Μια απλή καλοκαιρινή μετακίνηση από τον Πειραιά προς την Ηρακλειά εξελίχθηκε σε απρόσμενη περιπέτεια για αναγνώστη του naxospress. Η καθυστέρηση άφιξης του Blue Star Delos στις 9 Αυγούστου, σε συνδυασμό με την έλλειψη εναλλακτικών εισιτηρίων την επόμενη ημέρα, οδήγησε τον ίδιο και τη σύζυγό του σε αναγκαστική παραμονή δύο επιπλέον ημερών στη Νάξο.
Όπως καταγγέλλει στην ανοιχτή επιστολή του, το περιστατικό είχε σημαντική οικονομική επιβάρυνση, περιλάμβανε την απώλεια του δρομολογίου του Express Σκοπελίτης, αλλά και επιπλέον κόστος διαμονής και προμηθειών. Ο ίδιος επισημαίνει και την απουσία τηλεφωνικής γραμμής άμεσης εξυπηρέτησης της εταιρείας για τέτοιες έκτακτες καταστάσεις, ενώ δηλώνει ότι έχει ήδη υποβάλει αναφορά στο Λιμεναρχείο, το οποίο δεσμεύτηκε να ενημερώσει την πλοιοκτήτρια εταιρεία και το αρμόδιο υπουργείο.
Ακολουθεί αυτούσια η επιστολή του αναγνώστη μας:
“Την 9η Αυγούστου το πλοίο blue star delos λόγω καθυστέρησης αναχώρησης από τον λιμένα του Πειραιά και της Πάρου είχε ως το αποτέλεσμα το καράβι αντί για 13.45 να φτάσει στις 14.50. Εχοντας όχημα στο γκαράζ μαζί με τη σύζυγό μου είχε ως συνέπεια να αποβιβαστουμε στις 15:15 και να χάσουμε το καράβι μετεπιβίβασης εξπρές Σκοπελίτης για το νησί της Ηρακλειάς.
Σαν να μην έφτανε αυτή η ταλαιπωρία την επόμενη μέρα δεν υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια για να αναχωρήσουμε ούτε στην ανταγωνίστρια εταιρεία με συνέπεια να πρέπει να μείνουμε στο νησί χωρίς τη θέλησή μας για δύο νύχτες.
Είναι δε χαρακτηριστικός ο τρόπος αντιμετώπισης της εταιρείας που μας καλεί να ενημερώσουμε με email χωρίς να μην υπάρχει μία γραμμή τηλεφωνικής διεκπεραίωσης τέτοιων εκτάκτων γεγονότων το 2025. Πέρα από την ψυχολογική επιβάρυνση και την ταλαιπωρία η οικονομική επιβάρυνση έχει ως εξής 39€ χαμένα εισιτήρια στο express σκοπελίτης, 90€ για κάθε βράδυ διαμονής. 200€ προϊόντα σούπερ μάρκετ τα οποία τα είχαμε στο αυτοκίνητο μας λόγω της έλλειψης super market στο νησί της Ηρακλειάς και τα είχαμε προμηθευτεί για διαμονή 20 ημερών σε οικία που διατηρούμε στο νησί.
Τέλος αυτό δεν περιλαμβάνει το κόστος μετακίνησης αύριο 10 του μηνός εφόσον υπάρξει κάποια ακύρωση ή 11 του μηνός το οποίο δεν γνωρίζουμε και θα εξαρτηθεί από την ακτοπλοϊκή εταιρεία που θα έχει διαθέσιμα εισιτήρια για επιβάτες και ένα όχημα. Σας επισυνάπτω τα σχετικά αποδεικτικά διεκπεραίωση του ζητήματος. Να μην παραλείψω να ενημερώσω ότι έχει γίνει γραπτή αναφορά στο τοπικό λιμεναρχείο το οποίο όπως ενημέρωσε θα ενημερώσει σχετικά και την πλοιοκτήτρια εταιρεία και το υπουργείο”.
#Να σημειώσουμε ότι τα αποδεικτικά στοιχεία (εισιτήρια) και κυρίως τα στοιχεία του αναγνώστη είναι στη διάθεση κάθε αρμόδιου φορέα (Λιμεναρχείου – Ακτοπλοϊκής Εταιρείας και Υπουργείου)