Blue Star Ferries: Ανεκτέλεστο το σημερινό (30/01) δρομολόγιο του “Naxos”

0
Blue Star Naxos - Blue Star Ferries
Blue Star Naxos - Blue Star Ferries

Τρίτη 30 Ιανουαρίου. Η ένταση των ανέμων στα 101 km/h στην Τήνο και το απαγορευτικό απόπλου πλοίων καλά κρατεί… Με βάση την σχετική ενημέρωση από την ακτοπλοϊκή εταιρεία Blue Star Ferries κανένα πλοίο σήμερα δεν θα αφήσει τον Πειραιά (κυρίως) είτε για τις Κυκλάδες, είτε για τη Κρήτη και τα Δωδεκάνησα

Το Blue Star Naxos δεν θα αναχωρήσει στις 5.30 το απόγευμα για Σύρο-Πάρο- Νάξο-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσι-Κατάπολα (κι επιστροφή). Το ίδιο όπως σημειώσαμε ισχύει και για τα πλοία που ήταν προγραμματισμένα για Κρήτη. Η Νότιο Αιγαίο …

Οπότε υπομονή για αύριο όσον αφορά τα πρωινά δρομολόγια του Blue Star 1 και Paros για Κυκλάδες…

Η σχετική ανακοίνωση από την εταιρεία Blue Star Ferries αναφέρει: 

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών τα δρομολόγια των πλοίων θα διαμορφωθούν, ως ακολούθως:

BLUE STAR NAXOS
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024, από Πειραιά 17:30 για Σύρο-Πάρο-Νάξο-Ηρακλειά-Σχοινούσα-Κουφονήσι-Κατάπολα και επιστροφή, δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ
Τα δρομολόγια του πλοίου την Τρίτη 30/01/2024 από Μυτιλήνη 18:00, για Χίο-Οινούσσες-Ψαρά-Πειραιά, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

ΔΙΑΓΟΡΑΣ
Τα δρομολόγια του πλοίου την Τρίτη 30/01/2024 από Πειραιά 20:00 για Χίο-Μυτιλήνη, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

BLUE STAR MYCONOS
Το δρομολόγιο του πλοίου την Δευτέρα 29/1/2024 από Πειραιά 16:00 για Σύρο, Μύκονο, Ευδηλο, Καρλόβασι, Βαθύ και επιστροφή, θα εκτελεστεί την Πέμπτη 01/02/2024 από Πειραιά στις 06:00, για Σύρο 09:40-09:55, Μύκονο 10:40-10:55, Ευδηλο 13:00-13:30, Καρλόβασι 14:40-15:10, Βαθύ 15:50- 16:30, Καρλόβασι 17:10-17:30, Ευδηλο 18:40-19:10, Μύκονο 21:15-21:30, Σύρο 22:15-22:30, Πειραιά 02:05 και εν συνεχεία ως εγκεκριμένα.
Τα δρομολόγια της Τρίτης 30/1/2024 από Πειραιά 16:00, για Σύρο-Μύκονο-Άγιο Κήρυκο-Φούρνους-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα και επιστροφή τη Τετάρτη 31/01/2024 στις 21:30, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

BLUE STAR DELOS
Τα δρομολόγια του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Πειραιά 15:00, για Πάτμο-Λειψούς-Λέρο-Κάλυμνο-Κω-Σύμη-Ρόδο και επιστροφή, θα παραμείνουν ανεκτέλεστα.

BLUE STAR 1
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Πειραιά 07:25 για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

BLUE STAR PAROS
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Πειραιά 07:30 για Σύρο-Τήνο-Μύκονο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Χανιά 22:00 για Πειραιά δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΕΛΥΡΟΣ
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Πειραιά 21:00 για Χανιά δεν θα πραγματοποιηθεί.

BLUE GALAXY
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Πειραιά 21:00 για Ηράκλειο δεν θα πραγματοποιηθεί.

KΡHTH II
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Ηράκλειο 21:00 για Πειραιά, δεν θα πραγματοποιηθεί.

HELLENIC HIGHSPEED
Το δρομολόγιο του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Σύρο 07:00 για Πάρο, Σέριφο, Σίφνο, Κίμωλο, Μήλο και επιστροφή δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ
Τo δρομολόγιo του πλοίου την Τρίτη 30/1/2024 από Βόλο 08:00 για Σκιάθο-Γλώσσα Σκοπέλου-Σκόπελο-Αλόννησο και επιστροφή, δεν θα πραγματοποιηθεί.
Τo δρομολόγιo του πλοίου την Τετάρτη 31/1/2024, από Βόλο 08:00 για Σκιάθο-Γλώσσα Σκοπέλου-Σκόπελο-Αλόννησο και επιστροφή, δεν θα πραγματοποιηθεί.

ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΣΑΡΩΝΙΚΟΥ
Τρίτη 30/1/2024 & Τετάρτη 31/1/2024

Από Π. Χέλι 06:00 για Σπέτσες-Ερμιόνη-Ύδρα-Πόρο-Πειραιά
Από Πειραιά 06:30 για Αίγινα και επιστροφή
Από Πειραιά 08:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
Από Πειραιά 09:00 για Πόρο-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Π. Χέλι και επιστροφή
Από Πειραιά 09:30 για Αίγινα και επιστροφή
Από Πειραιά 10:40 για Αίγινα και επιστροφή
Από Πειραιά 11:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
Από Πειραιά 12:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
Από Πειραιά 13:40 για Αίγινα και επιστροφή
Από Πειραιά 14:40 για Αίγινα και επιστροφή
Από Πειραιά 16:30 για Αίγινα-Αγκίστρι και επιστροφή
Από Πειραιά 17:00 για Πόρο-Ύδρα-Ερμιόνη-Σπέτσες-Π. Χέλι

Πέμπτη 1/2/2024

Από Π. Χέλι 06:00 για Σπέτσες-Ερμιόνη-Ύδρα-Πόρο-Πειραιά