Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαΣαντορίνη και Μύκονος τα αεροδρόμια της … υπομονής

Σαντορίνη και Μύκονος τα αεροδρόμια της … υπομονής

|

Πάνω από 3,5 εκατ. ευρώ θα κληθούν να καταβάλουν οι αεροπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, αποζημιώνοντας επιβάτες για καθυστερήσεις πτήσεων στο διάστημα Ιανουάριος -Νοέμβριος 2017, με την Κωνσταντινούπολη να είναι η πιο προβληματική πτήση από την Αθήνα – Στα 5 πιο προβληματικά αεροδρόμια αυτά της Σαντορίνης και Μυκόνου ενώ χειρότερες αεροπορικές εταιρείες της χρονιάς οι Bulgaria Air και SmartWings 

Το 2017 ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες και με τα μέχρι στιγμής στοιχεία που συλλέγει η AirHelp, πάνω από 71.400 επιβάτες, μπορούν να διεκδικήσουν περίπου 23.308.683 ευρώ λόγω καθυστερήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων.

Την ίδια στιγμή,  πάνω από 13.812 επιβάτες που ταξίδεψαν από το αεροδρόμιο της Αθήνας, είχαν προβλήματα με καθυστερήσεις πτήσεων άνω των 3 ωρών και ως εκ τούτου, έχουν δικαίωμα για αποζημίωση περίπου 3,5 εκατ. ευρώ. Οι πτήσεις αυτές έχουν να κάνουν καθαρά με προβλήματα που δημιουργούνται από τον αερομεταφορέα και όχι από συνθήκες έκτακτης ανάγκης, είτε υπαιτιότητας του αεροδρομίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο πιο πολυσύχναστος μήνας για ταξίδια ήταν ο Αύγουστος, που συμπωματικά ήταν και ο μήνας με τους περισσότερους τουρίστες. Βάσει του ποσοστού των προβληματικών πτήσεων από όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας, οι πτήσεις από τη χώρα μας με προορισμό το αεροδρόμιο Stansted London είχε τις περισσότερες προβληματικές πτήσεις και στη συνέχεια ακολουθούν πτήσεις προς το αεροδρόμιο της Σαντορίνης και της  Μυκόνου (!!!!) Και όπως είναι λογικό η Fraport Greece ρίχνει το βάρος στα αεροδρόμια αυτά για την βελτίωση των υποδομών τους… 

Βάσει του AirHelp Score 2017 που έχει ήδη ανακοινωθεί, το αεροδρόμιο της Αθήνας θεωρείται ανάμεσα στα καλύτερα του κόσμου κατακτώντας την 27η θέση σε ποιότητα υπηρεσιών και ακρίβεια χρόνου των πτήσεων. Το AirHelp Score  επίσης ανέδειξε την Olympic Air ως Νο 39 (ανάμεσα στις 40 καλύτερες αεροπορικές εταιρίες στον κόσμο) . Ενδιαφέρον έχει ότι η αεροπορική Monarch airlines μπήκε υπό επιτήρηση φέτος τον Οκτώβριο, ενώ με την AirBerlin συνέβη το ίδιο μέσα στον Αύγουστο. Εκτός αυτού, η Ryanair έχει συστηματικά ακυρώσεις τους τελευταίους μήνες επηρεάζοντας πάνω από 2 εκ επιβάτες κυρίως μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Νωρίτερα φέτος, ακόμα και η υποδειγματική εταιρία της Αγγλίας , British Airways αντιμετώπισε 2 φορές πολύ σοβαρά προβλήματα με τη μηχανογράφησή της μέσα σε ένα μήνα, δημιουργώντας πολλά προβλήματα στους επιβάτες της από ακυρώσεις ή καθυστερήσεις, χρεώνοντας της αεροπορική με περίπου 100 εκατ. λίρες για αποζημιώσεις επιβατών.

Κάποιες από τις πιο περίεργες δικαιολογίες που λένε οι αεροπορικές εταιρίες για τις καθυστερήσεις τη χρονιά που πέρασε, είναι ότι βρέθηκε στο αεροπλάνο σκορπιός ή ένα ποντίκι ή ότι δεν είχαν χαρτί τουαλέτας. Στην πραγματικότητα, η ύπαρξη ποντικιού και σκορπιού θα μπορούσε να είχε στοιχίσει στην British Airways μέχρι και 153,746 λίρες σε αποζημιώσεις για κάθε μία περίπτωση ξεχωριστά.

Όπως αναφέρει η Χρύσα Πομόνη, εκπρόσωπος της AirHelp: “Το 2017 ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά για τους επιβάτες κυρίως της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γιατί με την κατάρρευση της  Monarch, το φιάσκο της Ryanair και τη χρεωκοπία της  AirBerlin, υπήρξε μεγάλος αριθμός πτήσεων που ακυρώθηκαν ή καθυστέρησαν και αυτά επηρέασαν πολλούς επιβάτες. Κλείνοντας η χρονιά, βλέπουμε επίσης τις ακυρώσεις πτήσεων της Easyjet στο αεροδρόμιο Μακεδονία, αλλά δυστυχώς οι επιβάτες δεν έχουν δικαίωμα για αποζημίωση γιατί η αεροπορική εταιρία ισχυρίζεται λόγους ασφάλειας των πτήσεων με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τεράστια προβλήματα, αλλά με τους επιβάτες να μην καλύπτονται από τον κανονισμό προστασίας των επιβατών ΕΚ261. Σε περίπτωση ακύρωσης ή καθυστέρησης πτήσης με υπαιτιότητα της αεροπορικής, οι επιβάτες δικαιούνται μέχρι και 600 € αποζημίωση από των αντίστοιχο αερομεταφορέα. Όμως, εκτός από το 2% που θα ζητήσει αποζημίωση, η πλειοψηφία των επιβατών δεν γνωρίζει τα δικαιώματά της. Παρακαλούμε τους επιβάτες που έχουν αντιμετωπίσει τέτοια προβλήματα φέτος, να διαβάσουν τα δικαιώματά τους ώστε να εξασφαλίσουν ότι δεν χάνουν την αποζημίωση που δικαιούνται. Στην AirHelp, η προτεραιότητά μας είναι να βοηθάμε επιβάτες να πάρουν την νόμιμη αποζημίωσή τους.”


