Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
Αρχική Blog Σελίδα 1024

PANELLENIC LINES – SANTA IRINI: Από την Πρωτομαγιά θα συνδέει Σαντορίνη με Ηράκλειο

0

Αρχές Απριλίου 2022 και είχαμε αναφέρει με την βοήθεια της ιστοσελίδας ellinikiaktoploia.net ” Ένα νέο ταχύπλοο αναμένεται να δούμε φέτος να ταξιδεύει ανάμεσα στην Σαντορίνη και το Ηράκλειο της Κρήτης. Πρόκειται για το ALMUDAINA DOS, το οποίο αγοράστηκε και θα πάρει το όνομα Santa Irini”.

Πέρυσι έκανε δοκιμαστικά ταξίδια και τώρα είναι έτοιμο για δράση. Μάλιστα, μέσα από τη σελίδα flashnews.gr, υπάρχει συνέντευξη με τον Αντιπρόεδρο της Panellenic Lines  Δημήτρη Χαριτίδη.  και ο οποίος αναφέρει ότι ”  Το πλοίο που αγοράσαμε μόλις στα τέλη Μαΐου ήρθε στον Πειραιά αρχές Ιουνίου, και αφού έκανε κάποιες απαραίτητες εργασίες και πέρασε όλες τις επιθεωρήσεις,ήρθε στο Ηράκλειο στις 25/7 και από 1/8 άρχισε να κάνει τα πρώτα του δρομολόγια ως εκδρομικό μόνο.Ουσιαστικά μονοήμερες κρουαζιέρες ως στα τέλη Οκτωβρίου. Απευθυνθήκαμε μόνο στους τουρίστες που ήθελαν να κάνουν μονοήμερη η διήμερη κρουαζιέρα στην Σαντορίνη.

Νομίζω ότι δείξαμε στην τουριστική αγορά της Κρήτης ότι μπορούν να βασιστούν πάνω μας.Η ιστορία μας και η παρουσία μας αποτελεί εγγύηση ότι είμαστε καλοί και αξιόπιστοι συνεργάτες. Το 2023 πήραμε και την άδεια ακτοπλοΐας, ενώ το πλοίο άλλαξε σημαία από Κυπριακή σε Ελληνική.

Και στην ερώτηση πότε θα πραγματοποιηθεί το πρώτο δρομολόγιο ; “Αυτή τη στιγμή το πλοίο βρίσκεται στον Πειραιά και κάνει τις απαραίτητες εργασίες και προβλεπόμενες ετοιμασίες ώστε να είμαστε έτοιμοι για την σαιζόν 2023. Τα πρώτα δρομολόγια θα ξεκινήσουν 1/5/23 και το τελευταίο θα γίνει στις 30/10/2023”.

Με βάση την σχετική ενημέρωση από την επίσημη σελίδα της εταιρείας… 

Το SANTA IRINI θα αναχωρεί από Ηράκλειο στις 08.30 το πρωϊ και θα καταπλέει στη Σαντορίνη στις 10.30, ενώ στην επιστροφή θα αποπλέει στις 17.30 με ώρα άφιξης στο λιμάνι του Ηρακλείου στις 19.30.

Σύμφωνα με το σύστημα κρατήσεων της εταιρείας του, τα δρομολόγια που θα εκτελεί ανά περίοδο είναι τα εξής:

  • Από 1/5/23 έως 11/6/23, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή, Κυριακή
  • Από 12/6/23 έως 16/7/23, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Κυριακή (καθημερινά εκτός Τρίτης & Σαββάτου)
  • Από 17/7/23 έως 31/8/23, κάθε Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Κυριακή (καθημερινά εκτός Σαββάτου)
  • Από 1/9/23 έως 24/9/23, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Κυριακή (καθημερινά εκτός Τρίτης & Σαββάτου)
  • Από 25/9/23 έως 30/10/23, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή, Κυριακή

Στην ιστοσελίδα της εταιρείας είναι διαθέσιμα τα δρομολόγια για κρατήσεις και online αγορά των εισιτηρίων.

 

Γλυπτά Παρθενώνα: Τέλος στα σενάρια επιστροφής;

0
Γλυπτά Παρθενώνα
Γλυπτά Παρθενώνα

Ονειρο ήταν και πάει; Πολιτικός ελιγμός;

Ο Ρίσι Σούνακ – πρωθυπουργός της Μ. Βρετανίας, δεσμεύεται να προστατεύσει τα μάρμαρα του Παρθενώνα από το να σταλούν πίσω στην Ελλάδα, λέγοντας ότι παραμένουν ένα «τεράστιο περιουσιακό στοιχείο» για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Οπως μεταδίδει ο Guardian, ο πρωθυπουργός παραμένει στις δεσμεύσεις που ανέλαβαν οι προκάτοχοί του Λιζ Τρας και Μπόρις Τζόνσον για τη διαφύλαξη των θησαυρών στο Βρετανικό Μουσείο στο Λονδίνο.

«Το Ηνωμένο Βασίλειο φροντίζει τα Ελγίνεια μάρμαρα επί γενιές», είπε ο Σουνάκ. «Οι γκαλερί και τα μουσεία μας χρηματοδοτούνται από τους φορολογούμενους γιατί αποτελούν τεράστιο περιουσιακό στοιχείο για αυτή τη χώρα. Μοιραζόμαστε τους θησαυρούς τους με τον κόσμο και ο κόσμος έρχεται στο Ηνωμένο Βασίλειο για να τους δει. Η συλλογή του Βρετανικού Μουσείου προστατεύεται από το νόμο και δεν έχουμε σχέδια να την αλλάξουμε».

Ενώ οι αποφάσεις για τη φροντίδα και τη διαχείριση συγκεκριμένων συλλογών αντιμετωπίζονται ως υπόθεση του Βρετανικού Μουσείου, η Ντάουνινγκ Στριτ πιστεύει ότι ένα μακροπρόθεσμο δάνειο δεν θα ήταν στο πνεύμα της θέσης της κυβέρνησης.

