Και με τη βούλα πλέον το «SuperRunner» πέρασε στα χέρια της οικογένειας Στεφάνου και με νέο όνομα έρχεται στη Παροναξία από τον επόμενο Απρίλιο με δύο επιλογές που εντυπωσιάζουν
Ήταν αρχές Νοεμβρίου όταν τα ΜΜΕ που έχουν άμεση ενημέρωση σε θέματα ναυτιλίας είχαν αναφερθεί στο φλερτ της GOLDEN STAR FERRIES και της Aegean Speed Lines για την αγορά του SpeedRunner IV. Ενός ταχύπλοου που έχει συνδέσει το όνομά του με τις Δυτικές Κυκλάδες ενώ το 2014 βρέθηκε για μία περίοδο και στη Νάξο χωρίς όμως να ..στεριώσει. Τότε είχαμε γράψει ότι έρχεται στην Παροναξία εκ νέου, αυτή τη φορά μέσω της οικογένειας Στεφάνου. Μάλιστα, οι πληροφορίες ανέφεραν ότι το δρομολόγιο θα ήταν απογευματινό και θα είχε κατάληξη την …Αμοργό ώστε να μπορεί να παραμένει το βράδυ και να γυρίζει το πρωί στην βάση του…
Τώρα έχουμε την επισημοποίηση του deal (περίπου στα 8 εκατομμύρια ευρώ), την σχετική ανακοίνωση από την εταιρεία αλλά και την επόμενη ημέρα του όπου σύμφωνα με το enandro.gr περιλαμβάνει δύο διαφορετικά σενάρια… Κίνηση που εάν επαληθευτεί, τότε είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει αρκετά σχόλια από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στο χώρο της ακτοπλοΐας…
Το …πήραμε
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Σήμερα το πρωί λοιπόν είχαμε την επίσημη ανακοίνωση «Η GOLDEN STAR FERRIES, σας ανακοινώνει την συμφωνία με την AEGEAN SPEED LINES για την αγορά του υπερσύγχρονου SPEEDRUNNER IV. Με την αγορά αυτού του πλοίου η εταιρεία εδραιώνει την θέση της στην Ελληνική Ακτοπλοΐα και φιλοδοξεί να διευρύνει την παρουσία της σε νέους προορισμούς. Μετά την δρομολόγηση του νέου SUPERFERRY τον Ιούλιο του 2016 και την ευρεία αποδοχή του από το επιβατηγό κοινό, προχωράμε ένα ακόμη βήμα με την προσθήκη στο στόλο της GOLDEN STAR FERRIES ενός αξιόπιστου και ευρέως γνωστού ταχυπλόου. Τα χαρακτηριστικά του πλοίου είναι: Ολικό μήκος 100,4 μ. πλάτος 17 μ. βύθισμα 4,60 μ., δυνατότητα μεταφοράς 810 επιβατών και 160 Ι.Χ. , ταχύτητα 34 κόμβοι. Μετά από την ετήσια επιθεώρηση του, το πλοίο θα ξεκινήσει ως SUPERUNNER, με τα νέα του σινιάλα, τα δρομολόγια του στις Κυκλάδες τον Απρίλιο του 2017».
Και τα σενάρια
Από εκεί και πέρα περνάμε στο enandro.gr όπου προσπαθεί να μαντέψει τις προθέσεις των νέων ιδιοκτητών του ταχύπλοου που όπως αναφέρει «σχεδιάζει τα δρομολόγια του για το 2017 και ετοιμάζεται να μπει δυναμικά στις Κυκλάδες, για να διεκδικήσει μερίδιο ,από την πίτα της ακτοπλοϊκής αγοράς. … Σε ότι αφορά τα λιμάνια που θα προσεγγίζει και τα δρομολόγια που ελπίζουν οι πλοιοκτήτες ότι θα εγκριθούν, αυτό αποτελεί έκπληξη και… πρωτοτυπία. Οι επιλογές που επέλεξε η εταιρία – και τις κατέθεσε στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας – περιμένοντας την έγκριση τους είναι δυο, σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Δημήτρης Στεφάνου στο «εν Ανδρω».
Επιλογή πρώτη
Πρωινή αναχώρηση από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Μύκονο-Τήνο-… Ραφήνα.
Απογευματινή αναχώρηση. Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-… Πειραιάς.
Επιλογή δεύτερη.
Πρωινή αναχώρηση από Ραφήνα: Τήνο-Μύκονο-Νάξο-Πάρο-Νάξο-Μύκονο-Τήνο-Ραφήνα.
Απογευματινή αναχώρηση: Το ίδιο δρομολόγιο.
Αν τελικά εγκριθεί η πρώτη επιλογή, τότε το ταχύπλοο, θα είναι το πρώτο πλοίο που θα έχει λιμάνια αφετηρίας και τον Πειραιά και την Ραφήνα, σ ένα ταξίδι πολλών καθημερινών μιλιών, με επιβάτες από και προς, τα πιο δημοφιλή κυκλαδίτικα νησιά, από τις δυο πλευρές της Αττικής. Το «SuperRUNNER» πάντως διαθέτει την ταχύτητα να διανύσει αυτές τις αποστάσεις χωρίς καθυστερήσεις σε καθημερινή βάση.
Ιδού η ταυτότητα του πλοίου.
ΜΗΧΑΝΕΣ 4XRUSTON 20RK 270MK II 27500KW TOTAL
ΤΑΧΥΤΗΤΑ Υπηρεσιακή 34 κόμβοι, μέγιστη 38 κόμβοι
ΜΗΚΟΣ 100,4 μέτρα
ΒΥΘΙΣΜΑ 4,60 μέτρα
ΠΛΑΤΟΣ 17,00 μέτρα
ΕΠΙΒΑΤΕΣ 809
ΓΚΑΡΑΖ 160 αυτοκίνητα ή 145 αυτοκίνητα και 2 λεωφορεία.
Το πλοίο προβλέπεται να ξεκινήσει τα ταξίδια του πριν το Πάσχα.