“… Μπορεί ένας «Θανάσης» να φέρει την Άνοιξη μέσα στον βαρύ πολιτιστικό μας χειμώνα ; Τα πρώτα δείγματα γραφής μας κάνουν να ελπίζουμε και επειδή η ελπίδα πεθαίνει τελευταία …… δεν έχουμε παρά να περιμένουμε….”
Μέρος από το σχόλιο του Δημήτρη Βασαλάκη – ένας από τους πρωτοπόρους του θεάτρου στη Νάξο – για την θεατρική παράσταση “Σταματία το γένος Αργυροπούλου” που είδαμε πρόσφατα εις διπλούν στο “Ιακ. Καμπανέλλης”..
Ο κος Βασαλάκης καταθέτει τη προσωπική του άποψη με τη ματιά του …εραστή της Τέχνης.
Τίτλος της παρέμβασής του “Και οι 12 ήταν υπέροχες”
“Όχι δεν πρόκειται για κινηματογραφική ταινία αλλά για την υπέροχη θεατρική παράσταση «Σταματία το γένος Αργυροπούλου» του Κώστα Σωτηρίου, που παρακολουθήσαμε στο Δημοτικό θέατρο “Ιάκωβος Καμπανέλης” την περασμένη Πέμπτη 25 Ιουλίου (σ.σ. και τη Τετάρτη 24 Ιουλίου).
Σε σκηνοθεσία Θανάση Αντωνίου δώδεκα γυναίκες, η κάθε μία με τον τύπο της, ενσάρκωσαν υποδειγματικά την Σταματία, σε διάφορες στιγμές της ζωή της σε υπέροχους μονόλογους.
Το λιτό και λειτουργικό σκηνικό, η ωραία μουσική επένδυση συμπλήρωσαν αρμονικά την παράσταση που ενθουσίασε το πολυπληθές κοινό.
Ο νέος σκηνοθέτης του Δήμου (αν και δεν έχει υπάρξει παλιός τουλάχιστον τα τελευταία 40 !!!! χρόνια από ότι θυμόμαστε) Θανάσης Αντωνίου, ήρθε φαίνεται με όρεξη για να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της πολιτιστικής μας αταραξίας.
Ξεκινώντας θεατρικά σεμινάρια από την αρχή του χρόνου παρουσίασε το αποτέλεσμα τους με δύο εξαιρετικές θεατρικές παραστάσεις –την «Σταματία» και το «Τα μάτια τέσσερα» του Γιάννη Τσίρου – και προγραμματίζει θεατρικό φεστιβάλ το φθινόπωρο σε συνεργασία με τις θεατρικές ομάδες που δραστηριοποιούνται στο νησί .
Μπορεί ένας «Θανάσης» να φέρει την Άνοιξη μέσα στον βαρύ πολιτιστικό μας χειμώνα ;
Τα πρώτα δείγματα γραφής μας κάνουν να ελπίζουμε και επειδή η ελπίδα πεθαίνει τελευταία …… δεν έχουμε παρά να περιμένουμε.
Πρέπει όμως να αποδώσουμε και τα εύσημα στον Δήμο και τον υπεύθυνο πολιτισμού κ. Φλεριανό και ευχόμαστε να συνεχίσει να μας εκπλήσσει θετικά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Λ. ΒΑΣΑΛΑΚΗΣ
ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ / ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