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Διαδικτυακά εργαστήρια για γονείς με θέμα την εφηβεία από τον “Θησέα Κυκλάδων”

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς μπορούν να συμμετέχουν σε ένα ή/και περισσότερα από τα αυτοτελή πρωινά ή/και απογευματινά εργαστήρια.

Πανεπιστήμια: Περίπου 300.000 οι αιώνιοι φοιτητές που αναμένεται να διαγραφούν

Πιερρακάκης: Περίπου 300.000 οι επικείμενες διαγραφές αιώνιων φοιτητών

Σέριφος: Εγκρίθηκε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “CERV L Democracy”

Επιτυχής συνεργασία του Δήμου Σερίφου με τη σύμβουλο ευρωπαϊκών προγραμμάτων Έφη Αναστασοπούλου

Seajets: Έφτασε στην Ελλάδα το νέο ταχύπλοο MAX

Έφτασε στην Ελλάδα το νέο ταχύπλοο MAX της Seajets - Βρίσκεται στη Σαλαμίνα, ποιοι το έφεραν

Μύκονος – Λιμενικό Ταμείο: Διαγωνισμός συντήρησης κρηπιδώματος του Παλιού Λιμένα

Διαγωνισμός συντήρησης κρηπιδώματος του Παλιού Λιμένα Μυκόνου από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο

Γ. Χατζημάρκος: “Η πριμοδότηση της εντοπιότητας στις προσλήψεις του δημόσιου τομέα, ήταν αίτημα μας για πολλά χρόνια”

Ο Περιφερειάρχης αναλύει τους λόγους για τους οποίους αυτή η απόφαση είναι εξαιρετικά σημαντική

Αμερική: Εφυγε από τη ζωή σε ηλικία 91 ετών ο μουσικός Quincy Jones

Ο Jones έγινε ευρύτερα γνωστός για τα άλμπουμ Off the Wall, Thriller και Bad του Μάικλ Τζάκσον

Νέα Υόρκη: Ο Σύλλογος Αμοργού τίμησε τον π. Θωμά Συνοδινό

Ο π. Θωμάς Συνοδινός κατέχει θέση συμβούλου στο Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ενώ έχει τιμηθεί από την Εκκλησία της Ελλάδος, και την Πολιτεία σε μια αναγνώριση της προσφοράς, των ικανοτήτων αλλά και της ακούραστης διακονίας του.

Νάξος – Σύλλογος Προστασία Άγριας Ζωής: Ανέλαβε την περίθαλψη τραυματισμένης Λασποσκαλίδρας

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Προστασίας Αγριας Ζωής για την τραυματισμένη Λασποσκαλίδρα αλλά και για τα παρυδάτια πτηνά (english)

Τι κάνει ο Άκης Πετρετζίκης στη Νάξο;

Το "Akis’ Food Tour" ξεκινά το πιο γευστικό ταξίδι του από τη Νάξο

Εκτακτο: Νεκρός σε τροχαίο ο μουσικός Φίλιππος Ρούσσος

Νεκρός σε τροχαίο στο Κορωπί ο μουσικός Φίλιππος Ρούσσος

Ιος: “Πράσινο” φως για νέο ξενοδοχείο

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στην Ίο

Ακτοπλοϊα – Σεπτέμβριος: Σαντορίνη και Μύκονος έκλεψαν την παράσταση (στατιστικά)

Ο Σεπτέμβριος αποδείχτηκε ιδιαίτερα .. καυτός για τα νησιά των Κυκλάδων

ZanteFerries: Το μεσημέρι της Τετάρτης αναχωρεί από Πειραιά το “Σολωμός”

Διαμόρφωση δρομολογίου για το "Σολωμός" (πίνακας)

Νάξος – Δ. Λιανός: “Εργα που θα συμβάλουν καθοριστικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων”

Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων: Ένα βήμα μπροστά στον αθλητισμό - Τι δηλώνει ο Δήμαρχος Δημήτρης Λιανός

Μ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια»

Συνέντευξη με τον Μιχάλη Χατζόπουλο, ιδιοκτήτη του Naxos Vibe, που ασχολείται με τη διαχείριση πολυτελών ακινήτων και βιλών στη Νάξο

Blue Star Chios: “Ανοιχτά” τα χειμερινά δρομολόγια για Ανάφη, γνωστά και τα καλοκαιρινά δρομολόγια του …Delos

Διαθέσιμα τα χειμερινά δρομολόγια του Blue Star Chios και του Blue Star Delos για το καλοκαίρι με προορισμό την Ανάφη

Κρήτη: Δύο πλοία που έγραψαν ιστορία, το Kriti I και το Kriti II ετοιμάζονται για διάλυση (video)

Γράφεται αυτές τις ημέρες ο επίλογος για δύο πλοία που έγραψαν ιστορία στο Αιγαίο (video)

Νάξος – Καιρικές Συνθήκες: Δεύτερη σερί χρονιά χωρίς ίχνος βροχόπτωσης ο Οκτώβριος

Το ...χειρότερο ξεκίνημα υδρολογικού έτους από το 2018 για τη Νάξο - Αλλάζει ο Νοέμβριος; Η εικόνα των στοιχείων μέσα από τους .. αριθμούς