Η μία διάκριση μετά την άλλη για το Γενικό Λύκειο Τραγαίας.. Πριν από δύο εβδομάδες περίπου έγινε γνωστό ότι το σχολείο της Νάξου έλαβε μέρος και φέτος στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού «EU CodeWeek» με τρεις ομάδες. Η ομάδα της Γ’ Ανθρωπιστικών Σπουδών που συμμετείχε στο πρόγραμμα με θέμα «Η Τέχνη των Fractal» και υπεύθυνη καθηγήτρια την κα Γώγου, έλαβε πιστοποιητικό αριστείας Certificate of Excellence in Coding skills.
Τώρα έρχεται μία ακόμη διάκριση σε διαγωνισμό εντός συνόρων. Αναφερόμαστε στον 2ο Εφηβικό διαγωνισμό σεναρίου που διοργάνωσε η Λέσχη Τέχνης και Πολιτισμού της Ένωσης Ελλήνων Σεναριογράφων. Και το Λύκειο Τραγαίας με πενταμελή ομάδα πήρε την 1η θέση (!!!)
Με βάση την σχετική ενημέρωση μέσα από τη σελίδα του Λυκείου μαθαίνουμε ότι: “Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 23 Μαΐου 2024 στο Δημαρχιακό Μέγαρο Ηλιούπολης με την αρωγή του Δήμου. Απονεμήθηκαν τα βραβεία γυμνασίων και λυκείων που συμμετείχαν στον διαγωνισμό (Ηλιούπολης, Βύρωνα, Χανίων και Νάξου).
Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2023-24 πραγματοποιήθηκε στο ΓΕΛ. Τραγαίας Νάξου σχολικό πρόγραμμα με τίτλο “Ορεξάτες σεναριογράφοι” και το σχολείο μας εντάχθηκε στο διαγωνισμό σεναρίου διασκευής λογοτεχνικού έργου Ελλήνων πεζογράφων σε σενάριο για ταινία μικρού μήκους.
Το έργο το οποίο διασκεύασαν – υπό την αρωγή της φιλολόγου Μαρίας Καλτσά – οι μαθήτριες της πενταμελούς ομάδας μας (Στέλλα Καρποντίνη, Στέλλα Καμπύτη, Ειρήνη Παγίδα, Σάρα Μέμο και Ειρήνη Μωρίση) ήταν η Αργώ του Θεοτοκά που προβλεπόταν για επεξεργασία απο τα Λύκεια. Τα Γυμνάσια δούλεψαν πάνω στο κείμενο “Η μεταμφίεση” της Ρέας Γαλανάκη.
Στην εκδήλωση απονομής βραβείων η ομάδα δράσης του σχολείου μας παρίστατο διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας webex λόγω εξεταστικής περιόδου.
Ας σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της χρονιάς παραδόθηκε σχετικό σεμινάριο από τον πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Σεναριογράφων κ.Αλέξανδρο Κακαβά στην ομάδα των μαθητριών που συνέγραψαν το σενάριο.
Απορίες λύθηκαν από την κ.Φωτεινή Σωτήρχου, εκπαιδευτικό, μέλος της καλλιτεχνικής επιτροπής και διδάκτορα θεατρολογίας.