Οπως θυμίζει το Reuters, τα Μάρμαρα εκτίθενται στο Βρετανικό Μουσείο από το 1832 μετά την αμφιλεγόμενη απογύμνωση του Παρθενώνα από τον Λόρδο Έλγιν, έναν Βρετανό διπλωμάτη.

Ανώτεροι Έλληνες υπουργοί επιβεβαίωσαν τον περασμένο μήνα ότι οι μυστικές συνομιλίες μεταξύ του προέδρου του μουσείου, Τζορτζ Όσμπορν, και της ελληνικής κυβέρνησης βρίσκονται σε εξέλιξη για περισσότερο από ένα χρόνο.

Η Ελλάδα έχει πει εδώ και καιρό τα μάρμαρα πρέπει να επιστραφούν οριστικά στη χώρα. Ωστόσο, η πάγια θέση του Βρετανικού Μουσείου είναι ότι οποιαδήποτε πιθανή συμφωνία θα συνεπαγόταν την επιστροφή αντικειμένων με δανεισμό.

Λέγεται ότι οι υπουργοί δεν έχουν καμία πρόθεση να τροποποιήσουν τον Νόμο του Βρετανικού Μουσείου, ο οποίος εμποδίζει το μουσείο να επιστρέψει οριστικά οποιαδήποτε συλλογή του, εκτός από πολύ περιορισμένες περιπτώσεις.

Με πληροφορίες από τη σελίδα … euro2day.gr

Φόρτωμας: Νέα χρηματοδότηση για θέματα υποδομών της Αμοργού

0
Φόρτωμας
Φόρτωμας

Ακόμα μία εξασφάλιση χρηματοδότησης για τα νησιά των Κυκλάδων έρχεται να προστεθεί στα έργα πνοής που δρομολογούνται από τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, σε άριστη συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση Α΄ Βαθμού.

Πιο συγκεκριμένα, με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Νησιωτικής Πολιτικής κ. Μανώλη Κουτουλάκη, εγκρίθηκε η επιχορήγηση του Δήμου Αμοργού με το ποσό των 69.989€, για τη συντήρηση των αφαλατώσεων Αιγιάλης και Καταπόλων.

Η δαπάνη θα βαρύνει τις πιστώσεις στο έργο «Υδροδότηση άνυδρων νησιών & έργα βελτίωσης υποδομών ύδρευσης των νησιών» του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025 του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής..

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ο κ. Φόρτωμας δήλωσε: «Η σημερινή απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με την οποία χρηματοδοτείται η συντήρηση αφαλατώσεων στην Αμοργό, αποτελεί ακόμα μία απόδειξη ότι η σημερινή Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αντιμετωπίζει με υπευθυνότητα τα προβλήματα λειψυδρίας και υδροδότησης των νησιών των Κυκλάδων.

Η εξασφάλιση της χρηματοδότησης είναι αποτέλεσμα της καλής συνεργασίας της Κυβέρνησης με τον Δήμο Αμοργού και θα ήθελα να συγχαρώ τόσο τον Υπουργό Ναυτιλίας, κ. Γιάννη Πλακιωτάκη και τον Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Μανώλη Κουτουλάκη, όσο και τον Δήμαρχο Αμοργού κ. Λευτέρη Καραΐσκο, οι οποίοι κατάφεραν να κάνουν πράξη άλλο ένα έργο σημαντικό, που διασφαλίζει την επάρκεια νερού στην Αμοργό, ενόψει και της έναρξης της τουριστικής περιόδου. Συνεχίζουμε μαζί!»

Πολυχρονάκος: Επίσκεψη και συναντήσεις στην Τήνο

0

Στην Τήνο βρέθηκε ο υποψήφιος Βουλευτής Κυκλάδων με το ΠΑΣΟΚ κ. Γιάννης Πολυχρονάκος όπου είχε σημαντικές επαφές με φορείς και πολίτες.

Συναντήθηκε με την Έπαρχο κα Δεληγιάννη, τον Δήμαρχο κ. Σιώτο , την υπεύθυνη για το συντονισμό της Επιστημονικής Λειτουργίας  του Κέντρου Υγείας κα Σουράνη ,  με μέλη του Συλλόγου Φίλων Κ.Υ. Τήνου «Νικόλαος Κόγκος», με την Πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου κα Αλοιμόνου με μέλη της Τ.Ο ΠΑΣΟΚ Τήνου και με αρκετούς πολίτες του νησιού.

Επ’ ευκαιρία των αρχαιρεσιών που διεξήχθησαν στο Σύλλογο Φίλων Κ.Υ.  κ. Πολυχρονάκος συμμετείχε στη διαδικασία των εκλογών δηλώνοντας πως «Πρέπει να ενισχύουμε τις προσπάθειες των συλλόγων που στοχεύουν στο κοινό καλό, ιδιαιτέρως όταν αυτές αφορούν σε θέματα υγείας. ».

«Πρέπει να γίνουν καινοτόμες ενέργειες για την ανάπτυξη του πρωτογενούς τομέα κυρίως στα νησιά μας που καλούνται να αντιμετωπίσουν και τα προβλήματα της νησιωτικότητας..» σχολίασε ο κ. Πολυχρονάκος κατά την επίσκεψη του και στο κατάστημα του Αγροτικού Συνεταιρισμού Τήνου.

Στη συνάντηση  με τον Πρόεδρο του Συνεταιρισμού κ. Κελαδίτη και  με άλλα μέλη, τόνισε πως  «Ο αγροκτηνοτροφικός τομέας του νησιού και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει διαχρονικά, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης του κόστους λειτουργίας των αγροτικών και κτηνοτροφικών μονάδων, είναι ζητήματα που χρίζουν ιδιαίτερης προσοχής και πρέπει να τίθεται γι αυτά ζήτημα προτεραιότητας».

