Η προσωπική εμπειρία φίλης της ιστοσελίδας στο Blue Star Naxos όταν έφτασε στον Πειραιά, με δεκάδες ανθρώπους να τρέχουν να παραλάβουν δέμα από τις Κυκλάδες – Και η απορία “αφού δεν έχουμε μεταφορά προσώπων αλλά δεμάτων, μήπως να οργανωθούμε λίγο καλύτερα;”
«Έλλη». Το αγαπημένο μας πλοίο στις Κυκλάδες κυρίως την δεκαετία του 70… Τόπος; Το λιμάνι της Νάξου. Και μπορείτε να δείτε τον συγχρωτισμό, ο οποίος παραπέμπει και στο σήμερα… Τι; Νομίζετε ότι δεν είναι αντίστοιχες οι εικόνες στα πλοία αυτές τις ημέρες; Η απουσία επιβατών έχει μετατρέψει τα πλοία σε εταιρίες μεταφορών. Και το χειρότερο είναι ότι λόγω των μέτρων απαγόρευσης κυκλοφορίας, όλοι βιάζονται να παραλάβουν το μαγικό δέμα από το νησί και να τρέξουν πίσω στο σπίτι…. Συγχρωτισμός. Και η απορία; Μήπως θα πρέπει να οργανωθούμε λίγο καλύτερα;
Ας δούμε την εικόνα, την απορία αλλά και την προτροπή προς την Blue Star Ferries που μας μεταφέρει η αγαπητή φίλη Α.Π. μέσα από την προσωπική της εμπειρία το μεσημέρι της Κυριακής 7 Φεβρουαρίου στο λιμάνι του Πειραιά και με το Blue Star Naxos να έχει ρίξει την πόρτα για να αποβιβάσει τους λιγοστούς επιβάτες….
«Την Κυριακή 7 Φεβρουαρίου και κατά την άφιξη του Blue Star Naxos στον Πειραιά, υπήρξαμε μάρτυρες απίστευτου συνωστισμού των πολιτών που μετέβησαν στο πλοίο για να παραλάβουν δέματα από τα νησιά μας.
Με πρόχειρο υπολογισμό, από το πλοίο βγήκαν 15 επιβάτες, 10 Ι.Χ. αυτοκίνητα, 5 φορτηγά και στα δέματα περίμεναν τουλάχιστον 50 άνθρωποι. Είναι τόσο δύσκολο για μια τόσο μεγάλη εταιρία να συντονίσει καλύτερα τις εργασίες της, με βάση τις νέες συνθήκες που ζούμε, ώστε να μην μπαίνουν οι πολίτες σε όλη αυτή την ταλαιπωρία και σε αυτό τον κίνδυνο συνωστισμού;
Είναι δυνατόν η εταιρία να μη γνωρίζει τα παραστατικά που έχει «κόψει» για φόρτωση δεμάτων, ώστε να κάνει έναν γρήγορο υπολογισμό ανθρώπινου δυναμικού και διαμόρφωσης του χώρου, με αποτέλεσμα να μην καταπονηθεί ο ένας υπάλληλος που υπέστη όλη αυτή την πίεση, αλλά και να μην γίνει η γνωστή “πάλη” μεταξύ των ανθρώπων που περίμεναν για να παραλάβουν ή να δώσουν δέματα;
Δυστυχώς, οι άνθρωποί μας είναι «εξόριστοι» στα νησιά και το έργο της κάθε εταιρίας μετακίνησης, γίνεται ανθρωπιστικό και απαιτείται αντίστοιχη συνέπεια και ευθύνη για τη δύσκολη αυτή εξέλιξη που μας βρήκε, δηλαδή να επικοινωνούμε με τους δικούς μας με δέματα…
Οι άνθρωποι που κατέβηκαν στο καράβι πήγαν να πάρουν λάδι, πορτοκάλια και ό,τι άλλο τους έστειλαν οι δικοί τους, το οποίο προφανώς ήταν προγραμματισμένο πριν από την απαγόρευση των 6:00, και άρα όλοι έπρεπε να έχουν εξυπηρετηθεί και να επιστρέψουν στα σπίτια τους άμεσα. Μπορεί να ήταν ένα μεμονωμένο περιστατικό, αλλά μπορεί και όχι. Στην δεύτερη περίπτωση, καλούμε την Blue Star Ferries να δεχτεί τον ρόλο που επιβάλει η πανδημία, γιατί δυστυχώς επιβάτες δεν ξέρουμε πότε θα γίνουμε, δέματα όμως σίγουρα θα στέλνουμε στις οικογένειές μας».