Ξεκίνησε η διαδικασία επιλογής και πρόσληψης συμβούλων του ΤΑΙΠΕΔ για τον διαγωνισμό αξιοποίησης των δραστηριοτήτων μαρίνας και κρουαζιέρας στη Μύκονο και μαρίνας στη Ρόδο, με το σχετικό χρονοδιάγραμμα να προβλέπει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αργότερα φέτος
Ξεκίνησε η διαδικασία επιλογής και πρόσληψης συμβούλων του ΤΑΙΠΕΔ για τον διαγωνισμό αξιοποίησης των δραστηριοτήτων μαρίνας και κρουαζιέρας στη Μύκονο και μαρίνας στη Ρόδο, με το σχετικό χρονοδιάγραμμα να προβλέπει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος αργότερα φέτος.
Τη Μεγάλη Εβδομάδα προκηρύχθηκε η θέση του χρηματοοικονομικού συμβούλου, ενώ είχαν προηγηθεί προκηρύξεις για νομικό και τεχνικό σύμβουλο. Τόσο η Ρόδος όσο και η Μύκονος θα είναι μακροχρόνιες παραχωρήσεις και ειδικά στη Μύκονο εξετάζεται το ενδεχόμενο να βγουν χωριστά οι δραστηριότητες κρουαζιέρας και μαρίνας, ενώ προβλέπεται και δυνατότητα ανάπτυξης εμπορικού κέντρου. Οι δύο αυτές παραχωρήσεις αναμένεται να προσελκύσουν σοβαρό επενδυτικό ενδιαφέρον, καθώς βρίσκονται σε προβεβλημένους τουριστικούς προορισμούς, με αυξημένη δραστηριότητα κρουαζιέρας και yachting. Παράλληλα, θα προχωρήσουν με μοντέλο ωρίμανσης ανάλογο με αυτό της μαρίνας Αλίμου: θα προικιστούν με χερσαίες ζώνες και δυνατότητα ανάπτυξης εμπορικών και άλλων χρήσεων, που θα πολεοδομηθούν και θα αδειοδοτηθούν μέσω σχετικού προεδρικού διατάγματος πριν από την προκήρυξη των διαγωνισμών. Στο ΤΑΙΠΕΔ έχει περιέλθει ο νέος λιμένας Μυκόνου στον Τούρλο (στη βόρεια πλευρά του νησιού, 2,5 χλμ. από τη Χώρα της Μυκόνου), με τρεις διακριτές δραστηριότητες: επιβατηγός ναυτιλία, κρουαζιέρα και μαρίνα. Θα υπάρξει, δηλαδή, αντιστοίχιση των τμημάτων της ευρύτερης χερσαίας ζώνης του λιμένα στον Τούρλο, που καλύπτει περίπου 100 στρέμματα, με τις επιμέρους δραστηριότητες και απόδοσή τους προς εκμετάλλευση στους παραχωρησιούχους με συγκεκριμένο πλαίσιο και δυνατότητες.
Επίσης, στη Ρόδο έχει περιέλθει στο ΤΑΙΠΕΔ το ακίνητο στο Μανδράκι με χερσαία ζώνη έκτασης περίπου 12,7 στρεμμάτων και δυνατότητα ελλιμενισμού περίπου 175 σκαφών. Πρόκειται για τη μαρίνα που βρίσκεται έξω από μία εκ των πυλών της παλαιάς πόλης, από την οποία εξυπηρετούνται και τοπικές ακτοπλοϊκές γραμμές με μικρότερα πλοία.
Τα βήματα και το χρονοδιάγραμμα για τη διαδικασία αξιοποίησης των δύο αυτών μαρινών, Μυκόνου και Ρόδου, περιγράφονται αναλυτικά και στο επικαιροποιημένο σχέδιο αξιοποίησης (Asset Development Plan) του ΤΑΙΠΕΔ.
Με πληροφορίες από την εφημερίδα “Καθημερινή” και φωτογραφία Mykonosport.gr