Ταυτόχρονα σχολίασε πως δεν πρέπει να αρκούμαστε πια στην απλή αναφορά των προβλημάτων αλλά να προχωράμε στις προτάσεις που θα τα λύσουν και παρέθεσε τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ για τον πρωτογενή τομέα.

Κατά την παρουσία του στο νησί, παρέστη στην κατανυκτική Θεία Λειτουργία στην Παναγιά Ευαγγελίστρια και επισκέφτηκε χωριά της Τήνου  όπου συναντήθηκε με μέλη του ΠΑΣΟΚ και αρκετούς πολίτες. Στον Πύργο μάλιστα, βρέθηκε και στο εκπληκτικό μουσείο μαρμαροτεχνίας.  Στη συνέχεια είχε επαφές και συνομιλία με εργαζόμενους σε υπηρεσίες του Δήμου και του Επαρχείου Τήνου.

Η συνομιλία με παράγοντες αθλητικών Σωματείων ήταν ιδιαιτέρως εποικοδομητική, καθώς ο κ. Πολυχρονάκος είχε την ευκαιρία να αναλύσει τις προτάσεις που έκανε στη Βουλή για τη δωρεάν μετακίνησή τους.

«Η έννοια της νησιωτικότητας, τόσο σπουδαία για μας τους νησιώτες και τόσο άγνωστη για κάποιους που δυστυχώς λαμβάνουν αποφάσεις για μας, πρέπει να πάρει τη θέση που της αξίζει, να αξιολογηθεί σωστά και να αποδοθούν επιτέλους τα αυτονόητα στους νησιώτες που έχουν τις ίδιες ευκαιρίες στον αθλητισμό, όπως οι πολίτες μιας οργανωμένης κοινωνίας».

Απεργία – ΠΝΟ: Δεμένα (16/03) τα πλοία στα λιμάνια

0
Απεργία
Απεργία

Ηταν λίγο πολύ αναμενόμενο.

Από τη στιγμή που ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ ανακοίνωσαν την πραγματοποίηση απεργίας την Πέμπτη 16 Μαρτίου, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία προχώρησε κι αυτή στις απεργιακές κινητοποιήσεις..

Και οι Κυκλαδίτες μένουν χωρίς πλοία για μία ημέρα…

Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας αποφάσισε τη συμμετοχή της στην επερχόμενη γενική απεργία της ΓΣΕΕ, στις 16 Μαρτίου.

Στην ανακοίνωση αναφέρεται χαρακτηριστικά:

«Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας στη σημερινή συνεδρίαση της, αποφάσισε ομόφωνα, την συμμετοχή της Ομοσπονδίας μας στην 24ωρη Πανεργατική απεργία για την τραγωδία στα Τέμπη, που αποφασίστηκε ομόφωνα στις
12-03-2023 από τους αντιπροσώπους του 38ου Συνεδρίου της ΓΣΕΕ, η οποία και αρχίζει την 00.01 ώρα της 16-03-2023, ημέρα Πέμπτη, και λήγει στις 24.00 της ίδιας ημέρας.

Η Ομοσπονδία μας προβάλει και υπογραμμίζει, για άλλη μια φορά, την πάγια και σταθερή θέση της για την ασφάλεια των θαλασσίων συγκοινωνιών και την προστασία της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, απαιτώντας την κατάργηση και τροποποίηση του Ν. 4150/2013 σε ό,τι αφορά τις ειδικές – μειωμένες οργανικές συνθέσεις και την ανάγκη για θεσμοθέτηση ενός νέου νομοθετικού πλαισίου το οποίο και να ανταποκρίνεται στις σημερινές πραγματικές ανάγκες των πλοίων και της ναυτεργασίας ώστε να εξασφαλίζονται πλήρως οι ανθρώπινες συνθήκες δουλειάς και κυρίως η ασφάλεια των πλοίων, των επιβατών και του πληρώματος».

Δείτε εδώ την σχετική ανακοίνωση 

apergi

Ελλείψεις στην ασφάλεια των αεροδρομίων και τα …γίδια στο διάδρομο της Νάξου

0
Νάξος - Αεροδρόμιο
Νάξος - Αεροδρόμιο

Συναγερμός και για τα αεροδρόμια. Από τον Ιούλιο του 2022 η Κομισιόν έχει παραπέμψει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για κενά στην ασφάλεια πτήσεων. «Μύκονος, Σαντορίνη και Κως διαθέτουν μόνο έναν τεχνικό τηλεπικοινωνιών» καταγγέλλουν οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ, που κάνουν λόγο για υποστελέχωση και στο «Ελ. Βενιζέλος».

Ο έρανος για την αγορά ηλεκτρονικού υπολογιστή και η προειδοποίηση για αιγοπρόβατα στους διαδρόμους προσγείωσης σε Ικαρία και Αστυπάλαια. 7 αερολιμένες κατεβάζουν ρολά όταν αρρωσταίνει κάποιος τεχνικός.

Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ (enikos.gr)

Ζήτημα για την ασφάλεια των αεροπορικών πτήσεων που πραγματοποιούνται στη χώρα μας, λόγω της σοβαρής υποστελέχωσης του κλάδου που παρέχει υπηρεσία πληροφοριών πτήσης, θέτουν οι συνδικαλιστές της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

«Ας μην κοροϊδευόμαστε, δεν υπάρχει προσωπικό αυτή τη στιγμή και φανταστείτε ότι κάθε χρόνο αποχωρούν περίπου δέκα άτομα για συνταξιοδότηση. Η τελευταία πρόσληψη έγινε το 2010 και από τότε δεν έχει έρθει άνθρωπος. Αυτή τη στιγμή είμαστε 111 άτομα και πρέπει να καλύψουμε 40 αεροδρόμια», δηλώνει στη Realnews ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιακών (FISO) της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας Γιώργος Κωνσταντινάκης. Ο ίδιος επισημαίνει ότι τα τελευταία 13 χρόνια η μοναδική ενίσχυση στο έμψυχο δυναμικό έγινε το 2022, με τη μετάταξη τεσσάρων ατόμων από το εσωτερικό της ΥΠΑ.

