Χρηματοοικονομικούς συμβούλους για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τις πιθανές εναλλακτικές αξιοποίησης του Λιμένα Μυκόνου και για την αξιοποίηση της μαρίνας Ρόδου αναζητεί το ΤΑΙΠΕΔ, απευθύνοντας σχετική πρόσκληση υποβολής προσφορών.
Μύκονος (Κυκλάδες) και Ρόδος (Δωδεκάνησα) … Νησιά με ισχυρό brand name και λιμάνια που προκαλούν τα πλοία να δέσουν ώστε να αξιοποιήσουν την δυναμική των νησιών αυτών.. Αααα και με το ΤΑΙΠΕΔ να έχει τον έλεγχο των λιμανιών λογικό είναι να έχουμε εξελίξεις… Και μάλιστα οι μαρίνες είναι το φιλέτο απο τη στιγμή μάλιστα που πρόκειται να προικιστούν με χερσαίες ζώνες και δυνατότητα ανάπτυξης εμπορικών και άλλων χρήσεων.
Κι έτσι μετά από έναν χρόνο φτάσαμε στο επόμενο βήμα, Ποιο είναι αυτό; Χρηματοοικονομικούς συμβούλους για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών αναφορικά με τις πιθανές εναλλακτικές αξιοποίησης του Λιμένα Μυκόνου και για την αξιοποίηση της μαρίνας Ρόδου αναζητεί το ΤΑΙΠΕΔ, απευθύνοντας σχετική πρόσκληση υποβολής προσφορών.
Ο νέος λιμένας Μυκόνου
Ο νέος λιμένας Μυκόνου χωροθετείται στις βορειοδυτικές ακτές της Νήσου στην θέση Τούρλος και σε απόσταση περίπου 2 χλμ. από τον υφιστάμενο παραδοσιακό λιμένα έμπροσθεν της Χώρας.
Η υποδομή του Εμπορικού λιμένα συνίσταται από επιμήκη τεχνητή νησίδια μήκους περί τα 640m και επιφάνειας περίπου 48 στρεμμάτων, η οποία συνδέεται με την ακτή μέσω γέφυρας πρόσβασης, καθώς και από χερσαίους χώρους στην παράκτια ζώνη συνολικής επιφάνειας περί τα 54 στρέμματα.
Η χωροθετηση του Λιμένα της Μυκόνου προβλέπει χρήσεις ακτοπλοΐας, κρουαζιέρας και μαρίνας.
Η μαρίνα Ρόδου
Η είσοδος της μαρίνας έχει προσανατολισμό προς βορρά και προφυλάσσεται από τον παλαιό προλιμένα. Πρόκειται για χωροθετημένη μαρίνα, με θαλάσσια ζώνη εμβαδού περίπου 70 στρεμμάτων και χερσαία ζώνη εμβαδού περίπου 13 στρεμμάτων. Η δυναμικότητά της ανέρχεται σε 175 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής. Η μαρίνα διαθέτει την ακόλουθη λιμενική και χερσαία υποδομή:
– προσήνεμο μώλο με κρηπιδώματα στην εσωτερική παρειά του για την πρόσδεση σκαφών αναψυχής και θωράκιση στην εξωτερική πλευρά, για προστασία της λιμενολεκάνης από τους προσπίπτοντες κυματισμούς,
– παραλιακά κρηπιδώματα για την πρόσδεση σκαφών αναψυχής,
– δύο προβλήτες ορθογωνικού σχήματος, οι οποίοι συνδέονται με το δυτικό παραλιακό κρηπίδωμα,
– συγκρότημα κτιριακών εγκαταστάσεων, το οποίο περιλαμβάνει κτίριο διοίκησης, κτίριο καταστημάτων και WC, κτίριο υπηρεσιών και κτίριο υποσταθμού Δ.Ε.Η.,
– Περίπου 100 θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων κατά μήκος του προσήνεμου μώλου, και
– Η/Μ εγκαταστάσεις και δίκτυα παροχής ηλεκτρικού ρεύματος και νερού στα ελλιμενισμένα σκάφη.
Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα tornosnews.gr