Μετά από τρία χρόνια (2014) το ταχύπλοο Speedrunner IV ενδέχεται να εμφανιστεί και πάλι στη γραμμή της Παροναξίας αυτή τη φορά όμως με τα χρώματα της Golden Star Ferris που ολοκλήρωσε την απόκτησή του από την Aegean Speed Lines
Ήταν τέλη Απριλίου του 2014 όταν έγινε γνωστό ότι η Aegean Speed Lines θα έμπαινε για πρώτη φορά στις Κεντρικές Κυκλάδες και δη στη γραμμή της Παροναξίας. Μάλιστα, είχε δημιουργήσει και τις κατάλληλες υποδομές ώστε να μπορεί να διανυκτερεύει στη Νάξο το ταχύπλοό της Speedrunner IV με ώρα αναχώρησης από τη Νάξο σε καθημερινή βάση (εκτός Τετάρτης) στις 11.30 το πρωί. Το πρώτο δρομολόγιο είχε γίνει την Πέμπτη 19 Ιουνίου και κράτησε έως τις 14 Σεπτεμβρίου όταν και ολοκλήρωσε την παραμονή του στη γραμμή από Πειραιά. Οι περισσότεροι είχαν πει ότι το δρομολόγιο πήγε καλά, όμως το θέμα είναι ότι δεν επέστρεψε ποτέ.
Λέτε να το ξαναδούμε άμεσα; Οι πληροφορίες που έρχονται από την ιστοσελίδα enandro.gr είναι θετικές… Και μιλάμε για επαναδρομολόγηση του ταχύπλοου αλλά με διαφορετικά …χρώματα και κυρίως άλλους σταθμούς. Τι σημαίνει αυτό; Ότι το φλερτ που είχε ξεκινήσει από το 2013 ανάμεσα σε δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες (Golden Star Ferries και Aegean Speed Lines) για τα «μάτια» του Speedrunner IV έφτασε εις γάμου κοινωνία μόλις πριν από 24 ώρες… Η πρώτη προσπάθεια είχε γίνει το 2013 με τους μηχανικούς της Ανδριώτικης εταιρείας να επισκέπτονται το ταχύπλοο και να το εξετάζουν με προσοχή. Τότε για λόγους που ενδεχομένως να μην μάθουμε, η συμφωνία δεν ολοκληρώθηκε.
Τώρα όμως; Όπως αναφέρει η συγκεκριμένη ιστοσελίδα από την Άνδρο (enandro.gr) η οικογένεια Στεφάνου πήρε την μεγάλη απόφαση και αφουγκραζόμενη την εποχή και τα νέα δεδομένα της ακτοπλοΐας πάτησαν τη… σκανδάλη. Όπως σημειώνεται μελέτησαν όλες τις παραμέτρους μάλιστα την περασμένη Παρασκευή (04/11) ταξίδεψαν τα αδέλφια Στεφάνου στο τακτικό του δρομολόγιο από τις Δυτικές Κυκλάδες προς τον Πειραιά με σκοπό να το αξιολογήσουν και τελικά ήρθαν σε συμφωνία με τους πωλητές. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες η αγορά του υπερσύγχρονου ταχυπλόου, στοίχισε γύρω στα 8 εκ. δολάρια. Είναι μάλιστα καθ όλα έτοιμο να ταξιδέψει αφού πρόσφατα ολοκλήρωσε την γενική συντήρηση του. Όπως τονίζεται το ταχύπλοο θα ξεκινήσει γύρω στο Πάσχα τα δρομολόγια του και θα εξυπηρετεί την γραμμή Τήνου – Μυκόνου – Πάρου – Νάξου και πιθανόν ίσως και Άνδρο, με αφετηρία την Ραφήνα και ίσως κάποιες φορές τον Πειραιά. Και έτσι θα έχει ενδιαφέρον να το δούμε και πάλι στο λιμάνι της Νάξου…