Με αφορμή τη μοιραία σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιών (FISO) ΥΠΑ κρούει τον κώδωνα του κίνδυνου για τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των τηλεπικοινωνιακών υπαλλήλων στα ελληνικά αεροδρόμια και τονίζει ότι εγείρεται πρόβλημα ασφάλειας πτήσεων.

«Όλα τα αεροδρόμια είναι υποστελεχωμένα, ακόμη και στο “Ελευθέριος Βενιζέλος” υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις. Η υποστελέχωση του κλάδου δεν ισχύει μόνο για τα κρατικά αεροδρόμια, αλλά και για τα αεροδρόμια τη διαχείριση των οποίων έχει αναλάβει η Fraport. Το κάθε αεροδρόμιο θα έπρεπε να είχε τουλάχιστον τρεις με τέσσερις εργαζομένους, ώστε να βγαίνουν τουλάχιστον οι βάρδιες», σημειώνει ο Γ. Κωνσταντινάκης και τονίζει ότι η κατάσταση στο προσωπικό κατά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν αλλάζει, παρά την αυξημένη τουριστική κίνηση.

Τα νησιά
«Πέρυσι, η Πάρος, το διάστημα από τον Ιούνιο μέχρι τον Σεπτέμβριο, είχε 1.541 κινήσεις αεροπλάνων κατά μέσο όρο μηνιαίως. Η Νάξος είχε 1.089, η Κάρπαθος 562, η Μήλος 531, η Σύρος 468. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, η Πάρος είχε δύο άτομα για όλο αυτό το πλήθος των κινήσεων και από τα μέσα Ιουλίου και μετά προστέθηκε και άλλο ένα άτομο και έγιναν τρία. Η Κάρπαθος είχε τρία άτομα, η Μήλος ένα άτομο και σε κάποιο χρονικό διάστημα έγιναν δύο και η Σύρος το περισσότερο διάστημα ήταν με ένα άτομο. Μάλιστα, στη Σύρο είχαμε και περιστατικά λιποθυμίας από τον συνάδελφο, ο οποίος δούλευε 24 ώρες το εικοσιτετράωρο», λέει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιών, αναφέροντας ότι αντίστοιχη είναι και η κατάσταση σε ορισμένα από τα νησιά με τη μεγαλύτερη τουριστική κίνηση στην Ελλάδα. «Σήμερα που μιλάμε, υπάρχουν αεροδρόμια όπου δεν βγαίνουν οι βάρδιες. Στη Μύκονο, στη Σαντορίνη, στην Κω, είναι ένα άτομο όλο το 24ωρο», δηλώνει ο Γ. Κωνσταντινάκης.

Όπως τονίζουν οι συνδικαλιστές, στις περιπτώσεις που υπάρχει μόνο ένας υπάλληλος, ο εργαζόμενος «κάνει τη βάρδιά του και φεύγει, ενώ τις υπόλοιπες ώρες που απουσιάζει αναγκάζεται και στέλνει τα σχέδια πτήσης σε άλλο αεροδρόμιο που είναι ανοιχτό. Αυτό, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο». Εξηγώντας τη σπουδαιότητα της δουλειάς του κλάδου του, σημειώνει ότι πρόκειται για υπηρεσία εφάμιλλη του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας. Ο αρμόδιος υπάλληλος βρίσκεται σε πύργο ελέγχου και επικοινωνεί με το αεροσκάφος μέσω συχνότητας, δίνοντας πληροφορίες για τη μετεωρολογική κατάσταση της περιοχής, για την κατάσταση του διαδρόμου και της πίστας, καθώς και για τις κινήσεις άλλων αεροσκαφών στην περιοχή.

Ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιών (FISO) της ΥΠΑ, πέρα από την υποστελέχωση του κλάδου, καταγγέλλει σοβαρές ελλείψεις και στα συστήματα ελέγχου.

«Υπάρχει οικονομική δυσπραγία στην αγορά υλικών και ανταλλακτικών για τα συστήματα, τα οποία είναι απαραίτητα για να κάνουμε τη δουλειά μας. Αυτό δημιουργεί μεγάλες ελλείψεις. Υπάρχουν συχνότητες οι οποίες πολλές φορές δεν λειτουργούν, ενώ συχνά παρουσιάζονται τεχνικά προβλήματα στους αναμεταδότες, με αποτέλεσμα να επισκευάζονται από το προσωπικό», αναφέρει ο Γ. Κωνσταντινάκης.

Νάξος: «Έκανα έρανο!»
Για σημαντικά προβλήματα κάνει λόγο και ο γενικός γραμματέας του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιών (FISO) της ΥΠΑ και εργαζόμενος στον πύργο ελέγχου του αεροδρομίου Νάξου, Κώστας Δημητρόπουλος. Μέχρι πέρυσι ήταν ο μοναδικός εργαζόμενος, ενώ ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατούσε σε ό, τι αφορά την υποστελέχωση του συγκεκριμένου αεροδρομίου είναι ότι τον Ιανουάριο του 2022 το αεροδρόμιο έκλεισε και ακυρώθηκαν οι πτήσεις, καθώς ο ίδιος διαγνώστηκε με κορονοϊό. Μάλιστα, όπως δηλώνει στην «R», γι’ αυτόν τον λόγο κλήθηκε για ανωμοτί κατάθεση από την Εισαγγελία για παρακώλυση συγκοινωνιών. «Αυτό που συνέβη ήταν για κλάματα και όχι για γέλια. Όταν κατέθεσα ότι ήμουν άρρωστος με COVID, με ρώτησαν γιατί δεν έχω ενεργήσει ώστε να έρθει και άλλο άτομο στο πόστο. Τότε τους παρουσίασα μία από τις πολλές σχετικές αναφορές που είχα στείλει στους αρμόδιους φορείς».

