«Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε», επισημαίνει η Lidl Ελλάς σε ανακοίνωσή της για το περιστατικό – Τι αναφέρει για την στάση του υπεύθυνου στο κατάσταση στο Ιλιον
“… Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία…”
Αυτό αναφέρει ανάμεσα στα άλλα όπου εκφράζει τη λύπη της για το περιστατικό με τη 70χρονη και τη μήνυση που υποβλήθηκε από τους υπεύθυνους του καταστήματος στο Ίλιον, η εταιρεία Lidl Ελλάς. Η εταιρεία αναφέρει σε ανακοίνωσή της πως θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια με την ηλικιωμένη. Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με το ρεπορτάζ η ηλικιωμένη, επηρεασμένη από δυσβάσταχτα οικονομικά προβλήματα, επιχείρησε να κλέψει κάποια τρόφιμα από σούπερ μάρκετ στο Ίλιον, το απόγευμα του Σαββάτου.
Οι υπεύθυνοι του καταστήματος κατάλαβαν την κίνηση της γυναίκας και, παρά τις παροτρύνσεις των υπολοίπων πελατών του σούπερ μάρκετ να μην πάει η γυναίκα στο αυτόφωρο και να μην κινηθούν σε βάρος της οι νομικές διαδικασίες, ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ανένδοτος και είπε «ότι οι εντολές που έχει είναι πολύ αυστηρές για αυτή την περίπτωση». Τα προϊόντα, σύμφωνα με το OPEN κόστιζαν σχεδόν 40 ευρώ.
Να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr η μήνυση σε βάρος της ηλικιωμένης αποσύρθηκε, μόνο μετά από παρέμβαση του υπουργείου ανάπτυξης…
Η ανακοίνωση της Lidl Hellas:
«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοντική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μας λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε. Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».