Ξεκινάει επισήμως την ερχόμενη Δευτέρα τις εργασίες της η εταιρεία εκτίμησης φερεγγυότητας πελατών κινητής τηλεφωνίας Τηλεγνούς.
Ξεκινάει επισήμως την ερχόμενη Δευτέρα τις εργασίες της η εταιρεία εκτίμησης φερεγγυότητας πελατών κινητής τηλεφωνίας Τηλεγνούς.
Θα καταγράφει τους συνδρομητές – πελάτες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, η εταιρεία που ιδρύθηκε από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, Cosmote, Cyta, Vodafone και Wind Hellas, αναμένεται να αποτελέσει το ανάλογο του τραπεζικού “Τειρεσία” στην κινητή τηλεφωνία. Θα καταγράφει τους συνδρομητές – πελάτες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας.
Συγκεκριμένα, στα αρχεία της υπηρεσίας Τηλεγνούς θα περιλαμβάνονται οι συνδρομητές – πελάτες που:
-οφείλουν ποσό ίσο ή μεγαλύτερο των 200 ευρώ και το οποίο έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο για περισσότερο από 90 μέρες
-έχουν οποιαδήποτε ληξιπρόθεσμη οφειλή και δεν έχουν πληρώσει κανένα λογαριασμό και επιδιώκουν αποσύνδεση ή μεταφορά σε άλλο δίκτυο μέσω φορητότητας.
Ουσιαστικά οι τέσσερις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας επιχειρούν να ελέγξουν κυρίως τους συστηματικούς κακοπληρωτές που αφήνουν χρέη και στη συνέχεια προχωρούν σε νέες συνδέσεις σε άλλη εταιρεία, μέσω της υπηρεσίας της φορητότητας αριθμού.
Στις περιπτώσεις αυτές, ο πάροχος δεν μπορεί να εμποδίσει να μεταπηδήσει σε έναν άλλο πάροχο. Ωστόσο, η καταγραφή της συμπεριφοράς του καταναλωτή μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τους συστηματικούς κακοπληρωτές.
Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θα συμβουλεύονται την Τηλεγνούς πριν από τη σύναψη σύμβασης με τους νέους πελάτες τους, στο πλαίσιο του προσυμβατικού πιστοληπτικού ελέγχου.
Η μόνη πληροφορία που θα μπορούν να αντλήσουν είναι εάν ο συνδρομητής είναι ενταγμένος στην Τηλεγνούς ή όχι και ένα ναι, σε ποια από τις δυο παραπάνω κατηγορίες.