Αίσθηση προκαλούν όσα αναφέρει και για την ανεπάρκεια που υπάρχει τα τελευταία χρόνια στα συστήματα του πύργου ελέγχου στο αεροδρόμιο της Νάξου.

«Για να μπει ένα σύστημα “Ερμής”, που είναι μια συμβουλευτική εικόνα ραντάρ, η οποία είναι πολύ χρήσιμη για τη δουλειά μας, την οθόνη μου την έκανε δώρο ένας επιχειρηματίας του νησιού. Για τον υπολογιστή έκανα έρανο και μάζεψα λεφτά από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Νάξου και από την Ένωση Εστίασης. Τη γραφική ύλη την αγοράζουμε μόνοι μας. Δεν σταματάμε εκεί, όμως. Το ανεμόμετρο στον αεροδιάδρομο είναι χαλασμένο περίπου έναν χρόνο, όμως είναι εκτός λειτουργίας εδώ και εννέα μήνες. Σημαντικά προβλήματα υπάρχουν και με την πυρόσβεση. Στο αεροδρόμιο είμαστε με έναν πυροσβέστη σε κάθε βάρδια.

Έχουμε κατηγορία πυρόσβεσης 4′, που σημαίνει ότι θα έπρεπε να είχαμε δύο πυροσβέστες. Δεν είναι γραφειοκρατικά ζητήματα αυτά, είναι ουσιαστικά. Δεν αργεί να γίνει το κακό», δηλώνει στην «R», ο Κ. Δημητρόπουλος.

«Προσοχή… αιγοπρόβατα!»
Οι σοβαρές ελλείψεις που παρουσιάζουν τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, όμως, δεν σταματούν εδώ. Οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ κάνουν λόγο ακόμη και για διεθνείς προειδοποιήσεις που εκδίδονται λόγω των ανύπαρκτων περιφράξεων στα αεροδρόμια.

«Έχει εκδοθεί ΝΟΤΑΜ για το αεροδρόμιο στην Ικαρία και στην Αστυπάλαια, που προειδοποιεί τους χειριστές και εφιστά την προσοχή τους κατά τις απογειώσεις και προσγειώσεις, καθώς στον αεροδιάδρομο κυκλοφορούν αιγοπρόβατα. Είναι διεθνής προειδοποίηση… Προσοχή, γίδια. Παρόμοια είναι και η κατάσταση στο αεροδρόμιο της Νάξου. Η περίφραξη είναι κατεστραμμένη πολλά χρόνια. Είναι ανύπαρκτη. Για να καταλάβετε, ένας αγρότης είναι στο δικαστήριο γιατί την ώρα της προσγείωσης περίμενε στην άκρη του διαδρόμου να περάσει το αεροπλάνο για να πάει στο χωράφι του», δηλώνει στην «R» ο Κ. Δημητρόπουλος, ο οποίος εδώ και 30 χρόνια εργάζεται στο αεροδρόμιο της Νάξου.

Κλείνουν επτά
Για τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές, που μπορεί να αποβούν μοιραίες, ενημέρωσαν με επιστολή τους τη Δευτέρα 6 Μαρτίου τον νέο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Γιώργο Γεραπετρίτη τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου του Πανελληνίου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιών (FISO) ΥΠΑ, επισημαίνοντας ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους για την αναβάθμιση των περιφερειακών και ακριτικών αεροδρομίων.

«Δύο χρόνια προσπαθούμε να πείσουμε την πρώην πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι οι ελλείψεις σε προσωπικό και σε υποδομές ενίοτε μπορούν να αποβούν μοιραίες», αναφέρεται στην επιστολή προς τον Γ. Γεραπετρίτη. Στην επιστολή αυτή, οι συνδικαλιστές αποκαλύπτουν ότι συνολικά επτά αερολιμένες (Σύρου, Νάξου, Ικαρίας, Μήλου, Καστελλόριζου, Καστοριάς, Κοζάνης) έχουν κλείσει λόγω ασθενείας του μοναδικού υπαλλήλου παροχής πληροφοριών πτήσης.

Ακόμη, επισημαίνουν πως πολλοί υπάλληλοι εργάζονται χωρίς ρεπό και τονίζουν τη σημασία των τμημάτων τηλεπικοινωνιών, τα οποία συνεπικουρούν το έργο του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, καθώς είναι υπεύθυνα για την αποστολή σχεδίων πτήσης, μηνυμάτων αεροναυτιλίας, ΝOTAM, ενέργειες απαραίτητες για την ασφάλεια των πτήσεων και των επιβαινόντων. «Για τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό, ενώ αυτές έχουν κατανοηθεί από τη διοίκηση της ΥΠΑ, αλλά και από το υπουργείο, καμία ενέργεια δεν έχει γίνει για κάλυψη με μετατάξεις και διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ», τονίζεται στην επιστολή προς τον νέο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών. Από τον Ιούλιο του 2021 έως και τον Οκτώβριο 2021, ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας έχει ενημερώσει με επιστολή του τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή για τα «σοβαρά και σημαντικά προβλήματα της λειτουργίας των αερολιμένων της χώρας, ειδικά των περιφερειακών, λόγω της τραγικής έλλειψης προσωπικού του κλάδου. Προβλήματα τα οποία είναι άμεσα συνυφασμένα και άπτονται της ασφάλειας των πτήσεων, αλλά και της λειτουργίας των αερολιμένων».

Για την ασφάλεια των αεροδρομίων, σχετική ανακοίνωση δημοσιοποίησε την Πέμπτη και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αερολιμενικών, εστιάζοντας στην κατάργηση των αεροπορικών Αρχών από τον πρώην υπουργό Κ. Καραμανλή.

«Ο πρώην υπουργός κύριος Καραμανλής κατάργησε όλες τις αεροπορικές Αρχές σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια, τα όργανα του κράτους δηλαδή που θα ήλεγχαν την εφαρμογή κανόνων ασφαλείας στα αεροδρόμια και της εθνικής και ευρωπαϊκής αεροπορικής νομοθεσίας. Η απουσία κρατικού ελεγκτικού μηχανισμού στα αεροδρόμια είναι αντίθετη με την ασφάλεια του πολίτη, των αερομεταφορών και γενικότερα του δημοσίου συμφέροντος και ασφαλώς είναι σίγουρο ότι δεν εξυπηρετεί τους επιβάτες και τους εργαζομένους, ούτε και το καλό της χώρας μας», τονίζεται στην ανακοίνωση.

Παραπομπή από το 2022

Στο δικαστήριο της Ε.Ε. η Ελλάδα

Τα δυσοίωνα μηνύματα για την κατάσταση των υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας είχαν φτάσει από τον Ιούλιο του 2022, όταν έγινε γνωστό ότι η Επιτροπή αποφάσισε να παραπέμψει την Ελλάδα, τη Μάλτα και τη Σλοβακία στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης επειδή δεν παρέχουν και δεν λειτουργούν υπηρεσίες ζεύξης δεδομένων για όλους τους φορείς εκμετάλλευσης κατάλληλα εξοπλισμένων αεροσκαφών που πετούν στον εναέριο χώρο ευθύνης τους.

Η χώρα μας δεν έχει εφαρμόσει τις απαραίτητες τεχνολογίες, ενώ η προθεσμία που είχαν λάβει οι πάροχοι υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας για τη λειτουργία των υπηρεσιών ζεύξης δεδομένων έχει λήξει και η έλλειψη εξοπλισμού σε ορισμένα κέντρα ελέγχου εμποδίζει ουσιαστικά τους φορείς εκμετάλλευσης αεροσκαφών, οι οποίοι όφειλαν επίσης να εξοπλιστούν με την τεχνολογία αυτή, να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες ζεύξης δεδομένων.

Τα συστήματα ζεύξης δεδομένων χρησιμοποιούνται για την αποστολή πληροφοριών μεταξύ αεροσκαφών και ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας και συμπληρώνουν τις παραδοσιακές φωνητικές επικοινωνίες που χρησιμοποιούνται μεταξύ του πιλοτηρίου και των κέντρων ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, αυξάνοντας έτσι την ικανότητα και την ασφάλεια του ελέγχου της εναέριας κυκλοφορίας.

ΠΕΔ Αιγαίου: Χρηματοδότηση για δράσεις του Δήμου Τήνου

0

Ο Δήμος Τήνου ανακοινώνει ότι μετά από αίτημά του προς την ΠΕΔ Νοτίου Αιγαίου εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για τις δύο εξαιρετικές δράσεις του νησιού Tinos Food Paths και Tinos Running Experience.

Δύο σημαντικές δράσεις με στόχο,  όχι μόνο την προβολή του νησιού, αλλά και τη δημιουργία ενός πρωτοφανούς κλίματος συνεργασιών, το γαστρονομικό φεστιβάλ Tinos Food Paths και η μεγάλη αθλητική γιορτή  Tinos Running Experience συγκεντρώνουν κάθε χρόνο όλο και περισσότερους συμμετέχοντες, συνδιοργανωτές και εθελοντές, διατηρώντας τα έθιμα κοινοτισμού της Τήνου.

Σε σχετική του δήλωση ο Δήμαρχος Τήνου κ. Γιάννης Σιώτος τόνισε:

«Ευχαριστούμε την Ένωση Δήμων Νοτίου Αιγαίου για την αρωγή της στα Tinos Food Paths, την οργανωμένη κίνηση των επιχειρηματιών του Συλλόγου Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος και το Tinos Running Experience, την πρωτοβουλία του Εμποροεπαγγελματικού και Βιοτεχνικού Συλλόγου, τα οποία  αποτελούν παραδείγματα προς μίμηση για όλους τους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, αναδεικνύουν την παράδοσή μας και την αυθεντικότητα της Τήνου, τον πολιτιστικό και φυσικό πλούτο της.

Φροντίζουμε να αξιοποιούμε κάθε χρηματοδοτικό εργαλείο προωθώντας τη συλλογικότητα και την ευγενή άμιλλα και παροτρύνω με όλη μου την καρδιά κάθε λάτρη της γαστρονομίας, αλλά και των μοναδικών μονοπατιών μας να λάβουν μέρος και φέτος στα δύο αυτά μοναδικά φεστιβάλ.

Η Τήνος είναι ένας μοναδικός τρόπος για να ζεις και να επισκεφτείς και αυτό αποδεικνύεται καθημερινά».

Στοίχημα – Ελλάδα: Η δύναμη της έδρας και το … under

0
Στοίχημα
Στοίχημα

Συνεχίζεται η Σούπερ Λιγκ 2 και ο Πανσερραϊκός έχει συνταγή για τα εντός έδρας ματς. Χιρόνα και Ατλέτικο υπόσχονται γκολ και θέαμα στη μεταξύ τους μονομαχία.

Αναλυτική αξιολόγηση του betsson casino live

  1. Πανσερραϊκός – Νίκη Βόλου (15:15)

O Πανσερραϊκός πηγαίνει «τρένο» μιας και οδηγεί την κούρσα του 1ου ομίλου. Με 10-1-1 έως τώρα, σοβαρός επιθετικά, αλλά και αμυντικά (έχει δεχθεί μόλις 5 γκολ). Στόχος φυσικά η άνοδος στα μεγάλα σαλόνια. Η Νίκη Βόλου έχει 7-2-3 έως τώρα στο πρωτάθλημα, βέβαια, η απόσταση από την κορυφή δεν είναι απαγορευτική, αρκεί να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο το σερί της (6-1-0 τώρα). Δίνουμε προβάδισμα στην «καλοκουρδισμένη» μηχανή του Πανσερραϊκού, χωρίς όμως να δούμε υψηλό σκορ.

Στα 3/4 τελευταία εντός των Σερραίων προέκυψε «1 & Under 3,5» οπότε θα κρατήσουμε τη συγκεκριμένη επιλογή σε απόδοση 2.20.

 

  1. Χιρόνα – Ατλέτικο Μαδρίτης (22:00)

Στην Ισπανία, η Χιρόνα είναι από τις κλασικές περιπτώσεις ομάδων που χαίρεται να βλέπει κανείς. Με όρεξη, καλό ρυθμό στα παιχνίδια και το εύκολο γκολ συνάμα. Καστεγιάνος, Στουάνι και Ροντρίγκο Ρικέλμε αποτελούν τρεις αξιόπιστες επιθετικές λύσεις. Η Ατλέτικο Μαδρίτης ξέσπασε πάνω στη Σεβίλλη, κερδίζοντας με το ευρύ 6-1. Σε περίπτωση που κερδίσει θα ξεφύγει στο +3 από τη Σοσιεδάδ.

Δύο ομάδες με καλά επιθετικά στοιχεία, έτσι δεν απομένει από το να πάρουμε το Over 2,5 που «αρέσει» κι ως απόδοση στο 2.15.

 

Διαβάστε περισσότερα Προγνωστικά Στοιχήματος στο Foxbet!

Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις | 21+

Πανναξιακός ΑΟΚ: “Κατάπιε” τον Κρόνο, πάτησε 4αδα

0

Ποιος θα τον σταματήσει τον Πανναξιακό ΑΟΚ;

Ομάδα που μοιάζει να τρέχει με …χίλια αφήνοντας πίσω της έναν δύσκολο πρώτο μήνα στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής και στον 2ο όμιλο… Εκείνο το 0-5 νίκες πρέπει να πόνεσε αρκετά τους παίκτες και τους παράγοντες της ομάδας…

Από τότε; Τρένο. Με την προσθήκη μάλιστα των Ψαρόπουλου – Πολίτη (αρχικά και του Μάκαρη) όλα είναι διαφορετικά…

Ο Πανναξιακός ΑΟΚ κάνει πορεία πρωταθλητισμού. Και η 11η Selfie μετά τον εκτός έδρας αγώνα με τον Κρόνο στον Αγιο Δημήτριο (βλ νίκη 82-73) μάλλον δεν ξάφνιασε κανένα.

11η νίκη στα 15 τελευταία παιχνίδια και η 4η θέση είναι γεγονός μετά από 20 αναμετρήσεις… Μάλιστα, με 2-0 νίκες επί του Κρόνου έχει τον πρώτο λόγο στις ισοβαθμίες…

Επόμενη μάχη; Κόντρα στα Μελίσσα εκτός έδρας την ώρα που ο Πορφύρας με τον Κρόνο θα αλληλοεξοντώνονται. Εάν μάλιστα ο Πανναξιακός την επόμενη Κυριακή πάρει το διπλό και ο Κρόνος νικήσει τον Πορφύρα, τότε η τελευταία αναμέτρηση στη Νάξο κόντρα στον Πορφύρα θα είναι μία γιορτή καθότι η 4αδα θα είναι δεδομένη.

Σε διαφορετική περίπτωση; Ηττα στα Μελίσσια και νίκη του Πορφύρα επί του Κρόνου, στο ΔΑΚ Νάξου, η μάχη θα είναι έως το τελευταίο δευτερόλεπτο.

Αλλά ποιος φοβάται στη Νάξο;

Οσο για το παιχνίδι στον Αγιο Δημήτριο την Κυριακή; Με κατάμεστες στις εξέδρες από Ναξιώτες, οι παίκτες των Βάβουλα – Ονάσογλου έφτασαν με άνεση και στιλ στο διπλό…

Η εικόνα του αγώνα; 

ΓΣ Κρόνος Αγ.Δημητρίου-Πανναξιακός ΑΟΚ 73-82

Δεκάλεπτα: 17-21, 34-41, 48-61, 73-82
Διαιτητές: Χριστινάκης, Τσατταλιού

Κρόνος (Κατσούνης, Μπαντάς): Καραχάλιος, Μπιλάλης 17(1), Παπαπέτρου 2, Ξιούρας 18(6), Αλεξανδρόπουλος 7(1), Παπαβασιλείου, Κυριακόπουλος 18(4), Βαρσαμούλης, Ντόρβας, Γιαννουλάκης, Τσαβός 9, Πεταλάς 2.
Πανναξιακός (Βάβουλας, Ονάσογλου): Πολίτης 3(1), Ρούζιος 11(3), Χάχαλος, Πουρνάρας, Μάκαρης 17(2), Καραγκιολίδης 3, Δημάκος, Σίμοβιτς 29(3), Μυλωνάς 4, Ψαρόπουλος 15(3).

Το “ευχαριστώ” στον κόσμο 

Μετά το πέρας της αναμέτρησης, η Διοίκηση του Πανναξιακού ΑΟΚ προχώρησε σε ευχαριστήρια ανακοίνωση για τους φίλους της ομάδας που βρέθηκαν στον Αγιο Δημήτριο και έδωσαν άλλο τόνο στην εξέλιξη της μάχης..

Τι να πει κανείς για εσάς αλήθεια; Ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ είναι λίγο!
Σήμερα δεν παίζαμε εκτός έδρας… Σήμερα παίζαμε εντός!! Ήσασταν συγκλονιστικοί!!
Εκ μέρους όλου του οργανισμού του Πανναξιακού θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας στον φίλαθλο κόσμο της Νάξου που σήμερα ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Προέδρου μας και βρέθηκε στο Νέο Κλειστό του Αγίου Δημητρίου στηρίζοντας την ομάδα μας!!
Το 1 από τα 3 βήματα της παραμονής έγινε σήμερα! Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη Κυριακή στις 17:00 στο γήπεδο το Μελλισιων όπου η ομάδα μας θα αντιμετωπίσει την  ομώνυμη ομάδα!” 

Τα αποτελέσματα της 20ης αγωνιστικής 
Χαλάνδρι – Πορφύρας 73-65
Κρόνος Αγ. Δημ.- Πανναξιακός 73-82
Άρης Νικ. – ΚΑΟ Μελισσίων 81-80
Εργοτέλης – Αναγέννηση Αρκ. (αναβολή)
Πεντέλη – Ηλιούπολη 62-50
Πέρα – Κορωπί 81-62

Η βαθμολογία

ΒΑΘ. ΑΓ Ν ΗΤ ΥΠ. ΚΑΤ. ΔΙΑΦ
1 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΚΑΛ. 35 19 16 3 1450 1304 146
2 ΠΕΡΑ 34 20 14 6 1547 1447 100
3 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ 32 20 12 8 1429 1391 38
4 ΠΑΝΝΑΞΙΑΚΟΣ 31 20 11 9 1510 1424 86
5 ΚΡΟΝΟΣ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 31 20 11 9 1478 1365 113
6 ΑΡΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ 30 20 10 10 1458 1482 -24
7 ΠΕΝΤΕΛΗ 30 20 10 10 1384 1395 -11
8 ΠΟΡΦΥΡΑΣ 30 20 10 10 1410 1373 37
9 ΚΑΟ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ 29 20 9 11 1454 1525 -71
10 ΧΑΛΑΝΔΡΙ 27 20 7 13 1294 1445 –151
11 ΚΟΡΩΠΙ 25 20 5 15 1437 1548 -111
12 ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ 23 19 4 15 1178 1330 -152

 

Η επόμενη αγωνιστική (21η, 19/3)
Πορφύρας – Κρόνος Αγ. Δημ.
ΚΑΟ Μελισσίων – Πανναξιακός
Αναγέννηση Αρκ. – Χαλάνδρι
Ηλιούπολη – Εργοτέλης
Κορωπί – Πεντέλη
Άρης Νικ. – Πέρα

Sky Express: Διαθέτει αεροπλάνο για δωρεάν μετακινήσεις φοιτητών στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη

0
Sky Express Νάξος - Πάρος
Πάρος - Νάξος Sky Express

Μία εξαιρετική κίνηση …

Η SKY express, σε συνεργασία με την ΤΕΧΑΝ Περιβαλλοντική Διαχείριση, εξασφάλισε άμεσα ένα από τα αεροπλάνα του στόλου της για δωρεάν μετακινήσεις φοιτητών και σπουδαστών μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, με βασική προτεραιότητα η φοιτητική και σπουδαστική κοινότητα να συνεχίσει απρόσκοπτα την παρακολούθηση των μαθημάτων στις αντίστοιχες σχολές, αλλά και να διευκολυνθούν οι μετακινήσεις της, προστίθεται στο πτητικό πρόγραμμα της SKY express κάθε Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή και Δευτέρα, ένα δρομολόγιο αποκλειστικά για φοιτητές και σπουδαστές δημοσίων και ιδιωτικών σχολών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα έκανε το πρώτο δρομολόγιο τη Παρασκευή 10 Μαρτίου και θα έχει διάρκεια έως και την 31η Μαρτίου.

Ο Ιωάννης Γρύλος, πρόεδρος του ομίλου IOGR, μέλος του οποίου είναι η SKY express, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Όλη η οικογένεια της SKY express αποδεικνύουμε ότι αφουγκραζόμαστε διαρκώς τις ανάγκες των νέων μας και των οικογενειών τους και ανταποκρινόμαστε σε αυτές με τρόπο άμεσο και πρακτικό.

Ελπίδα μας μέσα από την πρωτοβουλία αυτή να συμβάλλουμε από την πλευρά μας, ώστε όχι μόνο να διευκολύνουμε τη νέα γενιά της πατρίδας μας, αλλά και να της εμπνεύσουμε όραμα και αισιοδοξία για να θέσει τις βάσεις για ένα καλύτερο αύριο, χαράσσοντας τη δική της πορεία».

Ο δρ. Παναγιώτης Μούργος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ΤΕΧΑΝ, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης μας συμβάλλουμε στην έμπρακτη στήριξη των φοιτητριών και των φοιτητών, ώστε να συνεχίσουν απρόσκοπτοι τις σπουδές τους, αλλά και να διατηρήσουν τους οικογενειακούς δεσμούς τους, παρά τη δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε όλοι μας. Ως όμιλος ΤΕΧΑΝ εφαρμόζουμε πάντοτε δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας που στηρίζουν την κοινωνική συνοχή και ενισχύουν σημαντικούς κοινωνικούς και περιβαλλοντικούς στόχους στη χώρα μας».

Αξίζει να σημειωθεί ότι, το κάθε δωρεάν εισιτήριο περιλαμβάνει μία χειραποσκευή 8 kg, μία παραδοτέα αποσκευή 23 kg και όλους τους φόρους αεροδρομίων.

Αναφορικά με τη διαδικασία κρατήσεων θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση στις ιστοσελίδες των εταιρειών www.skyexpress.com και www.recycling-center.gr.